Dat heb je dus gevoeld. Tjemig zeg, dat lijkt me heftigquote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef nazario het volgende:
Mijn zwager is een vis fanaat , op een dag ging ik met hem mee , tot hij ineens vroeg of ik geen zin had om even met hem mee te gaan naar een kennis van hem. Dus ben meegegaan.
We zitten in de woonkamer bij haar , gezellig etc etc , ineens kijk ik na de overkant en krijg een heel apart , koud , rot gevoel door me heen. Daarna na huis gegaan en natuurlijk niet meer stilgestaan bij dat gevoel....tot....
volgende dag loop ik naar onze winkelcentrum , kom ik die vrouw in haar gehandicapten wagentje tegen. Beetje babbelen over wat er gebeurd was die avond daarvoor , zegt ze ineens ze hebben vanmorgen ook iemand dood uit huis gehaald aan de overkant.
Ja, een heel apart verhaal eigenlijk wel he.. mooi ook vind ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
Beetje stil van Bastard, wat ontroerend ...
Je wilt vaak dingen verklaren, soms lukt dat, maar ook heel vaak niet. Voor sommige dingen zíjn geen verklaringen, die gebeuren gewoon.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef Totebol het volgende:
Leuk topic, ik heb genoten!
Ik had net onderstaand stukje tekst gelezen op een andere site toen ik besloot op Fok.nl te gaan kijken en (das ook toevallig) op dit forum terecht kwam!
Vlak voor mijn dood zal ik, terugkijkend op mijn leven, constateren dat ik in al die jaren vele malen aan zus, Piet, Greet, mijn broer en 1000 andere personen dacht zonder dat ze me op dat moment belden of dat hun fotolijst spontaan in beweging kwam(!). Of misschien is het toch weleens gebeurd maar zag ik het verband niet… Als klein kind ben ik namelijk na 10 toevalligheden gestopt met het zoeken naar toevalligheden. Toevalligheden zijn voor mij nietszeggend, ze zijn logisch...
Dat is misschien wél te verklaren, heb je hard gestudeerd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
dat ik mijn vmbo diploma gehaald heb
studeren voor vmboquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is misschien wél te verklaren, heb je hard gestudeerd?
Leren, studeren , same difference.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
studeren voor vmbo
Enige reden dat ik dat ging doen was dat ik niet hoefde te leren
neequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leren, studeren , same difference.
Heb je helemaal nooit geleerd dan?
Als dat zo is hou ik mijn hart vast voor het peil van het onderwijs
Maar heb je behalve je onverklaarbaar behaalde diploma nog andere onverklaarbare dingen meegemaakt?quote:
Ik vond het anders heel onverklaarbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar heb je behalve je onverklaarbaar behaalde diploma nog andere onverklaarbare dingen meegemaakt?
Want daar gaat dit topic over
We hebben ook nog dit TRU [TRU OH #264] Dit topic verdient een award! topic.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het anders heel onverklaarbaar
maar ik ga wel weer weg uit dit topic dan
Nee, de meeste dingen gebeuren bij toeval. Mensen voegen er dan meestal later een reden aan toe waar ze wel mee kunnen leven. Iemand die Zen genoeg is kan ook accepteren dat de meeste dingen zonder reden gebeurenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef Doodleflap het volgende:
Toeval bestaat niet want alles gebeurt voor een reden toch ?
quote:"All right," said Susan, "I'm not stupid. You're saying humans need ... fantasies to make life bearable."
NO. HUMANS NEED FANTASY TO BE HUMAN. TO BE THE PLACE WHERE THE FALLING ANGEL MEETS THE RISING APE.
"Tooth fairies? Hogfathers?"
YES. AS PRACTICE. YOU HAVE TO START OUT LEARNING TO BELIEVE THE LITTLE LIES.
"So we can believe the big ones?"
YES. JUSTICE. DUTY. MERCY. THAT SORT OF THING.
"They're not the same at all!"
REALLY? THEN TAKE THE UNIVERSE AND GRIND IT DOWN TO THE FINEST POWDER AND SIEVE IT THROUGH THE FINEST SIEVE AND THEN SHOW ME ONE ATOM OF JUSTICE, ONE MOLECULE OF MERCY. AND YET YOU ACT, LIKE THERE WAS SOME SORT OF RIGHTNESS IN THE UNIVERSE BY WHICH IT MAY BE JUDGED.
"Yes. But people have got to believe that or what's the point?"
MY POINT EXACTLY.
ik heb zelfs gelezen dat ze zo een poging doen om je lichaam te beheersenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:31 schreef fikri het volgende:
slaapverlamming my ass, iedereen die het zelf meemaakt kan je verklaren dat dat een onzin theorie is. Je bent duidelijk in gezelschap van iets onzichtbaars dat iets van jouw wil. ik heb het zelf over de jaren heen meerdere keren gehad. de ene keer gaan ze agressiever te werk dan de andere. je wordt duidelijk aangevallen in je slaap door een wezen dat exact weet in welke spirituele toestand jij verkeert. ik heb weleens een theorie gehoord dat deze wezens energie van je proberen te stelen, aangezien zij ook uit energie bestaan.
ik heb inmiddels wel geleerd om ze te weren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |