Ja dat vind ik echt prachtigquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh vreselijkals mensen dan schreeuwen.
Het is wel lekker als ze weten dat het hun eigen schuld is, vervolgens gaan schreeuwen en jij heel rustig blijft

Ik zie jou dr voor aan om droge opmerkingen te maken zodat hij nog meer gaat schreeuwenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo ff iemand bellen die tegen mij gaat schreeuwenGeweldig altijd dat soort momenten, zeker omdat waar hij over schreeuwt zijn eigen schuld is

quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
Bij ons in huis kan je heerlijk rondjes blijven lopen van gang-woonkamer-keuken. En daar zitten 2 deuren tussen. Dus als ik echt heel boos ben, dan ga ik rondjes lopen waarbij ik scheld en telkens de deuren weer hard dichtsmijt.Heerlijk is dat.

Bij ons in huis kan je heerlijk rondjes blijven lopen van gang-woonkamer-keuken. En daar zitten 2 deuren tussen. Dus als ik echt heel boos ben, dan ga ik rondjes lopen waarbij ik scheld en telkens de deuren weer hard dichtsmijt.Heerlijk is dat.

OMG, hij is dus alles kwijtquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt prachtig
Tis ook echt zo'n ouwe knar die denk dat hij heel belangrijk is, maar niet met z'n laptopje om kan gaan, dus dat ding was helemaal in de soep gedraaid. Ik had 'm ge-reimaged, en nu komt hij er dus achter dat hij z'n PST's (mailarchieven) van tig jaren lokaal had staan... en tjah, de schijf word geformatteerd met een reimage

Ja balen inderdaad. Sowieso mogen gebruikers het al niet lokaal zetten, en ten tweede is het ook gewoon vastgelegd dat dat soort shit onze verantwoording niet is. Anders loop ik de hele dag documentjes en PST'tjes te recoveren van lui die het op de verkeerde plek opslaan. En als z'n laptop gecrashed was en de harde schijf verrot was, was hij het nu ook kwijt geweest. Dus dikke pechquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, hij is dus alles kwijt![]()
ja balen!

Altijd leuk zulke mensenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt prachtig
Tis ook echt zo'n ouwe knar die denk dat hij heel belangrijk is, maar niet met z'n laptopje om kan gaan, dus dat ding was helemaal in de soep gedraaid. Ik had 'm ge-reimaged, en nu komt hij er dus achter dat hij z'n PST's (mailarchieven) van tig jaren lokaal had staan... en tjah, de schijf word geformatteerd met een reimage

DAt vind ik eigenlijk gewoon humor.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja balen inderdaad. Sowieso mogen gebruikers het al niet lokaal zetten, en ten tweede is het ook gewoon vastgelegd dat dat soort shit onze verantwoording niet is. Anders loop ik de hele dag documentjes en PST'tjes te recoveren van lui die het op de verkeerde plek opslaan. En als z'n laptop gecrashed was en de harde schijf verrot was, was hij het nu ook kwijt geweest. Dus dikke pech

Ja ik ook, maar hij niet dus had boos een college gebeld. Sowieso is het al weken terug en komt hij er nu pas achter ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:02 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt vind ik eigenlijk gewoon humor.

Vlotje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hij niet dus had boos een college gebeld. Sowieso is het al weken terug en komt hij er nu pas achter ofzo
En nu neemt hij niet op

Mijn internetpersoonlijkheid is in zijn nopjes als hij dit leest.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja die passen wel leuk bij die paarse, glitterende hotpants die je internetpersoonlijkheid graag draagt.

Ik merk hetquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
druk druk druk!!
Vanavond Glee

Ik sla ook alles lokaal opquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja balen inderdaad. Sowieso mogen gebruikers het al niet lokaal zetten, en ten tweede is het ook gewoon vastgelegd dat dat soort shit onze verantwoording niet is. Anders loop ik de hele dag documentjes en PST'tjes te recoveren van lui die het op de verkeerde plek opslaan. En als z'n laptop gecrashed was en de harde schijf verrot was, was hij het nu ook kwijt geweest. Dus dikke pech

Hoe laat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
druk druk druk!!
Vanavond Glee

Je moet es weten hoeveel harde schijfjes er crashenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik sla ook alles lokaal opecht dom!

Op enkele programma's na staat bij mij alles extern.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik sla ook alles lokaal opecht dom!

Ik ga morgen alle belangrijke dingen eraf slepenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet es weten hoeveel harde schijfjes er crashen

thuis?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op enkele programma's na staat bij mij alles extern.

nee nog niet gepaktquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik merk het
Heb je alle al ingepakt?
Ik ga kijken
Zijn 2 afleveringen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |