Ik ook. Maar we zijn wel in de minderheid. Er zijn veel meer koukleumen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap dan weer niet dat mensen 4 hele dikke lagen aan hebben. Ik krijg er al jeuk van als ik eraan denk
Wel gvd.....quote:
koukleum meldt zichquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar we zijn wel in de minderheid. Er zijn veel meer koukleumen.
Zo zie je maar weer wie je echte internetvrienden zijnquote:
2 mutsen op elkaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, verbaast me niet. Ik zie jou wel met hippe mutsjes lopen.
Wij moeten ons ook stoerder gedragen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij ook vaker voor bij vrouwen dan bij mannen
Oh god, ik ben zó niet hipquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, verbaast me niet. Ik zie jou wel met hippe mutsjes lopen.
Ja volgens mij ook, was zelfs een medische verklaring voor dacht ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij ook vaker voor bij vrouwen dan bij mannen
Jullie zijn gewoon zwakker...?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, was zelfs een medische verklaring voor dacht ik.
Maar ik zie het wel, je hebt toch iets hips over je. Echt het type: ik hou het allemaal niet bij, maar heb niet door dat ik er wel echt leuk uitzie.quote:
Nee, wij moeten onze energie sparen voor de dingen die mannen niet zelf kunnenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zwakker...?
Ohw ja, bedankt nog voor het biertjequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, wij moeten onze energie sparen voor de dingen die mannen niet zelf kunnen
Nee echt, het is mijn internetpersoonlijkheidquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar ik zie het wel, je hebt toch iets hips over je. Echt het type: ik hou het allemaal niet bij, maar heb niet door dat ik er wel echt leuk uitzie.
Borduren?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, wij moeten onze energie sparen voor de dingen die mannen niet zelf kunnen
Maar we zien je (bijna) nie meerquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wie je echte internetvrienden zijn
Ok.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee echt, het is mijn internetpersoonlijkheid
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, bedankt nog voor het biertje
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
ik ben niet zo weerbaar vandaag
Mijn internet kruipt weer de bocht om, sjonge...quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok.Hoe zit het met mijn internetpersoonlijkheid qua kleding?
Ok gaaf. Scheelt ook weinig van m'n reallife persoonlijkheid. Alleen vind ik V-halsjes niets, ook de kleine niet. Maar mijn internetpersoonlijkheid vind ze fantastisch.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn internet kruipt weer de bocht om, sjonge...
Jouw internetpersoonlijkheid draagt sportieve maar nette kleding. Representatieve spijkerbroek, truien met kleine v-hals, soms een overhemd of hip t-shirt
Hahaha ja die passen wel leuk bij die paarse, glitterende hotpants die je internetpersoonlijkheid graag draagt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok gaaf. Scheelt ook weinig van m'n reallife persoonlijkheid. Alleen vind ik V-halsjes niets, ook de kleine niet. Maar mijn internetpersoonlijkheid vind ze fantastisch.
Roze spandexquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok.Hoe zit het met mijn internetpersoonlijkheid qua kleding?
Ziet zij wel iemand of schreeuwt ze tegen de lucht?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ojee, mijn overbuurvrouw heeft wat mental issues en staat nu in de tuin tegen iemand te schreeuwen die ik niet zie
Tegen luchtquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ziet zij wel iemand of schreeuwt ze tegen de lucht?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:47 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop dat de buren niet thuis waren tijdens mijn schreeuw momentjes.Anders denken die nu ook dat ik gek ben.
Nee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Zeg, jij woont niet in amsterdam hè
Oh vreselijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo ff iemand bellen die tegen mij gaat schreeuwenGeweldig altijd dat soort momenten, zeker omdat waar hij over schreeuwt zijn eigen schuld is
Ja dat vind ik echt prachtigquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh vreselijkals mensen dan schreeuwen.
Het is wel lekker als ze weten dat het hun eigen schuld is, vervolgens gaan schreeuwen en jij heel rustig blijft
Ik zie jou dr voor aan om droge opmerkingen te maken zodat hij nog meer gaat schreeuwenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo ff iemand bellen die tegen mij gaat schreeuwenGeweldig altijd dat soort momenten, zeker omdat waar hij over schreeuwt zijn eigen schuld is
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
Bij ons in huis kan je heerlijk rondjes blijven lopen van gang-woonkamer-keuken. En daar zitten 2 deuren tussen. Dus als ik echt heel boos ben, dan ga ik rondjes lopen waarbij ik scheld en telkens de deuren weer hard dichtsmijt.Heerlijk is dat.
Bij ons in huis kan je heerlijk rondjes blijven lopen van gang-woonkamer-keuken. En daar zitten 2 deuren tussen. Dus als ik echt heel boos ben, dan ga ik rondjes lopen waarbij ik scheld en telkens de deuren weer hard dichtsmijt.Heerlijk is dat.
OMG, hij is dus alles kwijtquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt prachtig
Tis ook echt zo'n ouwe knar die denk dat hij heel belangrijk is, maar niet met z'n laptopje om kan gaan, dus dat ding was helemaal in de soep gedraaid. Ik had 'm ge-reimaged, en nu komt hij er dus achter dat hij z'n PST's (mailarchieven) van tig jaren lokaal had staan... en tjah, de schijf word geformatteerd met een reimage
Ja balen inderdaad. Sowieso mogen gebruikers het al niet lokaal zetten, en ten tweede is het ook gewoon vastgelegd dat dat soort shit onze verantwoording niet is. Anders loop ik de hele dag documentjes en PST'tjes te recoveren van lui die het op de verkeerde plek opslaan. En als z'n laptop gecrashed was en de harde schijf verrot was, was hij het nu ook kwijt geweest. Dus dikke pechquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, hij is dus alles kwijt![]()
ja balen!
Altijd leuk zulke mensenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt prachtig
Tis ook echt zo'n ouwe knar die denk dat hij heel belangrijk is, maar niet met z'n laptopje om kan gaan, dus dat ding was helemaal in de soep gedraaid. Ik had 'm ge-reimaged, en nu komt hij er dus achter dat hij z'n PST's (mailarchieven) van tig jaren lokaal had staan... en tjah, de schijf word geformatteerd met een reimage
DAt vind ik eigenlijk gewoon humor.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja balen inderdaad. Sowieso mogen gebruikers het al niet lokaal zetten, en ten tweede is het ook gewoon vastgelegd dat dat soort shit onze verantwoording niet is. Anders loop ik de hele dag documentjes en PST'tjes te recoveren van lui die het op de verkeerde plek opslaan. En als z'n laptop gecrashed was en de harde schijf verrot was, was hij het nu ook kwijt geweest. Dus dikke pech
Ja ik ook, maar hij niet dus had boos een college gebeld. Sowieso is het al weken terug en komt hij er nu pas achter ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:02 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt vind ik eigenlijk gewoon humor.
Vlotje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hij niet dus had boos een college gebeld. Sowieso is het al weken terug en komt hij er nu pas achter ofzo
En nu neemt hij niet op
Mijn internetpersoonlijkheid is in zijn nopjes als hij dit leest.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja die passen wel leuk bij die paarse, glitterende hotpants die je internetpersoonlijkheid graag draagt.
Ik merk hetquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
druk druk druk!!
Vanavond Glee
Ik sla ook alles lokaal opquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja balen inderdaad. Sowieso mogen gebruikers het al niet lokaal zetten, en ten tweede is het ook gewoon vastgelegd dat dat soort shit onze verantwoording niet is. Anders loop ik de hele dag documentjes en PST'tjes te recoveren van lui die het op de verkeerde plek opslaan. En als z'n laptop gecrashed was en de harde schijf verrot was, was hij het nu ook kwijt geweest. Dus dikke pech
Hoe laat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
druk druk druk!!
Vanavond Glee
Je moet es weten hoeveel harde schijfjes er crashenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik sla ook alles lokaal opecht dom!
Op enkele programma's na staat bij mij alles extern.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik sla ook alles lokaal opecht dom!
Ik ga morgen alle belangrijke dingen eraf slepenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet es weten hoeveel harde schijfjes er crashen
thuis?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op enkele programma's na staat bij mij alles extern.
nee nog niet gepaktquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik merk het
Heb je alle al ingepakt?
Ik ga kijken
Zijn 2 afleveringen he
Wat voor een type vrouw is het?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
helpppp!
ik moet een cadeau hebben... voor een vriendin, we doen het met vier mensen..
helpppp
Ik heb z'n laptopje nog ff stiekem remote, en het is een nog grote pannenkoek dan ik dacht. er zijn dus 2 partities, eentje voor SYSTEM, en eentje voor DATA (zijn ook de namen). En het word dus altijd afgeraden belangrijke dingen als PST's lokaal op te slaan, maar ALS mensen dingen lokaal willen doen dan kan het in DATA. Maar hij heeft ze dus schijnbaar op de partitie SYSTEM opgeslagen, want al helemaaaaal tegen alle voorschriften is, dat users daar zelf gaan rommelen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op enkele programma's na staat bij mij alles extern.
Heb je gmail? Pleur het gewoon allemaal op Google Docs, is echt ideaal, en je kan het gros ook direct daar online openen en editten en word zo opgeslagen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga morgen alle belangrijke dingen eraf slepen![]()
![]()
en nu zul je zien dat mijn harde schijf vandaag gecrashed is terwijl ik thuis werk
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee nog niet gepakt
Nu eerst even haar verven, heb uitgroei
Dan nog strijken, vanavond voor gtst inpakken
Half 4 online reserveren
whehehequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb z'n laptopje nog ff stiekem remote, en het is een nog grote pannenkoek dan ik dacht. er zijn dus 2 partities, eentje voor SYSTEM, en eentje voor DATA (zijn ook de namen). En het word dus altijd afgeraden belangrijke dingen als PST's lokaal op te slaan, maar ALS mensen dingen lokaal willen doen dan kan het in DATA. Maar hij heeft ze dus schijnbaar op de partitie SYSTEM opgeslagen, want al helemaaaaal tegen alle voorschriften is, dat users daar zelf gaan rommelen.
En logischerwijs word die hele partitie automatisch gewist en een nieuw image opgeknald bij herinstallatie.
Neequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt echt nog helemaal niks bij elkaar gezocht/ingepakt?
Ik zou dat nie kunnen
Een all you can eat bon?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vrouw![]()
Een stevige, vrolijke, grote meid
Ok. Ik hoop dat anderen ideeën hebben, ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vrouw![]()
Ik ging ook pas de avond ervoor pakkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ik ga straks wel alvast mijn bikini zoeken
Dat is toch normaal, of?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ging ook pas de avond ervoor pakken
Ja, het lijkt mij ook normaal, zo lastig is het toch niet om wat shirten en broeken in een tas te stoppenquote:
Ik ben eerder terug gekomen omdat ik jou mistequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef PatriQue89 het volgende:
RAUZER, je bent terug!!
Hoe was je vakantie?
Ik ben ondertussen al vergeven, sorryquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben eerder terug gekomen omdat ik jou miste!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen al vergeven, sorry
Oh ideetjequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je gmail? Pleur het gewoon allemaal op Google Docs, is echt ideaal, en je kan het gros ook direct daar online openen en editten en word zo opgeslagen.
Parfumbonquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vrouw![]()
Google Docs is vrijwel hetzelfde, en je kan dus ook de gangbare office formaten en dingen als .pdf daar lezen en editten. En dan worden de wijzigingen direct opgeslagen, dus je hebt altijd het 'nieuwste' bij je. En verder kan je er natuurlijk ook gewoon andere bestandsformaten droppen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ideetje![]()
Ik gebruik nu Dropbox zo af en toe maar ik raak steeds dingen kwijt
Precies. Kost me wel een paar minuten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook normaal, zo lastig is het toch niet om wat shirten en broeken in een tas te stoppen?
Dropbox is geweldigquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ideetje![]()
Ik gebruik nu Dropbox zo af en toe maar ik raak steeds dingen kwijt
Ik pak altijd een uur van tevoren, voor ik de deur uit moetquote:
Koop stevige, vrolijke, grote bonbonsquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vrouw![]()
Das ook een idee... Dat wordt ook steeds beter.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Google Docs is vrijwel hetzelfde, en je kan dus ook de gangbare office formaten en dingen als .pdf daar lezen en editten. En dan worden de wijzigingen direct opgeslagen, dus je hebt altijd het 'nieuwste' bij je. En verder kan je er natuurlijk ook gewoon andere bestandsformaten droppen.
80?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef Rauzer het volgende:
80 topics er door heen in mijn afwezigheid!
Ben jij nieuw?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef Rauzer het volgende:
80 topics er door heen in mijn afwezigheid!
Ja dat is nog wel wat er mist. Voor mobiel heb je het volgens mij wel al? Staat vast wel zoiets in de market. Heb gister trouwens die fast web installer functie van AppBrain ontdekt, echt geniaalquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das ook een idee... Dat wordt ook steeds beter.
Ik wacht nog steeds op de dropbox versie van Google, waar ze al een tijdje mee bezig zijn.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Godver schrik me de tering...
Zegt me man opeens: Je haar word groen! Ik in de stress naar boven rennen![]()
Niks aan de hand dus
Volgens mij niet voor Blackberry. Ik moet dat altijd via de browser bekijken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is nog wel wat er mist. Voor mobiel heb je het volgens mij wel al? Staat vast wel zoiets in de market. Heb gister trouwens die fast web installer functie van AppBrain ontdekt, echt geniaal
Geen idee...quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is nog wel wat er mist. Voor mobiel heb je het volgens mij wel al? Staat vast wel zoiets in de market. Heb gister trouwens die fast web installer functie van AppBrain ontdekt, echt geniaal
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, van 331 naar 411 is toch 80?
Ben jij zo'n georganiseerd type Benny?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt echt nog helemaal niks bij elkaar gezocht/ingepakt?
Ik zou dat nie kunnen
De dingesquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Godver schrik me de tering...
Zegt me man opeens: Je haar word groen! Ik in de stress naar boven rennen![]()
Niks aan de hand dus
Neuhj, helemaal niet... maar ik zou er niet tegen kunnen als blijkt dat ik wat mis.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
Middag![]()
![]()
[..]
Ben jij zo'n georganiseerd type Benny?
Als Bella terug is zijn we dus op 491.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als c_a terug is bij 500quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als Bella terug is zijn we dus op 491.
ja maar zoveel heb je toch niet nodig?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj, helemaal niet... maar ik zou er niet tegen kunnen als blijkt dat ik wat mis.
Tegen lijstjes ed kan ik nie
Ik snap geen kloot van wat je bedoelt, maar laat maarquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik houd het netjes... Vul zelf maar wat in
ipv dinges had je ook verschillende andere woorden gebruikenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap geen kloot van wat je bedoelt, maar laat maar
ok .... leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naar Frankrijk... druiven plukken
Klopt... maar ik wil zeker weten dat ik genoeg heb, en indien nodig nog dingen kan veranderen. Niet op het laatst helemaal in de stress raken vanwege dingen die je misschien bent vergetenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar zoveel heb je toch niet nodig?)
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
ipv dinges had je ook verschillende andere woorden gebruiken
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap geen kloot van wat je bedoelt, maar laat maar
Ik dacht ook een week of 2....quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok .... leukHoelang blijft ze weg???
Volgens mij heb ik wat gemist
als ik iets vergeten ben, dan koop ik het daar welquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... maar ik wil zeker weten dat ik genoeg heb, en indien nodig nog dingen kan veranderen. Niet op het laatst helemaal in de stress raken vanwege dingen die je misschien bent vergeten
Twee weken dacht ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok .... leukHoelang blijft ze weg???
Volgens mij heb ik wat gemist
Ali, die net voorbij komt lopen, wilt hem misschien wel hebben en haalt hem dan zo met z'n bussie opquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
maar als ze NU komen staat mijn huge bank dus midden op straat tot morgenochtend.
Jij bent ook gewoon zo'n simpel figuur hequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik iets vergeten ben, dan koop ik het daar wel
k ga over 10 minuten mijn haar uitspoelen....quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht ook een week of 2....
Jij bent druk
Zolang het geen pornoblond is, is het niet te blondquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
k ga over 10 minuten mijn haar uitspoelen....
Ik denk dat het te blond isNet zoals Patrique
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon zo'n simpel figuur he
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ali, die net voorbij komt lopen, wilt hem misschien wel hebben en haalt hem dan zo met z'n bussie op
Daar hadden we het toch laatst over, wat er allemaal wordt meegenomen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee, ik heb alle kussens al weggegooid dus het is eigenlijk alleen nog maar een frame
ik durf niks te zeggenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zolang het geen pornoblond is, is het niet te blond
Nou ja zo'n boete is vervelend ja maar ik maak me er meer druk om dat ie in de weg staat. Het is geen loveseatquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hadden we het toch laatst over, wat er allemaal wordt meegenomen?![]()
Je weet maar nooit Miauw.
Of ben je bang voor een boete ofzo?
Ik dacht dat Patrique pornoblond was, ff kiekenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zolang het geen pornoblond is, is het niet te blond
Is het al zeker dat de nieuwe vandaag komt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja zo'n boete is vervelend ja maar ik maak me er meer druk om dat ie in de weg staat. Het is geen loveseat
misschien neemt iemand je oude bank nog wel mee?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb bankstress![]()
Als de nieuwe komt nemen ze de oude mee naar beneden. Grofvuil wordt morgenochtend opgehaald maar als ze NU komen staat mijn huge bank dus midden op straat tot morgenochtend. Als het een kleine prutbank was had ik 'm vanavond laat zelf wel naar beneden getild maar dat gaat nu dus niet
hoeveel is die boete?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en ik woon naast het politiebureau dus die boete komt er vast wel![]()
Alleen met het uitladen al staan ze op de openbare weg waar die zwaailichten de hele tijd langs moeten
Ja, tussen NU en 16.00 uur.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het al zeker dat de nieuwe vandaag komt?
Nee, de kussens had ik al weggegooid, het is alleen een frame, dat zit niet zo lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien neemt iemand je oude bank nog wel mee?
mensen kunnen nieuwe kussens kopen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, de kussens had ik al weggegooid, het is alleen een frame, dat zit niet zo lekker
Staceyquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik durf niks te zeggen
Wat is pornoblond? Plaatje aub
Aiks, dan had je de oude al eerder op moeten laten halen door grofvuil of kringloopquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en ik woon naast het politiebureau dus die boete komt er vast wel![]()
Alleen met het uitladen al staan ze op de openbare weg waar die zwaailichten de hele tijd langs moeten
hahaha kun je het niet nu al uitspoelen dan? Oh god en in de zon wordt je helemaal blond zekerquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
kutjepikandijvie
Ik ben zenuwachtig aan het worden
http://www.appbrain.comquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee...
Ik heb het iig niet gevonden. Gebruik Dropbox op telefoon
Wat is AppBrain?
Hahaha het frame is wel van houtquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mensen kunnen nieuwe kussens kopen?
Is het een houten bank? Kan je geen kampvuur maken
Waarom blijf je dan zo lang zitten als je bang bent dat het te blond wordt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
kutjepikandijvie
Ik ben zenuwachtig aan het worden
Handigquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.appbrain.com
Site met heel veel apps. Je kan er gewoon met je Google-Account inloggen. Je download hun app en koppelt daar ook ff je Google-account aan, en als je dan op die site een beetje zit te neuzen naar leuke apps en je ziet iets klik je simpelweg op 'Install' en dan word het naar je phone gepushed en word het daar gewoon geinstalleerd en hoef je het niet meer helemaal in de market op te zoeken of met QR-codes te kutten
Grofvuil komt dus gewoon niet op afspraak, ik had daarvoor gebeld iddquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aiks, dan had je de oude al eerder op moeten laten halen door grofvuil of kringloop
Ik duim meequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:59 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ja ik zie het zo wel, misschien valt het wel mee
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha kun je het niet nu al uitspoelen dan? Oh god en in de zon wordt je helemaal blond zeker
Neeeeeeeeeeee ik ben zenuwachtig voor de vakantiequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan zo lang zitten als je bang bent dat het te blond wordt?
Hup uitspoelen
ff poepen dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Neeeeeeeeeeee ik ben zenuwachtig voor de vakantie
Ga gewoon zonder broek, hoef je de rest ook zelf niet meer bij te houdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:07 schreef JJH het volgende:
Ik ga een broek aantrekken en even naar de kapper. Später.
Weet je hoe koud.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga gewoon zonder broek, hoef je de rest ook zelf niet meer bij te houden
picsquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man vind me niet pornoblond
Maar ik vind het dus TE blond
Je spoelt het niet uit want je bent zenuwachtig voor de vakantie?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Neeeeeeeeeeee ik ben zenuwachtig voor de vakantie
Belabberd.quote:
Jeetje, het schiet ook niet op hèquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Belabberd.Lief dat je het vraagt
quote:
Mijn iphone maakt een beetje donkere foto'squote:
Nee, anders was ik al lang beter.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje, het schiet ook niet op hèrust je wel genoeg uit?
Dat valt heul wel meequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Mijn iphone maakt een beetje donkere foto's
Maar ik had een kanlrood hoofd, dus het lijkt idd erg blond
Met een bruiner hoofd staat het beter, of ik ga op barbie lijken
Ja, van een echte griep kun je makkelijk twee weken ziek zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, anders was ik al lang beter.M'n huisarts zegt wel vaak dat je van een échte goeie griep 2 weken lam bent, dus dat klopt wel.
Ja de mini zit ook niet stil natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, anders was ik al lang beter.M'n huisarts zegt wel vaak dat je van een échte goeie griep 2 weken lam bent, dus dat klopt wel.
Ik ga zo een half uur met de hond de regen in, met het zweet op het voorhoofdquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, van een echte griep kun je makkelijk twee weken ziek zijnbah
Nope, als de aflossing er is gaat ze slapen dus dan valt er niks meer af te lossen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de mini zit ook niet stil natuurlijk![]()
Dus ff helemaal niks doen zit er ook niet echt in zeker?
hahaha, veel plezierquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even in bad.... even alles scheren enzo.... maskertje voor me haar
Wat het voelt aan als touw
Oh vreselijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zo een half uur met de hond de regen in, met het zweet op het voorhoofd
Nog een week en dan zal het wel over zijn
Bij de laatste zin kreeg ik een Rapunsul ideequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even in bad.... even alles scheren enzo.... maskertje voor me haar
Wat het voelt aan als touw
Ja, dat is waar idd...quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nope, als de aflossing er is gaat ze slapen dus dan valt er niks meer af te lossen.![]()
Ze zeggen niet voor niks dat moeders nooit ziek kunnen zijn en de vaders liggen een week in bed als ze ziek zijn
En je man/vriend/huisgenoot/vuilnizakbuitenzetter kan niet een weekje/dagje vrij nemen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nope, als de aflossing er is gaat ze slapen dus dan valt er niks meer af te lossen.![]()
Ze zeggen niet voor niks dat moeders nooit ziek kunnen zijn en de vaders liggen een week in bed als ze ziek zijn
Ja maar die hebben jou dus al de hele week rondlopenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is waar idd...
Hoewel bij mij oppasgezinnen de moeders gewoon ziek thuis komen als ik er ben en dan in bed gaan liggen
"graag een week vrij want de vrouw is ziek"quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je man/vriend/huisgenoot/vuilnizakbuitenzetter kan niet een weekje/dagje vrij nemen?
Nou gelukkig is het lekker fris, lekker winterjas aan en gaanquote:
Mwah, niet 'want de vrouw is ziek', maar ik zou denk ik wel iig ff proberen 1 of 2 daagjes vrij te regelen om gewoon thuis wat te doen en ff de mini uit handen te nemenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"graag een week vrij want de vrouw is ziek"Nee joh ik red me wel, ben fysiek meer ellende gewend dus loopt wel los
Hoi Benny, hoe gaat ie hier?quote:
Ja zou wel fijn maar het is net weekend geweest. En ik ben met regelmaat nachtjes in het ziekenhuis (medisch geneuzelquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, niet 'want de vrouw is ziek', maar ik zou denk ik wel iig ff proberen 1 of 2 daagjes vrij te regelen om gewoon thuis wat te doen en ff de mini uit handen te nemen
Baguette gezondquote:
True.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zou wel fijn maar het is net weekend geweest. En ik ben met regelmaat nachtjes in het ziekenhuis (medisch geneuzel) dus dat zou ook niet kunnen. Maar het hoeft voor mij ook echt niet. Komt wel weer goed
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True.
Hoe gaat 't met 't medische geneuzel? De goeie kant op?
Ik denk dat ze het gedoseerd doen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Er zijn helemaal geen nieuw paints meer bijgekomen sinds gisteravond?
Euwquote:
Maar je meot ook wel goed op jezelf passen hequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zou wel fijn maar het is net weekend geweest. En ik ben met regelmaat nachtjes in het ziekenhuis (medisch geneuzel) dus dat zou ook niet kunnen. Maar het hoeft voor mij ook echt niet. Komt wel weer goed
Bella heeft geen twitterquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Twittert Bellabips eik nog haar druifverhalen vanuit France?
quote:
quote:
Wat stom, ik denk er ook totaal niet bij na dat Greys en Senes ook niet nonstop achter de pm zitten om de inzendingen te plaatsenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gedoseerd doen?
[..]
EuwChronisch?
badeendjequote:
Doe ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je meot ook wel goed op jezelf passen he
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk, ze is ervoor gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Even vraagje aan de dames hierWhyyyyyyyy oh whyyyyyyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mis met LIF ?
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whyyyyyyyy oh whyyyyyyyyyy
Wat is er mis met LIF ?
Daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met LIF ?
Niet over poezen scheren toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Dit soort onderwerpen kwamen in ESF ook altijd in de SC voorbij, toch?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er tot nu toe -bij de nieuwe lichting- geen bijzondere bij zitten
Wel over haar.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet over poezen scheren toch?
Ik ben een hele preutse jongen
Wij zijn een van de weinige die beiden niet hebben toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Opzich zijn jullie wel van de poezen. Al dan niet met krabpaal.
[..]
quote:
Ik ben gekkere dingen van je gewendquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Er staat toch ook: vraagje aan de dames hier
Stelletje preutse jongentjes
Je bedoelt de verhuizers?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij heb een Duitse poesquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wij zijn een van de weinige die beiden niet hebben toch?
True.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wij zijn een van de weinige die beiden niet hebben toch?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Even vraagje aan de dames hierHarsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Je hoeft het niet te lezenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met LIF ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jaquote:
Luv you.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Sjonge, nu zit ik als enige C_A te pm-en, ik ben ook te braaf
80quote:
quote:
Ik heb het over een jaartalquote:
[..]
Ik dacht dat het over de nieuwste mensen hier in TAL gingquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de nieuwste mensen hier in TAL ging
vertelquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:01 schreef iBenny het volgende:
Als ik nu zou stemmen weet ik wel welke 5 het zullen zijn
*loert fobo*quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeg, zeg, zeg, ik ben heus niet meer pornoblond!
Mooi... kunnen ze Popstars naar de zaterdag verplaatsen, zodat het niet tegenover VoH staatquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Beau en Marc Marie alweer van de buis op de zaterdagavond.
Dat EVA brengt ook niet veel succesvols voort hé?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Zonder ADAM is ze nergens.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat EVA brengt ook niet veel succesvols voort hé?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
nee hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
77 of 80 is LL
Patrique is eh... 74
Als ze slim zijn en de kijkers willen doen ze datquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi... kunnen ze Popstars naar de zaterdag verplaatsen, zodat het niet tegenover VoH staat
Ik heb echt geen ideequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |