abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86422411
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Wie zegt dat de motorrijder te hard reed?
Niemand. Maar waarom dan zo hard in de remmen als je een controle ziet?
pi_86422515
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:50 schreef Nobu het volgende:

[..]

De staat heeft ze een rijbewijs gegeven, dus die is van mening dat ze wel in een auto horen.
Wat een gelul. Ze hebben dat rijbewijs gekregen omdat ze tijdens het examen netjes reden. Wat ze na dat examen doen is volledg voor hun eigen verantwoordelijkheid!
pi_86422592
Die topictitel slaat echt nergens op.
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:04:21 #104
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86422760
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:54 schreef notagain het volgende:

[..]

dus daarom mag het merendeel van de automobilisten zich als complete mongolen gedragen?
ik zou het graag zien dat voordat je je B rijbewijs kunt halen je eerst verplicht 5 uur op de motor moet zitten zodat je echt leert rijden en inzicht krijgt.
Lijkt me geweldig _O_ , maar is niet echt reeel he? En ik vrees dat je dat inzicht ook niet in 5u kunt leren. Kunnen sommigen het uberhaupt wel leren, vraag ik me weleens af. Wsl is inzicht ook nog eens een kwestie van talent en aanleg. Ik erger me ook kapot aan mongolen op de weg, maar ik vrees dat daar weinig aan te doen is uiteindelijk. Kijk gewoon goed uit, en ga niet met je motor 1m achter iemands bumper hangen op de snelweg, dan ben je ook gewoon dom, ookal rijdt die persoon 80 op de linkerbaan. Je kunt je wel blijven drukmaken over fouten van anderen, maar je eigen veiligheid heb je voor het grootste deel wel zelf in de hand.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_86422863
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:01 schreef Wokkel het volgende:
Die topictitel slaat echt nergens op.
Inderdaad, alsof hij dat ongeluk heeft veroorzaakt. Snap al dat gezeik over boetes bij snelheidsovertredingen toch al nooit. Als je te hard rijdt en je krijgt een boete wees dan ook een vent en incasseer hem. Klaar. Mensen weten over het algemeen donders goed waar en wanneer ze te hard hebben gereden. Ik tenminste wel. En dan ben ik alleen maar narrig op mezelf omdat ik dat geld liever had besteed aan andere, leuke dingen.
Dat er hier een dode is gevallen is vreselijk, maar daar kun je anderen, en al helemaal de controleurs niet de schuld van geven. Iedereen weet dat er gecontroleerd wordt, doe er iets mee!
pi_86423125
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:04 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Lijkt me geweldig _O_ , maar is niet echt reeel he? En ik vrees dat je dat inzicht ook niet in 5u kunt leren. Kunnen sommigen het uberhaupt wel leren, vraag ik me weleens af. Wsl is inzicht ook nog eens een kwestie van talent en aanleg. Ik erger me ook kapot aan mongolen op de weg, maar ik vrees dat daar weinig aan te doen is uiteindelijk. Kijk gewoon goed uit, en ga niet met je motor 1m achter iemands bumper hangen op de snelweg, dan ben je ook gewoon dom, ookal rijdt die persoon 80 op de linkerbaan. Je kunt je wel blijven drukmaken over fouten van anderen, maar je eigen veiligheid heb je voor het grootste deel wel zelf in de hand.
dus jij denkt echt dat motorrijders dat kamikaze gedrag vertonen :')

paar voorbeeldjes.
ik rij op een voorangsweg, van links komt een vrouwtje in haar boodschappen wagen.
ik kijk naar haar en zie haar niet kijken....dus ik rem al en ja hoor draait zo de weg op... pas toen ik naast der zat en toeterde had ze het door en trok wit weg.

maar het kan erger.
buiten de bebouwde kom, na een rotonde rijdt een auto voor mij.
over de onderbroken streep wil ik inhalen want een motor is nu eenmaal veel sneller.
het jonge ventje (met vriendin ernaast) in papa's volvo vond dat niet leuk en op het moment dat ik er naast kom trekt die het stuur naar links...poging tot moord.
(ben er voor gaan rijden hem laten stoppen en zowel zijn gezicht als auto in waarde laten afnemen).

andere keer, langzaamrijdend verkeer, verkeer ging met 20 ipv 50.
aangezien ik aan het toeren was bleef ik in de rij.
gaat er een lul op 10 cm van mijn achterband rijden.
ik gebaar hem vriendelijk afstand te houden, krijg ik de middelvinger en een scheldpartij.
(die durfde helaas niet uit te stappen maar bleef stoicijns voor zich kijken toen ik op zijn raampje klopte _O- )

en dit zijn echt geen uitzonderingen.

fouten is een ding, aanslagen op je leven is net weer iets anders
pi_86423251
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:06 schreef spuitje het volgende:

[..]

Inderdaad, alsof hij dat ongeluk heeft veroorzaakt. Snap al dat gezeik over boetes bij snelheidsovertredingen toch al nooit. Als je te hard rijdt en je krijgt een boete wees dan ook een vent en incasseer hem. Klaar. Mensen weten over het algemeen donders goed waar en wanneer ze te hard hebben gereden. Ik tenminste wel. En dan ben ik alleen maar narrig op mezelf omdat ik dat geld liever had besteed aan andere, leuke dingen.
Dat er hier een dode is gevallen is vreselijk, maar daar kun je anderen, en al helemaal de controleurs niet de schuld van geven. Iedereen weet dat er gecontroleerd wordt, doe er iets mee!
het is beleid van koos spee, dat die onlangs weg is betekend niet dat zijn beleid ook weg is....

ik weet niet wanneer ik altijd te hard rij.
ik kijk simpelweg niet veel op mijn teller maar op het verkeer om me heen.
dat ik daarbij wel eens een paar km te hard rij kan voorkomen (mijn boetes zijn ook voor 3 a 4 km te hard).
De overheid heeft dus liever dat mensen meer naar hun tellertje kijken dan het verkeer om zich heen of die vanuit schrikreactie bij het zien van de camera eerst op de rem trappen en dan pas op de teller.
pi_86423684
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:15 schreef notagain het volgende:

[..]

het is beleid van koos spee, dat die onlangs weg is betekend niet dat zijn beleid ook weg is....

ik weet niet wanneer ik altijd te hard rij.
ik kijk simpelweg niet veel op mijn teller maar op het verkeer om me heen.
dat ik daarbij wel eens een paar km te hard rij kan voorkomen (mijn boetes zijn ook voor 3 a 4 km te hard).
De overheid heeft dus liever dat mensen meer naar hun tellertje kijken dan het verkeer om zich heen of die vanuit schrikreactie bij het zien van de camera eerst op de rem trappen en dan pas op de teller.
De overheid wil dat mensen zich aan de regels houden. En verkeersdeelnemers weten dat wanneer ze dat niet doen ze beboet kunnen worden.
Dat jij niet altijd weet of je te hard rijdt of niet kun je de regelgevers niet verwijten, alleen je zelf. En je boetes zijn niet voor 3 a 4 km te hard, maar voor "na correctie" 3 a 4 km te hard en dat is toch net even iets anders!
Een boete voor een snelheidsovertreding is toch altijd een kwestie van "eigen schuld, dikke bult"

Gewoon wat vaker op je teller kijken, je hoeft natuurlijk ook niet beslist 120 te rijden, dat is het maximum. Iets minder mag ook. 118 Of zo iets.
pi_86423774
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:41 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dat mag dan zo zijn, toch remmen veel mensen plotseling, simpelweg omdat ze gewoon niet zeker weten hoe hard ze rijden.
Of je leert rijden, dat kan ook....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:30:28 #110
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86423854
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:12 schreef notagain het volgende:

[..]

dus jij denkt echt dat motorrijders dat kamikaze gedrag vertonen :')

paar voorbeeldjes.
ik rij op een voorangsweg, van links komt een vrouwtje in haar boodschappen wagen.
ik kijk naar haar en zie haar niet kijken....dus ik rem al en ja hoor draait zo de weg op... pas toen ik naast der zat en toeterde had ze het door en trok wit weg.

maar het kan erger.
buiten de bebouwde kom, na een rotonde rijdt een auto voor mij.
over de onderbroken streep wil ik inhalen want een motor is nu eenmaal veel sneller.
het jonge ventje (met vriendin ernaast) in papa's volvo vond dat niet leuk en op het moment dat ik er naast kom trekt die het stuur naar links...poging tot moord.
(ben er voor gaan rijden hem laten stoppen en zowel zijn gezicht als auto in waarde laten afnemen).

andere keer, langzaamrijdend verkeer, verkeer ging met 20 ipv 50.
aangezien ik aan het toeren was bleef ik in de rij.
gaat er een lul op 10 cm van mijn achterband rijden.
ik gebaar hem vriendelijk afstand te houden, krijg ik de middelvinger en een scheldpartij.
(die durfde helaas niet uit te stappen maar bleef stoicijns voor zich kijken toen ik op zijn raampje klopte _O- )

en dit zijn echt geen uitzonderingen.

fouten is een ding, aanslagen op je leven is net weer iets anders
Dat denk ik niet alleen, ik zie het gebeuren! Je doet net of motorrijders geen fouten maken. Onder alle weggebruikers zitten debielen, dus ook onder jouw groep. En die voorbeelden die jij geeft, zijn natuurlijk ook dom van die mensen. Maar was ook dom geweest als jij een automobilist was. Ik denk dat motorrijders extra voorzichtig moeten zijn en extra rekening moeten houden met domme acties van mensen, omdat het idd wel je leven is.

Zo heb ik nl ook een paar voorbeelden;

Ik rijd 150/160 op de linkerbaan, een paar auto's inhalend. Komt er uit het niets een motorrijder van achteren aan, die eerst een aantal auto's rechts inhaalt en vervolgens vlak achter mij gaat rijden. Hij zit echt een paar meter achter mij: dus bumperkleven en maakt klevend/duwend duidelijk er langs te willen. Als ik onverhoopt op de rem moet trappen (kan wel een idioot opeens van de middelste baan naar de linker komen) vliegt die gast echt ver en hard over mij heen hoor. Nou dan vind ik je gewoon een suicidale mongool.

Vorige week nog. Ik rijd terug 's ochtends van mn werk naar huis (nachtdienst). Het regent(!) en het is echt druk op de A10 om 07.15u. Komen er twee mafkezen aan op de motor die kris kras door iedereen heen racen met 160/180km/u, in de regen 8)7. Als jij je als motorrijder dan om een lantarenpaal heenvouwt, of tussen de vangrail, kan ik geen haar medelijden met je hebben. Eigen schuld.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:31:49 #111
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86423910
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:26 schreef spuitje het volgende:

[..]

De overheid wil dat mensen zich aan de regels houden. En verkeersdeelnemers weten dat wanneer ze dat niet doen ze beboet kunnen worden.
Dat jij niet altijd weet of je te hard rijdt of niet kun je de regelgevers niet verwijten, alleen je zelf. En je boetes zijn niet voor 3 a 4 km te hard, maar voor "na correctie" 3 a 4 km te hard en dat is toch net even iets anders!
Een boete voor een snelheidsovertreding is toch altijd een kwestie van "eigen schuld, dikke bult"

Gewoon wat vaker op je teller kijken, je hoeft natuurlijk ook niet beslist 120 te rijden, dat is het maximum. Iets minder mag ook. 118 Of zo iets.
Precies! Amen _O_
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_86423929
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:12 schreef notagain het volgende:

[..]

dus jij denkt echt dat motorrijders dat kamikaze gedrag vertonen :')

paar voorbeeldjes.
ik rij op een voorangsweg, van links komt een vrouwtje in haar boodschappen wagen.
ik kijk naar haar en zie haar niet kijken....dus ik rem al en ja hoor draait zo de weg op... pas toen ik naast der zat en toeterde had ze het door en trok wit weg.

maar het kan erger.
buiten de bebouwde kom, na een rotonde rijdt een auto voor mij.
over de onderbroken streep wil ik inhalen want een motor is nu eenmaal veel sneller.
het jonge ventje (met vriendin ernaast) in papa's volvo vond dat niet leuk en op het moment dat ik er naast kom trekt die het stuur naar links...poging tot moord.
(ben er voor gaan rijden hem laten stoppen en zowel zijn gezicht als auto in waarde laten afnemen).

andere keer, langzaamrijdend verkeer, verkeer ging met 20 ipv 50.
aangezien ik aan het toeren was bleef ik in de rij.
gaat er een lul op 10 cm van mijn achterband rijden.
ik gebaar hem vriendelijk afstand te houden, krijg ik de middelvinger en een scheldpartij.
(die durfde helaas niet uit te stappen maar bleef stoicijns voor zich kijken toen ik op zijn raampje klopte _O- )

en dit zijn echt geen uitzonderingen.

fouten is een ding, aanslagen op je leven is net weer iets anders
Grote jongen hoor, echt stoer!! Jij maakt natuurlijk nooit fouten in het verkeer.
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:34:46 #113
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_86424024
notagain die aan een collega verteld dat hij dit weekend weer zo'n Roderick in de Volvo van pappa in mekaar heeft gehoekt omdat deze geen respect had voor de snelheid van zijn buikschuiverd:
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_86424203
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:34 schreef SicSicSics het volgende:
notagain die aan een collega verteld dat hij dit weekend weer zo'n Roderick in de Volvo van pappa in mekaar heeft gehoekt omdat deze geen respect had voor de snelheid van zijn buikschuiverd:
[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:42:45 #115
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86424356
:D
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_86424550
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:12 schreef notagain het volgende:

fouten is een ding, aanslagen op je leven is net weer iets anders
Maar dat doen automobilisten net zo goed tov fietsers.
pi_86424600
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:28 schreef SicSicSics het volgende:

Nog een extra reden om extra afstand te houden op je motor. Maar je hebt gelijk, het is lastig oordelen.

De schuld volledig in de schoenen van een flitsteam schuiven, zoals hier door meerdere users wordt gedaan, vind ik wel 10 bruggen te ver.
Daarvoor geldt natuurlijk hetzelfde: oordelen zonder feiten... dat slaat nergens op.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86426119
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:26 schreef spuitje het volgende:

[..]

De overheid wil dat mensen zich aan de regels houden. En verkeersdeelnemers weten dat wanneer ze dat niet doen ze beboet kunnen worden.
Dat jij niet altijd weet of je te hard rijdt of niet kun je de regelgevers niet verwijten, alleen je zelf. En je boetes zijn niet voor 3 a 4 km te hard, maar voor "na correctie" 3 a 4 km te hard en dat is toch net even iets anders!
Een boete voor een snelheidsovertreding is toch altijd een kwestie van "eigen schuld, dikke bult"

Gewoon wat vaker op je teller kijken, je hoeft natuurlijk ook niet beslist 120 te rijden, dat is het maximum. Iets minder mag ook. 118 Of zo iets.
:') :')

Dat stadium zijn we allang voorbij. Flitsen is big business en omdat meer dan 90% van de bekeuringen voor een paar km te hard zijn toont het systeem zelf aan dat het niet om veiligheid gaat. Ik vind het knap (stom) dat je nog oprecht gelooft dat dit systeem werkt en voor de veiligheid is. Als je zelf auto gaat rijden kom je er al snel achter dat je lang niet altijd 100 kan rijden maar ook dat inhalen met 130 veiliger is dan met 120. Afhankelijlk van de drukte en situatie op de weg pas je je snelheid naar boven of beneden aan. Dat is veiliger dan weigeren iets boven de 100 of 120 uit te komen.

Laatst reed ik op de A1 Nederland binnen (vanaf duitsland) en daar staat 1 bordje achter de vangrail met 70. Er wordt niet aan de weg gewerkt dus er is geen indicatie van een snelheidsbeperking. Waarom zou dit bord er staan, voor de veiligheid? En als je dat bordje net mist en je krijgt een boete van 400 euro vind je het dan nog terecht?
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:28:00 #119
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_86426389
:') :')

Mensen die nog steeds 'een paar kilometer te hard' rijden en dan zeuren om een boete! Ik vind het knap stom dat je nog steeds een paar kilometer te hard rijdt, zeker als je ook nog eens radio luistert en de flits berichten volgt. Je bent ook enorm stom als je met 130 km/u in gaat halen naast een flitspaal en nog stommer als je dit doet als je bij een traject controle rijdt.

Hoewel 130 km/u op de meeste auto tellers nog geen boete betekend, tenminste niet op de mijne.

En als laatste vind ik je knap stom als je bordjes mist. Tenzij het een raar geplaatst bord is, maar dan kun je bezwaar maken en als het bordje écht raar staat zal de rechter oordelen dat je niet hoeft te betalen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:40:15 #120
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86426969
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:22 schreef kakner2 het volgende:

[..]

:') :')

Dat stadium zijn we allang voorbij. Flitsen is big business en omdat meer dan 90% van de bekeuringen voor een paar km te hard zijn toont het systeem zelf aan dat het niet om veiligheid gaat. Ik vind het knap (stom) dat je nog oprecht gelooft dat dit systeem werkt en voor de veiligheid is. Als je zelf auto gaat rijden kom je er al snel achter dat je lang niet altijd 100 kan rijden maar ook dat inhalen met 130 veiliger is dan met 120. Afhankelijlk van de drukte en situatie op de weg pas je je snelheid naar boven of beneden aan. Dat is veiliger dan weigeren iets boven de 100 of 120 uit te komen.

Laatst reed ik op de A1 Nederland binnen (vanaf duitsland) en daar staat 1 bordje achter de vangrail met 70. Er wordt niet aan de weg gewerkt dus er is geen indicatie van een snelheidsbeperking. Waarom zou dit bord er staan, voor de veiligheid? En als je dat bordje net mist en je krijgt een boete van 400 euro vind je het dan nog terecht?
Waar zegt ze dat? Juist, nergens. Het doet er niet toe waarop het systeem gebaseerd is, het gaat er gewoon om dat de wet de wet is, klaar. Houd je je daar niet aan; vette pech, zul je de consequenties moeten aanvaarden en niet zielig gaan lopen roepen dat het de schuld is van de overheid :') :') :'). Je weet exact waar je aan toe bent.
En sorry hoor, maar ik rijd al ruim 10 jr auto, intensief ook, en jij mag mij gaan uitleggen waarom inhalen met 130 per defenitie veiliger is dan met 120 (125)?? Want als dat is omdat mensen die niet inhalen 120 rijden, dan verandert dat dus helemaal niet als je de snelheid opschroeft naar 130. Dan wordt volgens jou dus inhalen met 140 veiliger dan met 130. Nou en ik snap wel dat de overheid geen trek heeft in het gedogen van 140km/u in NL.
Als jij iemand die 120 rijdt wilt inhalen, is dat gewoon voor eigen risico. Harder mag je officieel niet, dus hoef je ook niet in te halen.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_86427189
Maar het probleem is dat er veel misbruik van deze wet gemaakt wordt. De meeste boetes zijn onzinboetes voor een paar km/uur te hard. Of rechts inhalen wat in veel landen gewoon is toegestaan. Als je 140 rijdt waar je 120 mag dan heb je gewoon pech maar het is nu zo overduidelijk dat flitsen=geld. En ook al vallen er 100 verkeersdoden per jaar doordat mensen opeens gaan remmen dat maakt de overheid niet uit, zolang er maar geld binnengeharkt wordt en daar heb ik problemen mee.
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:03:10 #122
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86428109
Die doden bij flitspalen vallen niet door de flitspaal (overheid), maar door mensen hun eigen fout. Heb jij dan liever trajectcontrole? Ik niet!
Daarbuiten moet de overheid ergens geld vandaan halen en daar profiteert iedereen wel weer op de een of andere manier van. Het is een beetje naief om te denken dat het allemaal om de veiligheid is te doen. Echter, de regels zijn uiteraard wel opgesteld om de veiligheid te bevorderen en daarbij vind ik het onzin om NL te blijven vergelijken met de rest van Europa. Wij zijn Nederland; een dichtbevolkt minilandje met een heeeele hoop verkeersdeelnemers. En toch zijn wij verkeerstechnisch gezien een van de veiligste landen van Europa met een relatief klein aantal verkeesdoden. Dus zo achterlijk zijn de regels nou ook weer niet hier.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:10:44 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86428425
TS is een aansteller.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86431699
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:44 schreef kakner2 het volgende:
Maar het probleem is dat er veel misbruik van deze wet gemaakt wordt. De meeste boetes zijn onzinboetes voor een paar km/uur te hard. Of rechts inhalen wat in veel landen gewoon is toegestaan. Als je 140 rijdt waar je 120 mag dan heb je gewoon pech maar het is nu zo overduidelijk dat flitsen=geld. En ook al vallen er 100 verkeersdoden per jaar doordat mensen opeens gaan remmen dat maakt de overheid niet uit, zolang er maar geld binnengeharkt wordt en daar heb ik problemen mee.
Maar wat wil je dan? Byvoorbeeld dat alle boetes voor 5 km na correctie te hard worden vernietigd? Dan staan er vast wel weer mensen op die zeggen: Ja maar ik reed maar 6 km te hard en moet wel betalen!
Komop mensen, als je je aan de regels houdt is er niets aan de hand, doe je dat niet dan weet je dat je gesnapt kunt worden en moet betalen. Dat is een risico wat je zelf neemt en waar niemand je toe dwingt.
pi_86431722
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:03 schreef Qebbel het volgende:
Die doden bij flitspalen vallen niet door de flitspaal (overheid), maar door mensen hun eigen fout. Heb jij dan liever trajectcontrole? Ik niet!
Trajectcontrole is een stuk eerlijker.

quote:
Daarbuiten moet de overheid ergens geld vandaan halen en daar profiteert iedereen wel weer op de een of andere manier van.
Ja laten we ook belasting heffen op fietsen en wandelen want de overheid heeft het nu eenmaal nodig ;(
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')