abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 september 2010 @ 15:47:14 #226
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86463527
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:55 schreef Miam het volgende:
best een genante vertoning bij DWDD. heb me zo zitten ergeren aan Storms..
wat een nare vent is dat.
Inderdaad. Gewoon Jort geen kans geven om te reageren en stug doodlullen.
Dat is wat meneer Storms deed :r
Wat een naar kereltje.
pi_86464315
Frits Bom.. leeft die ook nog
pi_86464328
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:06 schreef DrDentz het volgende:
Frits Bom.. leeft die ook nog
Over falers gesproken :D
pi_86464937
Matthijs greep niet in omdat dit natuurlijk de bedoeling was. Het trieste is dat Jort Kelder en Storms zich lieten verleiden tot deze beschamende vertoning. Er kunnen geen winnaars zijn want er was geen echt debat. Gewoon twee macho's die allebei alleen met zichzelf bezig zijn en zich moeten bewijzen. Geen van de drie heren aan tafel verdient de titel 'journalist'.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_86465242
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar: Matthijs :r
Niet alleen door gisteren, maar sinds het nieuwe seizoen ben ik die man zo zat.
Koel en donker bewaren
pi_86465353
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar: Matthijs :r
Niet alleen door gisteren, maar sinds het nieuwe seizoen ben ik die man zo zat.
Interrumpeert Matthijs zijn gasten eens een keer niet, is het weer niet goed!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 september 2010 @ 16:40:53 #233
862 Arcee
Look closer
pi_86465628
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86465793
quote:
:'). :'). Wat een treurige vent is 't toch.
pi_86465878
Leuk verweer van Storms... hoe naïef kun je zijn als je denkt dat je in de uitzending met je grootste criticaster je vrouw enkel zal worden aangesproken voor een artiest als Solomon Burke _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_86465947
Maar ontopic: wat een mongool die Storms :').
pi_86465986
Pieter Storms wil kennelijk graag dat we hem zielig vinden. Nou ja, dat is ie ook natuurlijk. Heel zielig.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_86466161
Die berichten @ http://925.nl/ ook :D.
pi_86466181
Overigens heeft de redactie natuurlijk precies gekregen wat ze hebben wilde... anders nodig je Storms en Brink niet uit met Jort Kelder als tafelheer... dus in die zin heeft Storms wel gelijk dat dit gewoon een opzetje was... ik verbaas me alleen over de naïviteit van duo Storms dat ze hier intrappen als je ziet welke luizenstreken ze in het verleden hebben geleverd _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_86466387
Moet Storms en Nina niet naar de rechter om DWDD te verbieden? Of beslaglegging op het vermogen van Van Nieuwkerk?
pi_86466719
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Overigens heeft de redactie natuurlijk precies gekregen wat ze hebben wilde... anders nodig je Storms en Brink niet uit met Jort Kelder als tafelheer... dus in die zin heeft Storms wel gelijk dat dit gewoon een opzetje was... ik verbaas me alleen over de naïviteit van duo Storms dat ze hier intrappen als je ziet welke luizenstreken ze in het verleden hebben geleverd _O-
Alsof Pietertje niet wist dat Jort tafelheer zou zijn. Dat wist hij allang! Hij is ook zo vaak in discussie geweest met hem over Nina dus hij wist dondersgoed waar hij aan begon.

Ik denk inderdaad dat Nina wel van SM hield en Pietertje ook. Hij is nu al zo vaak afgeslacht in discussies met Jort en hij blijft maar met hem in discussie gaan op tv.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_86466839
Met Nina komen, maar ze mag vervolgens niet in beeld komen, gaat toch nergens over :').
pi_86466970
Storms was zelf de eerste die specifiek op het SM-verhaal over Nina ter sprake bracht en begon zelf met onbehoorlijk gedrag door maar door te blijven drammen terwijl het woord aan Kelder gegeven werd.

Kelder gaf een weerwoord op het verhaal waarmee Storms begon en wilde het toen weer terug brengen naar het algemene onderwerp door met een voorbeeld te komen van het onbehoorlijke gedrag van journalist Storms ("En dan wil jij mij hier aan tafel ter verantwoording roepen over journalistiek?") en als reactie daarop zei Storms: "Ja, en dat ga ik nu doen."

Kortom, Storms wilde onder de hoogdravende noemer 'verloedering van journalistiek' gewoon Kelderbashen vanwege dat Quote-verhaal. Dus nu niet piepen dat dat niet lukt vanwege je bedroevende debattechniek (waarvan het uitroepen van "NSB-TV!" nog wel het dieptepunt was).

Dahag Pieter. :W

[ Bericht 18% gewijzigd door marcodej op 15-09-2010 17:36:08 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_86468021
Dat vond ik ook zo raar. Toen ik keek was het mij helemaal niet duidelijk wat Storms daar nou kwam doen. Hij begon maar te raaskallen en niemand kwam er tussen. Wat een afgang. En het raar vinden dat Nina Brink in beeld wordt gebracht. Moet ze lekker thuis blijven als ze dat niet wil.

Wat een raar stel zeg...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 september 2010 @ 18:33:48 #246
862 Arcee
Look closer
pi_86469258
Nu bij RTL4.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86469294
Kwalbert met zijn ethiek
pi_86470110
Ben benieuwd of er vanavond nog veel over gesproken wordt :D
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  woensdag 15 september 2010 @ 19:22:10 #249
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_86470972
Oh, god, nee he. Chazia Mourali :( :%
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  woensdag 15 september 2010 @ 19:24:52 #250
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_86471078
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:22 schreef DrDurden het volgende:
Oh, god, nee he. Chazia Mourali :( :%
Ja die komt ook zag ik net in de nieuwsbrief van DWDD..Saaie gasten komen vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')