Jij mag heul geen bierquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
BieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeHieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrr
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
Zo'n kind geef ie toch een fanta [ afbeelding ]
Ik wilde 'm net een Fristi aanbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lust alleen Yoghi.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde 'm net een Fristi aanbieden
Zijn jij en Pgr niet even oud?quote:
Jaag hem nou niet wegquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde 'm net een Fristi aanbieden
we moeten de hond nog wegbrengenquote:
Ik weet niet een hoe oud-ie isquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
HallotjesKoffie
![]()
[..]
Zijn jij en Pgr niet even oud?
quote:
Je kan toch zeggen dat je ff weg moet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten de hond nog wegbrengenEn dan is het erg lastig als de visite gewoon dom blijft zitten
En wil op tijd terug zijn voor glee
Maar dat gaat niet meer lukken
Heee badeendjequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
HallotjesKoffie
![]()
[..]
Zijn jij en Pgr niet even oud?
Baguettequote:
quote:
De visite denkt natuurlijk dat je al lang ingepakt hebt en niet uren van te voren nog bezig bentquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten de hond nog wegbrengenEn dan is het erg lastig als de visite gewoon dom blijft zitten
En wil op tijd terug zijn voor glee
Maar dat gaat niet meer lukken
Benny is 45 en jij pgrquote:
Op de griep na goed hoorquote:
En jij crv?quote:
Oh sorry je lijkt ook echt wat ouderquote:
Nee hoor... ik ben wel echt 19quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry je lijkt ook echt wat ouder
Hoe kan je dat arme ding dan grijs haar hebben gegeven in de OP?quote:
Hoe oud ben jij dan pgr?quote:
quote:
Kleurspoeling bracht niet het juiste effectqquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat arme ding dan grijs haar hebben gegeven in de OP?
nee nog niet echt. gaat nog wel even aanduren. spoken allerlei vragen, scenarios en dingen die ik nog moet doen door mijn hoofd en zoquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de griep na goed hoorHoest met de drukteling, al een beetje op aarde gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Zo bedoelde ik het niet.quote:
Verdomd, je hebt gelijk. Even wat verder googlen dan mijn neus lang is.quote:
Soms moet je even de leiding nemenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ik bedoelde dat jij het al zei voordat we "welles nietes" gingen spelen
JJH.quote:
Heb je al een biertje? of wijntje?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[..]
nee nog niet echt. gaat nog wel even aanduren. spoken allerlei vragen, scenarios en dingen die ik nog moet doen door mijn hoofd en zo
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdomd, je hebt gelijk. Even wat verder googlen dan mijn neus lang is.
ik ben 45, kun je ook gewoon in mijn profiel zien. Ik doe niet zo geheimzinnigquote:
DAT IS VERDOMME GEEN BEER, BENNY.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben 45, kun je ook gewoon in mijn profiel zien. Ik doe niet zo geheimzinnig
Wat denk jequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al een biertje? of wijntje?
quote:
Vandaag voor het eerstquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang komt Glee al op tv?Al weken?
Oke Janquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben 45, kun je ook gewoon in mijn profiel zien. Ik doe niet zo geheimzinnig
Vanavbond voor het eerst, maar het is in de US al vorig jaar uitgezonden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang komt Glee al op tv?Al weken?
ook dat is geen geheimquote:
Ah gos dat mutsjequote:
quote:
Ah. Ik dacht omdat iedereen het al kent.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanavbond voor het eerst, maar het is in de US al vorig jaar uitgezonden.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker
[ afbeelding ]
Beertjequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat echt zo moeilijk benny?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Maar die is gefotosoeptquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, maar er zijn alleen maar positieve recensies en verhalen, ook van mensen uit Nederland die de boel al gedowned hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht omdat iedereen het al kent.
Ik loop altijd iets achterHeb de reclame nu een paar dagen gezien.
Ik zie Twente-Inter, daatgaathemwordenhier.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:08 schreef crv het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een fotosoep telt al helemaal niet, JJH.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DATMAGJIJHELEMAALNOGNIETZIEN!!!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zat op beer te zoeken en toen kwam ik dit tegen
[ http://i211.photobucket.com/albums/bb290/sulyso_sexy/Beer.jpg&t=1]afbeelding ]
Ook daar ben je te jong voorquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zat op beer te zoeken en toen kwam ik dit tegen
[ http://i211.photobucket.com/albums/bb290/sulyso_sexy/Beer.jpg&t=1]afbeelding ]
Is dat de man die zijn eigen zeik drinkt en in kamelen slaapt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een fotosoep telt al helemaal niet, JJH.
Ik heb hier wel Bear Grylls met een hoed..
[ afbeelding ]
niet weer hequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Waarom denken mensen dat ik 10 ben?
omdat..... nja, daaromquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Waarom denken mensen dat ik 10 ben?
hmmm, dan zullen we het daar maar mee moeten doen hequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woahhhhh dat is die dude van Discoveryquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de hond gewoon buiten gegooidquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga ook kijkenmams kijkt ook
Voor dat geld dat hij ermee verdient geef ik hem geen ongelijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat de man die zijn eigen zeik drinkt en in kamelen slaapt?![]()
Als ik dat zo lees zou ik eerder zeggen dat ie ontsnapt isquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor dat geld dat hij ermee verdient geef ik hem geen ongelijk.
Nou ja. Ach hij is ex-militair toch ook, die zijn wel wat gewend
MAar dan nog. Een roze hoed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor dat geld dat hij ermee verdient geef ik hem geen ongelijk.
Nou ja. Ach hij is ex-militair toch ook, die zijn wel wat gewend
Die kan afquote:
ok recensie please als uitquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een boek aangeschaft
Ja een boek ja!!!
(ik lees normaal nooit boeken)
Deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
ff een testje, hoe snel iets op google komt....:
paddelepeldrop
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:19 schreef Zeroku het volgende:
http://www.google.com/sea(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
quote:Sorry...
... maar het lijkt erop dat uw computer of netwerk momenteel automatische zoekopdrachten verzendt. Omdat we onze gebruikers willen beschermen, kunnen we uw verzoek niet verwerken.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik googlede op paddelepeldrop en kwam ineens hier uit
[..]
[..]
Duurt maar een jaar jong.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor... ik ben wel echt 19
In januari mag ik afscheid nemen van de 1
quote:
Ik heb ook net twee boeken uit, De jongen met de gestreepte pyjama en Haar naam was Sarah. Mooie boeken allebei.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een boek aangeschaft
Ja een boek ja!!!
(ik lees normaal nooit boeken)
Deze:
[ afbeelding ]
hoi lyndseyquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alsjeblaft:
http://frontpage.fok.nl/review/127734/1/1/50/boek-jim-dwyer-en-kevin-flynn-102-minuten.html
Schuifze J.quote:
Nee EIquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alsjeblaft:
http://frontpage.fok.nl/review/127734/1/1/50/boek-jim-dwyer-en-kevin-flynn-102-minuten.html
*high fived*quote:
Ga je pinnen ?quote:
dus vloeibaar. bak je ze dan niet eerstquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, eet vnaaf alleen, poannekoeken uit een flesje dan maar
als het bevalt in de doelgroep 19-jarige puber, wil je het dan nog lezen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
Nee EI![]()
Ik wil weten wat jij ervan vindt
nope, rietje er in en gaanquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:25 schreef crv het volgende:
[..]
dus vloeibaar. bak je ze dan niet eerst
Ok, Senesta wilde het ook al weten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
Nee EI![]()
Ik wil weten wat jij ervan vindt
Tuurlijk, we luisteren immers ook altijd gespannen naar jongens van 21quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het bevalt in de doelgroep 19-jarige puber, wil je het dan nog lezen?
elke recensie is er 1 en ik sluit geen enkele doelgroep uit, hoewel vrouwenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het bevalt in de doelgroep 19-jarige puber, wil je het dan nog lezen?
9 minuten en 12 secondenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
ff een testje, hoe snel iets op google komt....:
paddelepeldrop
Jij bent niet net gedumpt door je vrouw voor je beste vriend hè? Oh.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef crv het volgende:
[..]
elke recensie is er 1 en ik sluit geen enkele doelgroep uit, hoewel vrouwen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, Senesta wilde het ook al weten.
Dus ik ga er verslag over doen
nog niet jammer genoegquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent niet net gedumpt door je vrouw voor je beste vriend hè? Oh.
das twee jaar verschil, ik heb al een baardquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, we luisteren immers ook altijd gespannen naar jongens van 21
Oh.quote:
En krullen, en hóequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das twee jaar verschil, ik heb al een baard
quote:
hihiquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Over Senesta gesproken zijn er al nieuwe peents ?
Toch leuk dat je elkaar zo leert kennen in een vliegtuigquote:
Koentjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Hallotjesquote:
ben je nu teleurgesteldquote:
Je schatje kwam toch niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zo in bed liggen Glee kijken, met Thee, en volgens mij krijg ik een oorontsteking
in je keelquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das twee jaar verschil, ik heb al een baard
Uhuquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch leuk dat je elkaar zo leert kennen in een vliegtuig
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch leuk dat je elkaar zo leert kennen in een vliegtuig
Stuk of 5quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:31 schreef Koen66 het volgende:
Valt me nu pas op dat er een hoop poppetjes vertrokken zijn uit de OP
Pas maar op, voor je het weet wordt je eruitgeveegdquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:31 schreef Koen66 het volgende:
Valt me nu pas op dat er een hoop poppetjes vertrokken zijn uit de OP
Weggevaagd uit het levenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet wordt je eruitgeveegd
Nou nee, ik weet niet helemaal wat ik met je opmerking moet dus ik zeg alleen ohquote:
Daar had je bij moeten zijn.quote:
Dat gebeurd niet...quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weggevaagd uit het leven
Begin me zorgen te maken0
Kusje op je oortjequote:
Ook weer gerustgesteldquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet...
Tenminste uit de OP niet
was gewoon fopje, wij zijn erg blij met elkaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee, ik weet niet helemaal wat ik met je opmerking moet dus ik zeg alleen oh
Ik sta er pas net inquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef Koen66 het volgende:
Maar.,..... valt me nu pas op dat Kuikentje er ook tussen staat
(of valt me dit nu pas schandalig laat op)
ruk Kijk ze Patquote:
Gekkerdquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
was gewoon fopje, wij zijn erg blij met elkaar
EN morgen komt ze weer
dat was ik niet dus explainquote:
Hier is niks privequote:
Nee het was in de planequote:
quote:
nou gister ging het al over schaamhaarcorrecties dusquote:
Ciao Pgrquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben weg![]()
Tot morgen middag/avond
doei pgr, maar wanneer ben jij nou precies jarig ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben weg![]()
Tot morgen middag/avond
Whut?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
nou gister ging het al over schaamhaarcorrecties dus
Op de dag dat ik geboren wasquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
doei pgr, maar wanneer ben jij nou precies jarig ?
dus ex planequote:
quote:
Ik geloof niet dat ik meedeed in die 'discussie'quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
kom opquote:
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik meedeed in die 'discussie'
Nieuwe grasmatquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
D
Miauw had het over harsen de andere zetten het mes erin en zo en toen ben ik gestopt met lezenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
D
Ik zie zo voor me een soort arts die alles met een klein pijnlijk werktuigje definitief uittrektquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie zo voor me een soort arts die alles met een klein pijnlijk werktuigje definitief uittrekt
ook niet in pm ?quote:
Pisces is een man ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef crv het volgende:
psst: Nou de dames er toch niet zijn
heeft miauw nog op mijn mossel gereageerd ?
En de enige dame die er is kijkt voetbalquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef crv het volgende:
whatquote:
Gister? Vanmiddag ook al!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef crv het volgende:
[..]
Miauw had het over harsen de andere zetten het mes erin en zo en toen ben ik gestopt met lezen
ja maar jij peent niet mee tochquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de enige dame die er is kijkt voetbal
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef crv het volgende:
quote:
Dat is geheim Eh, neequote:
kutquote:
kom je toch bij mij een bakkie doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:55 schreef Koen66 het volgende:
mmmm volgens mij word ik niet op de koffie gevraagd hier beneden
Goed ideequote:
tupperware party zeker en jij bent naar boven gestuurdquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
![]()
Vrouwlief heeft vriendinnen op visite en ik hoorde net koffiekopjes......
ik wordt pas weer enthousiast als het EK gaat beginnenquote:
mwah meer zo'n roddeltanteparty.....quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:57 schreef crv het volgende:
[..]
tupperware party zeker en jij bent naar boven gestuurd
ah ik zie hem al dank jequote:
quote:
had je anders verwacht dan ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:59 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm FC Twente staat al achter zie ik
crv zwaait even terug naar Huppelquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts komt even zwaaien naar alle lieverdjes
* Koen66 zwaait terug naar de langshuppelende Huppelquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts komt even zwaaien naar alle lieverdjes
Ja ik begin eindelijk weer tot leven te komenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef crv het volgende:
[..]
crv zwaait even terug naar Huppel![]()
hoe is het met huppel ?
Bijna 2-1quote:
NEEEE 16/10 wordt je laatste meetquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik begin eindelijk weer tot leven te komen![]()
Zit erover te denken om nooit meer naar een meet te gaan
waaromquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm je hebt altijd baas boven baas
Waar was de volgende ook alweer?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben je zo uitgewoond versleten moe danquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nu pas?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik begin bang te worden van/door jullie
Hehehehehequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik begin bang te worden van/door jullie
quote:
quote:
FLASHHHHHHHHHHHquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Ja hoor, ik heb het voetbal weer opgezet
je zou der bijna wat van denken hequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:31 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm zit ik hier eens vroeg, is het rustigjes
Uhm nee ik ga niet naar de TAL meet, dan vier ik mn b-dayquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NEEEE 16/10 wordt je laatste meet
16 okt bij okselquote:
Moe jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
ben je zo uitgewoond versleten moe dan
dat bedoelde ik ook, maar ik dacht die andere woorden zullen wel weer verkeerd uitgelgd worden hierquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee ik ga niet naar de TAL meet, dan vier ik mn b-day![]()
[..]
16 okt bij oksel![]()
[..]
Moe ja
Haha Ja ja grapjas jijquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook, maar ik dacht die andere woorden zullen wel weer verkeerd uitgelgd worden hier
nee serieusquote:
Dat kan toch ook laterquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee ik ga niet naar de TAL meet, dan vier ik mn b-day![]()
[..]
you got to be kiddingquote:
dat klinkt als dat je slap eringegeaan bentquote:
Pffffrtquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
dat klinkt als dat je slap eringegeaan bent
Ik vind dees al leuker dan de eerste.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd de eerste 2 afl zijn wat minder, maar word steeds leuker. Britanny
Volgens mij wordt dat dan een lichte verbouwingquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Als de TAL meet leuk wordt moet er later ook maar eens een meet bij iemand thuis, heeft ook wel wat als ik zo die Wierden topics doorkijk
Wierden gast had geheid een fors huis inderdaad...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat dan een lichte verbouwing
nou hier gebeurt niet veel vanavondquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:05 schreef Koen66 het volgende:
wat een pokkeweer zeg
Zomer
Ik ga me ff scheren, zie zometeen wel weer wat voetbal en chat gedaan hebben
Dat is geweldigquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Als de TAL meet leuk wordt moet er later ook maar eens een meet bij iemand thuis, heeft ook wel wat als ik zo die Wierden topics doorkijk
Nee hoor. Ik heb al meerdere meets bij mensen thuis meegemaakt. Iedereen gedraagt zich wel hoor. Tot ze naar bed gaan, dan begint de orgiequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat dan een lichte verbouwing
En niemand is in zijn huis geweestquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wierden gast had geheid een fors huis inderdaad...
Iemand met een lekker groot huis in TALboerderijtje ofzo
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef crv het volgende:nieuwe toonvandriel kaart
[ afbeelding ]
Bij jou thuisquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geweldig![]()
[..]
Nee hoor. Ik heb al meerdere meets bij mensen thuis meegemaakt. Iedereen gedraagt zich wel hoor. Tot ze naar bed gaan, dan begint de orgie
Ik woon vrij noordelijk, en zelfs ik moet al 1,5 uur!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie mogen wel allemaal bij mij komenLekker reizen allemaal
Meet at the end of the worldquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie mogen wel allemaal bij mij komenLekker reizen allemaal
In je profiel. en dan alleen je naam op twitter. Alles achter http://www.twitter.com/ dus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
hoe kan ik mijn twitter invullen op fok? dat dat hierboven aangeklikt kan worden
Bij profiel ergensquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
hoe kan ik mijn twitter invullen op fok? dat dat hierboven aangeklikt kan worden
bij mij staat nergens twitterquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
In je profiel. en dan alleen je naam op twitter. Alles achter http://www.twitter.com/ dus.
Welke layout heb je?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
bij mij staat nergens twitter
Hmm moet het instaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |