abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86430975

An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.
Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.
Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.

Fok! Raiding Guild Realm: Chromaggus Faction: Horde Guild: Wipe Power Members: - MarkyB - Fokjemodder - Troll Priest - Lifeblind - Sammath - Undead Warlock - Olment - Lyanda - Bloodelf Rogue - SharQueDo - Sharqy - Bloodelf Paladin - Amnistia - Amnistia - Undead Warrior - Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior - Sapstengel - céylin - Tauren Druid; ceylin - Tauren Druid - Windigo - Safirre - Bloodelf Paladin - Civilian - Civilian - - Reneuh - Sproeikanon - Undead Rogue - Xynix - Roflcorpse - Undead Mage - Sejt - Drazic - Undead Mage - Ferdii - Ferdii - Bloodelf Priest - Shoombak - Cernunas - Undead Warrior - Evertjan - Necrod - Troll Shaman - Junglebeast - Kippenvel - Undead Mage - Joyvke - Shenarea - Undead Rogue

Realm: Alonsus
quote:
classpc Naochan-(A)- Rogue
Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Morningelf-(A)- Druid (80)Warlockrick-(A)- Warlock (80) Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Burning Legion
quote:
The_Chosen_1 Yúna-(H)- Warlock (80)
Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darkmoon Faire
quote:
Olment Olment-(A)- Shaman (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
quote:
Guus Muisarm Guus -(H)- Warrior (80) Hetty -(H)- Priest (80) Sjefke -(H)- Hunter (80)
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
quote:
Internal Jadeey -(A)- Death Knight(80) Iowen -(A)- Priest (80)
Realm: Haomarush
quote:
Joyvke Ayarea-(H)- Priest (80)
Hanaela-(H)- Druid (80)[/q]
Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM Mopreme-(H)- Shaman (80) Cidden-(H)- Death Knight (80) Plies-(H)- Warrior
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Laughing Skull
quote:
SpookY22 Pipermaru-(H)- Rogue (80) Korsakof-(H)- Death Knight (80) Coxinator-(H)- Hunter Slaggathore-(H)- Druid Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
quote:
BWRaep Ockeros-(A)- Warrior (80)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80) Patato-(A)- Mage (80) Stigmatus-(A)- Priest
quote:
Realm: Shattered Halls
quote:
NiGhTsPiRiT666 Nightspirit-(H)- Warlock Itarildë-(H)- Mage
Realm: Skullcrusher
quote:
R-Mon Athelia-(A)- Priest
quote:
WyriHaximus Wyrihaximus-(H)- Rogue
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Stormscale
quote:
Dibble Phantium-(A)- Hunter
quote:
SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Terenas
quote:
Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
quote:
Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80) Kharadras-(A)- Paladin (80) Salvara-(A)- Shaman (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo Shelai-(A)- Hunter (66)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
quote:
SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_86431264
Hmm, eens naar de OP(wiki) kijken, lijkt me op enkele plaatsen niet helemaal goed te zijn! :P
pi_86431549
Als ik me lijst me al me level 80ish erop moet zetten beslaat het bijna heel de OP xD
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_86431565
/agreed

Toch mooi ruk dat die pleite gaat. Hoop dat ze nog iets doen dat je als je exalted bent je toch die mounts kan krijgen. Maar dat zal wel niet :P Die tijger vind ik opzich niet zo erg, hij is tof maar er zijn voor mij als Dwerg zat andere tijgers te krijgen. Die raptor daarentegen. Dat is de enige raptor die de alliance kan krijgen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_86431876
Op gefixt. ^O^
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 18:39:09 #6
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86431896
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef pl4kkie het volgende:
Als ik me lijst me al me level 80ish erop moet zetten beslaat het bijna heel de OP xD
Als je eens wat beter zou typen zou ik niet drie keer iets moeten lezen voor ik het snapte :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_86433309
Level 83 @ beta, woei *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86434308
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:39 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Als je eens wat beter zou typen zou ik niet drie keer iets moeten lezen voor ik het snapte :')
Sorry had haast :P
pi_86436771
Er staan trouwens heel wat karakters in de OP die niet meer op de armory te vinden zijn. Waaronder de jouwe, internal. Whazzup with that? Kunnen we alles wat niet werkt niet gewoon deleten? :P
pi_86436829
Ik zal mezelf ook eens een keer in de OP knallen :)
pi_86441825
TerugVindExpansion
pi_86443790
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef Faithfulness het volgende:
Er staan trouwens heel wat karakters in de OP die niet meer op de armory te vinden zijn. Waaronder de jouwe, internal. Whazzup with that? Kunnen we alles wat niet werkt niet gewoon deleten? :P
Ik heb mijn priest en dk server en faction changed :P morgen even aanpassen.
pi_86445140
Net Halion 25m doodgemaakt. Op zich tof, alleen in elke raid heb je wel iemand die hard faalt. Ik was het. Goed verrot dus. Volgens mij heb ik nog een oude versie van dbm zonder RS er in.
pi_86448665
Retribution Paladin (Protection OS):
http://eu.wowarmory.com/c(...)ollbane&cn=Trezorier
Enhancement Shaman (Restoration OS):
http://eu.wowarmory.com/c(...)ne&cn=Trezor%C3%ADer
Unholy Death Knight (Unholy PVP OS):
http://eu.wowarmory.com/c(...)ne&cn=Trezor%C3%ACer

En binnenkort mijn druid erbij, waar ik nu nog mee aan het tanken ben tot lvl80, om daarna balance te gaan:

http://eu.wowarmory.com/c(...)ollbane&cn=Caranthir

Druid ook heel leuk moet ik zeggen. Vooral randoms zijn nu heel erg tof. Swipe spam + Maul macro + Glyph of Maul = nooit aggro problemen en top DPS. Elke run complimentjes :D En dat terwijl ik op bosses na maar op 1 knop druk :') Mijn shaman en death knight doe ik amper meer iets mee.
pi_86449155
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:13 schreef Blistering het volgende:
Level 83 @ beta, woei *O*
Ding 84, 7 uur en x aantal minuten later *O* Morgen Twilight Highlands en dan 85, woei!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86449282
Maar een DK gemaakt (voor de 4e keer :') ). Later herbalism/skinning rollen om mezelf in cata van mats te voorzien.

Eerst m'n main (LW + JC) naar 80, dan m'n mining pally en daarna de herb/skinning DK. Dan kan ik LW en JC levellen, m'n inscribe warlock en m'n twee transmuters. Heb verder geen andere professions die ik kan droppen dus maar een gather toon maken. Ook wel fijn met twee punten in pale horse, ben je net wat sneller dan de rest :P .
pi_86450310
quote:
Op woensdag 15 september 2010 02:10 schreef Sapstengel het volgende:
Maar een DK gemaakt (voor de 4e keer :') ).
:')
pi_86450333
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:47 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ding 84, 7 uur en x aantal minuten later *O* Morgen Twilight Highlands en dan 85, woei!
Is dat nou moeilijk? Levelen in Cata? Of is het gewoon weer door alle casual stuff heen racen naar 85?

Wordt het trouwens weer net zo dat je vanaf 78 in Azeroth kan levelen? Of moet je ditmaal écht 80 zijn voordat die mogelijkheid er is?
pi_86450779
Wat ik las op mmo champion is dat levellen iets moeilijker wordt, omdat je moet oppassen met pulls. Dat je 1 mob kan verslaan, maar 1 extra geeft al wat meer problemen en 2 erbij moet je alles uit de kast halen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_86451297
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:47 schreef Omega het volgende:
Wat ik las op mmo champion is dat levellen iets moeilijker wordt, omdat je moet oppassen met pulls. Dat je 1 mob kan verslaan, maar 1 extra geeft al wat meer problemen en 2 erbij moet je alles uit de kast halen.
jup, ze hitten VEEL harder dan nu op live. CC zal zeer gewenst zijn op sommige momenten. het is zeer zeker nodig in dungeons
pi_86454446
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:15 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Is dat nou moeilijk? Levelen in Cata? Of is het gewoon weer door alle casual stuff heen racen naar 85?
Ik kan als DK wel 2, 3 mobs aan. Maar dan moet ik wel Death Striken als een malle en al m'n CD's gebruiken. Krijg crits van 6k op m'n zak af en toe, dus het is zeker niet casual racen naar 85.
pi_86455431
Ik ben niet meer de enige van FOK! op Terenas _O_
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_86457234
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:13 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

:')
Ja ik bleef ze deleten. Twee keer heb ik hem al verwijderd toen ik halverwege outland was, een keertje op 71 en laatst m'n 80 dk gedelete om een shaman te maken :P .

En nu heb ik m'n hunter gedelete om een dk te maken. Die ga ik toch nooit naar 80 krijgen omdat het gruwelijk saai is.
pi_86457922
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:25 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik kan als DK wel 2, 3 mobs aan. Maar dan moet ik wel Death Striken als een malle en al m'n CD's gebruiken. Krijg crits van 6k op m'n zak af en toe, dus het is zeker niet casual racen naar 85.
Het wordt eindelijk spannend dus :D
Maarja, Blizzard kennende zal het wel niet lang duren voordat de mobs weer generfed worden :P
pi_86457975
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja ik bleef ze deleten. Twee keer heb ik hem al verwijderd toen ik halverwege outland was, een keertje op 71 en laatst m'n 80 dk gedelete om een shaman te maken :P .

En nu heb ik m'n hunter gedelete om een dk te maken. Die ga ik toch nooit naar 80 krijgen omdat het gruwelijk saai is.
Een lvl 80 deleten? :o
Ik heb het ooit één keer gedaan, was ook met een DK. Het betrof hier een orc (female) en ik vond dat ding zo gruwelijk lelijk en de class zo saai dat ik toch de delete knop erbij heb gepakt. Kort daarna kwam dat race change ding uit en ik wilde ik de DK terughebben, heb toen een restore aangevraagd :P
pi_86458021
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:15 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik heb het ooit één keer gedaan, was ook met een DK. Het betrof hier een orc (female) en ik vond dat ding zo gruwelijk lelijk en de class zo saai dat ik toch de delete knop erbij heb gepakt. Kort daarna kwam dat race change ding uit en ik wilde ik de DK terughebben, heb toen een restore aangevraagd :P
Ik vind eigenlijk alle DK's lelijk :@ Met die lichtgevende ogen van ze :r
pi_86458081
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:16 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk alle DK's lelijk :@ Met die lichtgevende ogen van ze :r
Daar hebben ze toch helmen voor :P
pi_86458127
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:18 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Daar hebben ze toch helmen voor :P
Dan zie je m'n coole vlechtjes niet meer. :{w :')

Troll DK met paarse vlechtjes O+
pi_86458527
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:15 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja ik vond die class toen echt zo kut. Wilde een tank DK, had prima gear alleen de damage die ik kreeg was zo hoog dat het irritant werd :P . En al m'n character slots zaten vol, maar wilde graag een shaman. Oplossing was dus m'n DK deleten :P .

Ik ga hem nu weer opnieuw levellen maar puur voor de gathering professions in cata. Misschien dat ik hem dan ga gearen als melee dps, maar mn plan is om mn druid en shaman alt te nemen. Heb ik tank/balance druid en enh/resto shaman. Direct alle vier verschillende richtingen.
  woensdag 15 september 2010 @ 14:53:13 #30
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86461608
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:19 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Vrouwen en avatars/toons in games.. :')

Mijn vriendin maakt als het enigzins mogelijk is alleen tauren females aan. Compleet witte skin met de kleine hoorntjes die half naar beneden wijzen en blauwe ogen.

Ze heeft al meerdere malen lvl 40+ chars gedelete ! :')

"Ze zijn hartstikke lelijk! ik wil *blablabla*

*zucht* soms :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86461996
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:19 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Belf female all the way *O*
Ik ga denk ik als de tijd daar is mijn draenei shaman overzetten naar een troll :) al is het maar wegens de epic /laugh en /dance emotes :D
pi_86463023
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:53 schreef jagga het volgende:

[..]

Mijn vriendin maakt als het enigzins mogelijk is alleen tauren females aan. Compleet witte skin met de kleine hoorntjes die half naar beneden wijzen en blauwe ogen.

Mijn eerste char was een undead. Dat is mijn main gebleven ;) Echter zodra racechange er kwam werd ze een belf :P
De twee chars erna (paladin, priest) werden ook belf. Wel andere haarkleur en gezicht, maar toch :P Daarna was ik belfs zat. Vierde char werd dus een Tauren druid.
Toen wilde ik nog een char erbij voor engi, en dat is een DK troll geworden :P

Overigens zijn alle genoemde chars wel 80 ;)

Ben momenteel bezig met een troll hunter. (71)
Heb ook nog een orc warlock staan (20) en een level 3 mage (maar die is vooral omdat ik de nick wil vasthouden tot Cata.

quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:04 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Belf female all the way *O*
Ik ga denk ik als de tijd daar is mijn draenei shaman overzetten naar een troll :) al is het maar wegens de epic /laugh en /dance emotes :D
Zie hierboven. Drie belfs is wel genoeg :P Toen was ik het ineens zat en wilde ik wel 's wat anders *O*
pi_86464327
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:53 schreef jagga het volgende:

[..]

Tis maar wat je wil :') op Terenas is iemand met 6-7 lvl 80 Paladins :')
Mods met een x zijn tof.
pi_86464497
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Tis maar wat je wil :') op Terenas is iemand met 6-7 lvl 80 Paladins :')
Okeuh :{ en wat is daar het doel dan van?
pi_86464554
Nvm.

[ Bericht 96% gewijzigd door ConscienceNL op 15-09-2010 17:13:33 ]
pi_86464918
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben niet meer de enige van FOK! op Terenas _O_
Ik neem aan dat je op mij doelt. Ik zit er nu al sinds mei :P Heb je trouwens nog niet zien lopen in Dalaran.
pi_86465616
Ding :P

pi_86466339
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef Blistering het volgende:

[ afbeelding ]
En dat mag je over een paar maanden opnieuw doen.
pi_86466419
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:57 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

En dat mag je over een paar maanden opnieuw doen.
Met plezier, op alle 10 chars :D
pi_86467790
quote:

[ afbeelding ]
80.000 hp, jezus christus :')

Tank specced of wat ?

Verkapte TVP, speel al wat maandjes niet meer en wil het even voor Cataclysm weer oppakken :@
pi_86468143
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:10 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Okeuh :{ en wat is daar het doel dan van?
Paladins levellen is zo lekker relaxed, zeker prot of holy. Pull, judgement, koffie zetten, looten.

heb mijn tweede paladin nu op 65
pi_86468285
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:42 schreef PsychoTheRapist het volgende:

[..]

80.000 hp, jezus christus :')

Tank specced of wat ?

Verkapte TVP, speel al wat maandjes niet meer en wil het even voor Cataclysm weer oppakken :@
Dan mogen we in full epic gear T11 ofzo dus wel rekenen op 100k+ tanks :o :o
pi_86468663
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik denk wel meer, kan me niet voorstellen dat al die gear al gegemmed en enchant is. Maar opzich was het ook wel bekend al. De beste bandage deed al 30k heal ofzo.
pi_86468936
quote:

[..]

Mijn paladin die al half jaar + zit te verstoffen met zijn 38k hp zal dat wel leuk vinden :P
pi_86469025
quote:

[..]

Kweet zo net nog niet. Denk niet dat alle instances net zoals ICC een 30% buff krijgen.
pi_86469111
iemand met een 80 op Chromaggus me even helpen met die amphitheater chain. (sap of Leonos ofzo) :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_86469261
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:24 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Kweet zo net nog niet. Denk niet dat alle instances net zoals ICC een 30% buff krijgen.
100k tanks, makkelijk. Een beetje rogue had al 75k ofzo :9~
pi_86469319
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:33 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

100k tanks, makkelijk. Een beetje rogue had al 75k ofzo :9~
Ja in icc met 30% buff, Maar kweet niet of ze dat in cata ook gaan doen. Neem aan van niet.
pi_86469910
Nog 2/3e level en dan ben ik eindelijk klaar met de rogue.
Het heeft even mogen duren (2 jaar :')) maar morgen gaat het er echt van komen :D
It better be worth it ... :P heb iig al twee daggers klaarstaan om mijn oude merciless swords te gaan vervangen.
pi_86469951
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je op mij doelt. Ik zit er nu al sinds mei :P Heb je trouwens nog niet zien lopen in Dalaran.
Yup :p Terenas represent *O*

Ik kloot meestal in Westfall :@, of ik zit doelloos rond te vliegen in Outland, op zoek naar rares :')
Mods met een x zijn tof.
pi_86470228
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Yup :p Terenas represent *O*

Ik kloot meestal in Westfall :@, of ik zit doelloos rond te vliegen in Outland, op zoek naar rares :')
Moet toegeven dat als ik in een stad idle dat altijd Ironforge is. Geweldige sfeer daar. En anders ben ik rep aan het farmen ofzo.
pi_86470230
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:59 schreef Blistering het volgende:

[..]

Met plezier, op alle 10 chars :D
Kuch -no life- kuch
pi_86470236
quote:

[ afbeelding ]
80k HP in lvl gear. _O- _O- _O-
pi_86470301
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:02 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Kuch -no life- kuch
Kuch -neem me lekker serieus- kuch

En tis gewoon dps gear ja. Casters hebben gemiddeld 60k hp en 80k mana, tis gewoon allemaal een stukje meer :D
pi_86470474
Een guildie kwam laatst een 164k Druid Bear tegen. En dat gaat straks richting de 180k ofzo als die gaat raiden, niet normaal. Nu weet ik niet helemaal of dat met Surival Instincts was. :) Maarja een 91k prot warrior in wat blues en greens is ook aardig wat.

Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_86474323
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:36 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ja in icc met 30% buff, Maar kweet niet of ze dat in cata ook gaan doen. Neem aan van niet.
Nee, gewoon zonder buffs en in Cata ja, 80k hp. In ICC haal je de 80k trouwens echt niet met je 30% buff hoor op je rogue :P
pi_86478414
Weet iemand zo welke FP je moet hebben om dubra'jin te connecten?
pi_86480365
Hmm, met die omzet ratio van de emblems ben ik nu aan het twijfelen. Zal ik alles omzetten naar Conquest om zodoende een extra zak geld te krijgen of zal ik alles in frost en triumph houden om zo alvast wat 85 emblems te krijgen.
pi_86480966
Lekker voor de Cata emblems gaan, dan kan je waarschijnlijk ook een variant op frozen orb/runed orb/crusader orb/primordial saronite kopen, wat veel meer op zal leveren in het begin can de expansion zoals dat altijd is (weet je nog, titansteel bars voor 5000 gold op de AH :') zelfde geldt voor crusader orbs, primordial saronite etc.).
pi_86481104
Weet iemand trouwens hoe het zit met de Heirlooms als Cata uitkomt ? En of je nog level 80 Heroics kan doen om dan de heirlooms daarvan te halen ?
pi_86481384
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:54 schreef ufopiloot het volgende:
Lekker voor de Cata emblems gaan, dan kan je waarschijnlijk ook een variant op frozen orb/runed orb/crusader orb/primordial saronite kopen, wat veel meer op zal leveren in het begin can de expansion zoals dat altijd is (weet je nog, titansteel bars voor 5000 gold op de AH :') zelfde geldt voor crusader orbs, primordial saronite etc.).
Nee :'( Speel pas een jaar en 3 maanden. Waarvan 9 op een private server :P Maar dat is duidelijk dan, dank!
pi_86481848
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:58 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de Heirlooms als Cata uitkomt ? En of je nog level 80 Heroics kan doen om dan de heirlooms daarvan te halen ?
Heirlooms blijven gewoon, maar net zoals nu werken ze maar van lvl1 tot en met 80.
pi_86482670
Hoe zit het eigelijk met dat Harvest festival wat nu aan de gang is? Kun je daar nog iets leuks mee of is het er zomaar?
pi_86483840
De 2500 emblem achieve wordt ook een FoS, misschien die dan ook maar eens farmen nog. Nog maar 1062 ofzo.
pi_86486139
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:05 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Nee :'( Speel pas een jaar en 3 maanden. Waarvan 9 op een private server :P Maar dat is duidelijk dan, dank!
Gebruikte je de naam Sjiznit ook op de private server ? Dan ken ik je misschien wel :D
pi_86486510
quote:
Op donderdag 16 september 2010 03:11 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Gebruikte je de naam Sjiznit ook op de private server ? Dan ken ik je misschien wel :D
Ja, was ook een dwarf :P Ik zat op TWiFa,maar die is toen gesloten doordat Blizzard boos werd en ging dreigen met een rechtzaak.
pi_86487960
quote:
Op donderdag 16 september 2010 07:12 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ja, was ook een dwarf :P Ik zat op TWiFa,maar die is toen gesloten doordat Blizzard boos werd en ging dreigen met een rechtzaak.
Wat is de wereld toch klein ;) Ik was daar Athina :) Heb nu weer een priest (Athine) op Turalyon aan de horde kant. Welke realm zit jij nu dan ?
pi_86490247
TerugVindWow
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_86491337
Huh? Omzetten in cata emblems?
pi_86491454
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:05 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

welke private server heb je gespeeld?
  donderdag 16 september 2010 @ 11:30:19 #71
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86491908
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:14 schreef Sapstengel het volgende:
Huh? Omzetten in cata emblems?
ja voor zover ik begrepen heb worden huidige frosties +triumphs omgezet in emblems die met cataclysm komen.

Lageren zoals conquest worden gold...

Zoiets iig :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86491986
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:30 schreef jagga het volgende:

[..]

ja voor zover ik begrepen heb worden huidige frosties +triumphs omgezet in emblems die met cataclysm komen.

Lageren zoals conquest worden gold...

Zoiets iig :P
:o
pi_86492101
Oh als dat echt zo is ga ik weer tank speccen en hard emblems farmen op mn druid.
  donderdag 16 september 2010 @ 11:41:47 #74
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_86492307
Schaamteloos gecopy paste vanuit het tweakers forum omdat ik niet bij de Blizzard forums kan hier op mijn werk:

The following items are immediately converted to gold:
• Emblem of Heroism = 5.5 gold each
• Emblem of Valor = 5.5 gold each
• Emblem of Conquest = 5.5 gold each
• Badge of Justice = 1.833 gold each

Your New Honor Points total will be the sum of the following amounts:
• Old Honor * 0.024
• Old Arena Points * 0.85
• Battleground Mark of Honor * 2.976
• Wintergrasp Mark of Honor * 19.08
• Stone Keeper Shard * 1.6
• Venture Coin * 3
• Spirit Shard * 1

Your Justice Points total will be equal to (Emblems of Triumph + Emblems of Frost ) * 2.75

Again, the softcap for both Honor and Justice conversions is 4000 points. This means that if a character converts to above 4,000 points, it will not be possible for them to earn more until they fall below the 4,000 cap.

A hardcap will be implemented in a following patch before Cataclysm's release. At that time, any excess points above 4,000 will be converted as follows:
• Honor points above 4,000 are converted to gold at a rate of 35 silver per point of Honor.
• Justice points above 4,000 are converted to gold at a rate of 2 gold per point of Justice.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_86492385
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:41 schreef CocaColaLight het volgende:
-knip-
Dat is dan ook niet echt veel ;(
pi_86492701
Ik ben nu de 3.0.x => 4.0.0 patch aan het binnen halen via de downloader. Wat is dat?
pi_86493186
En wat is het? :P
pi_86493552
1019 / 1740 mb is pas binnen.
pi_86493834
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:16 schreef MarkyB het volgende:
1019 / 1740 mb is pas binnen.
Grote patch. :o
pi_86494051

Kijk maar (meteen showoff :P )
pi_86494136
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef MarkyB het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk maar (meteen showoff :P )
Hoe heet die addon van je character screen?
pi_86494183
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:34 schreef internal het volgende:

[..]

Hoe heet die addon van je character screen?
Geen idee, zoek er maar een uit:

pi_86494469
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:35 schreef MarkyB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmz :P nvm.
pi_86494616
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:15 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Wat is de wereld toch klein ;) Ik was daar Athina :) Heb nu weer een priest (Athine) op Turalyon aan de horde kant. Welke realm zit jij nu dan ?
Wat grappig :D Ik zit op Terenas, samen met Roots die ook op twifa zat.

quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:17 schreef Olment het volgende:

welke private server heb je gespeeld?
TWiFa
pi_86494706
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:50 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Wat grappig :D Ik zit op Terenas, samen met Roots die ook op twifa zat.
[..]

TWiFa
Haha ik heb ook op twifa gezeten! Alliance, Kingdom of Heaven
pi_86494980
quote:

[..]

[ afbeelding ]
omfg,, waarom zoveel addons?
  Redactie Frontpage donderdag 16 september 2010 @ 13:16:04 #87
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86495402
Valt wel mee hoor, zijn aardig wat die bij 1 en dezelfde groep horen :)
With four other people
And aliens
pi_86495676
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Valt wel mee hoor, zijn aardig wat die bij 1 en dezelfde groep horen :)
Zelfs dan zijn het er aardig wat :P
pi_86495719
Na het bekijken van mijn addon map vind ik het niet zo heel erg veel meer :+
  Redactie Frontpage donderdag 16 september 2010 @ 13:27:33 #90
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86495750
Zie :+
With four other people
And aliens
pi_86495958
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:53 schreef MarkyB het volgende:

[..]

:o Worden er steeds meer :D Ik zat bij Revenge of the Alliance.
pi_86496382
Maar, wat was die update nou?
pi_86496444
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:46 schreef internal het volgende:
Maar, wat was die update nou?
Geen idee, 95% nu en kan gewoon spelen.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2010 13:47:48 ]
pi_86496564
:D
pi_86497121
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Autogratz :{w
pi_86497361
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Schaamteloos gecopy paste vanuit het tweakers forum omdat ik niet bij de Blizzard forums kan hier op mijn werk:

The following items are immediately converted to gold:
• Emblem of Heroism = 5.5 gold each
• Emblem of Valor = 5.5 gold each
• Emblem of Conquest = 5.5 gold each
• Badge of Justice = 1.833 gold each

Your New Honor Points total will be the sum of the following amounts:
• Old Honor * 0.024
• Old Arena Points * 0.85
• Battleground Mark of Honor * 2.976
• Wintergrasp Mark of Honor * 19.08
• Stone Keeper Shard * 1.6
• Venture Coin * 3
• Spirit Shard * 1

Your Justice Points total will be equal to (Emblems of Triumph + Emblems of Frost ) * 2.75

Again, the softcap for both Honor and Justice conversions is 4000 points. This means that if a character converts to above 4,000 points, it will not be possible for them to earn more until they fall below the 4,000 cap.

A hardcap will be implemented in a following patch before Cataclysm's release. At that time, any excess points above 4,000 will be converted as follows:
• Honor points above 4,000 are converted to gold at a rate of 35 silver per point of Honor.
• Justice points above 4,000 are converted to gold at a rate of 2 gold per point of Justice.
Als ik het goed begrijp zijn Justice points dus de nieuwe frost emblems en komt er een nieuw systeem voor honor points? Waar moet dat laatste dan goed voor zijn? Minder farm-werk? :P
  Redactie Frontpage donderdag 16 september 2010 @ 14:46:05 #97
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86498650
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:08 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Autogratz :{w
Die vond ik zo irritant _O-
With four other people
And aliens
pi_86500096
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:46 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Die vond ik zo irritant _O-
Ik verzoek mensen in mijn guild om die addon te deinstalleren :P
Zeg dan niks, als je te lui bent om te typen :')
pi_86500115
Die update is gewoon pre-download voor als de patch uitkomt.
pi_86500795
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:02 schreef Olment het volgende:

[..]

omfg,, waarom zoveel addons?
:X

BF3 - Idanue
pi_86501761
ik heb nu 185 mappen in mn addon dir :')
pi_86503640
Hallo, daar ben ik weer :W

Na een lange tijd niks gedaan te hebben toch maar weer Arena begonnen en eindelijk mijn Wrathful set afgemaakt met de shoulders. Alleen wel jammer dat ik geen drops uit VoA had, heb alles zelf moeten kopen ;(

*O*
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_86504046
Vraag of alleen af wat je kan kopen met die jurtice points, is dat al bekend?
pi_86504148
Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime error!

Program: C:\Program Files\World of Warcraft\BackgroundDownloader.exe

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more support.

Ik krijg telkens die error als ik de patch wil downloaden :{
pi_86505906
edit: niet dus :')
pi_86509361
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:53 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Hoe heette jij dan daar? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Maureentje op 16-09-2010 22:32:30 ]
pi_86510188
Zo, ben nu assassination (mutilol) met mijn verse 80 rogue en het valt me niks tegen.
Gelijk hoog ingezet en na t eerste gevecht (faction champs @ TOC5 normal) gelijk 3.2k dps in de leveling-gear. Uiteindelijk 1.9k overall gehaald. Terwijl mijn daggers nog begonnen op 350 skill ook *O*

Jammer alleen dat er een kut healer druid in de groep zat, ben zelf 2 keer doodgegaan en op het eind was het bijna een groeps-wipe. Ik dacht toch echt dat we normal deden, maargoed. Dat terwijl die ook nog es 5.3k GS had :') ook was meneer doodleuk op offspec gear aan het rollen terwijl ik gewoon in mijn greenies loop te dansen. Toen ik op het eind de leather shoulders won wou die kneus alleen een ress geven als ik die shoulders aan hem gaf. Wat een grafidioot, ik loop nog liever 10 keer dan dat ik zo'n item afgeef voor een ress :{
pi_86510426
Ja muti is leuk, ook lekker makkelijk. Slice n dice en rupture opstarten, dan alleen maar envenom en af en toe rupture verversen. Ook mn favoriete spec.
pi_86510565
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja muti is leuk, ook lekker makkelijk. Slice n dice en rupture opstarten, dan alleen maar envenom en af en toe rupture verversen. Ook mn favoriete spec.
Trekt wel aggro als de ziekte, heb ik het idee. Maar dat kan ook aan de tank liggen.
Toch maar es kijken of ik die tricks of the trade macro in de rotation kan proppen :P
pi_86511390
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:48 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hoer heette jij dan daar? :D
Mijn eerste char ooit was een rogue, die heette Boterbipsje. Toen heb ik een warrior gemaakt waarvan ik de naam niet meer weet. Toen heb ik een Death Knight gemaakt genaamd Xtype waarmee ik nu nog steeds speel, maar dan in het echt.

Die goeie ouwe tijd dat je in Booty Bay een Spectral Tiger kon kopen voor 40g :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2010 20:37:15 ]
  Moderator donderdag 16 september 2010 @ 20:37:32 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_86511521
Shaman BIJNA level 68 en ik ben maar alvast naar Northrend verhuisd, nog een battleground of instance en ik ben 68. Wel balen dat ik geen cold weather flying heb, kan ik alles weer lopend gaan doen -O-

Wel alle Mastery Quests in Nagrand solo kunnen doen (tot en met de olifant op het eind(, die Feral Spirits zijn super! En de elemental ook maar even ingezet, maar was eigenlijk niet eens nodig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 21:01:22 #112
159966 lifeblind
pi_86512585
TVP dan maar weer!
pi_86514695
Voor de beta testers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mods met een x zijn tof.
  Moderator donderdag 16 september 2010 @ 22:05:36 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_86515966
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Voor de beta testers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook beta-testen -O-
niet zo tof doen
pi_86516771
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik wil ook beta-testen -O-
Je mist niks :') de channels worden voerspoeld door Fransozen/SPanjaarden/Russen/Duitsers :')
Mods met een x zijn tof.
pi_86516999
Hmm, net healer legs gewonnen in voa25. Ondanks dat ik Elemental main spec ben doe ik die lekker aan. Stukken beter dan de 232 legs die ik had. Is alleen wat hit inruilen voor mp5. Blijft toch apart dat je altijd rolls wint die je niet perse wilt winnen en als je echt iets wilt het niet lukt :')
pi_86517476
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Mijn eerste char ooit was een rogue, die heette Boterbipsje. Toen heb ik een warrior gemaakt waarvan ik de naam niet meer weet. Toen heb ik een Death Knight gemaakt genaamd Xtype waarmee ik nu nog steeds speel, maar dan in het echt.

Die goeie ouwe tijd dat je in Booty Bay een Spectral Tiger kon kopen voor 40g :P
Oh dan ken ik je nog wel :) Je speelde toen toch met je vriendin samen ?
En die tijger kon je niet lang kopen,was niet blizz he :+ Hoeveel huilende kindjes ik toen in mijn /w kreeg :') _O-
pi_86518964
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Maureentje het volgende:

[..]

En die tijger kon je niet lang kopen,was niet blizz he :+ Hoeveel huilende kindjes ik toen in mijn /w kreeg :') _O-
Je kon als alliance ook heel lang de flying mounts van de horde kopen :P
pi_86519561
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, ben nu assassination (mutilol) met mijn verse 80 rogue en het valt me niks tegen.
Gelijk hoog ingezet en na t eerste gevecht (faction champs @ TOC5 normal) gelijk 3.2k dps in de leveling-gear. Uiteindelijk 1.9k overall gehaald. Terwijl mijn daggers nog begonnen op 350 skill ook *O*

Jammer alleen dat er een kut healer druid in de groep zat, ben zelf 2 keer doodgegaan en op het eind was het bijna een groeps-wipe. Ik dacht toch echt dat we normal deden, maargoed. Dat terwijl die ook nog es 5.3k GS had :') ook was meneer doodleuk op offspec gear aan het rollen terwijl ik gewoon in mijn greenies loop te dansen. Toen ik op het eind de leather shoulders won wou die kneus alleen een ress geven als ik die shoulders aan hem gaf. Wat een grafidioot, ik loop nog liever 10 keer dan dat ik zo'n item afgeef voor een ress :{
Ik zit nu in combat spec, heroic gear (paar epics. paar blues) en ik doe echt lage dps voor mijn gevoel. volgens de meters van andere zo rond de 1k-1.5k. Dat moet toch echt hoger kunnen? Ik heb altijd SnD up, spam sinister strike en evis en natuurlijk rupture+garrote op bosses en mobs die langer leven. Cooldowns ook zo veel mogelijk wanneer ze up zijn. Maar het lukt allemaal niet echt. Heb al flinke kritiek gehad, terwijl ik op lvl 60 en 70 eigenlijk nooit problemen had. Deed toen altijd wel hoge dps voor die tijden.
There are only 151 Pokémon.
pi_86521143
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:18 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Ik zit nu in combat spec, heroic gear (paar epics. paar blues) en ik doe echt lage dps voor mijn gevoel. volgens de meters van andere zo rond de 1k-1.5k. Dat moet toch echt hoger kunnen? Ik heb altijd SnD up, spam sinister strike en evis en natuurlijk rupture+garrote op bosses en mobs die langer leven. Cooldowns ook zo veel mogelijk wanneer ze up zijn. Maar het lukt allemaal niet echt. Heb al flinke kritiek gehad, terwijl ik op lvl 60 en 70 eigenlijk nooit problemen had. Deed toen altijd wel hoge dps voor die tijden.
Het is hier ook nog niet wat het wezen moet, zit nu rond de 1.5k stabiel :)
In combat spec op lvl 79 kwam ik trouwens nog steeds niet boven de 1k uit, dus als je assasination (daggers) gaat dan verbeterd het wel iets ;)

Maargoed, het moet gewoon gear zijn ;) ik verbaas me er ook telkens weer over over hoe invloedrijk gear is. En daar komt bij dat je vaak ook niet de kans krijgt om flinke dps uit te delen, het gaat allemaal zo snel in 5mans tegenwoordig. Ik heb net 3 HC's gelopen: de eerste was UK HC... zelfs de healer deed meer dps dan ik :{ serieus niets aan overdreven en het enige wat ie deed was holy nova (priest) spammen. De tank en de andere dpsers zaten ook allemaal boven de 4k dps... de volgende groep ging naar UP HC... ook hier weer 2 dpsers die 5k+ dps overall dmg deden.

Ik kan vaak 1 keer mutilaten en dan is een mob alweer dood :P

Owja, je hit en expertise tellen ook zwaar mee he ;) ik heb nog bij geen van beide stats de cap... bij lange na niet. Dus ik miss, parry en dodge heel wat en dat wordt allemaal van je dps afgetrokken.
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:22:10 #121
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86526641
na lang voor mijn guild gefungeert te hebben als MT, en altijd getankt te hebben, heb ik gisteren mijn tank spec voor een arms pvp spec ingeruild.

Officers over de zeik, GM boos. Want ja das raar dat jij niet meer als tank fungeert en nu hebben we een tank minder, bla bla.

zeikerds :')
pi_86528431
pff, sinds een paar dagen ontzettende lag op mijn realm. Gelukkig hebben er meer mensen last van (tenminste, lees ik op wow forum).
Dit keer zonder signature
pi_86528887
Wat is wow eigelijk gruwelijk saai zo voor een expansion. Als je net als ik niet al over heel goeie gear beschikt dan kun je eigelijk niks. Battlegrounds/honor farmen heeft nauwelijks zin, gearen heeft nauwelijks zin en in raids ben je niet welkom.
Geeeeeeeeeeeeeeeuw :O
Waarom komen ze nou niet met een release date }:| zeker weer bang dat ze 3 spelers verliezen als er een ander spel een paar dagen later uitkomt. Het moet ook altijd om geld draaien :(
pi_86529005
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime error!

Program: C:\Program Files\World of Warcraft\BackgroundDownloader.exe

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more support.

Ik krijg telkens die error als ik de patch wil downloaden :{
Als je op een vista zit, moet je gwn rechterklik op warcraft icoontje drukken, en dan uitvoeren als administrator.
pi_86529175
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef GlenSpey het volgende:

Waarom komen ze nou niet met een release date }:| zeker weer bang dat ze 3 spelers verliezen als er een ander spel een paar dagen later uitkomt. Het moet ook altijd om geld draaien :(
Op je vraag geef jij een antwoord en een conclusie die beiden nergens op slaan.
pi_86530305
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:04 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Op je vraag geef jij een antwoord en een conclusie die beiden nergens op slaan.
Daarom is en blijft het een vraag, zodat jij mij een goed antwoord en een goede conclusie kan geven.
Mijn antwoord en de daarbij behorende conclusie zijn namelijk speculatie ;)
pi_86531965
quote:
Wat is wow eigelijk gruwelijk saai zo voor een expansion. Als je net als ik niet al over heel goeie gear beschikt dan kun je eigelijk niks. Battlegrounds/honor farmen heeft nauwelijks zin, gearen heeft nauwelijks zin en in raids ben je niet welkom.
Niets is vervelender dan het volgende:

"JONGENS! Koop Cataclysm op 11 november 2010! Groetjes, Blizzard!"

*tijd glijdt voorbij* --> 2 november 2010

"Ohhh jongens! Het wordt toch een weekje later hoor! 18 november 2010! Groetjes, Blizzard"

*tijd glijdt voorbij* --> 9 november 2010

"Heeeeeee, wat vervelend, we moeten het weer een paar dagen uitstellen.."

Etc, etc. :P
  Moderator vrijdag 17 september 2010 @ 12:38:43 #128
9859 crew  Karina
Woman
pi_86532560
quote:
Ik merk ook dat het saai en stil is. Mijn Shaman is nu aan het questen in Howling Fjord, maar daar is gewoon helemaal niemand! Als ik een groepsquest zou krijgen, kan ik daar geen groep voor vinden. In Outland en Azeroth was het al net zo erg, geen kip te bekennen.

Alleen in Thunderbluff, waar mijn bankalt staat, zie je nog wel wat andere spelers en is er wat chat, maar ook niet echt veel.
niet zo tof doen
pi_86532999
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik merk ook dat het saai en stil is. Mijn Shaman is nu aan het questen in Howling Fjord, maar daar is gewoon helemaal niemand! Als ik een groepsquest zou krijgen, kan ik daar geen groep voor vinden. In Outland en Azeroth was het al net zo erg, geen kip te bekennen.

Alleen in Thunderbluff, waar mijn bankalt staat, zie je nog wel wat andere spelers en is er wat chat, maar ook niet echt veel.
Dat is mij ook opgevallen toen ik nog aan het levelen was met de rogue. In Grizzly Hills liep bijvoorbeeld helemaal niemand behalve ik. En in DB had ik de grootste moeite om hulp te vinden voor groeps quests. Ik heb 2 middagen iedere 5 minuten LFM [Reclusive Runemaster] lopen spammen :P Daar tegenover staat dat, ondanks dat ik een pure dps ben, ik wel telkens binnen een minuut een groep voor randoms heb gevonden. Niet dat ik er veel aan heb, maargoed :P
pi_86535815
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft mij aan de wow gebracht, zij was misznogwat. Ik vond wow geen flikker aan en trok ook alle gear aan die +nogwat stats gaf :')

Toen ik een DK maakte werd het voor mij al een stuk duidelijker, had inmiddels al 2 chars naar de 55 gebracht. Toen de DK 72 was ben ik naar een echte server gegaan waar een vriend van mij nog een DK had, ook level 72 ongeveer op dezelfde quest zelfs.

En daar speel ik nog steeds mee.

Maar soms mis ik die gezelligheid wel die er op twifa was. Met horde kunnen wisperen enzo, en weten dat iedereen nederlands is waardoor je toch normaler kon communiceren.
pi_86537495
pi_86537616
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:59 schreef Chiba het volgende:

[..]

Als je op een vista zit, moet je gwn rechterklik op warcraft icoontje drukken, en dan uitvoeren als administrator.
Nope, windows XP.
pi_86537946
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_86538007
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:04:43 #135
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86538155
kende hem al, maar hij is wel goed idd :D
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:05:23 #136
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86538183
simplified kitty dps chart is trouwens ook al heel oud, maar blijft leuk :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:12:09 #137
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_86540792
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Rupture gebruiken als muti rogue :')
Hoogstens garotte om hfb op te starten
alleen Envenom als finisher geeft je meer dps.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_86541280
Heb hem juist altijd up gehouden. Sowieso vaak omdat er geen andere class is met een bleed voor HFB (in heroics dan).

Zal het eens zonder proberen. Met zat ik toch al wel op zo'n 9k dps in mn middelmatige gear.
pi_86542717
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:12 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Rupture gebruiken als muti rogue :')
Hoogstens garotte om hfb op te starten
alleen Envenom als finisher geeft je meer dps.
Dus niet. :P
pi_86544557
Net bij een guild applied waar ik als "Social Raider" kan meedoen. Lagere loot prio maar geen verplichting voor wat betreft aanwezigheid. Ik ben benieuwd.
pi_86544809
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef Ericjuh het volgende:
pff, sinds een paar dagen ontzettende lag op mijn realm. Gelukkig hebben er meer mensen last van (tenminste, lees ik op wow forum).
echt niemand last van? ik lees op reactie veel over Telia en het is gewoon bij mij echt onspeelbaar!
pi_86548930
Wat moet er in mijn gem slots (muti rogue)? AP of Agi gems? :P
pi_86549606
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef GlenSpey het volgende:
Wat moet er in mijn gem slots (muti rogue)? AP of Agi gems? :P
Agi stacken tot je ogen bloeden! :P

*edit*

Agility = AP, Crit & Armor
AP = tsja... AP. :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:44:11 #144
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_86550232
Net tweede boss in Halls of Reflection down zonder healer! :D Healer ging namelijk down na de laatste wave vlak voor boss-fight.

Geen hybridclass tussen de dps'ers, dus als pala-tank stond ik er helemaal alleen voor op dat gebied... Na verloop van tijd begonnen de dps'ers 1-voor-1 dood te gaan, totdat ik alleen staande bleef... Heb uiteindelijk alleen Lay of Hands en een health potion moeten gebruiken en heb de boss toch nog neergekregen :D

Eindelijk weer een echt spannend gevecht *O*

(Health op screenshot is niet de hoeveelheid die ik had vlak nadat de boss neerging btw, ik had een stuk minder. En ik heb ff uit een paar opvolgende screenshots de dmg-meters gecopy/pasted :))

Krekker is de bom!
  Moderator vrijdag 17 september 2010 @ 22:13:48 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_86554269
Kan iemand met een Enhancement Shaman mij misschien advies geven? Ik zat een beetje op diverse sites te kijken naar welke stats ik het best kan nemen, qua gear, maar ik vind veel verschillende meningen.

Volgens mij moet ik het hebben van (op volgorde):
AP
Agility
Intellect
Stamina

Hetzelfde als een hunter dus eigenlijk. Maar ik zie ook meningen over Strenght bijvoorbeeld. En heeft Spellpower nog zin? En nog een vraag, nu ik toch bezig ben, WAAR kan ik op level 68/70 een slow one-hand mace scoren? Ik zie ze echt nergens. Bij de quest rewards in Northrend zie ik ze tot nu toe ook niet, alleen daggers, two-hand maces of staves.
niet zo tof doen
pi_86556769
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Kan iemand met een Enhancement Shaman mij misschien advies geven? Ik zat een beetje op diverse sites te kijken naar welke stats ik het best kan nemen, qua gear, maar ik vind veel verschillende meningen.

Volgens mij moet ik het hebben van (op volgorde):
AP
Agility
Intellect
Stamina

Hetzelfde als een hunter dus eigenlijk. Maar ik zie ook meningen over Strenght bijvoorbeeld. En heeft Spellpower nog zin? En nog een vraag, nu ik toch bezig ben, WAAR kan ik op level 68/70 een slow one-hand mace scoren? Ik zie ze echt nergens. Bij de quest rewards in Northrend zie ik ze tot nu toe ook niet, alleen daggers, two-hand maces of staves.
AP, Agi, Haste, Crit, SP, Int

Klik voor weapons
pi_86558074
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

*edit*

En welke stats zijn daarna belangrijk? Crit, haste of arp?
  Moderator vrijdag 17 september 2010 @ 23:59:06 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_86558721
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:09 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

AP, Agi, Haste, Crit, SP, Int

Klik voor weapons
Ah daar heb ik wat aan, dankje! Morgen maar eens kijken welke quests dat zijn bijvoorbeeld.
niet zo tof doen
pi_86561047
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En welke stats zijn daarna belangrijk? Crit, haste of arp?
http://elitistjerks.com/f(...)wotlk_updated_3_3_a/
^O^
pi_86564776
The Immortal en Undying gaan weg in Cataclysm. Worden FoS. Hetzelfde geldt voor alle Tribute to ... achieves van ToC en ook alle niet doodgaan achieves uit Ulduar gaan pleite.
Lijkt erop dat de mounts wel blijven, en dat zou mooi zijn. Wil die Ulduar25 meta proto. Die is prachtig.
pi_86566221
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:34 schreef Sjiznit het volgende:
The Immortal en Undying gaan weg in Cataclysm. Worden FoS. Hetzelfde geldt voor alle Tribute to ... achieves van ToC en ook alle niet doodgaan achieves uit Ulduar gaan pleite.
Lijkt erop dat de mounts wel blijven, en dat zou mooi zijn. Wil die Ulduar25 meta proto. Die is prachtig.
Hoe zit het eigelijk met The Explorer? Wordt dat ook een FoS? Explored the Old World of zoiets :P
pi_86568905
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef KreKkeR het volgende:
Net tweede boss in Halls of Reflection down zonder healer! :D Healer ging namelijk down na de laatste wave vlak voor boss-fight.

Geen hybridclass tussen de dps'ers, dus als pala-tank stond ik er helemaal alleen voor op dat gebied... Na verloop van tijd begonnen de dps'ers 1-voor-1 dood te gaan, totdat ik alleen staande bleef... Heb uiteindelijk alleen Lay of Hands en een health potion moeten gebruiken en heb de boss toch nog neergekregen :D

Eindelijk weer een echt spannend gevecht *O*

(Health op screenshot is niet de hoeveelheid die ik had vlak nadat de boss neerging btw, ik had een stuk minder. En ik heb ff uit een paar opvolgende screenshots de dmg-meters gecopy/pasted :))

[ afbeelding ]
Lieve hemel, wat heeft die lock in jullie groep toch een kutspec :')
Mods met een x zijn tof.
pi_86568975
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hoe zit het eigelijk met The Explorer? Wordt dat ook een FoS? Explored the Old World of zoiets :P
:{
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOES ;(
pi_86569958
Ongelooflijk dit. Ik hoef op mijn warrior nog maar 3 dingen up te graden. Bracers, trinket en marks. Nu bezig met ICC25 op mijn shammy. Deden lootship heroic, bracers droppen. Toen Saurfang dbw en 2 marks droppen. Nu heb ik er een gewonnen op mijn shaman, maar heb daar nog geen t10 gear.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjiznit op 18-09-2010 14:29:41 ]
pi_86571572
proud owner of:

damn, dat duurde lang voordat ik die had!
pi_86571689
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:29 schreef Ericjuh het volgende:
proud owner of:

[ afbeelding ]

damn, dat duurde lang voordat ik die had!
En dat post je nu een jaar later nog eens? :P
pi_86572056
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:35 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

En dat post je nu een jaar later nog eens? :P
Scherp :P
pi_86572211
Ik was echt dik veel eerder dan jij :P

pi_86574555
Proud owner of

;)
Gehaald in een pug met 20 man en ik had eigelijk geen idee wat de tacts waren :') gelukkig hoede ik alleen te healen :)
Oh, en t is ook mijn enige Ulduar10 én 25 achievement die ik op die toon heb :P
pi_86575426
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:56 schreef Stranger het volgende:

[ afbeelding ]
maar uhhhh, ik googled mijn achievement :(
pi_86582456
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:56 schreef Stranger het volgende:

[ afbeelding ]
ook maar ff patsen 8-)

Moderator zondag 19 september 2010 @ 00:10:54 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_86587967
Vandaag wilde ik perse (gisteren eigenlijk ook al), Shattered Halls doen, deze had ik nog nooit gedaan en ik had nog twee quests staan. Ik heb zeker drie kwartier in de queue gestaan, eindelijk een groep.

Tank was een jongetje dat speelde op de account van zijn broer en hij bakte er niet veel van. Later kwam volgens mij de broer zelf en ging het beter. Zijn we net na de eerste baas, gaat de tank ervandoor. Overgebleven vier bleven nog zeker een kwartier wachten, maar ja, toen ging de volgende ook weg en was het afgelopen.

Al met al een uur en een kwartier of meer weggegooid -O-
niet zo tof doen
  zondag 19 september 2010 @ 10:48:33 #163
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_86593982
Zow 76 op chromaggus nu :) Scholazar here i come :)

En mensen doe weer eens actief worden daar :P
  Redactie Frontpage zondag 19 september 2010 @ 12:59:49 #164
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86597224
Doe ik gisteren een keer een Normal, beland ik meteen in Halls of Reflection maar in een groep die al bezig is. En uit elkaar valt :')

Ook nog The Nexus Heroic gehad in een groep waarbij letterlijk NIKS gezegd werd, de hele dungeon lang. Niks. Ik heb expres eerst m'n mond gehouden om af te wachten en daarna had ik iets van 'okay laat ook maar' :')
With four other people
And aliens
  zondag 19 september 2010 @ 13:16:51 #165
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_86597800
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:48 schreef Zokunen het volgende:
Zow 76 op chromaggus nu :) Scholazar here i come :)

En mensen doe weer eens actief worden daar :P
Er is bijna niemand online op chroma.. is niet zo gezellig :P

Heb maar eens een alliance aangemaakt op Ravenholdt.
Lvl 45 mage 8-)
pi_86598109
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:10 schreef Karina het volgende:
Vandaag wilde ik perse (gisteren eigenlijk ook al), Shattered Halls doen, deze had ik nog nooit gedaan en ik had nog twee quests staan. Ik heb zeker drie kwartier in de queue gestaan, eindelijk een groep.

Tank was een jongetje dat speelde op de account van zijn broer en hij bakte er niet veel van. Later kwam volgens mij de broer zelf en ging het beter. Zijn we net na de eerste baas, gaat de tank ervandoor. Overgebleven vier bleven nog zeker een kwartier wachten, maar ja, toen ging de volgende ook weg en was het afgelopen.

Al met al een uur en een kwartier of meer weggegooid -O-
Balen is dat zeg :( Hopelijk haal je 'm nog een keertje *O*

quote:
Op zondag 19 september 2010 12:59 schreef Etcetera het volgende:

Ook nog The Nexus Heroic gehad in een groep waarbij letterlijk NIKS gezegd werd, de hele dungeon lang. Niks. Ik heb expres eerst m'n mond gehouden om af te wachten en daarna had ik iets van 'okay laat ook maar' :')
Om eerlijk te zijn... Ik zeg ook bijna nooit iets meer. Ik wil zo snel mogelijk weg weg weg. :@
  Redactie Frontpage zondag 19 september 2010 @ 13:30:07 #167
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86598230
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:26 schreef Faithfulness het volgende:

Om eerlijk te zijn... Ik zeg ook bijna nooit iets meer. Ik wil zo snel mogelijk weg weg weg. :@
Zelfs geen hoi of doei? Dat is toch saai :') Ik snap nu waarom mijn vriend het liefst met een andere vriend pugged, zij zitten altijd te ouwehoeren met z'n tweeen :P
With four other people
And aliens
pi_86598357
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Zelfs geen hoi of doei? Dat is toch saai :') Ik snap nu waarom mijn vriend het liefst met een andere vriend pugged, zij zitten altijd te ouwehoeren met z'n tweeen :P
Nope. In het begin deed ik wel vriendelijk tegen alles en iedereen, maar ik zat zo vaak in een groep waar niemand sprak (reageerde :P) dat ik maar gewoon gestopt ben met praten.
Als iemand iets aan me vraagt geef ik natuurlijk wel antwoord, maar verder.... Nope :P
  Redactie Frontpage zondag 19 september 2010 @ 13:34:11 #169
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86598376
Nou ja het is misschien beter dan scheldpartijen als het niet helemaal soepel gaat :')
With four other people
And aliens
pi_86598575
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja het is misschien beter dan scheldpartijen als het niet helemaal soepel gaat :')
Ahhh maar DAAR reageer ik wel op. Ik heb een hekel aan zo'n arrogant full ICC geared eikel die tegen een tank met "net 80" gear gaat lopen ouwehoeren omdat hij geen aggro houdt. Iedereen moet ergens beginnen.

En ik zei het al eerder; Bij DK tanks leave ik met een smoes. :@

Andere mensen uitmaken voor noob of wat dan ook is zo triest. :{w
  zondag 19 september 2010 @ 14:03:33 #171
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86599392
Shelai has earned achievement Guild Master of Spiritual Warriors on The Sha'Tar :)
pi_86601689

de TT klopt helemaal niet *) 5e run pas
  Moderator zondag 19 september 2010 @ 15:25:05 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_86602252
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:26 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Balen is dat zeg :( Hopelijk haal je 'm nog een keertje *O*
[..]

Vanmiddag een uur of 2 gespeeld, de hele tijd in de queue gestaan, maar nooit een groep gekregen. OF er miste een tank OF er miste een healer, ik denk niet dat het nog gaat gebeuren.

Ik zeg altijd wel hallo, ik vind het raar om de hele tijd niets te zeggen. En soms ontstaat er wel een gesprekje, meestal als het fout gaat :P
niet zo tof doen
pi_86602327
Kan ik eindelijk die patch downloaden duurt het 60 uur :|W

Kan ik niet ergens die patch sneller downloaden ? :P
pi_86602367
Breezahslet i am watching you :')
  Moderator zondag 19 september 2010 @ 15:35:19 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_86602603
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:27 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Kan ik eindelijk die patch downloaden duurt het 60 uur :|W

Kan ik niet ergens die patch sneller downloaden ? :P
Ik had er gisteren eentje van ca. 4GB en nu weer. Gisteren duurde het ongeveer 3 uur denk ik, ik neem aan dat het vandaag weer zo lang duurt.
niet zo tof doen
pi_86603297
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik had er gisteren eentje van ca. 4GB en nu weer. Gisteren duurde het ongeveer 3 uur denk ik, ik neem aan dat het vandaag weer zo lang duurt.
4.45 GB in totaal, ik zit nu op 229 MB en ben al een paar uur bezig -O-
pi_86603589
5.5kb/s FTW en dat zijn dan pieken. Meestal zit hij op 0 kb/s :c
pi_86603697
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:
5.5kb/s FTW en dat zijn dan pieken. Meestal zit hij op 0 kb/s :c
Weet iemand een betrouwbare mirror of iets dergelijks waar je die patch van kan downloaden? Want bij mij schiet het ook totaal niet op...
pi_86603707
Staat er 'About 10 hours' ik helemaal blij schommelt hij weer terug naar 55 hours :')
pi_86603818
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef Failatronic het volgende:
[ afbeelding ]

de TT klopt helemaal niet *) 5e run pas
/spit

Maar gefeliciteerd!
pi_86604092
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:40 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ahhh maar DAAR reageer ik wel op. Ik heb een hekel aan zo'n arrogant full ICC geared eikel die tegen een tank met "net 80" gear gaat lopen ouwehoeren omdat hij geen aggro houdt. Iedereen moet ergens beginnen.

En ik zei het al eerder; Bij DK tanks leave ik met een smoes. :@

Andere mensen uitmaken voor noob of wat dan ook is zo triest. :{w
Idd iedereen moet ergens beginnen. Maar dat geldt toch net zo goed voor DK's dan?
Tis toch niet zo dat er achter elke DK een retard schuilgaat die verder niks ken? :P

Ik zeg meestal wel 'hi' ofzo als ik een party binnenkom, soms wordt het gezellig en andere keren zit je in groepen die helemaal nergens op reageren. Meestal zeg ik dan ook niks meer verder.

Wat ik trouwens misschien nog wel irritanter vindt dan arrogante lui over gear zijn arrogante lui die alles willen overslaan, en vervolgens boos worden of /leaven als er toch per ongeluk een boss gepulled wordt. Dit zijn voornamelijk ICC-geared tanks en healers die niet begrijpen dat je als DPS vaak lang op zo'n groep hebt zitten wachten en dus graag alle bazen doet voor de emblems (en laten we eerlijk wezen; hoeveel tijd kost een gemiddelde HC-baas tegenwoordig nou nog? :'))
pi_86604574
:O vraagt iemand mensen voor naxx in /2, dus ik /w hem of ie een holy pally 4.7k GS nodig heb. Nee hoor, 'to low'.
Echt, Cata is broodnodig nu want door dit soort teringlijers wordt het hele spel verpest.
pi_86604805
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:40 schreef GlenSpey het volgende:
:O vraagt iemand mensen voor naxx in /2, dus ik /w hem of ie een holy pally 4.7k GS nodig heb. Nee hoor, 'to low'.
Echt, Cata is broodnodig nu want door dit soort teringlijers wordt het hele spel verpest.
Ik ga tot Cata maar alts aanmaken/levelen, ik heb nog een 62/63 warrior , 61 rogue , 64 druid en een 75 shaman op de plank staan :7
  zondag 19 september 2010 @ 16:47:42 #185
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_86604865
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:40 schreef GlenSpey het volgende:
Daar maak jij je toch niet druk om? Je weet toch meteen dat je met een noob te maken hebt.
GS :')
Wel belachelijk natuurlijk , naar GS vragen bij een Naxx run.... :X
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_86605994
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:46 schreef PsychoTheRapist het volgende:

[..]

Ik ga tot Cata maar alts aanmaken/levelen, ik heb nog een 62/63 warrior , 61 rogue , 64 druid en een 75 shaman op de plank staan :7
Ik zou ook wel een warrior willen hebben, maar ik wil ook nog wat te levelen hebben tijdens Cata zelf :P
Heb nog wel een 71 shammy staan alsmede een 63 hunter. Maar om nou alweer Northrend door te moeten nadat enkele dagen geleden pas mijn rogue 80 is geworden....
pi_86606552
Vanavond mijn eerste guildraid. Ben benieuwd hoe competent ze allemaal zijn :D
pi_86608728
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:24 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Idd iedereen moet ergens beginnen. Maar dat geldt toch net zo goed voor DK's dan?
Tis toch niet zo dat er achter elke DK een retard schuilgaat die verder niks ken? :P
Klopt, maar niet met mij in de groep. Dan moet ik spontaan de baby in bad doen of whatever. ;)
En 90% is retard.
  Moderator zondag 19 september 2010 @ 19:45:26 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_86610188
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:56 schreef PsychoTheRapist het volgende:

[..]

4.45 GB in totaal, ik zit nu op 229 MB en ben al een paar uur bezig -O-
Het gaat bij mij nu ook langzaam, hij zit nu pas op de helft, vanaf vanmiddag rond een uur of 12 denk ik.
niet zo tof doen
  zondag 19 september 2010 @ 21:44:53 #190
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_86616388
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:47 schreef MassimO het volgende:

[..]

Daar maak jij je toch niet druk om? Je weet toch meteen dat je met een noob te maken hebt.
GS :')
Wel belachelijk natuurlijk , naar GS vragen bij een Naxx run.... :X
Kan natuurlijk ook dat men een hele snelle Naxx run wil doen en daarom een overgeared groep samenstelt. Ik moet zeggen, een reactie als 'too-low' zonder verdere toelichting blijft lomp en ik vermoed dat het hier inderdaad om een domme sukkel gaat :p
Krekker is de bom!
pi_86617275
Zo, eindelijk pvp haste dagger en de offhand. Nu de 277 versie nog. :') ;(
pi_86620070
Ik weet niet of dit al gezegd is maar Worgens krijgen geen mount. Een spell om op 4 poten te rennen. Nu is dit nantuurlijk tof als Worgen.

Maar ik als mount verzamelaar had graag een lading toffe Worgen mounts gehad in mijn collectie. En als Alliance lijkt het me nu alsof we minder mounts kunnen krijgen dan de Horde die wel 6 nieuwe krijgen.
  zondag 19 september 2010 @ 23:08:44 #193
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_86620532
Hmmm slapen of nog ff wow doen :S
pi_86620546
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:56 schreef Sjiznit het volgende:
Ik weet niet of dit al gezegd is maar Worgens krijgen geen mount. Een spell om op 4 poten te rennen. Nu is dit nantuurlijk tof als Worgen.

Maar ik als mount verzamelaar had graag een lading toffe Worgen mounts gehad in mijn collectie. En als Alliance lijkt het me nu alsof we minder mounts kunnen krijgen dan de Horde die wel 6 nieuwe krijgen.
waarschijnlijk krijgen de alliance dan gewoon 6 mounts erbij om de aantallen gelijk te houden.

quote:
Op zondag 19 september 2010 19:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Het gaat bij mij nu ook langzaam, hij zit nu pas op de helft, vanaf vanmiddag rond een uur of 12 denk ik.
hij zat daarnet vast bij mij ff opnieuw de downloader gestart en nu gaat hij weer verder.
max 40KB/s ftw
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_86622430
die brewfest boss word echt iedere jaar makkelijker
pi_86622491
quote:
Op maandag 20 september 2010 00:08 schreef Evertjan het volgende:
die brewfest boss word echt iedere jaar makkelijker
Die heb je gewoon al even gedaan 7 minuten na begin van het event? _O-
pi_86622564
Zo, de eerste 3 Direbrew kills hebben geen mount opgeleverd :D
pi_86624040
Gaap, dat event is makkelijk geworden zeg.
De helft van de benodigde tokens voor 'brew of the month' is na drie kwartier al binnen evenals 5 van de 6 achi's voor de meta en de trinket voor mn rogue. Ook dropt de bijzonder makkelijke 'boss' Coren dagelijks gewoon 2 frost emblems voor iedereen :')

Ow, en Blizz is vergeten de feat of strength aan te passen, ben nu de 'proud owner of the 2009 vintage green brewfest stein'. Fail :D
pi_86624584
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:07 schreef GlenSpey het volgende:
De helft van de benodigde tokens voor 'brew of the month' is na drie kwartier al binnen evenals 5 van de 6 achi's voor de meta en de trinket voor mn rogue. Ook dropt de bijzonder makkelijke 'boss' Coren dagelijks gewoon 2 frost emblems voor iedereen :')

Ow, en Blizz is vergeten de feat of strength aan te passen, ben nu de 'proud owner of the 2009 vintage green brewfest stein'. Fail :D
Alle World Events zijn simpel. Niet alles hoeft moeilijk te zijn, en daar gaat dit ook helemaal niet over. Dit is gewoon een leuke toevoeging aan de normale gang van zaken in WoW.

Dat van die Brewfest Stein viel mij ook al op ja, ben benieuwd of ze dat nog gaan aanpassen ook.
pi_86624589
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:07 schreef GlenSpey het volgende:

Green is ook van vorig jaar. :P

2007 --> Yellow
2008 --> Blue
2009 --> Green
pi_86625546
Zoveel scrubs hierzo
pi_86626925
Jammer dat ik die baas niet aankan op level 43, sad
  maandag 20 september 2010 @ 10:50:24 #203
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86629150
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jammer dat ik die baas niet aankan op level 43, sad
wat doe jij hier ?
  maandag 20 september 2010 @ 12:17:30 #204
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_86634125
Ik hoor op mijn server veel mensen die transferred zijn die zeggen dat de PuG wereld bij ons belabberd is. Voor ICC25 een 6/12 pug is goed en voor ICC10 mag je blij zijn met een 10/12 pug. Hoe zit dat op andere servers? Dit is Terenas aan de alliance kant trouwens.
  maandag 20 september 2010 @ 13:39:33 #206
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86634374
hier is het ongeveer hetzellde

Echte rbij ons (wildhammer Horde) is er wel regelmatig een GDKP run die eigenlijk altijd 12/12 doen(25man) en zeker 7 daarvan op heroic. Is in feite ook een pug, maar hierin lopen wel de beste van de server mee, en dat scheelt al een boel
  maandag 20 september 2010 @ 13:41:24 #207
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86634443
trouwens, kan iemand mij vertellen wat de beste glyphs zijn voor een restodruid ?

Heb momenteel swiftmend (natuurlijk) en die van regrowth.

hij is nu lvl 60, dus heb nog niet toegang tot alles (nourish bijv)
pi_86634522
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:32 schreef Sjiznit het volgende:
Ik hoor op mijn server veel mensen die transferred zijn die zeggen dat de PuG wereld bij ons belabberd is. Voor ICC25 een 6/12 pug is goed en voor ICC10 mag je blij zijn met een 10/12 pug. Hoe zit dat op andere servers? Dit is Terenas aan de alliance kant trouwens.
Op Darkspear (horde) zo ongeveer hetzelfde. "Vaste" pug groepen komen vaak wel iets verder.

Wat heb ik een hekel aan Zul'drak zeg :(
Ik dacht; Ik ga gewoon loren in Borean Tundra, Howling Fjord en Grizzly hills. Dat heeft me (met heirlooms) tot 60% in level 75 gebracht. Moet ik toch nog 40% in Zul'drak rondlopen -O-
Hoopte zo dat ik direct naar Sholazar door kon ;(
pi_86634760
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:43 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Op Darkspear (horde) zo ongeveer hetzelfde. "Vaste" pug groepen komen vaak wel iets verder.

Ik dacht; Ik ga gewoon loren in Borean Tundra, Howling Fjord en Grizzly hills. Dat heeft me (met heirlooms) tot 60% in level 75 gebracht. Moet ik toch nog 40% in Zul'drak rondlopen -O-
LFG Saves the day?
pi_86635042
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:50 schreef internal het volgende:

[..]

LFG Saves the day?
Dungeons kan ik al helemaaaaaaal niet meer zien. Ik moet nog op m'n druid elke dag voor frosts, en dat vind ik al erg genoeg. :P
pi_86635213
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:58 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Dungeons kan ik al helemaaaaaaal niet meer zien. Ik moet nog op m'n druid elke dag voor frosts, en dat vind ik al erg genoeg. :P
Ach, als je er doorheen geboost zou kunnen worden is het toch niet zo erg? :P
pi_86635451
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:04 schreef internal het volgende:

[..]

Ach, als je er doorheen geboost zou kunnen worden is het toch niet zo erg? :P
Mwoah... Tis gewoon boring. Heb al die dungeons al minimaal 100 keer gedaan. Bleh :X

Maar goed, alweer 75% :Y
  maandag 20 september 2010 @ 14:14:20 #213
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86635498
Gisteren Swift White Hawkstrider gewonnen (op mijn tweede run :') )

Ik had al Anzu al (na 2 runs :') )
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  Moderator maandag 20 september 2010 @ 14:18:55 #214
9859 crew  Karina
Woman
pi_86635650
Coren Direbrew is wel heel erg makkelijk...
niet zo tof doen
pi_86637361
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:43 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Howlng Fjord -of- Borean Tundra => Dragonblight => Grizzly Hills tot 76 => Sholazar => Icecrown.
Als je hier en daar tussendoor een instance meepakt dan kun je GH zelfs helemaal overslaan en na DB direct naar Sholazar. Moet je ze alleen wel volledig uitquesten (dus tot je de achi krijgt :P)

Ik heb op mijn in totaal 6 lvl 80's slechts met 2 stuks Zul'Drak gelopen ;)
pi_86637633
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:05 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Howlng Fjord -of- Borean Tundra => Dragonblight => Grizzly Hills tot 76 => Sholazar => Icecrown.
Als je hier en daar tussendoor een instance meepakt dan kun je GH zelfs helemaal overslaan en na DB direct naar Sholazar. Moet je ze alleen wel volledig uitquesten (dus tot je de achi krijgt :P)

Moet ik mij hier schamen dat ik op al mijn characters juist Zul'Darak helemaal heb uitgequest? :')
  maandag 20 september 2010 @ 15:15:10 #217
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86637733
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef internal het volgende:

[..]

Moet ik mij hier schamen dat ik op al mijn characters juist Zul'Darak helemaal heb uitgequest? :')
Schamen moet jij je sowieso c_/
pi_86638155
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:18 schreef Karina het volgende:
Coren Direbrew is wel heel erg makkelijk...
Dat dus. Mijn loading screen was erg traag en toen ik spawnde hadden ze 'm al tot 20% doodgemaakt. toen ik naar de boss liep viel ie dood neer :')
There are only 151 Pokémon.
pi_86638271
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:05 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dragonblight is ook kut :') :@
  maandag 20 september 2010 @ 15:30:50 #220
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86638288
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:30 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Dragonblight is ook kut :') :@
Heel Northrend is kut eigenlijk :P
pi_86638350
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:30 schreef Salamando het volgende:

[..]

Sholazar en Grizzly Hills <3

de rest: LFG FTW :P
pi_86638386
quote:

[..]

Nahhh Howling Fjord, Borean Tundra, Grizzly Hills en Sholazar zijn wel te doen :Y
  maandag 20 september 2010 @ 15:34:12 #223
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86638414
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:32 schreef Stranger het volgende:

[..]

Sholazar en Grizzly Hills <3

de rest: LFG FTW :P
Kan ik mee leven, maar dat maakt het nog kut :P
  Moderator maandag 20 september 2010 @ 15:41:46 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_86638685
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:27 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Dat dus. Mijn loading screen was erg traag en toen ik spawnde hadden ze 'm al tot 20% doodgemaakt. toen ik naar de boss liep viel ie dood neer :')
Ik had heel braaf de tactics gelezen, maar het was alleen maar tank en spank voor hooguit 2 minuten en klaar, mijn groepje heeft het iets van 15/20 keer achterelkaar gedaan, zodat iedereen zijn trinket had. Geen mount helaas :P Ik heb wel 2 trinkets met een barmaiden, maar of ik dat ga gebruiken? Denk het niet.
niet zo tof doen
pi_86638711
quote:

[..]

Ik heb het zolangzamerhand ook wel gezien in Northrend ja. Zelfs Sholazar begint na een paar keer te vervelen :P gebieden als Borean Tundra en ZulDrak heb ik eigelijk vanaf dag 1 al niet leuk gevonden.
pi_86638789
quote:

[..]

Als jij dat leuk vindt niet :P
  Moderator maandag 20 september 2010 @ 15:47:41 #227
9859 crew  Karina
Woman
pi_86638914
quote:

[..]

Ik heb alleen op mijn hunter echt alle Northrend quests gedaan. Daarna ook niet meer, hunter heeft ook:

Was niet zo heel lastig om te halen, alleen in Icrecrown heb ik lopen zoeken naar de laatste paar quests.
niet zo tof doen
pi_86638960
Loremaster heb ik nog nooit gehaald eigelijk, vind t zoveel werk :@ :P
pi_86639034
Ik moet op mijn pally nog weet-ik-veel hoeveel quests in Kalimdor, voor de rest alles wel gedaan :P

http://eu.wowarmory.com/c(...)+Peak&cn=Artvandelay
pi_86639054
Ik heb Loremaster op mijn main.
Op alle andere chars alle Northrend gebieden behalve Icecrown gedaan. Gezeik met die groupsquests en gebieden die pas openen nadat je hele questlines hebt gedaan. Too boring.

Verder is Loren in Northrend natuurlijk een geweldige geldbron *insert geldwolfsmiley*
pi_86639525
Patch op 65% *O* :P

Nog maar 8 uur :D
Nee 10 :)
13 :{
15 ;(
20 :'(

EDIT: Wat is er trouwens nieuw in die patch ? :P

[ Bericht 9% gewijzigd door PsychoTheRapist op 20-09-2010 16:08:33 ]
  maandag 20 september 2010 @ 16:16:32 #232
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_86640003
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

*edit*

Niet dus!

+40 AP in red sockets
+20AP / +10 Haste in alle andere
en 1 x nightmare tear om je meta te activeren.
(als globale regel. Om het zeker te weten moet je ff spreadsheet downloaden of iDPS).
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  maandag 20 september 2010 @ 16:18:05 #233
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86640062
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:16 schreef Murloc het volgende:

[..]

Niet dus!

+40 AP in red sockets
+20AP / +10 Haste in alle andere
en 1 x nightmare tear om je meta te activeren.
AP scaled niet met BoK, agility wel.

Agility dus.
  maandag 20 september 2010 @ 16:23:00 #234
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_86640233
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:18 schreef Salamando het volgende:

[..]

AP scaled niet met BoK, agility wel.

Agility dus.
En om het leuk te maken; bij bepaalde gear wordt haste beste van allemaal. Scaled niet met bok, maar toch beter.
Kijk nou maar gewoon in een spreadsheet, +agi gaat het echt niet worden.
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_86640453
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:23 schreef Murloc het volgende:

[..]

En om het leuk te maken; bij bepaalde gear wordt haste beste van allemaal. Scaled niet met bok, maar toch beter.
Kijk nou maar gewoon in een spreadsheet, +agi gaat het echt niet worden.
Dan blijf je lekker AP stacken. Je hoeft het niet te geloven. :D
pi_86640651
Ja hallo, heb ik net in al mijn rode sockets agi zitten proppen :P
pi_86640818
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:15 schreef Salamando het volgende:

[..]

Schamen moet jij je sowieso c_/
;(
pi_86640853
Waar komt sowieso het fabeltje vandaan dat AP beter is als Agi? :D
  maandag 20 september 2010 @ 17:03:33 #239
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_86642040
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:40 schreef internal het volgende:
Waar komt sowieso het fabeltje vandaan dat AP beter is als Agi? :D
Q: Which stats are good for Mutilate?
A: AP and Haste are the money stats; these are what you want to be stacking. Making the spell hit cap and the expertise cap are also highly advisable. At high gear levels, it is possible to run into crit cap issues - sometimes quite severely. Hence, it is not uncommon to need some hit both on gear and in sockets to mitigate this problem. This also makes crit (and to a lesser extent, agi) somewhat less desirable as a stat (as it means you need to socket more hit to cover it). None of the usual rogue stats are truly awful for Mutilate, but ArPen is the weakest.

Van EJ forum:
http://elitistjerks.com/f(...)ng_updated_2_3_10_a/
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_86642517
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:03 schreef Murloc het volgende:

[..]

Q: Which stats are good for Mutilate?
A: AP and Haste are the money stats; these are what you want to be stacking. Making the spell hit cap and the expertise cap are also highly advisable. At high gear levels, it is possible to run into crit cap issues - sometimes quite severely. Hence, it is not uncommon to need some hit both on gear and in sockets to mitigate this problem. This also makes crit (and to a lesser extent, agi) somewhat less desirable as a stat (as it means you need to socket more hit to cover it). None of the usual rogue stats are truly awful for Mutilate, but ArPen is the weakest.

Van EJ forum:
http://elitistjerks.com/f(...)ng_updated_2_3_10_a/
De nummer 1 regel is uitproberen. Vooral niet op guides afgaan.
Als ik al m'n AGI gems verander voor AP, verlies ik zo'n 200 tot 500 dps.
pi_86642907
Betrappen jullie jezelf ook wel eens op rondjes lopen op bijvoorbeeld het Orgrimmar bank roof of in Dalaran? :P :')
pi_86644336
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:41 schreef jagga het volgende:
trouwens, kan iemand mij vertellen wat de beste glyphs zijn voor een restodruid ?

Heb momenteel swiftmend (natuurlijk) en die van regrowth.

hij is nu lvl 60, dus heb nog niet toegang tot alles (nourish bijv)
Die rapid rejuvenation dan?

http://www.wowhead.com/item=50125

Zit alleen niet enorm veel haste op questgear tot northrend, maarja.
pi_86644868
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:15 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

De nummer 1 regel is uitproberen. Vooral niet op guides afgaan.
Als ik al m'n AGI gems verander voor AP, verlies ik zo'n 200 tot 500 dps.
then ur doin it wrong

pi_86644900
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:23 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

then ur doin it wrong

Zal best :P Maar ik blijf mooi met m'n AGI. Net als andere top dpsers ^O^
pi_86646019
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:24 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Zal best :P Maar ik blijf mooi met m'n AGI. Net als andere top dpsers ^O^
You flatter me 8-)
pi_86646316
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:51 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

You flatter me 8-)
O+

Maar ik deed voor één keer eens zelf arrogant :@ _O-
In raid zit ik altijd constant te ouwehoeren... "I would understand if you won't invite me for next run, look at my poor dps", etc.
Raidguilds willen me ook wel hebben, maar dan wel "minimaal drie avonden per week". Daar heb ik dus geen zin in -O-
pi_86646575
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:58 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

O+

Maar ik deed voor één keer eens zelf arrogant :@ _O-
In raid zit ik altijd constant te ouwehoeren... "I would understand if you won't invite me for next run, look at my poor dps", etc.
Raidguilds willen me ook wel hebben, maar dan wel "minimaal drie avonden per week". Daar heb ik dus geen zin in -O-
Hehe, en dan met 10k dps iedere andere speler van de meters knallen zeker :P
Ik vind avondraiden ook niks, bijna alle guilds starten pas rond 9 uur en dat is de tijd dat mijn pc meestal al uit staat :|W
pi_86647088
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:04 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hehe, en dan met 10k dps iedere andere speler van de meters knallen zeker :P
Ik vind avondraiden ook niks, bijna alle guilds starten pas rond 9 uur en dat is de tijd dat mijn pc meestal al uit staat :|W
Mijn DPS verschilt per baas. En ik houd niet van patsen :@

Tot een jaar geleden was ik de meest noob rogue van Darkspear en ver daarbuiten.
Op level 80 had ik een DPS van 800. Jawel. 800. En dat was als ik HEEEEEL erg m'n best deed :')
Het viel me nooit zo op. Ik deed niet mee aan dungeons en raids. En als je in PVP heel slecht bent valt dat niet zo op; Je bent met een groep en 1 zo'n hele slechte ertussen; Who cares.

En op een dag kwam een vriend langslopen, en die zegt: Wat moet jij nou met gear met intellect erop? :')
En toen ben ik eens gaan uitzoeken hoe en wat. Toen kwam ik ook achter het bestaan van gems en enchants :@

Nou ja, om een lang verhaal kort te maken: Ik ben een van de best gearde non-raidguild rogues van de server, maar gedraag me d'r niet naar. Wat een arrogante kneuzen heb je d'r bij zitten zeg. :{w

Note: Stiekem moet ik dan altijd aan mezelf denken, aan die intellect-geared rogue die nergens van wist.

Raiden 's avonds vind ik niet eens zo'n probleem. Maar het "moeten", dat zit me dwars. Als ik nu geen zin heb om mee te gaan met de pug, zeggen ze: Okeeeee Teasyweasy, tot volgende week! Zelfs als ik accept en niet kom opdagen is dat geen probleem. En das een erg fijne luxe-positie. *O*
pi_86649297
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:15 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Tot een jaar geleden was ik de meest noob rogue van Darkspear en ver daarbuiten.
Op level 80 had ik een DPS van 800. Jawel. 800. En dat was als ik HEEEEEL erg m'n best deed :')
Het viel me nooit zo op. Ik deed niet mee aan dungeons en raids. En als je in PVP heel slecht bent valt dat niet zo op; Je bent met een groep en 1 zo'n hele slechte ertussen; Who cares.

En op een dag kwam een vriend langslopen, en die zegt: Wat moet jij nou met gear met intellect erop? :')
En toen ben ik eens gaan uitzoeken hoe en wat. Toen kwam ik ook achter het bestaan van gems en enchants :@

Nou ja, om een lang verhaal kort te maken: Ik ben een van de best gearde non-raidguild rogues van de server, maar gedraag me d'r niet naar. Wat een arrogante kneuzen heb je d'r bij zitten zeg. :{w

Note: Stiekem moet ik dan altijd aan mezelf denken, aan die intellect-geared rogue die nergens van wist.

Raiden 's avonds vind ik niet eens zo'n probleem. Maar het "moeten", dat zit me dwars. Als ik nu geen zin heb om mee te gaan met de pug, zeggen ze: Okeeeee Teasyweasy, tot volgende week! Zelfs als ik accept en niet kom opdagen is dat geen probleem. En das een erg fijne luxe-positie. *O*
Hehe, zo erg dat ik zelfs int gear droeg is het bij mij niet geweest. Ik heb wel het een en ander aan noob acties veroorzaakt. Zo heb ik tijdens mijn eerste raid ever (een classic BWL raid toen ik net lvl 70 was) een baas gepulled 8-) terwijl de RL de tacts aan het uitleggen was via ventrilo. Wipe :7 Maargoed, was deels ook hun eigen schuld :') ik wist niet hoe ventrilo werkte en kon door al het lawaai ingame er niks van verstaan, en toen ik in de chat vroeg wat de bedoeling was gaf niemand antwoord.

Ik heb een korte periode wel in een raid guild gezeten met mijn resto druid. Maar ik vond het heul niet leuk om 3-4 keer per week tot 12 uur te moeten raiden. En aangezien ik de beste healer van de guild was ( O-) )moest ik ook altijd op mijn druid en kon ik nooit eens op een alt :( en daarbij de vaste RL was iets té vriendelijk soms. Ik weet nog goed dat de 'realm-retard' op een gegeven moment bij ons in de guild kwam. Het was zo'n typische DK-tank; stond bekend als ninja en had alle foute gear en hij vond zichzelf fantastisch. Maar hij begreep maar niet waarom ie altijd zwart werd gemaakt in /2. En als je m probeerde te helpen werd ie pissig :') maar de RL wilde hem perse telkens een kans geven. Dus na heeeeel veel wipes en heel weinig full clears later viel de hele guild een beetje uitelkaar. Toen had ik het ook eigelijk wel gezien, met guild-raids.
Heb nog een tijdje veel gepugged en ben er daarna een jaartje uitgeweest. Toen ik terugkeerde bestond er zoiets als GS en nu ben ik zelfs in pugs niet meer welkom :P
pi_86649606
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef GlenSpey het volgende:

Toen ik terugkeerde bestond er zoiets als GS en nu ben ik zelfs in pugs niet meer welkom :P
Daar word ik ook zo ziek van, ik heb verdomme sinds vanilla alles geraid, 3-4-5 avonden per week en net na ICC uit kwam ben ik er even tussen uit gegaan. Nu mag ik nergens meer binnen omdat ik te weinig GS heb en geen achievement ook al DPS ik waarschijnlijk rondjes om iedereen heen. Ik word geweigerd omdat ik geen VOA achievement heb voor de nieuwste baas :'). Achievements en GS verzieken het spel voor mij best wel nu.
pi_86650461
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:09 schreef Stranger het volgende:

[..]

Daar word ik ook zo ziek van, ik heb verdomme sinds vanilla alles geraid, 3-4-5 avonden per week en net na ICC uit kwam ben ik er even tussen uit gegaan. Nu mag ik nergens meer binnen omdat ik te weinig GS heb en geen achievement ook al DPS ik waarschijnlijk rondjes om iedereen heen. Ik word geweigerd omdat ik geen VOA achievement heb voor de nieuwste baas :'). Achievements en GS verzieken het spel voor mij best wel nu.
Een week of wat geleden liep ik een aardige RL tegen het lijf. Hij zocht healers voor TOC10 en daar had ik wel interesse in. Wonder boven wonder mocht ik met mijn 4.7k GS het toch proberen en ja hoor; ik healde de 5.4k resto druid en de 5.6k resto shaman er dik uit. Ook zonder mana-problemen ofzo. Maar dat telt tegenwoordig helaas niet meer; toen ik het afgelopen weekend een naxx run wou doen voor de achi mocht ik er niet bij; mijn GS was te laag. En dat terwijl ik op mijn resto druid main Ulduar en TOC healer ben geweest toen deze net uit waren. En in die tijd had je misschien net 3.5k aan GS.

Ik zie Cata dan ook als een soort tijdelijke 'reset' voor dit alles. Men zal zo snel mogelijk die nieuwe raids enzo willen uitproberen en dat biedt kansen. Gewoon die raids in zónder achi en top-GS en mét blauwe en groene quest gear 8-) puur knallen zonder gezeik en geschijt. Het zal van korte duur zijn, maar ik ga proberen er optimaal gebruik van te maken :P
pi_86650539
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef GlenSpey het volgende:
Betrappen jullie jezelf ook wel eens op rondjes lopen op bijvoorbeeld het Orgrimmar bank roof of in Dalaran? :P :')
Ja :) Opzich wel grappig, want één keer in de zoveel tijd loopt half onze server stapvoets rond op een mammoet in Dalaran. Heel mooi gezicht dat iedereen achter elkaar loopt.
  Moderator maandag 20 september 2010 @ 20:29:51 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_86650607
Het probleem van niet "mogen" raiden heb ik ook sinds ik terug ben gekomen (was vorig jaar september een tijdje gestopt). Mijn GS is schijnbaar te laag, al is alles wel helemaal enchanted, vol met gems, etc., nee dat is niet belangrijk. Mijn GS is in PvP gear hoger, dus als ze daar naar kijken :P
niet zo tof doen
pi_86650696
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik zie Cata dan ook als een soort tijdelijke 'reset' voor dit alles. Men zal zo snel mogelijk die nieuwe raids enzo willen uitproberen en dat biedt kansen. Gewoon die raids in zónder achi en top-GS en mét blauwe en groene quest gear 8-) puur knallen zonder gezeik en geschijt. Het zal van korte duur zijn, maar ik ga proberen er optimaal gebruik van te maken :P
Daar kijk ik ook naar uit, even een geen-gezeik periode. En ik moet voor die tijd nog een guild vinden want het idee van guild-achievements lijkt me geweldig :P

ik zag dit filmpje trouwens vandaag op MMO-champion

Plants vs zombies wow-style *O*
pi_86651733
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef GlenSpey het volgende:

En dan ga jij mensen zoeken voor raids. Mét achieve en dikke gear.
pi_86652265
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:15 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Welke guild zit je op darkspear, ben nu ook weer ff begonnen.
pi_86654294
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:01 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Welke guild zit je op darkspear, ben nu ook weer ff begonnen.
Officially Insane :P
pi_86654357
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Het probleem van niet "mogen" raiden heb ik ook sinds ik terug ben gekomen (was vorig jaar september een tijdje gestopt). Mijn GS is schijnbaar te laag, al is alles wel helemaal enchanted, vol met gems, etc., nee dat is niet belangrijk. Mijn GS is in PvP gear hoger, dus als ze daar naar kijken :P
Jou zou ik absoluut meenemen als je in mijn (social NL) guild zou zitten. *O*
Ben van plan wat "noobruns" met guildies te gaan doen :) (10M). Tacts uitleggen, lekker veel wipen. Leren ze van ^O^
pi_86655610
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Officially Insane :P
Hmm ken ik niet, heb je keer dps/healer shaman nodig >> uldarah. Ken alle content ;)
pi_86656239
Gisteren sinds lange tijd weer TOC10 gedaan. Wat een feest zeg :') Kwamen niet voorbij de northend beasts. Is het verloop in wow nu zo verschrikkelijk hoog? Want iedereen huppelt lekker rond in ICC gear en niemand weet ook wat te doen met een snowbold, acid maw of de icehowl. Ik heb echt het gevoel dat merendeel op de server nog nooit in Toc geweest is.

gelijk na de wipe krijgen we de volgende zinnen in chat:

"I didnt fail, because i was frozen whole fight" <-- bij acid maw
"My healing sucked because of the snowbold" <-- healer die gewoon achter in de raid blijft staan met een snowbold.
"Who triggert boss?" <-- toen acid maw/dreadscale binnen kwamen.

En natuurlijk belachelijk veel mensen die dood gaan door het vuur. Je kunt 100x zeggen dat vuur geen buff is in wotlk en dat je dps er niet beter van wordt :) Maar toch blijven ze doodgaan doordat ze te lang in het vuur staan.

En als laatste de raidleader "Pls, don't leave! we can make it.." :) toen maar /leave gedaan.
pi_86656250
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:08 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Hmm ken ik niet, heb je keer dps/healer shaman nodig >> uldarah. Ken alle content ;)
We zijn social *O*
Geloof dat ze binnenkort gaan raiden, maar dat wordt buiten mij om geregeld :P
Als je echt wilt raiden zou ik gewoon een leuk raidguildje zoeken, die weinig verplichten!
No time for Muppets bijvoorbeeld. Doen ook ICC runs, maar "alles mag en niets moet".
  Moderator maandag 20 september 2010 @ 22:24:40 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_86656550
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Jou zou ik absoluut meenemen als je in mijn (social NL) guild zou zitten. *O*
Ben van plan wat "noobruns" met guildies te gaan doen :) (10M). Tacts uitleggen, lekker veel wipen. Leren ze van ^O^
Mijn DPS is wel hoog altijd ;) Wipen vind ik, in tegenstelling tot heel veel mensen die na 1 wipe al vertrekken, helemaal niet erg, het is niet alsof je ECHT dood gaat of zo.

Ik kijk altijd de filmpjes op youtube, helpt wel, al is het in het "echt" toch altijd anders. De filmpjes van learn2playwow vind ik altijd erg goed, duidelijke uitleg en die man heeft ook zo een leuk accent.
niet zo tof doen
  Redactie Frontpage maandag 20 september 2010 @ 22:31:19 #263
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86656929
M'n dps is nog steeds kut, ondanks wapenupgrades en ik word er een beetje zat van eigenlijk.
With four other people
And aliens
pi_86657455
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Mijn DPS is wel hoog altijd ;) Wipen vind ik, in tegenstelling tot heel veel mensen die na 1 wipe al vertrekken, helemaal niet erg, het is niet alsof je ECHT dood gaat of zo.

Ik kijk altijd de filmpjes op youtube, helpt wel, al is het in het "echt" toch altijd anders. De filmpjes van learn2playwow vind ik altijd erg goed, duidelijke uitleg en die man heeft ook zo een leuk accent.
Filmpjes helpen beter dan geschreven tacts, maar minder goed dan zelf proberen. Voor mij althans :)
Wipen is een deel van het raiden (leren) :)

quote:
Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef Etcetera het volgende:
M'n dps is nog steeds kut, ondanks wapenupgrades en ik word er een beetje zat van eigenlijk.
Link je armory eens :)
pi_86658079
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:51 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

En dan ga jij mensen zoeken voor raids. Mét achieve en dikke gear.
Heul nie.
Ik wil geen RL zijn (geen zin om mensen te zoeken en tacts uit te leggen enzo :'))
pi_86660167
Zo, mooi nog even de wrathful ring uit VoA25 weten te verkrijgen. Als ik nog es een goed wapen voor mijn retri spec weet te vinden dan kan ik misschien toch nog wat pvp doen voor Cata :)
pi_86660237
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:54 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, mooi nog even de wrathful ring uit VoA25 weten te verkrijgen. Als ik nog es een goed wapen voor mijn retri spec weet te vinden dan kan ik misschien toch nog wat pvp doen voor Cata :)
Gratz! *O*
  dinsdag 21 september 2010 @ 07:38:50 #268
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86663490
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:54 schreef GlenSpey het volgende:
was retribution niet compleet gimped voor pvp? Volgens wat ik gelezen heb kun je beter protret gaan. Doet nog meer dmg ook :o en meer mitigation+hp..

retri = broken

ik kan het al merken op lvl 62. mijn paladin is ook retri. guildie is prot(lvl 61) ik maak geen enkele kans ;(
pi_86665834
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 07:38 schreef jagga het volgende:

[..]

was retribution niet compleet gimped voor pvp? Volgens wat ik gelezen heb kun je beter protret gaan. Doet nog meer dmg ook :o en meer mitigation+hp..

retri = broken

ik kan het al merken op lvl 62. mijn paladin is ook retri. guildie is prot(lvl 61) ik maak geen enkele kans ;(
Mijn PVE spec is holy dus ik kan voor PVP makkelijk respeccen naar protret, al weet ik niet of ik dan ook prot gear nodig heb :P
pi_86666864
Heb vandaag Uldum gezien!
Kreeg een quest en moest een disc van Uldaman naar Uldum brengen.. naar de poort dan.
Dat is een nieuwe instance of raid in Cataclysm.
Zag er al vet uit dus... als je al een voorproefje wilt.. ga naar Tenaris, helemaal naar beneden vanuit Gadgetzan en dan zie je de nieuwe instance al *O*

dinsdag 21 september 2010 @ 11:05:09 #271
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86667402
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef Amnistia het volgende:
Kreeg een quest en moest een disc van Uldaman naar Uldum brengen.. naar de poort dan.
Zag er al vet uit dus... als je al een voorproefje wilt.. ga naar Tenaris, helemaal naar beneden vanuit Gadgetzan en dan zie je de nieuwe instance al *O*

[ afbeelding ]
Dit is er altijd al geweest he, dat weet je? :P
pi_86667458
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef Amnistia het volgende:

[ afbeelding ]
Uldum is een questzone met 2 instances en de entrance is niet daar :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_86667465
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef Salamando het volgende:

[..]

Serieus ja?

LOL... nouja ik ging op uldum googlen en zag dat hij pas bij cataclysm komt.. dus ik ging er vanuit dat hij er pas ingezet is..
pi_86667546
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef Salamando het volgende:

[..]

http://wow.allakhazam.com/db/zone.html?wzone=188
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:10:38 #275
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86667564
quote:
Had het over haar screen, die entrance van Uldum is er altijd al geweest ;)
pi_86667592
Die patch 4.0.0 downloaden gaat ook erg rap :N :')
pi_86667616
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef Salamando het volgende:

[..]

Had het over haar screen, die entrance van Uldum is er altijd al geweest ;)
Dat wist ik niet eens hehe
Terwijl ik toch explorer achiev heb :?
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:12:42 #278
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86667633
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:12 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Dat wist ik niet eens hehe
Terwijl ik toch explorer achiev heb :?
Zo leer je elke dag wat :D
pi_86667639
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:11 schreef Maureentje het volgende:
Die patch 4.0.0 downloaden gaat ook erg rap :N :')
Ik heb hem al binnen.
Gister heeft laatste beetje.

Althans.. als ik nu opnieuw de background downloader activeer zegt hij dat hij klaar is,
pi_86668221
Ook maar eens begonnen aan de 4.0 download. Dat gaat wel even duren zo te zien :(
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:48:25 #281
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_86668858
Die downloader zet je toch gewoon aan als je naar je werk / school gaat.
Ik heb hem een keer een middag aangezet en gewoon laten lopen.

Op de een of andere manier is een groot gedeelte van de guild icc moe. Zoals gisteren een whooping 8 signups voor de 10 man run en het waren allemaal dps :X

Het mooiste was dan ook dat er rond raid tijd een stuk of 25 online waren... En zelfs een aantal begonnen te zeuren nadat de raid niet doorging. Het mooiste was nog dat ze zich niet eens hadden ingeschreven op de site.

Gevalletje afwachten of ze er van hebben geleerd :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 11:57:27 #282
159966 lifeblind
pi_86669164
Vanavond ook maar eens die 4.0 patch aanzetten om te downloaden dan, heb het begin van de avond toch nog een hoop andere dingen te doen eerst.
pi_86670996
Ha! Eindelijk King Krush in Sholazar kunnen killen. Al drie keer ben ik hem verloren aan een hunter die 'm net voordat ik hem aanviel ging lopen charmen (or whatever it's called), maar nu was ik de hunter voor!

Acht kills voor Frostbitten binnen. Nog vijftien te gaan :D
pi_86671287
Ik zat nog in termen van mijn oude adsl verbinding te denken, dan had die download 3 weken geduurd :') Maar nu heb ik nieuw internet en is ie over 3 uurtjes al klaar :)
pi_86671765
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:08 schreef GlenSpey het volgende:
Ik zat nog in termen van mijn oude adsl verbinding te denken, dan had die download 3 weken geduurd :') Maar nu heb ik nieuw internet en is ie over 3 uurtjes al klaar :)
Ik snap niet dat iedereen zo bezig is met die patch. Hij komt vanzelf wel binnen.
pi_86674640
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Op de een of andere manier is een groot gedeelte van de guild icc moe. Zoals gisteren een whooping 8 signups voor de 10 man run en het waren allemaal dps :X

Het mooiste was dan ook dat er rond raid tijd een stuk of 25 online waren... En zelfs een aantal begonnen te zeuren nadat de raid niet doorging. Het mooiste was nog dat ze zich niet eens hadden ingeschreven op de site.

Gevalletje afwachten of ze er van hebben geleerd :D
Hah hebben we ook nu last van. Zijn er vaak 18-20 online en dan geen 10m van de grond krijgen.
Denk dat we gewoon het WotlK hoofstuk moeten afsluiten. Eventueel de Ulduar HM doen, heeeel misschien nog RS10 proberen en het daarbij laten de komende maanden.
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_86674709
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:21 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik snap niet dat iedereen zo bezig is met die patch. Hij komt vanzelf wel binnen.
Idd, en na de patch staat ie binnen notime op een paar gbit mirrors en heb je em zo binnen.
Ondertussen 77 op chromaggus, begint nu op te schieten.

Maar naast sap en roflcorpse zijn er veel te weinig mensen atm, zou het helpen als ik ga boosten na 80? :P
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 15:02:28 #288
159966 lifeblind
pi_86674993
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:53 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Idd, en na de patch staat ie binnen notime op een paar gbit mirrors en heb je em zo binnen.
Ondertussen 77 op chromaggus, begint nu op te schieten.

Maar naast sap en roflcorpse zijn er veel te weinig mensen atm, zou het helpen als ik ga boosten na 80? :P
Ben te druk bezig op mn mainrealm, en met 4 of 5 mensen een raiding guild schiet niet op :')
pi_86676065
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:02 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ben te druk bezig op mn mainrealm, en met 4 of 5 mensen een raiding guild schiet niet op :')
+1
Ben mijn mage aan het lvlen..
pi_86676433
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Hah hebben we ook nu last van. Zijn er vaak 18-20 online en dan geen 10m van de grond krijgen.
Denk dat we gewoon het WotlK hoofstuk moeten afsluiten. Eventueel de Ulduar HM doen, heeeel misschien nog RS10 proberen en het daarbij laten de komende maanden.
Ja precies, hier hetzelfde. We doen wat altruns of nemen wat spelers mee die nog nooit icc in zijn geweest zodat ze wat gear hebben. Verder gebeurd er niet enorm veel.

Hopelijk nog die Ulduar HM een try geven, die mount is wel erg cool namelijk en je bespaard die 5k voor 310% flying in cata.

Ben zelf ook niet meer enorm actief op Chromaggus. Bezig m'n dk te levellen, omdat ik een herb/skinner nodig heb in cata voor m'n mains LW en mn twee transmuters. Gearen heb ik niet enorm veel zin meer in, zou wel enh gear willen op mn shaman, maar trek het niet meer om die heroics alweer te farmen :P .
pi_86676565
Slaat ie die klote patch niet zelf op ofzo? Hij begint nu weer van voor af aan :? of zijn het soms meerdere delen ofzo :o
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:55:37 #292
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_86676808
iemand hier die in een guild zit die ook in cata aan 25man raiding blijft doen? Bij ons op de server zijn we de enige alliance guild die 25 blijft doen..
.
pi_86677357
25mans zijn dan ook keihard dood in Cata. 10mans met dezelfde loot (!) en achievements (inclusief world first)? :')
pi_86677807
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef SharQueDo het volgende:
25mans zijn dan ook keihard dood in Cata. 10mans met dezelfde loot (!) en achievements (inclusief world first)? :')
Na het afschaffen van 40 man baalde ik al keihard, raidgroup viel uiteen etc...
Nu raid ik niet veel meer, maar ik baal weer, hoe kan je in godsnaam 10 man gelijk maken aan 25.
pi_86678093
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef SharQueDo het volgende:
Daar komen ze vanzelf (te laat) achter.
Goed gear krijgen schijnt dan wel weer wat lastiger te worden, ben wel erg benieuwd moet ik zeggen.
pi_86681729
Das wel minder idd, dat 25 en 10mans gelijk worden. Waarom wordt dat gedaan? Nog meer casualizing?
Zonde. Niet dat ik veel 25mans gedaan heb, maar toch :P
pi_86681850
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:27 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Daar komen ze vanzelf (te laat) achter.
Goed gear krijgen schijnt dan wel weer wat lastiger te worden, ben wel erg benieuwd moet ik zeggen.
Zo jammer, dat het steeds meer casual moet. Laat mensen eens ergens moeite voor moeten doen. Het raiden zakt al zo af sinds vanilla, TBC ging nog wel maar was al een stuk makkelijker, WOTLK is lachwekkend en nu maken ze het nog makkelijker? :{
pi_86681924
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:59 schreef Stranger het volgende:

[..]

Zo jammer, dat het steeds meer casual moet. Laat mensen eens ergens moeite voor moeten doen. Het raiden zakt al zo af sinds vanilla, TBC ging nog wel maar was al een stuk makkelijker, WOTLK is lachwekkend en nu maken ze het nog makkelijker? :{
Ze moeten de 40 man raids weer terug brengen. Dat waren nog is raids. 1 iemand maakt een foutje en gelijk 39 man los op vent of ts tegen je _O_ . En de legendary items die je soms gewoon niet kreeg of na maandan wipen/killen/looten 1 deel en dan nooit meer het 2de deel. Heerlijk was dat.
pi_86681938
Ja item level blijft het zelfde. Alleen zullen er meer items/gold/tokens droppen.
Op zich kun je de ene dag met 10 man de raid in gaan.. en de volgende dag met 25 verder gaan.

Of met 25 man starten, en dan volgende keer de raid opdelen in 2x10 of 3x10 geloof ik zelfs.

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:00 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ze moeten de 40 man raids weer terug brengen. Dat waren nog is raids. 1 iemand maakt een foutje en gelijk 39 man los op vent of ts tegen je _O_ . En de legendary items die je soms gewoon niet kreeg of na maandan wipen/killen/looten 1 deel en dan nooit meer het 2de deel. Heerlijk was dat.
Ja bij Baron Geddon ofzo.. :P Maar veel liepen er ook maar wat aan te klooien.

40 man bij elkaar krijgen nu is een bijna onmogelijk opgave. De 25m guilds worden ook steeds minder bij ons. Op zich vind ik het nieuwe systeem wel wat hebben. Mits ze natuurlijk genoeg raids maken per Tier.
pi_86681966
Meen je dat nou :S. Ze beginnen dan wel heel erg triest teworden.
pi_86681998
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')