Realm: Aggramarquote:classpc Naochan-(A)- Rogue
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Bladefistquote:
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Burning Legionquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggusquote:The_Chosen_1 Yúna-(H)- Warlock (80)
Realm: Darkmoon Fairequote:
Realm: Darkspearquote:Olment Olment-(A)- Shaman (80)
Realm: Darksorrowquote:Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Haomarushquote:
Hanaela-(H)- Druid (80)[/q]quote:Joyvke Ayarea-(H)- Priest (80)
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Outlandquote:SpookY22 Pipermaru-(H)- Rogue (80) Korsakof-(H)- Death Knight (80) Coxinator-(H)- Hunter Slaggathore-(H)- Druid Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Nordrassilquote:
quote:
Realm: Ragnarosquote:BWRaep Ockeros-(A)- Warrior (80)
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Skullcrusherquote:
quote:R-Mon Athelia-(A)- Priest
quote:WyriHaximus Wyrihaximus-(H)- Rogue
Realm: Spinebreakerquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Stormscalequote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
quote:Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Tarren Millquote:SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Terenasquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (66)
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
Als je eens wat beter zou typen zou ik niet drie keer iets moeten lezen voor ik het snaptequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef pl4kkie het volgende:
Als ik me lijst me al me level 80ish erop moet zetten beslaat het bijna heel de OP xD
Sorry had haastquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je eens wat beter zou typen zou ik niet drie keer iets moeten lezen voor ik het snapte
Ik heb mijn priest en dk server en faction changedquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef Faithfulness het volgende:
Er staan trouwens heel wat karakters in de OP die niet meer op de armory te vinden zijn. Waaronder de jouwe, internal. Whazzup with that? Kunnen we alles wat niet werkt niet gewoon deleten?
Ding 84, 7 uur en x aantal minuten laterquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 02:10 schreef Sapstengel het volgende:
Maar een DK gemaakt (voor de 4e keer).
Is dat nou moeilijk? Levelen in Cata? Of is het gewoon weer door alle casual stuff heen racen naar 85?quote:Op woensdag 15 september 2010 01:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ding 84, 7 uur en x aantal minuten laterMorgen Twilight Highlands en dan 85, woei!
jup, ze hitten VEEL harder dan nu op live. CC zal zeer gewenst zijn op sommige momenten. het is zeer zeker nodig in dungeonsquote:Op woensdag 15 september 2010 08:47 schreef Omega het volgende:
Wat ik las op mmo champion is dat levellen iets moeilijker wordt, omdat je moet oppassen met pulls. Dat je 1 mob kan verslaan, maar 1 extra geeft al wat meer problemen en 2 erbij moet je alles uit de kast halen.
Ik kan als DK wel 2, 3 mobs aan. Maar dan moet ik wel Death Striken als een malle en al m'n CD's gebruiken. Krijg crits van 6k op m'n zak af en toe, dus het is zeker niet casual racen naar 85.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijk? Levelen in Cata? Of is het gewoon weer door alle casual stuff heen racen naar 85?
Ja ik bleef ze deleten. Twee keer heb ik hem al verwijderd toen ik halverwege outland was, een keertje op 71 en laatst m'n 80 dk gedelete om een shaman te makenquote:
Het wordt eindelijk spannend dusquote:Op woensdag 15 september 2010 11:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik kan als DK wel 2, 3 mobs aan. Maar dan moet ik wel Death Striken als een malle en al m'n CD's gebruiken. Krijg crits van 6k op m'n zak af en toe, dus het is zeker niet casual racen naar 85.
Een lvl 80 deleten?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik bleef ze deleten. Twee keer heb ik hem al verwijderd toen ik halverwege outland was, een keertje op 71 en laatst m'n 80 dk gedelete om een shaman te maken.
En nu heb ik m'n hunter gedelete om een dk te maken. Die ga ik toch nooit naar 80 krijgen omdat het gruwelijk saai is.
Ik vind eigenlijk alle DK's lelijkquote:Op woensdag 15 september 2010 13:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een lvl 80 deleten?
Ik heb het ooit één keer gedaan, was ook met een DK. Het betrof hier een orc (female) en ik vond dat ding zo gruwelijk lelijk en de class zo saai dat ik toch de delete knop erbij heb gepakt. Kort daarna kwam dat race change ding uit en ik wilde ik de DK terughebben, heb toen een restore aangevraagd
Daar hebben ze toch helmen voorquote:Op woensdag 15 september 2010 13:16 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle DK's lelijkMet die lichtgevende ogen van ze
Dan zie je m'n coole vlechtjes niet meer.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch helmen voor
Ja ik vond die class toen echt zo kut. Wilde een tank DK, had prima gear alleen de damage die ik kreeg was zo hoog dat het irritant werdquote:Op woensdag 15 september 2010 13:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een lvl 80 deleten?
Ik heb het ooit één keer gedaan, was ook met een DK. Het betrof hier een orc (female) en ik vond dat ding zo gruwelijk lelijk en de class zo saai dat ik toch de delete knop erbij heb gepakt. Kort daarna kwam dat race change ding uit en ik wilde ik de DK terughebben, heb toen een restore aangevraagd
Vrouwen en avatars/toons in games..quote:Op woensdag 15 september 2010 13:19 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dan zie je m'n coole vlechtjes niet meer.![]()
![]()
Troll DK met paarse vlechtjes![]()
Belf female all the wayquote:Op woensdag 15 september 2010 13:19 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dan zie je m'n coole vlechtjes niet meer.![]()
![]()
Troll DK met paarse vlechtjes![]()
Mijn eerste char was een undead. Dat is mijn main geblevenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Vrouwen en avatars/toons in games..
Mijn vriendin maakt als het enigzins mogelijk is alleen tauren females aan. Compleet witte skin met de kleine hoorntjes die half naar beneden wijzen en blauwe ogen.
Ze heeft al meerdere malen lvl 40+ chars gedelete !
"Ze zijn hartstikke lelijk! ik wil *blablabla*
*zucht* soms
Zie hierboven. Drie belfs is wel genoegquote:Op woensdag 15 september 2010 15:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Belf female all the way
Ik ga denk ik als de tijd daar is mijn draenei shaman overzetten naar een trollal is het maar wegens de epic /laugh en /dance emotes
Tis maar wat je wilquote:Op woensdag 15 september 2010 14:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Vrouwen en avatars/toons in games..
Mijn vriendin maakt als het enigzins mogelijk is alleen tauren females aan. Compleet witte skin met de kleine hoorntjes die half naar beneden wijzen en blauwe ogen.
Ze heeft al meerdere malen lvl 40+ chars gedelete !
"Ze zijn hartstikke lelijk! ik wil *blablabla*
*zucht* soms
Okeuhquote:Op woensdag 15 september 2010 16:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tis maar wat je wilop Terenas is iemand met 6-7 lvl 80 Paladins
Ik neem aan dat je op mij doelt. Ik zit er nu al sinds meiquote:Op woensdag 15 september 2010 11:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben niet meer de enige van FOK! op Terenas
Met plezier, op alle 10 charsquote:Op woensdag 15 september 2010 16:57 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
En dat mag je over een paar maanden opnieuw doen.
80.000 hp, jezus christusquote:
Paladins levellen is zo lekker relaxed, zeker prot of holy. Pull, judgement, koffie zetten, looten.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Okeuhen wat is daar het doel dan van?
Dan mogen we in full epic gear T11 ofzo dus wel rekenen op 100k+ tanksquote:Op woensdag 15 september 2010 17:42 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
80.000 hp, jezus christus
Tank specced of wat ?
Verkapte TVP, speel al wat maandjes niet meer en wil het even voor Cataclysm weer oppakken
Ik denk wel meer, kan me niet voorstellen dat al die gear al gegemmed en enchant is. Maar opzich was het ook wel bekend al. De beste bandage deed al 30k heal ofzo.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan mogen we in full epic gear T11 ofzo dus wel rekenen op 100k+ tanks![]()
Mijn paladin die al half jaar + zit te verstoffen met zijn 38k hp zal dat wel leuk vindenquote:Op woensdag 15 september 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kweet zo net nog niet. Denk niet dat alle instances net zoals ICC een 30% buff krijgen.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
100k tanks, makkelijk. Een beetje rogue had al 75k ofzoquote:Op woensdag 15 september 2010 18:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Kweet zo net nog niet. Denk niet dat alle instances net zoals ICC een 30% buff krijgen.
Ja in icc met 30% buff, Maar kweet niet of ze dat in cata ook gaan doen. Neem aan van niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:33 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
100k tanks, makkelijk. Een beetje rogue had al 75k ofzo![]()
Yup :p Terenas representquote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op mij doelt. Ik zit er nu al sinds meiHeb je trouwens nog niet zien lopen in Dalaran.
Moet toegeven dat als ik in een stad idle dat altijd Ironforge is. Geweldige sfeer daar. En anders ben ik rep aan het farmen ofzo.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Yup :p Terenas represent
Ik kloot meestal in Westfall, of ik zit doelloos rond te vliegen in Outland, op zoek naar rares
Kuch -no life- kuchquote:Op woensdag 15 september 2010 16:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Met plezier, op alle 10 chars
Kuch -neem me lekker serieus- kuchquote:
Nee, gewoon zonder buffs en in Cata ja, 80k hp. In ICC haal je de 80k trouwens echt niet met je 30% buff hoor op je roguequote:Op woensdag 15 september 2010 18:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja in icc met 30% buff, Maar kweet niet of ze dat in cata ook gaan doen. Neem aan van niet.
Neequote:Op woensdag 15 september 2010 22:54 schreef ufopiloot het volgende:
Lekker voor de Cata emblems gaan, dan kan je waarschijnlijk ook een variant op frozen orb/runed orb/crusader orb/primordial saronite kopen, wat veel meer op zal leveren in het begin can de expansion zoals dat altijd is (weet je nog, titansteel bars voor 5000 gold op de AHzelfde geldt voor crusader orbs, primordial saronite etc.).
Heirlooms blijven gewoon, maar net zoals nu werken ze maar van lvl1 tot en met 80.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:58 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de Heirlooms als Cata uitkomt ? En of je nog level 80 Heroics kan doen om dan de heirlooms daarvan te halen ?
Gebruikte je de naam Sjiznit ook op de private server ? Dan ken ik je misschien welquote:Op woensdag 15 september 2010 23:05 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
NeeSpeel pas een jaar en 3 maanden. Waarvan 9 op een private server
Maar dat is duidelijk dan, dank!
Ja, was ook een dwarfquote:Op donderdag 16 september 2010 03:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Gebruikte je de naam Sjiznit ook op de private server ? Dan ken ik je misschien wel
Wat is de wereld toch kleinquote:Op donderdag 16 september 2010 07:12 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, was ook een dwarfIk zat op TWiFa,maar die is toen gesloten doordat Blizzard boos werd en ging dreigen met een rechtzaak.
welke private server heb je gespeeld?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:05 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
NeeSpeel pas een jaar en 3 maanden. Waarvan 9 op een private server
Maar dat is duidelijk dan, dank!
ja voor zover ik begrepen heb worden huidige frosties +triumphs omgezet in emblems die met cataclysm komen.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:30 schreef jagga het volgende:
[..]
ja voor zover ik begrepen heb worden huidige frosties +triumphs omgezet in emblems die met cataclysm komen.
Lageren zoals conquest worden gold...
Zoiets iig
Dat is dan ook niet echt veelquote:
Hoe heet die addon van je character screen?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef MarkyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk maar (meteen showoff)
Geen idee, zoek er maar een uit:quote:Op donderdag 16 september 2010 12:34 schreef internal het volgende:
[..]
Hoe heet die addon van je character screen?
Hmzquote:Op donderdag 16 september 2010 12:35 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Geen idee, zoek er maar een uit:
[ afbeelding ]
Wat grappigquote:Op donderdag 16 september 2010 09:15 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Wat is de wereld toch kleinIk was daar Athina
Heb nu weer een priest (Athine) op Turalyon aan de horde kant. Welke realm zit jij nu dan ?
TWiFaquote:Op donderdag 16 september 2010 11:17 schreef Olment het volgende:
welke private server heb je gespeeld?
Haha ik heb ook op twifa gezeten! Alliance, Kingdom of Heavenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:50 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wat grappigIk zit op Terenas, samen met Roots die ook op twifa zat.
[..]
TWiFa
omfg,, waarom zoveel addons?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:35 schreef MarkyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs dan zijn het er aardig watquote:Op donderdag 16 september 2010 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Valt wel mee hoor, zijn aardig wat die bij 1 en dezelfde groep horen
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:53 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Haha ik heb ook op twifa gezeten! Alliance, Kingdom of Heaven
Geen idee, 95% nu en kan gewoon spelen.quote:
Autogratzquote:Op donderdag 16 september 2010 12:35 schreef MarkyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp zijn Justice points dus de nieuwe frost emblems en komt er een nieuw systeem voor honor points? Waar moet dat laatste dan goed voor zijn? Minder farm-werk?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Schaamteloos gecopy paste vanuit het tweakers forum omdat ik niet bij de Blizzard forums kan hier op mijn werk:
The following items are immediately converted to gold:
• Emblem of Heroism = 5.5 gold each
• Emblem of Valor = 5.5 gold each
• Emblem of Conquest = 5.5 gold each
• Badge of Justice = 1.833 gold each
Your New Honor Points total will be the sum of the following amounts:
• Old Honor * 0.024
• Old Arena Points * 0.85
• Battleground Mark of Honor * 2.976
• Wintergrasp Mark of Honor * 19.08
• Stone Keeper Shard * 1.6
• Venture Coin * 3
• Spirit Shard * 1
Your Justice Points total will be equal to (Emblems of Triumph + Emblems of Frost ) * 2.75
Again, the softcap for both Honor and Justice conversions is 4000 points. This means that if a character converts to above 4,000 points, it will not be possible for them to earn more until they fall below the 4,000 cap.
A hardcap will be implemented in a following patch before Cataclysm's release. At that time, any excess points above 4,000 will be converted as follows:
• Honor points above 4,000 are converted to gold at a rate of 35 silver per point of Honor.
• Justice points above 4,000 are converted to gold at a rate of 2 gold per point of Justice.
Die vond ik zo irritantquote:
Ik verzoek mensen in mijn guild om die addon te deinstallerenquote:
Hoe heette jij dan daar?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:53 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Haha ik heb ook op twifa gezeten! Alliance, Kingdom of Heaven
Trekt wel aggro als de ziekte, heb ik het idee. Maar dat kan ook aan de tank liggen.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja muti is leuk, ook lekker makkelijk. Slice n dice en rupture opstarten, dan alleen maar envenom en af en toe rupture verversen. Ook mn favoriete spec.
Mijn eerste char ooit was een rogue, die heette Boterbipsje. Toen heb ik een warrior gemaakt waarvan ik de naam niet meer weet. Toen heb ik een Death Knight gemaakt genaamd Xtype waarmee ik nu nog steeds speel, maar dan in het echt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Voor de beta testers:Ik wil ook beta-testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mist niksquote:
Oh dan ken ik je nog welquote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Mijn eerste char ooit was een rogue, die heette Boterbipsje. Toen heb ik een warrior gemaakt waarvan ik de naam niet meer weet. Toen heb ik een Death Knight gemaakt genaamd Xtype waarmee ik nu nog steeds speel, maar dan in het echt.
Die goeie ouwe tijd dat je in Booty Bay een Spectral Tiger kon kopen voor 40g
Je kon als alliance ook heel lang de flying mounts van de horde kopenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Oh dan ken ik je nog welJe speelde toen toch met je vriendin samen ?
En die tijger kon je niet lang kopen,was niet blizz heHoeveel huilende kindjes ik toen in mijn /w kreeg
![]()
Ik zit nu in combat spec, heroic gear (paar epics. paar blues) en ik doe echt lage dps voor mijn gevoel. volgens de meters van andere zo rond de 1k-1.5k. Dat moet toch echt hoger kunnen? Ik heb altijd SnD up, spam sinister strike en evis en natuurlijk rupture+garrote op bosses en mobs die langer leven. Cooldowns ook zo veel mogelijk wanneer ze up zijn. Maar het lukt allemaal niet echt. Heb al flinke kritiek gehad, terwijl ik op lvl 60 en 70 eigenlijk nooit problemen had. Deed toen altijd wel hoge dps voor die tijden.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, ben nu assassination (mutilol) met mijn verse 80 rogue en het valt me niks tegen.
Gelijk hoog ingezet en na t eerste gevecht (faction champs @ TOC5 normal) gelijk 3.2k dps in de leveling-gear. Uiteindelijk 1.9k overall gehaald. Terwijl mijn daggers nog begonnen op 350 skill ook![]()
Jammer alleen dat er een kut healer druid in de groep zat, ben zelf 2 keer doodgegaan en op het eind was het bijna een groeps-wipe. Ik dacht toch echt dat we normal deden, maargoed. Dat terwijl die ook nog es 5.3k GS hadook was meneer doodleuk op offspec gear aan het rollen terwijl ik gewoon in mijn greenies loop te dansen. Toen ik op het eind de leather shoulders won wou die kneus alleen een ress geven als ik die shoulders aan hem gaf. Wat een grafidioot, ik loop nog liever 10 keer dan dat ik zo'n item afgeef voor een ress
Het is hier ook nog niet wat het wezen moet, zit nu rond de 1.5k stabielquote:Op donderdag 16 september 2010 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik zit nu in combat spec, heroic gear (paar epics. paar blues) en ik doe echt lage dps voor mijn gevoel. volgens de meters van andere zo rond de 1k-1.5k. Dat moet toch echt hoger kunnen? Ik heb altijd SnD up, spam sinister strike en evis en natuurlijk rupture+garrote op bosses en mobs die langer leven. Cooldowns ook zo veel mogelijk wanneer ze up zijn. Maar het lukt allemaal niet echt. Heb al flinke kritiek gehad, terwijl ik op lvl 60 en 70 eigenlijk nooit problemen had. Deed toen altijd wel hoge dps voor die tijden.
Als je op een vista zit, moet je gwn rechterklik op warcraft icoontje drukken, en dan uitvoeren als administrator.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime error!
Program: C:\Program Files\World of Warcraft\BackgroundDownloader.exe
This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more support.
Ik krijg telkens die error als ik de patch wil downloaden
Op je vraag geef jij een antwoord en een conclusie die beiden nergens op slaan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom komen ze nou niet met een release datezeker weer bang dat ze 3 spelers verliezen als er een ander spel een paar dagen later uitkomt. Het moet ook altijd om geld draaien
Daarom is en blijft het een vraag, zodat jij mij een goed antwoord en een goede conclusie kan geven.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:04 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Op je vraag geef jij een antwoord en een conclusie die beiden nergens op slaan.
Niets is vervelender dan het volgende:quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is wow eigelijk gruwelijk saai zo voor een expansion. Als je net als ik niet al over heel goeie gear beschikt dan kun je eigelijk niks. Battlegrounds/honor farmen heeft nauwelijks zin, gearen heeft nauwelijks zin en in raids ben je niet welkom.
Geeeeeeeeeeeeeeeuw
Waarom komen ze nou niet met een release datezeker weer bang dat ze 3 spelers verliezen als er een ander spel een paar dagen later uitkomt. Het moet ook altijd om geld draaien
Ik merk ook dat het saai en stil is. Mijn Shaman is nu aan het questen in Howling Fjord, maar daar is gewoon helemaal niemand! Als ik een groepsquest zou krijgen, kan ik daar geen groep voor vinden. In Outland en Azeroth was het al net zo erg, geen kip te bekennen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is wow eigelijk gruwelijk saai zo voor een expansion. Als je net als ik niet al over heel goeie gear beschikt dan kun je eigelijk niks. Battlegrounds/honor farmen heeft nauwelijks zin, gearen heeft nauwelijks zin en in raids ben je niet welkom.
Geeeeeeeeeeeeeeeuw
Dat is mij ook opgevallen toen ik nog aan het levelen was met de rogue. In Grizzly Hills liep bijvoorbeeld helemaal niemand behalve ik. En in DB had ik de grootste moeite om hulp te vinden voor groeps quests. Ik heb 2 middagen iedere 5 minuten LFM [Reclusive Runemaster] lopen spammenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik merk ook dat het saai en stil is. Mijn Shaman is nu aan het questen in Howling Fjord, maar daar is gewoon helemaal niemand! Als ik een groepsquest zou krijgen, kan ik daar geen groep voor vinden. In Outland en Azeroth was het al net zo erg, geen kip te bekennen.
Alleen in Thunderbluff, waar mijn bankalt staat, zie je nog wel wat andere spelers en is er wat chat, maar ook niet echt veel.
Mijn vriendin heeft mij aan de wow gebracht, zij was misznogwat. Ik vond wow geen flikker aan en trok ook alle gear aan die +nogwat stats gafquote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Oh dan ken ik je nog welJe speelde toen toch met je vriendin samen ?
En die tijger kon je niet lang kopen,was niet blizz heHoeveel huilende kindjes ik toen in mijn /w kreeg
![]()
Nope, windows XP.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:59 schreef Chiba het volgende:
[..]
Als je op een vista zit, moet je gwn rechterklik op warcraft icoontje drukken, en dan uitvoeren als administrator.
Rupture gebruiken als muti roguequote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja muti is leuk, ook lekker makkelijk. Slice n dice en rupture opstarten, dan alleen maar envenom en af en toe rupture verversen. Ook mn favoriete spec.
Dus niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:12 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Rupture gebruiken als muti rogue![]()
Hoogstens garotte om hfb op te starten
alleen Envenom als finisher geeft je meer dps.
echt niemand last van? ik lees op reactie veel over Telia en het is gewoon bij mij echt onspeelbaar!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef Ericjuh het volgende:
pff, sinds een paar dagen ontzettende lag op mijn realm. Gelukkig hebben er meer mensen last van (tenminste, lees ik op wow forum).
Agi stacken tot je ogen bloeden!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef GlenSpey het volgende:
Wat moet er in mijn gem slots (muti rogue)? AP of Agi gems?
AP, Agi, Haste, Crit, SP, Intquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Kan iemand met een Enhancement Shaman mij misschien advies geven? Ik zat een beetje op diverse sites te kijken naar welke stats ik het best kan nemen, qua gear, maar ik vind veel verschillende meningen.
Volgens mij moet ik het hebben van (op volgorde):
AP
Agility
Intellect
Stamina
Hetzelfde als een hunter dus eigenlijk. Maar ik zie ook meningen over Strenght bijvoorbeeld. En heeft Spellpower nog zin? En nog een vraag, nu ik toch bezig ben, WAAR kan ik op level 68/70 een slow one-hand mace scoren? Ik zie ze echt nergens. Bij de quest rewards in Northrend zie ik ze tot nu toe ook niet, alleen daggers, two-hand maces of staves.
Dankequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Agi stacken tot je ogen bloeden!
*edit*
Agility = AP, Crit & Armor
AP = tsja... AP.![]()
Ah daar heb ik wat aan, dankje! Morgen maar eens kijken welke quests dat zijn bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:09 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
AP, Agi, Haste, Crit, SP, Int
Klik voor weapons
http://elitistjerks.com/f(...)wotlk_updated_3_3_a/quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Danke
En welke stats zijn daarna belangrijk? Crit, haste of arp?
Hoe zit het eigelijk met The Explorer? Wordt dat ook een FoS? Explored the Old World of zoietsquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:34 schreef Sjiznit het volgende:
The Immortal en Undying gaan weg in Cataclysm. Worden FoS. Hetzelfde geldt voor alle Tribute to ... achieves van ToC en ook alle niet doodgaan achieves uit Ulduar gaan pleite.
Lijkt erop dat de mounts wel blijven, en dat zou mooi zijn. Wil die Ulduar25 meta proto. Die is prachtig.
Lieve hemel, wat heeft die lock in jullie groep toch een kutspecquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef KreKkeR het volgende:
Net tweede boss in Halls of Reflection down zonder healer!Healer ging namelijk down na de laatste wave vlak voor boss-fight.
Geen hybridclass tussen de dps'ers, dus als pala-tank stond ik er helemaal alleen voor op dat gebied... Na verloop van tijd begonnen de dps'ers 1-voor-1 dood te gaan, totdat ik alleen staande bleef... Heb uiteindelijk alleen Lay of Hands en een health potion moeten gebruiken en heb de boss toch nog neergekregen
Eindelijk weer een echt spannend gevecht![]()
(Health op screenshot is niet de hoeveelheid die ik had vlak nadat de boss neerging btw, ik had een stuk minder. En ik heb ff uit een paar opvolgende screenshots de dmg-meters gecopy/pasted)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoe zit het eigelijk met The Explorer? Wordt dat ook een FoS? Explored the Old World of zoiets
En dat post je nu een jaar later nog eens?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:29 schreef Ericjuh het volgende:
proud owner of:
[ afbeelding ]
damn, dat duurde lang voordat ik die had!
Scherpquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:35 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
En dat post je nu een jaar later nog eens?
maar uhhhh, ik googled mijn achievementquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:56 schreef Stranger het volgende:
Ik was echt dik veel eerder dan jij
[ afbeelding ]
ook maar ff patsenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:56 schreef Stranger het volgende:
Ik was echt dik veel eerder dan jij
[ afbeelding ]
Er is bijna niemand online op chroma.. is niet zo gezelligquote:Op zondag 19 september 2010 10:48 schreef Zokunen het volgende:
Zow 76 op chromaggus nuScholazar here i come
En mensen doe weer eens actief worden daar
Balen is dat zegquote:Op zondag 19 september 2010 00:10 schreef Karina het volgende:
Vandaag wilde ik perse (gisteren eigenlijk ook al), Shattered Halls doen, deze had ik nog nooit gedaan en ik had nog twee quests staan. Ik heb zeker drie kwartier in de queue gestaan, eindelijk een groep.
Tank was een jongetje dat speelde op de account van zijn broer en hij bakte er niet veel van. Later kwam volgens mij de broer zelf en ging het beter. Zijn we net na de eerste baas, gaat de tank ervandoor. Overgebleven vier bleven nog zeker een kwartier wachten, maar ja, toen ging de volgende ook weg en was het afgelopen.
Al met al een uur en een kwartier of meer weggegooid
Om eerlijk te zijn... Ik zeg ook bijna nooit iets meer. Ik wil zo snel mogelijk weg weg weg.quote:Op zondag 19 september 2010 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Ook nog The Nexus Heroic gehad in een groep waarbij letterlijk NIKS gezegd werd, de hele dungeon lang. Niks. Ik heb expres eerst m'n mond gehouden om af te wachten en daarna had ik iets van 'okay laat ook maar'
Zelfs geen hoi of doei? Dat is toch saaiquote:Op zondag 19 september 2010 13:26 schreef Faithfulness het volgende:
Om eerlijk te zijn... Ik zeg ook bijna nooit iets meer. Ik wil zo snel mogelijk weg weg weg.
Nope. In het begin deed ik wel vriendelijk tegen alles en iedereen, maar ik zat zo vaak in een groep waar niemand sprak (reageerdequote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zelfs geen hoi of doei? Dat is toch saaiIk snap nu waarom mijn vriend het liefst met een andere vriend pugged, zij zitten altijd te ouwehoeren met z'n tweeen
Ahhh maar DAAR reageer ik wel op. Ik heb een hekel aan zo'n arrogant full ICC geared eikel die tegen een tank met "net 80" gear gaat lopen ouwehoeren omdat hij geen aggro houdt. Iedereen moet ergens beginnen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja het is misschien beter dan scheldpartijen als het niet helemaal soepel gaat
Vanmiddag een uur of 2 gespeeld, de hele tijd in de queue gestaan, maar nooit een groep gekregen. OF er miste een tank OF er miste een healer, ik denk niet dat het nog gaat gebeuren.quote:Op zondag 19 september 2010 13:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Balen is dat zegHopelijk haal je 'm nog een keertje
![]()
[..]
Om eerlijk te zijn... Ik zeg ook bijna nooit iets meer. Ik wil zo snel mogelijk weg weg weg.
Ik had er gisteren eentje van ca. 4GB en nu weer. Gisteren duurde het ongeveer 3 uur denk ik, ik neem aan dat het vandaag weer zo lang duurt.quote:Op zondag 19 september 2010 15:27 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Kan ik eindelijk die patch downloaden duurt het 60 uur![]()
Kan ik niet ergens die patch sneller downloaden ?
4.45 GB in totaal, ik zit nu op 229 MB en ben al een paar uur bezigquote:Op zondag 19 september 2010 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er gisteren eentje van ca. 4GB en nu weer. Gisteren duurde het ongeveer 3 uur denk ik, ik neem aan dat het vandaag weer zo lang duurt.
Weet iemand een betrouwbare mirror of iets dergelijks waar je die patch van kan downloaden? Want bij mij schiet het ook totaal niet op...quote:Op zondag 19 september 2010 16:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:
5.5kb/s FTW en dat zijn dan pieken. Meestal zit hij op 0 kb/s :c
/spitquote:Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef Failatronic het volgende:
[ afbeelding ]
de TT klopt helemaal niet5e run pas
Idd iedereen moet ergens beginnen. Maar dat geldt toch net zo goed voor DK's dan?quote:Op zondag 19 september 2010 13:40 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ahhh maar DAAR reageer ik wel op. Ik heb een hekel aan zo'n arrogant full ICC geared eikel die tegen een tank met "net 80" gear gaat lopen ouwehoeren omdat hij geen aggro houdt. Iedereen moet ergens beginnen.
En ik zei het al eerder; Bij DK tanks leave ik met een smoes.![]()
Andere mensen uitmaken voor noob of wat dan ook is zo triest.
Ik ga tot Cata maar alts aanmaken/levelen, ik heb nog een 62/63 warrior , 61 rogue , 64 druid en een 75 shaman op de plank staanquote:Op zondag 19 september 2010 16:40 schreef GlenSpey het volgende:
vraagt iemand mensen voor naxx in /2, dus ik /w hem of ie een holy pally 4.7k GS nodig heb. Nee hoor, 'to low'.
Echt, Cata is broodnodig nu want door dit soort teringlijers wordt het hele spel verpest.
Daar maak jij je toch niet druk om? Je weet toch meteen dat je met een noob te maken hebt.quote:Op zondag 19 september 2010 16:40 schreef GlenSpey het volgende:
vraagt iemand mensen voor naxx in /2, dus ik /w hem of ie een holy pally 4.7k GS nodig heb. Nee hoor, 'to low'.
Echt, Cata is broodnodig nu want door dit soort teringlijers wordt het hele spel verpest.
Ik zou ook wel een warrior willen hebben, maar ik wil ook nog wat te levelen hebben tijdens Cata zelfquote:Op zondag 19 september 2010 16:46 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik ga tot Cata maar alts aanmaken/levelen, ik heb nog een 62/63 warrior , 61 rogue , 64 druid en een 75 shaman op de plank staan
Klopt, maar niet met mij in de groep. Dan moet ik spontaan de baby in bad doen of whatever.quote:Op zondag 19 september 2010 16:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Idd iedereen moet ergens beginnen. Maar dat geldt toch net zo goed voor DK's dan?
Tis toch niet zo dat er achter elke DK een retard schuilgaat die verder niks ken?
Het gaat bij mij nu ook langzaam, hij zit nu pas op de helft, vanaf vanmiddag rond een uur of 12 denk ik.quote:Op zondag 19 september 2010 15:56 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
4.45 GB in totaal, ik zit nu op 229 MB en ben al een paar uur bezig
Kan natuurlijk ook dat men een hele snelle Naxx run wil doen en daarom een overgeared groep samenstelt. Ik moet zeggen, een reactie als 'too-low' zonder verdere toelichting blijft lomp en ik vermoed dat het hier inderdaad om een domme sukkel gaat :pquote:Op zondag 19 september 2010 16:47 schreef MassimO het volgende:
[..]
Daar maak jij je toch niet druk om? Je weet toch meteen dat je met een noob te maken hebt.
GS![]()
Wel belachelijk natuurlijk , naar GS vragen bij een Naxx run....
waarschijnlijk krijgen de alliance dan gewoon 6 mounts erbij om de aantallen gelijk te houden.quote:Op zondag 19 september 2010 22:56 schreef Sjiznit het volgende:
Ik weet niet of dit al gezegd is maar Worgens krijgen geen mount. Een spell om op 4 poten te rennen. Nu is dit nantuurlijk tof als Worgen.
Maar ik als mount verzamelaar had graag een lading toffe Worgen mounts gehad in mijn collectie. En als Alliance lijkt het me nu alsof we minder mounts kunnen krijgen dan de Horde die wel 6 nieuwe krijgen.
hij zat daarnet vast bij mij ff opnieuw de downloader gestart en nu gaat hij weer verder.quote:Op zondag 19 september 2010 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat bij mij nu ook langzaam, hij zit nu pas op de helft, vanaf vanmiddag rond een uur of 12 denk ik.
Die heb je gewoon al even gedaan 7 minuten na begin van het event?quote:Op maandag 20 september 2010 00:08 schreef Evertjan het volgende:
die brewfest boss word echt iedere jaar makkelijker
Alle World Events zijn simpel. Niet alles hoeft moeilijk te zijn, en daar gaat dit ook helemaal niet over. Dit is gewoon een leuke toevoeging aan de normale gang van zaken in WoW.quote:Op maandag 20 september 2010 01:07 schreef GlenSpey het volgende:
Gaap, dat event is makkelijk geworden zeg.
De helft van de benodigde tokens voor 'brew of the month' is na drie kwartier al binnen evenals 5 van de 6 achi's voor de meta en de trinket voor mn rogue. Ook dropt de bijzonder makkelijke 'boss' Coren dagelijks gewoon 2 frost emblems voor iedereen
Ow, en Blizz is vergeten de feat of strength aan te passen, ben nu de 'proud owner of the 2009 vintage green brewfest stein'. Fail
Green is ook van vorig jaar.quote:Op maandag 20 september 2010 01:07 schreef GlenSpey het volgende:
Gaap, dat event is makkelijk geworden zeg.
De helft van de benodigde tokens voor 'brew of the month' is na drie kwartier al binnen evenals 5 van de 6 achi's voor de meta en de trinket voor mn rogue. Ook dropt de bijzonder makkelijke 'boss' Coren dagelijks gewoon 2 frost emblems voor iedereen
Ow, en Blizz is vergeten de feat of strength aan te passen, ben nu de 'proud owner of the 2009 vintage green brewfest stein'. Fail
wat doe jij hier ?quote:Op maandag 20 september 2010 09:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jammer dat ik die baas niet aankan op level 43, sad
Op Darkspear (horde) zo ongeveer hetzelfde. "Vaste" pug groepen komen vaak wel iets verder.quote:Op maandag 20 september 2010 13:32 schreef Sjiznit het volgende:
Ik hoor op mijn server veel mensen die transferred zijn die zeggen dat de PuG wereld bij ons belabberd is. Voor ICC25 een 6/12 pug is goed en voor ICC10 mag je blij zijn met een 10/12 pug. Hoe zit dat op andere servers? Dit is Terenas aan de alliance kant trouwens.
LFG Saves the day?quote:Op maandag 20 september 2010 13:43 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Op Darkspear (horde) zo ongeveer hetzelfde. "Vaste" pug groepen komen vaak wel iets verder.
Wat heb ik een hekel aan Zul'drak zeg![]()
Ik dacht; Ik ga gewoon loren in Borean Tundra, Howling Fjord en Grizzly hills. Dat heeft me (met heirlooms) tot 60% in level 75 gebracht. Moet ik toch nog 40% in Zul'drak rondlopen![]()
Hoopte zo dat ik direct naar Sholazar door kon
Dungeons kan ik al helemaaaaaaal niet meer zien. Ik moet nog op m'n druid elke dag voor frosts, en dat vind ik al erg genoeg.quote:
Ach, als je er doorheen geboost zou kunnen worden is het toch niet zo erg?quote:Op maandag 20 september 2010 13:58 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dungeons kan ik al helemaaaaaaal niet meer zien. Ik moet nog op m'n druid elke dag voor frosts, en dat vind ik al erg genoeg.
Mwoah... Tis gewoon boring. Heb al die dungeons al minimaal 100 keer gedaan. Blehquote:Op maandag 20 september 2010 14:04 schreef internal het volgende:
[..]
Ach, als je er doorheen geboost zou kunnen worden is het toch niet zo erg?
Howlng Fjord -of- Borean Tundra => Dragonblight => Grizzly Hills tot 76 => Sholazar => Icecrown.quote:Op maandag 20 september 2010 13:43 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Op Darkspear (horde) zo ongeveer hetzelfde. "Vaste" pug groepen komen vaak wel iets verder.
Wat heb ik een hekel aan Zul'drak zeg![]()
Ik dacht; Ik ga gewoon loren in Borean Tundra, Howling Fjord en Grizzly hills. Dat heeft me (met heirlooms) tot 60% in level 75 gebracht. Moet ik toch nog 40% in Zul'drak rondlopen![]()
Hoopte zo dat ik direct naar Sholazar door kon
Moet ik mij hier schamen dat ik op al mijn characters juist Zul'Darak helemaal heb uitgequest?quote:Op maandag 20 september 2010 15:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Howlng Fjord -of- Borean Tundra => Dragonblight => Grizzly Hills tot 76 => Sholazar => Icecrown.
Als je hier en daar tussendoor een instance meepakt dan kun je GH zelfs helemaal overslaan en na DB direct naar Sholazar. Moet je ze alleen wel volledig uitquesten (dus tot je de achi krijgt)
Ik heb op mijn in totaal 6 lvl 80's slechts met 2 stuks Zul'Drak gelopen
Schamen moet jij je sowiesoquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef internal het volgende:
[..]
Moet ik mij hier schamen dat ik op al mijn characters juist Zul'Darak helemaal heb uitgequest?
Dat dus. Mijn loading screen was erg traag en toen ik spawnde hadden ze 'm al tot 20% doodgemaakt. toen ik naar de boss liep viel ie dood neerquote:Op maandag 20 september 2010 14:18 schreef Karina het volgende:
Coren Direbrew is wel heel erg makkelijk...
Dragonblight is ook kutquote:Op maandag 20 september 2010 15:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Howlng Fjord -of- Borean Tundra => Dragonblight => Grizzly Hills tot 76 => Sholazar => Icecrown.
Als je hier en daar tussendoor een instance meepakt dan kun je GH zelfs helemaal overslaan en na DB direct naar Sholazar. Moet je ze alleen wel volledig uitquesten (dus tot je de achi krijgt)
Ik heb op mijn in totaal 6 lvl 80's slechts met 2 stuks Zul'Drak gelopen
Heel Northrend is kut eigenlijkquote:
Sholazar en Grizzly Hills <3quote:Op maandag 20 september 2010 15:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Heel Northrend is kut eigenlijk
Nahhh Howling Fjord, Borean Tundra, Grizzly Hills en Sholazar zijn wel te doenquote:Op maandag 20 september 2010 15:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Kan ik mee leven, maar dat maakt het nog kutquote:Op maandag 20 september 2010 15:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Sholazar en Grizzly Hills <3
de rest: LFG FTW
Ik had heel braaf de tactics gelezen, maar het was alleen maar tank en spank voor hooguit 2 minuten en klaar, mijn groepje heeft het iets van 15/20 keer achterelkaar gedaan, zodat iedereen zijn trinket had. Geen mount helaasquote:Op maandag 20 september 2010 15:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn loading screen was erg traag en toen ik spawnde hadden ze 'm al tot 20% doodgemaakt. toen ik naar de boss liep viel ie dood neer
Ik heb het zolangzamerhand ook wel gezien in Northrend ja. Zelfs Sholazar begint na een paar keer te vervelenquote:Op maandag 20 september 2010 15:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als jij dat leuk vindt nietquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef internal het volgende:
[..]
Moet ik mij hier schamen dat ik op al mijn characters juist Zul'Darak helemaal heb uitgequest?
Ik heb alleen op mijn hunter echt alle Northrend quests gedaan. Daarna ook niet meer, hunter heeft ook:quote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef internal het volgende:
[..]
Niet dus!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Agi stacken tot je ogen bloeden!
*edit*
Agility = AP, Crit & Armor
AP = tsja... AP.![]()
AP scaled niet met BoK, agility wel.quote:Op maandag 20 september 2010 16:16 schreef Murloc het volgende:
[..]
Niet dus!
+40 AP in red sockets
+20AP / +10 Haste in alle andere
en 1 x nightmare tear om je meta te activeren.
En om het leuk te maken; bij bepaalde gear wordt haste beste van allemaal. Scaled niet met bok, maar toch beter.quote:Op maandag 20 september 2010 16:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
AP scaled niet met BoK, agility wel.
Agility dus.
Dan blijf je lekker AP stacken. Je hoeft het niet te geloven.quote:Op maandag 20 september 2010 16:23 schreef Murloc het volgende:
[..]
En om het leuk te maken; bij bepaalde gear wordt haste beste van allemaal. Scaled niet met bok, maar toch beter.
Kijk nou maar gewoon in een spreadsheet, +agi gaat het echt niet worden.
Q: Which stats are good for Mutilate?quote:Op maandag 20 september 2010 16:40 schreef internal het volgende:
Waar komt sowieso het fabeltje vandaan dat AP beter is als Agi?
De nummer 1 regel is uitproberen. Vooral niet op guides afgaan.quote:Op maandag 20 september 2010 17:03 schreef Murloc het volgende:
[..]
Q: Which stats are good for Mutilate?
A: AP and Haste are the money stats; these are what you want to be stacking. Making the spell hit cap and the expertise cap are also highly advisable. At high gear levels, it is possible to run into crit cap issues - sometimes quite severely. Hence, it is not uncommon to need some hit both on gear and in sockets to mitigate this problem. This also makes crit (and to a lesser extent, agi) somewhat less desirable as a stat (as it means you need to socket more hit to cover it). None of the usual rogue stats are truly awful for Mutilate, but ArPen is the weakest.
Van EJ forum:
http://elitistjerks.com/f(...)ng_updated_2_3_10_a/
Die rapid rejuvenation dan?quote:Op maandag 20 september 2010 13:41 schreef jagga het volgende:
trouwens, kan iemand mij vertellen wat de beste glyphs zijn voor een restodruid ?
Heb momenteel swiftmend (natuurlijk) en die van regrowth.
hij is nu lvl 60, dus heb nog niet toegang tot alles (nourish bijv)
then ur doin it wrongquote:Op maandag 20 september 2010 17:15 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
De nummer 1 regel is uitproberen. Vooral niet op guides afgaan.
Als ik al m'n AGI gems verander voor AP, verlies ik zo'n 200 tot 500 dps.
You flatter mequote:Op maandag 20 september 2010 18:24 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zal bestMaar ik blijf mooi met m'n AGI. Net als andere top dpsers
quote:
Hehe, en dan met 10k dps iedere andere speler van de meters knallen zekerquote:Op maandag 20 september 2010 18:58 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
![]()
Maar ik deed voor één keer eens zelf arrogant![]()
![]()
In raid zit ik altijd constant te ouwehoeren... "I would understand if you won't invite me for next run, look at my poor dps", etc.
Raidguilds willen me ook wel hebben, maar dan wel "minimaal drie avonden per week". Daar heb ik dus geen zin in
Mijn DPS verschilt per baas. En ik houd niet van patsenquote:Op maandag 20 september 2010 19:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hehe, en dan met 10k dps iedere andere speler van de meters knallen zeker
Ik vind avondraiden ook niks, bijna alle guilds starten pas rond 9 uur en dat is de tijd dat mijn pc meestal al uit staat
Hehe, zo erg dat ik zelfs int gear droeg is het bij mij niet geweest. Ik heb wel het een en ander aan noob acties veroorzaakt. Zo heb ik tijdens mijn eerste raid ever (een classic BWL raid toen ik net lvl 70 was) een baas gepulledquote:Op maandag 20 september 2010 19:15 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Mijn DPS verschilt per baas. En ik houd niet van patsen![]()
Tot een jaar geleden was ik de meest noob rogue van Darkspear en ver daarbuiten.
Op level 80 had ik een DPS van 800. Jawel. 800. En dat was als ik HEEEEEL erg m'n best deed![]()
Het viel me nooit zo op. Ik deed niet mee aan dungeons en raids. En als je in PVP heel slecht bent valt dat niet zo op; Je bent met een groep en 1 zo'n hele slechte ertussen; Who cares.
En op een dag kwam een vriend langslopen, en die zegt: Wat moet jij nou met gear met intellect erop?![]()
En toen ben ik eens gaan uitzoeken hoe en wat. Toen kwam ik ook achter het bestaan van gems en enchants![]()
Nou ja, om een lang verhaal kort te maken: Ik ben een van de best gearde non-raidguild rogues van de server, maar gedraag me d'r niet naar. Wat een arrogante kneuzen heb je d'r bij zitten zeg.![]()
Note: Stiekem moet ik dan altijd aan mezelf denken, aan die intellect-geared rogue die nergens van wist.
Raiden 's avonds vind ik niet eens zo'n probleem. Maar het "moeten", dat zit me dwars. Als ik nu geen zin heb om mee te gaan met de pug, zeggen ze: Okeeeee Teasyweasy, tot volgende week! Zelfs als ik accept en niet kom opdagen is dat geen probleem. En das een erg fijne luxe-positie.
Daar word ik ook zo ziek van, ik heb verdomme sinds vanilla alles geraid, 3-4-5 avonden per week en net na ICC uit kwam ben ik er even tussen uit gegaan. Nu mag ik nergens meer binnen omdat ik te weinig GS heb en geen achievement ook al DPS ik waarschijnlijk rondjes om iedereen heen. Ik word geweigerd omdat ik geen VOA achievement heb voor de nieuwste baasquote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef GlenSpey het volgende:
Toen ik terugkeerde bestond er zoiets als GS en nu ben ik zelfs in pugs niet meer welkom
Een week of wat geleden liep ik een aardige RL tegen het lijf. Hij zocht healers voor TOC10 en daar had ik wel interesse in. Wonder boven wonder mocht ik met mijn 4.7k GS het toch proberen en ja hoor; ik healde de 5.4k resto druid en de 5.6k resto shaman er dik uit. Ook zonder mana-problemen ofzo. Maar dat telt tegenwoordig helaas niet meer; toen ik het afgelopen weekend een naxx run wou doen voor de achi mocht ik er niet bij; mijn GS was te laag. En dat terwijl ik op mijn resto druid main Ulduar en TOC healer ben geweest toen deze net uit waren. En in die tijd had je misschien net 3.5k aan GS.quote:Op maandag 20 september 2010 20:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Daar word ik ook zo ziek van, ik heb verdomme sinds vanilla alles geraid, 3-4-5 avonden per week en net na ICC uit kwam ben ik er even tussen uit gegaan. Nu mag ik nergens meer binnen omdat ik te weinig GS heb en geen achievement ook al DPS ik waarschijnlijk rondjes om iedereen heen. Ik word geweigerd omdat ik geen VOA achievement heb voor de nieuwste baas. Achievements en GS verzieken het spel voor mij best wel nu.
Jaquote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef GlenSpey het volgende:
Betrappen jullie jezelf ook wel eens op rondjes lopen op bijvoorbeeld het Orgrimmar bank roof of in Dalaran?![]()
Daar kijk ik ook naar uit, even een geen-gezeik periode. En ik moet voor die tijd nog een guild vinden want het idee van guild-achievements lijkt me geweldigquote:Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik zie Cata dan ook als een soort tijdelijke 'reset' voor dit alles. Men zal zo snel mogelijk die nieuwe raids enzo willen uitproberen en dat biedt kansen. Gewoon die raids in zónder achi en top-GS en mét blauwe en groene quest gearpuur knallen zonder gezeik en geschijt. Het zal van korte duur zijn, maar ik ga proberen er optimaal gebruik van te maken
En dan ga jij mensen zoeken voor raids. Mét achieve en dikke gear.quote:Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef GlenSpey het volgende:
Ik zie Cata dan ook als een soort tijdelijke 'reset' voor dit alles. Men zal zo snel mogelijk die nieuwe raids enzo willen uitproberen en dat biedt kansen. Gewoon die raids in zónder achi en top-GS en mét blauwe en groene quest gearpuur knallen zonder gezeik en geschijt. Het zal van korte duur zijn, maar ik ga proberen er optimaal gebruik van te maken
Welke guild zit je op darkspear, ben nu ook weer ff begonnen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:15 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Mijn DPS verschilt per baas. En ik houd niet van patsen![]()
Tot een jaar geleden was ik de meest noob rogue van Darkspear en ver daarbuiten.
Op level 80 had ik een DPS van 800. Jawel. 800. En dat was als ik HEEEEEL erg m'n best deed![]()
Het viel me nooit zo op. Ik deed niet mee aan dungeons en raids. En als je in PVP heel slecht bent valt dat niet zo op; Je bent met een groep en 1 zo'n hele slechte ertussen; Who cares.
En op een dag kwam een vriend langslopen, en die zegt: Wat moet jij nou met gear met intellect erop?![]()
En toen ben ik eens gaan uitzoeken hoe en wat. Toen kwam ik ook achter het bestaan van gems en enchants![]()
Nou ja, om een lang verhaal kort te maken: Ik ben een van de best gearde non-raidguild rogues van de server, maar gedraag me d'r niet naar. Wat een arrogante kneuzen heb je d'r bij zitten zeg.![]()
Note: Stiekem moet ik dan altijd aan mezelf denken, aan die intellect-geared rogue die nergens van wist.
Raiden 's avonds vind ik niet eens zo'n probleem. Maar het "moeten", dat zit me dwars. Als ik nu geen zin heb om mee te gaan met de pug, zeggen ze: Okeeeee Teasyweasy, tot volgende week! Zelfs als ik accept en niet kom opdagen is dat geen probleem. En das een erg fijne luxe-positie.
Officially Insanequote:Op maandag 20 september 2010 21:01 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Welke guild zit je op darkspear, ben nu ook weer ff begonnen.
Jou zou ik absoluut meenemen als je in mijn (social NL) guild zou zitten.quote:Op maandag 20 september 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Het probleem van niet "mogen" raiden heb ik ook sinds ik terug ben gekomen (was vorig jaar september een tijdje gestopt). Mijn GS is schijnbaar te laag, al is alles wel helemaal enchanted, vol met gems, etc., nee dat is niet belangrijk. Mijn GS is in PvP gear hoger, dus als ze daar naar kijken
We zijn socialquote:Op maandag 20 september 2010 22:08 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hmm ken ik niet, heb je keer dps/healer shaman nodig >> uldarah. Ken alle content
Mijn DPS is wel hoog altijdquote:Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Jou zou ik absoluut meenemen als je in mijn (social NL) guild zou zitten.![]()
Ben van plan wat "noobruns" met guildies te gaan doen(10M). Tacts uitleggen, lekker veel wipen. Leren ze van
Filmpjes helpen beter dan geschreven tacts, maar minder goed dan zelf proberen. Voor mij althansquote:Op maandag 20 september 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn DPS is wel hoog altijdWipen vind ik, in tegenstelling tot heel veel mensen die na 1 wipe al vertrekken, helemaal niet erg, het is niet alsof je ECHT dood gaat of zo.
Ik kijk altijd de filmpjes op youtube, helpt wel, al is het in het "echt" toch altijd anders. De filmpjes van learn2playwow vind ik altijd erg goed, duidelijke uitleg en die man heeft ook zo een leuk accent.
Link je armory eensquote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef Etcetera het volgende:
M'n dps is nog steeds kut, ondanks wapenupgrades en ik word er een beetje zat van eigenlijk.
Heul nie.quote:Op maandag 20 september 2010 20:51 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
En dan ga jij mensen zoeken voor raids. Mét achieve en dikke gear.
Gratz!quote:Op maandag 20 september 2010 23:54 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, mooi nog even de wrathful ring uit VoA25 weten te verkrijgen. Als ik nog es een goed wapen voor mijn retri spec weet te vinden dan kan ik misschien toch nog wat pvp doen voor Cata
was retribution niet compleet gimped voor pvp? Volgens wat ik gelezen heb kun je beter protret gaan. Doet nog meer dmg ookquote:Op maandag 20 september 2010 23:54 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, mooi nog even de wrathful ring uit VoA25 weten te verkrijgen. Als ik nog es een goed wapen voor mijn retri spec weet te vinden dan kan ik misschien toch nog wat pvp doen voor Cata
Mijn PVE spec is holy dus ik kan voor PVP makkelijk respeccen naar protret, al weet ik niet of ik dan ook prot gear nodig hebquote:Op dinsdag 21 september 2010 07:38 schreef jagga het volgende:
[..]
was retribution niet compleet gimped voor pvp? Volgens wat ik gelezen heb kun je beter protret gaan. Doet nog meer dmg ooken meer mitigation+hp..
retri = broken
ik kan het al merken op lvl 62. mijn paladin is ook retri. guildie is prot(lvl 61) ik maak geen enkele kans
Dit is er altijd al geweest he, dat weet je?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef Amnistia het volgende:
Heb vandaag Uldum gezien!
Kreeg een quest en moest een disc van Uldaman naar Uldum brengen.. naar de poort dan.
Dat is een nieuwe instance of raid in Cataclysm.
Zag er al vet uit dus... als je al een voorproefje wilt.. ga naar Tenaris, helemaal naar beneden vanuit Gadgetzan en dan zie je de nieuwe instance al
[ afbeelding ]
Uldum is een questzone met 2 instances en de entrance is niet daarquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef Amnistia het volgende:
Heb vandaag Uldum gezien!
Kreeg een quest en moest een disc van Uldaman naar Uldum brengen.. naar de poort dan.
Dat is een nieuwe instance of raid in Cataclysm.
Zag er al vet uit dus... als je al een voorproefje wilt.. ga naar Tenaris, helemaal naar beneden vanuit Gadgetzan en dan zie je de nieuwe instance al
[ afbeelding ]
Serieus ja?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dit is er altijd al geweest he, dat weet je?
http://wow.allakhazam.com/db/zone.html?wzone=188quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dit is er altijd al geweest he, dat weet je?
Had het over haar screen, die entrance van Uldum is er altijd al geweestquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:09 schreef Amnistia het volgende:
[..]
http://wow.allakhazam.com/db/zone.html?wzone=188
Dat wist ik niet eens hehequote:Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
Had het over haar screen, die entrance van Uldum is er altijd al geweest
Zo leer je elke dag watquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:12 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens hehe
Terwijl ik toch explorer achiev heb
Ik heb hem al binnen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:11 schreef Maureentje het volgende:
Die patch 4.0.0 downloaden gaat ook erg rap![]()
Ik snap niet dat iedereen zo bezig is met die patch. Hij komt vanzelf wel binnen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:08 schreef GlenSpey het volgende:
Ik zat nog in termen van mijn oude adsl verbinding te denken, dan had die download 3 weken geduurdMaar nu heb ik nieuw internet en is ie over 3 uurtjes al klaar
Hah hebben we ook nu last van. Zijn er vaak 18-20 online en dan geen 10m van de grond krijgen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Op de een of andere manier is een groot gedeelte van de guild icc moe. Zoals gisteren een whooping 8 signups voor de 10 man run en het waren allemaal dps
Het mooiste was dan ook dat er rond raid tijd een stuk of 25 online waren... En zelfs een aantal begonnen te zeuren nadat de raid niet doorging. Het mooiste was nog dat ze zich niet eens hadden ingeschreven op de site.
Gevalletje afwachten of ze er van hebben geleerd
Idd, en na de patch staat ie binnen notime op een paar gbit mirrors en heb je em zo binnen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:21 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen zo bezig is met die patch. Hij komt vanzelf wel binnen.
Ben te druk bezig op mn mainrealm, en met 4 of 5 mensen een raiding guild schiet niet opquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Idd, en na de patch staat ie binnen notime op een paar gbit mirrors en heb je em zo binnen.
Ondertussen 77 op chromaggus, begint nu op te schieten.
Maar naast sap en roflcorpse zijn er veel te weinig mensen atm, zou het helpen als ik ga boosten na 80?
+1quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ben te druk bezig op mn mainrealm, en met 4 of 5 mensen een raiding guild schiet niet op
Ja precies, hier hetzelfde. We doen wat altruns of nemen wat spelers mee die nog nooit icc in zijn geweest zodat ze wat gear hebben. Verder gebeurd er niet enorm veel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Hah hebben we ook nu last van. Zijn er vaak 18-20 online en dan geen 10m van de grond krijgen.
Denk dat we gewoon het WotlK hoofstuk moeten afsluiten. Eventueel de Ulduar HM doen, heeeel misschien nog RS10 proberen en het daarbij laten de komende maanden.
Na het afschaffen van 40 man baalde ik al keihard, raidgroup viel uiteen etc...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef SharQueDo het volgende:
25mans zijn dan ook keihard dood in Cata. 10mans met dezelfde loot (!) en achievements (inclusief world first)?
Daar komen ze vanzelf (te laat) achter.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef SharQueDo het volgende:
25mans zijn dan ook keihard dood in Cata. 10mans met dezelfde loot (!) en achievements (inclusief world first)?
Zo jammer, dat het steeds meer casual moet. Laat mensen eens ergens moeite voor moeten doen. Het raiden zakt al zo af sinds vanilla, TBC ging nog wel maar was al een stuk makkelijker, WOTLK is lachwekkend en nu maken ze het nog makkelijker?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:27 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Daar komen ze vanzelf (te laat) achter.
Goed gear krijgen schijnt dan wel weer wat lastiger te worden, ben wel erg benieuwd moet ik zeggen.
Ze moeten de 40 man raids weer terug brengen. Dat waren nog is raids. 1 iemand maakt een foutje en gelijk 39 man los op vent of ts tegen jequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zo jammer, dat het steeds meer casual moet. Laat mensen eens ergens moeite voor moeten doen. Het raiden zakt al zo af sinds vanilla, TBC ging nog wel maar was al een stuk makkelijker, WOTLK is lachwekkend en nu maken ze het nog makkelijker?
Ja bij Baron Geddon ofzo..quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:00 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ze moeten de 40 man raids weer terug brengen. Dat waren nog is raids. 1 iemand maakt een foutje en gelijk 39 man los op vent of ts tegen je. En de legendary items die je soms gewoon niet kreeg of na maandan wipen/killen/looten 1 deel en dan nooit meer het 2de deel. Heerlijk was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |