Wat voor een type vrouw is het?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
helpppp!
ik moet een cadeau hebben... voor een vriendin, we doen het met vier mensen..
helpppp
Ik heb z'n laptopje nog ff stiekem remote, en het is een nog grote pannenkoek dan ik dacht. er zijn dus 2 partities, eentje voor SYSTEM, en eentje voor DATA (zijn ook de namen). En het word dus altijd afgeraden belangrijke dingen als PST's lokaal op te slaan, maar ALS mensen dingen lokaal willen doen dan kan het in DATA. Maar hij heeft ze dus schijnbaar op de partitie SYSTEM opgeslagen, want al helemaaaaal tegen alle voorschriften is, dat users daar zelf gaan rommelen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op enkele programma's na staat bij mij alles extern.
Heb je gmail? Pleur het gewoon allemaal op Google Docs, is echt ideaal, en je kan het gros ook direct daar online openen en editten en word zo opgeslagen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga morgen alle belangrijke dingen eraf slepen![]()
![]()
en nu zul je zien dat mijn harde schijf vandaag gecrashed is terwijl ik thuis werk
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee nog niet gepakt
Nu eerst even haar verven, heb uitgroei
Dan nog strijken, vanavond voor gtst inpakken
Half 4 online reserveren
whehehequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb z'n laptopje nog ff stiekem remote, en het is een nog grote pannenkoek dan ik dacht. er zijn dus 2 partities, eentje voor SYSTEM, en eentje voor DATA (zijn ook de namen). En het word dus altijd afgeraden belangrijke dingen als PST's lokaal op te slaan, maar ALS mensen dingen lokaal willen doen dan kan het in DATA. Maar hij heeft ze dus schijnbaar op de partitie SYSTEM opgeslagen, want al helemaaaaal tegen alle voorschriften is, dat users daar zelf gaan rommelen.
En logischerwijs word die hele partitie automatisch gewist en een nieuw image opgeknald bij herinstallatie.
Neequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt echt nog helemaal niks bij elkaar gezocht/ingepakt?
Ik zou dat nie kunnen
Een all you can eat bon?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vrouw![]()
Een stevige, vrolijke, grote meid
Ok. Ik hoop dat anderen ideeën hebben, ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vrouw![]()
Een stevige, vrolijke, grote meid
Ik ging ook pas de avond ervoor pakkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ik ga straks wel alvast mijn bikini zoeken
Dat is toch normaal, of?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ging ook pas de avond ervoor pakken
Ja, het lijkt mij ook normaal, zo lastig is het toch niet om wat shirten en broeken in een tas te stoppenquote:
Ik ben eerder terug gekomen omdat ik jou mistequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef PatriQue89 het volgende:
RAUZER, je bent terug!!
Hoe was je vakantie?
Ik ben ondertussen al vergeven, sorryquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben eerder terug gekomen omdat ik jou miste!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen al vergeven, sorry
Oh ideetjequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je gmail? Pleur het gewoon allemaal op Google Docs, is echt ideaal, en je kan het gros ook direct daar online openen en editten en word zo opgeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |