Ik ook. Maar we zijn wel in de minderheid. Er zijn veel meer koukleumen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap dan weer niet dat mensen 4 hele dikke lagen aan hebben. Ik krijg er al jeuk van als ik eraan denk
Wel gvd.....quote:
koukleum meldt zichquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar we zijn wel in de minderheid. Er zijn veel meer koukleumen.
Zo zie je maar weer wie je echte internetvrienden zijnquote:
2 mutsen op elkaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, verbaast me niet. Ik zie jou wel met hippe mutsjes lopen.
Wij moeten ons ook stoerder gedragen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij ook vaker voor bij vrouwen dan bij mannen
Oh god, ik ben zó niet hipquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, verbaast me niet. Ik zie jou wel met hippe mutsjes lopen.
Ja volgens mij ook, was zelfs een medische verklaring voor dacht ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij ook vaker voor bij vrouwen dan bij mannen
Jullie zijn gewoon zwakker...?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, was zelfs een medische verklaring voor dacht ik.
Maar ik zie het wel, je hebt toch iets hips over je. Echt het type: ik hou het allemaal niet bij, maar heb niet door dat ik er wel echt leuk uitzie.quote:
Nee, wij moeten onze energie sparen voor de dingen die mannen niet zelf kunnenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zwakker...?
Ohw ja, bedankt nog voor het biertjequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, wij moeten onze energie sparen voor de dingen die mannen niet zelf kunnen
Nee echt, het is mijn internetpersoonlijkheidquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar ik zie het wel, je hebt toch iets hips over je. Echt het type: ik hou het allemaal niet bij, maar heb niet door dat ik er wel echt leuk uitzie.
Borduren?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, wij moeten onze energie sparen voor de dingen die mannen niet zelf kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |