dat klinkt als dat je slap eringegeaan bentquote:
Pffffrtquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
dat klinkt als dat je slap eringegeaan bent
Ik vind dees al leuker dan de eerste.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd de eerste 2 afl zijn wat minder, maar word steeds leuker. Britanny
Volgens mij wordt dat dan een lichte verbouwingquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Als de TAL meet leuk wordt moet er later ook maar eens een meet bij iemand thuis, heeft ook wel wat als ik zo die Wierden topics doorkijk
Wierden gast had geheid een fors huis inderdaad...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat dan een lichte verbouwing
nou hier gebeurt niet veel vanavondquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:05 schreef Koen66 het volgende:
wat een pokkeweer zeg
Zomer
Ik ga me ff scheren, zie zometeen wel weer wat voetbal en chat gedaan hebben
Dat is geweldigquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Als de TAL meet leuk wordt moet er later ook maar eens een meet bij iemand thuis, heeft ook wel wat als ik zo die Wierden topics doorkijk
Nee hoor. Ik heb al meerdere meets bij mensen thuis meegemaakt. Iedereen gedraagt zich wel hoor. Tot ze naar bed gaan, dan begint de orgiequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat dan een lichte verbouwing
En niemand is in zijn huis geweestquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wierden gast had geheid een fors huis inderdaad...
Iemand met een lekker groot huis in TALboerderijtje ofzo
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef crv het volgende:nieuwe toonvandriel kaart
[ afbeelding ]
Bij jou thuisquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geweldig![]()
[..]
Nee hoor. Ik heb al meerdere meets bij mensen thuis meegemaakt. Iedereen gedraagt zich wel hoor. Tot ze naar bed gaan, dan begint de orgie
Ik woon vrij noordelijk, en zelfs ik moet al 1,5 uur!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie mogen wel allemaal bij mij komenLekker reizen allemaal
Meet at the end of the worldquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie mogen wel allemaal bij mij komenLekker reizen allemaal
In je profiel. en dan alleen je naam op twitter. Alles achter http://www.twitter.com/ dus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
hoe kan ik mijn twitter invullen op fok? dat dat hierboven aangeklikt kan worden
Bij profiel ergensquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
hoe kan ik mijn twitter invullen op fok? dat dat hierboven aangeklikt kan worden
bij mij staat nergens twitterquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
In je profiel. en dan alleen je naam op twitter. Alles achter http://www.twitter.com/ dus.
Welke layout heb je?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
bij mij staat nergens twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |