Jij mag heul geen bierquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
BieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeHieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrr
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
Zo'n kind geef ie toch een fanta [ afbeelding ]
Ik wilde 'm net een Fristi aanbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lust alleen Yoghi.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde 'm net een Fristi aanbieden
Zijn jij en Pgr niet even oud?quote:
Jaag hem nou niet wegquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde 'm net een Fristi aanbieden
we moeten de hond nog wegbrengenquote:
Ik weet niet een hoe oud-ie isquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
HallotjesKoffie
![]()
[..]
Zijn jij en Pgr niet even oud?
quote:
Je kan toch zeggen dat je ff weg moet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten de hond nog wegbrengenEn dan is het erg lastig als de visite gewoon dom blijft zitten
En wil op tijd terug zijn voor glee
Maar dat gaat niet meer lukken
Heee badeendjequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
HallotjesKoffie
![]()
[..]
Zijn jij en Pgr niet even oud?
Baguettequote:
quote:
De visite denkt natuurlijk dat je al lang ingepakt hebt en niet uren van te voren nog bezig bentquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten de hond nog wegbrengenEn dan is het erg lastig als de visite gewoon dom blijft zitten
En wil op tijd terug zijn voor glee
Maar dat gaat niet meer lukken
Benny is 45 en jij pgrquote:
Op de griep na goed hoorquote:
En jij crv?quote:
Oh sorry je lijkt ook echt wat ouderquote:
Nee hoor... ik ben wel echt 19quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry je lijkt ook echt wat ouder
Hoe kan je dat arme ding dan grijs haar hebben gegeven in de OP?quote:
Hoe oud ben jij dan pgr?quote:
quote:
Kleurspoeling bracht niet het juiste effectqquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat arme ding dan grijs haar hebben gegeven in de OP?
nee nog niet echt. gaat nog wel even aanduren. spoken allerlei vragen, scenarios en dingen die ik nog moet doen door mijn hoofd en zoquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de griep na goed hoorHoest met de drukteling, al een beetje op aarde gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Zo bedoelde ik het niet.quote:
Verdomd, je hebt gelijk. Even wat verder googlen dan mijn neus lang is.quote:
Soms moet je even de leiding nemenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ik bedoelde dat jij het al zei voordat we "welles nietes" gingen spelen
JJH.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |