abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86434916
Vervolg op het vorige topic.

quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:53 schreef Shuraa het volgende:
Wel eens iets meegemaakt of gehoord wat echt NIET te verklaren was? Meld ze hier en zet anderen aan het denken!

Voorbeeld: Johnny boer van de Librije werd 's nachts wakker met een slecht gevoel, hij ging naar z'n restaurant en wat bleek: er was brand aan het ontstaan. Als hij niet wakker was geworden en niet op zijn intuïtie afgegaan dan was z'n restaurant misschien in vlammen opgegaan..

Voorbeeld 2: een vriend van mij was nogal ziek geworden op vakantie, zijn moeder belde ineens op en zei: ik heb ineens heel sterk het gevoel dat het niet goed met je gaat..

Post please!!
En de laatste reacties uit het vorige topic:

quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef 1989kimmie het volgende:
Paar weken geleden iets vreemds mee gemaakt..

Werd 's nachts wakker en liep naar t toilet.. Maar moet daarvoor eerst de woonkamer door. Kwam de woonkamer binnen stond de televisie aan..Maar niemand in de woonkamer. Ik de televisie uit gedaan en naar t toilet gegaan. Kom ik van het toilet staat de televisie weer aan.. :? Ik hem weer uitgedaan en liep door naar mijn kamer. Licht uit en lekker gaan liggen..Toen hoorde ik een KLIK, deed mijn ogen open en was mijn kamer verlicht! Maar hoorde ook wat geluiden uit de woonkamer komen..Ik weer kijken..was de televisie weer aangegaan maar dit keer ook de lampen.

Ondertussen mijn ma al wakker gemaakt met mijn geloop door het huis. Dus ik mijn verhaal uitgelegd..kwam ze met een briefje aan waarop mijn zusje had geschreven dat de stroom 's nachts uitgevallen was toen zij tv aan het kijken was..

Maar HOE kan het dan dat de televisie aanstond op het moment dat ik de eerste keer binnen kwam lopen en de lichten niet? En dat ik van t toilet afkwam dat ook alleen de televisie aan stond?? De stroom was toch uitgevallen? Hoezo doet alleen de televisie het dan en waren de lampen de eerste twee keer uit?
En het licht in mijn kamer?!? Ik slaap nooit met het licht aan dus hoezo als de stroom het weer doet springt mijn licht ook aan..?

Ik snap het nog steeds niet. -O-
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:31 schreef Ungkai het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je zusje een briefje geeft met daarop dat de stroom uit was gevallen in de nacht toen zij tv aan het kijken was?
En dan had je haar toch moeten zien zitten tv kijken?
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:44 schreef 1989kimmie het volgende:
Ze had het niet gegeven maar neergelegd..De volgende ochtend hoorde ik van haar dat ze om één uur televisie aan t kijken was en dat toen de stroom uitviel. Zij is daarna gelijk naar bed gegaan,.Ik was rond half vier wakker en ben haar dus helemaal niet tegengekomen.

Oh misschien niet duidelijk..mijn ma kwam met het briefje aan. Niet mijn zusje.
Een plaatje om de OP wat op te fleuren:

Game on!
Liefs, Chowi. :*.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_86435050
toen ik klein was zag ik een kangoeroe in de veluwe... maar dat kan helemaal niet
pi_86436641
We sliepen bij een vriend van ons. Hij woonde destijds in een oud pand wat altijd al bekend stond als spookhuis. (Hij nam deel aan een 'anti-kraak-project ) Er sliepen die avond nog 2 mensen dus we waren met z'n zessen.
We sliepen met z'n allen in de oude 'opkamer'. We gingen rond drie uur 'snachts naar bed.

We waren bezig de logeerbedden klaar aan het maken toen er om 10 voor 3 een belletje klonk. Het klonk als een klein handbelletje. In goede kringen gebruikt als 'etensbelletje'om de maaltijd aan te kondigen.
Het was een helder geluid en iedereen keek elkaar aan.We waren allemaal in dezelfde kamer.
De huurder bevstigde dat hij dit geluid wel kende en dat hij het vaker hoorde.
Het is een vrijstaand huis.
Tenzij er een malloot van buiten naar binnen kwam stiekum met een belletje , kan ik het echt niet verklaren.

IN dat huis gebeuren meer rare dingen. Een aantal jaren geleden logeerden we daar regelmatig. Mijn man heeft in zo'n nacht duidelijk pianospel gehoord. Ook onverklaarbaar.
Mijn zwager heeft daar ook echt schimmen gezien , maar ik persoonlijk heb daar niets gezien.
Alleen een diepe, diepe angst.. maar goed dat is subjectief en is gewoon te verklaren.
Creepy shit. Ben blij dat die vriend daar niet meer woont. ^O^
pi_86454655
Het is de afgelopen week nogal rustig hier :) Ik heb alleen wat schimmen gezien, en was een paar keer wakker geworden omdat er "iemand" aan mijn dekens trok. Verder zijn er alleen wat spulletjes verdwenen die op rare plekken weer opdoken :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_86462815
Was een keer met me pa aan het darten op de zolder.
Toen begon oppeens het licht te flikkeren, en beide van onze rekemachinetjes( Ja..rekenmachinetjes bij het darten, liever lui dan rekenen!) waren uitgevallen.

Kan allemaal toeval zijn, mja, geen idee how that happend *)
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:33:34 #6
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_86541567
De helft is toch zeker te verklaren :P
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_86676188
Toen ik jong was zag ik vaak vreemde indentiteiten uit de televisie komen terwijl deze uit stond. Was er wel altijd bang voor maar heb het er nooit met iemand over gesproken. Niet omdat ik eventueel bang was om voor gek uitgemaakt te worden, daar was ik te jong voor en had ik nog geen besef van. Maar dacht gewoon dat dat zo hoorde/was.
("`-''-/").___..--''"`-._
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_86677031
tvp!!!
pi_86677565
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:31 schreef DjinN het volgende:
Het is de afgelopen week nogal rustig hier :) Ik heb alleen wat schimmen gezien, en was een paar keer wakker geworden omdat er "iemand" aan mijn dekens trok. Verder zijn er alleen wat spulletjes verdwenen die op rare plekken weer opdoken :')
Dat noem je rustig? Als iemand aan je dekens trekt?
Dat je daar nog durft te slapen :o
pi_86680125
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat noem je rustig? Als iemand aan je dekens trekt?
Dat je daar nog durft te slapen :o
Ja, dat is idd rustig :P Wanneer het niet rustig is slaan de deuren soms dicht, word ik soms gek van het geklop op de deur, gaat mijn bureaustoel spontaan draaien met mij erop, schuiven drinkflesjes spontaan voorbij of zie ik door het gat in mijn deur voeten voorbij komen (dat gat is speciaal voor mijn kater dat ie makkelijk in en uit mijn kamer kan, soort geïmproviseerd kattenluik zeg maar :') )
Ja ach, ik kan er wel om lachen soms, heb nog niet echt hele enge dingen meegemaakt ofzo
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:18:13 #11
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86680214
:o Leuk om te lezen op een later tijdstip
Snollebolt
pi_86682186
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ja, dat is idd rustig :P Wanneer het niet rustig is slaan de deuren soms dicht, word ik soms gek van het geklop op de deur, gaat mijn bureaustoel spontaan draaien met mij erop, schuiven drinkflesjes spontaan voorbij of zie ik door het gat in mijn deur voeten voorbij komen (dat gat is speciaal voor mijn kater dat ie makkelijk in en uit mijn kamer kan, soort geïmproviseerd kattenluik zeg maar :') )
Ja ach, ik kan er wel om lachen soms, heb nog niet echt hele enge dingen meegemaakt ofzo
The horror :o

Ik zou naar mijn ouders rennen en tussen hen in gaan liggen en nooit meer terug naar dat huis, wat een verschrikking (8>
pi_86682862
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

The horror :o

Ik zou naar mijn ouders rennen en tussen hen in gaan liggen en nooit meer terug naar dat huis, wat een verschrikking (8>
mja dat dacht ik in het begin ook, toen we hier net woonden :P Nu ben ik er aan gewend, en maakt het me niet meer zoveel uit. Ik heb ook nooit daadwerkelijk gevoeld dat het "slecht" is ofzo :) Alleen die voeten achter mijn kamerdeur vind ik dan weer iets minder ;(
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:58:02 #14
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_86683671
Ik weet nu de naam van 2 geesten die bij me zitten: Sitag en Taaterik (oid :D ), verklaart waarom er 1 Erik genoemd wou worden.
Te horen gekregen van iemand die zag dat ik demonen bij me heb.
pi_86683768
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:58 schreef Manke het volgende:
Ik weet nu de naam van 2 geesten die bij me zitten: Sitag en Taaterik (oid :D ), verklaart waarom er 1 Erik genoemd wou worden.
Hoe gaat het verder met je Manke?
En vind je het fijn dat je de namen weet?
pi_86683853
quote:
Ken je mensen die Sitag (is het geen Sita?) Taaterik heten? (dirk Taat :P )
pi_86683960
quote:
Ik keek voor Taaterik, taatrik, taartrik enz.
En bij Taatrik vond ik iets over Tibetaanse priesters...
Misschien heb je er wat aan?
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:20:04 #19
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_86684480
Nooit van gehoord :) wel interessant, zou het toeval zijn? Hij spreekt wel vloeiend Nederland (maar hij kent veel meer talen heb ik gemerkt, "alle talen" zelfs als ik ze moet geloven).
Misschien was het zo'n priester, als het ooit mens was (wat ze ontkennen).
pi_86686884
Ik weet niet, ik vind mezelf niet paranormaal begaafd ofzo en geloof er zelf ook nauwelijks in maar ik heb wel een keer toch een raar moment gehad. We waren in Frankrijk op vakantie (ouders & ik) en we hadden onze camper vrij dicht bij een lange rechte en overzichtelijke weg geparkeerd op de camping. ik vond dat ze niet zo dicht bij de weg een plek moesten zoeken "er gebeurt dadelijk een ongeluk" m'n ouders lachen...zitten we 's avonds in de camper, hoop herrie, gierende remmen....natuurlijk een ongeluk. :D

...en vaak heb ik ook dat ik gewoon weet dat iemand gaat bellen maar da's op zich niet zo vreemd want de meeste vrienden/vriendinnen bellen eigenlijk wel op redelijk vaste tijden. :P
Hallon!
pi_86687769
quote:

[..]

filmpjes anders is het niet waar.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:41:04 #22
80089 kres
Komt goed...
pi_86695920
quote:

[..]

Ik kom nooit bij jou slapen.. :D

Uhh hier bij mij is het rustig.. Wel paar keer wakker geworden van iemand die mijn naam aan het roepen was. Nee niet gedroomd.

Voor de rest gaan de katten soms raar doen. Of bang in een hoekje zitten of door het huis rennen achter dingen die ik niet zie.
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:45:03 #23
80089 kres
Komt goed...
pi_86696073
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef BlueMage het volgende:
Ik weet niet, ik vind mezelf niet paranormaal begaafd ofzo en geloof er zelf ook nauwelijks in maar ik heb wel een keer toch een raar moment gehad. We waren in Frankrijk op vakantie (ouders & ik) en we hadden onze camper vrij dicht bij een lange rechte en overzichtelijke weg geparkeerd op de camping. ik vond dat ze niet zo dicht bij de weg een plek moesten zoeken "er gebeurt dadelijk een ongeluk" m'n ouders lachen...zitten we 's avonds in de camper, hoop herrie, gierende remmen....natuurlijk een ongeluk. :D

...en vaak heb ik ook dat ik gewoon weet dat iemand gaat bellen maar da's op zich niet zo vreemd want de meeste vrienden/vriendinnen bellen eigenlijk wel op redelijk vaste tijden. :P
Ja dat ken ik...

Vaak komt het in een flits voorbij. Je heb het dan niet eens in de gaten wat het is maar paar seconden en soms minuten later gebeurt het echt.
Dat maak ik regelmatig mee. Niet alles wat ik "zie" gebeurt ook echt maar soms wel.
Soms is het best wel eng. Niet alles wat ik "zie" is even onschuldig en leuk. :{
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:53:24 #24
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86696397
..Jaren geleden draaide ik me om bij mijn deur en ineens leek het alsof ik door een geest heenliep
:{ Ik heb nog nooit zoiets raars gevoeld en het leek wel wederzijds oid ik voelde ook een mega verbazing van dat andere, ik liep ergens tegenaan wat ik niet kon zien.
En nu nog kan ik dat gevoel niet verklaren ik heb het nog nooit eerder ervaren en ook erna niet meer..
Snollebolt
pi_86820742
Jongens, help mij even:

Ik lig vanochtend in bed wakker te worden (alleen, vriend is nachtje weg) als ik ineens op zolder een enorme klap hoor... en vervolgens, eerlijk waar, 3 voetstappen. Terwijl ik dit schrijf krijg ik alweer kippenvel.
Ik twijfel even, maar sta dan toch op, vreselijk geschrokken en trillend op mijn benen, telefoon in de aanslag op 112, en loop naar boven. Maar daar tref ik in eerste instantie niks aan, niet de ravage die ik verwacht. Dan zie ik dat de tv, een jaren '90 bakbeest van ik schat zo'n 10 kilo, op de grond ligt. Die is een week geleden op zolder gezet omdat we een nieuwe hebben aangeschaft en deze oude staat sindsdien, stabiel, op een bank, op zolder. En nu ligt hij uit zichzelf op de grond? Verder is niets te zien of te merken van een aanwezigheid.
Maar zo mogelijk ben ik hier nog meer van geschrokken. Kan zo'n ding een week stabiel staan en dan ineens van de bank afschuiven? Wat waren dan die voetstappen die ik toch echt gehoord meen te hebben?
Nu is onze zolder altijd al gehorig: vloer, trap en dakplaten die regelmatig kraken en andere geluiden die je (wij wonen hier nu een jaar) gaat herkennen, maar ik moet zeggen dat het afgelopen half uur van elk geluid mijn haren recht overeind gaan staan.

Kan iemand mij helpen om weer even te relativeren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')