quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel misschien straks nog even tussendoor of heel laat. Vriendin komt langs en we gaan 8 km wandelen óf Glee kijken als het regent. We kijken dus Glee vanavond![]()
beter toch! Snel erin en snel er weer uit en je merkt er minder van het gehobbelquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
Rij 8schoonvader wilde voorin zitten
Homoquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel misschien straks nog even tussendoor of heel laat. Vriendin komt langs en we gaan 8 km wandelen óf Glee kijken als het regent. We kijken dus Glee vanavond![]()
vliegtuig?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
Wandelzequote:Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohw, das wel een goeie plek toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
Beenruimtequote:Op dinsdag 14 september 2010 15:47 schreef JJH het volgende:
Ik vind alles een goede plek, zolang het maar bij een nooduitgang is.
Ik heb geen idee, ik gok nu op een vliegtuigquote:
Dan helemaalquote:
BEN JIJ ZO LANG?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan helemaal![]()
Ik ben 1.84m en heb het al nodig.
Maar vaak zitten de dwergjes bij die uitgangen
Ben je zo groot?!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan helemaal![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan helemaal![]()
Boh jij onthoudt ook écht niks hè?quote:
Jup, lange benenquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boh jij onthoudt ook écht niks hè?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik niet meer het lieve kuikentje?quote:
Ja, of je harem is gewoon zo groot.quote:
Een echte Cas(t)anova.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jawelquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik niet meer het lieve kuikentje?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel
Zie de mooie PI dan... Jij bent en blijft een lieve kuikentje
Vooral de T jaquote:
Nee, je wilde al met C_Aquote:
Je komt dan in een harem terecht. Van meiden die over het algemeen niet kunnen zingen, dansen of wat dan ook, want zo heeft Benny ze het liefst, naar het schijnt.quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, klopt en met nog 450 andere....
Ik turf elke week de Bennymaisjuhs in Popstars, ik denk dat ik ten eerste al 10 a 12 jaar te oud benquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je komt dan in een harem terecht. Van meiden die over het algemeen niet kunnen zingen, dansen of wat dan ook, want zo heeft Benny ze het liefst, naar het schijnt.
Leeftijd zegt helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik turf elke week de Bennymaisjuhs in Popstars, ik denk dat ik ten eerste al 10 a 12 jaar te oud ben
Ik kan het niet volgens. SYTYCD ook al nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik turf elke week de Bennymaisjuhs in Popstars, ik denk dat ik ten eerste al 10 a 12 jaar te oud ben
Ligt er aan hoe oud, met een kunstgebit wordt praten lastiger.quote:
Is die pup van jou?quote:
Ik heb jou nog nooit zien soppen bij een dertiger in Poepstarsquote:
Met een kunstgebit kun je ook nog prima praten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud, met een kunstgebit wordt praten lastiger.
Welke pup?quote:
Niet als je de kukident verkeerd gebruiktquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een kunstgebit kun je ook nog prima praten.
Die bij de paintsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |