Die kennismaking gaf helaas niet voldoende aanleiding om het uit te willen breiden naar een datequote:Op woensdag 15 september 2010 12:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Ha Kieskleurig, hoe was jouw date afgelopen weekend eigenlijk?
Sigh, semantiekquote:Op woensdag 15 september 2010 12:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Die kennismaking gaf helaas niet voldoende aanleiding om het uit te willen breiden naar een date
Paar keer gedaan, hartstikke leuk! Zelden zo'n leuk begin van een mooie stapavond gehad, alhoewel het de 1e keer wel heel vermoeiend is (bent echt kapot na 30x3 minuten intensief bezig zijn)quote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
We kunnen ook een speeddate meet houden. Kijken wat daar allemaal uit komt. Iedereen 3 minuten tegenover elkaar en dan de volgende.![]()
Oh God. Ja. Volgende week. Speeddaten. Leek leuk zo ver van te voren.Tips? Ervaring?
Zijn die 3 minuten niet veel te kort? Krijg er een beetje een kwantiteit > kwaliteit gevoel bij.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
Paar keer gedaan, hartstikke leuk! Zelden zo'n leuk begin van een mooie stapavond gehad, alhoewel het de 1e keer wel heel vermoeiend is (bent echt kapot na 30x3 minuten intensief bezig zijn)
Is er nog iets uitgekomen naderhand? Je krijgt toch de week erna te horen wie jou gekozen hebben?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
Soms wel, maar er is in de pauzes en naderhand meer dan genoeg gelegenheid om door te kletsen. En daarbij, heel soms lijken die 3 minuten wel 3 uur te duren......
Fok!-daten is leukquote:Op woensdag 15 september 2010 12:15 schreef Arnax het volgende:
Is er al een 'Fok! Dating ervaringen' topic?
ongeveer 48 uur later. Wel wat succesvolle dates aan overgehouden, maar geen verliefdheid ofzo. Je moet ook denkik niet gaan met de gedcahte de liefde van je leven te vinden, het is vooral een geniale avondquote:Op woensdag 15 september 2010 13:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Is er nog iets uitgekomen naderhand? Je krijgt toch de week erna te horen wie jou gekozen hebben?
Mja, er is wel een centraal topic met de resultaten op het gebied van FOK! dating, zeg maar.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:15 schreef Arnax het volgende:
Is er al een 'Fok! Dating ervaringen' topic?
Ja ik ga er ook absoluut heen zonder enige verwachting.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ongeveer 48 uur later. Wel wat succesvolle dates aan overgehouden, maar geen verliefdheid ofzo. Je moet ook denkik niet gaan met de gedcahte de liefde van je leven te vinden, het is vooral een geniale avond![]()
Echter, ik denk wel dat er een belevenisverschil tussen mannen en vrouwen zit. Wat vrouwelijke kennissen van me vonden het wel een leuke avond, terwijl mijn vrienden het ronduit geniaal vonden. Hangt denkik ook er wel vanaf dat er doorgaan meer leuke vrouwen zitten dat leuke mannen. Heeft m.i. meer met de drempel per geslacht te maken.
My God, wat een lijst! Lol.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, er is wel een centraal topic met de resultaten op het gebied van FOK! dating, zeg maar.![]()
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
Je kunt altijd in je eentje aan de bar gaan staan natuurlijk. Vriendinnen even ditchen en voilaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook absoluut heen zonder enige verwachting.Ik ga samen met een stuk of vijf, zes vriendinnen, nog niet zeker wie er nou wel en niet mee gaan. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat we automatisch toch bij elkaar gaan staan en daardoor behoorlijk onbenaderbaar zijn. Eigenlijk zou je in je uppie naar dat soort dingen moeten gaan.
Leuk toch! Ik zou juist nooit alleen gaan, dan ben je wel wat kwetsbaarder en ik vind het juist ook wel leuk om te zien als meiden met een paar komen, dan blijkt daar iig uit dat ze vreindinnen hebben of sociaal aangelegd zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 13:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook absoluut heen zonder enige verwachting.Ik ga samen met een stuk of vijf, zes vriendinnen, nog niet zeker wie er nou wel en niet mee gaan. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat we automatisch toch bij elkaar gaan staan en daardoor behoorlijk onbenaderbaar zijn. Eigenlijk zou je in je uppie naar dat soort dingen moeten gaan.
Mensen die met vrienden gaan hebben geen ballen om zoiets alleen te doen en hebben steun nodig.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Leuk toch! Ik zou juist nooit alleen gaan, dan ben je wel wat kwetsbaarder en ik vind het juist ook wel leuk om te zien als meiden met een paar komen, dan blijkt daar iig uit dat ze vreindinnen hebben of sociaal aangelegd zijn
Jaja Techno, we weten nu wel dat op de lijst zou moeten staan. En Civ en Natalie staan er ook nog niet op, dat ze zoiets gemist hebbenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:27 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die lijst verre van kompleet is.
Okay, een lose-lose situation dus?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Mensen die met vrienden gaan hebben geen ballen om zoiets alleen te doen en hebben steun nodig.![]()
Zij die alleen komen zijn Remy en hebben geen vrienden.
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:30 schreef macondo het volgende:
Mensen die met vrienden gaan hebben geen ballen om zoiets alleen te doen en hebben steun nodig.![]()
Zij die alleen komen zijn Remy en hebben geen vrienden.
er staat ook wat onzin inquote:Op woensdag 15 september 2010 13:27 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die lijst verre van kompleet is.
Nee maar in de buurt en ook nog a.s zaterdag. Vrouwen 33-45 jaar is dan weer wel jammer had liever 38-50 gehad. Mooie smoes om niet te gaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:30 schreef Natalie78 het volgende:
Omg, de Playerz dinner dance. http://www.flitsdate.nl/speeddaten-eindhoven/4![]()
Te ver weg voor mij en qua leeftijd dezelfde opmerkingquote:Op woensdag 15 september 2010 14:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee maar in de buurt en ook nog a.s zaterdag. Vrouwen 33-45 jaar is dan weer wel jammer had liever 38-50 gehad. Mooie smoes om niet te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |