whehehe ik ben er weg van laterzquote:Op maandag 13 september 2010 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik had het over een peuk en een kop koffie
nee ik sta niet op plek 3quote:
FC Zwolle uit, doordeweeks... altijd lastigquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee ik sta niet op plek 3kan niet ... kan niet !! LIES !
iddquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle drie de LL's in de top-20Hoe vaak zie je dat??
echt welquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee ik sta niet op plek 3kan niet ... kan niet !! LIES !
trustenquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe ik ben er weg van laterzslaap lekker allemaal en tot morgen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FC Zwolle uit, doordeweeks... altijd lastig
Mededeling mbt webiconsquote:
Mededeling mbt webiconsquote:
trusten flesquote:
ik was al aan het zoeken in de oude OP'squote:Op dinsdag 14 september 2010 00:19 schreef MPG het volgende:
En knekwurst heeft inderdaad ooit in de OP gestaan, maar is eruit gegaan toen zijn andere account weer kwam posten.
iddquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:23 schreef Knekwurst het volgende:
Ik ook maar mijn wiebelende Weebl lijkt voorgoed verdwenen.
weebl's zijn niet zo moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:23 schreef Knekwurst het volgende:
Ik ook maar mijn wiebelende Weebl lijkt voorgoed verdwenen.
Ja maar daar lijk ik zo'n newbie mee. 117392 is een stuk toffer dan 17nogwat natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar je huidige account doet het toch nog prima
geregistreerd op: vrijdag 18 maart 2005 @ 19:08quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:25 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ja maar daar lijk ik zo'n newbie mee. 117392 is een stuk toffer dan 17nogwat natuurlijk.
quote:Top 100 van maandag 13 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 244 Marijkezwolle
003. 226 suikertaartje
012. 175 Dr_Flash
013. 173 _F.U.B.A.R_
014. 168 MPG
015. 167 Symphonic
047. 099 naatje_1
055. 094 KapiteinGasthof
057. 092 Trevland
069. 081 goldfinger1963
090. 069 LovelyLady
quote:
Je staat er gewoon in met je andere accountquote:
Als Marijke en suikertaartje nou even hadden doorgepost, hadden ze de FOK!-spamlijst ook aangevoerdquote:
Ben je in India dan? Anders zou ik gewoon in de trein gaan zitten, zeker met dit weerquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen Trevland![]()
Even snel broodjes smeren en ik ben de trein op
vorige meet poging in utrecht was niemand komen opdagen en ider had het druk.
2 uur te vroeg? ik was er niet eens uit gekomenquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik ben gewoon 2 uur te vroeg wakker
Dus ik ga zo misschien nog wel even terug
Vorige meet was een strandmeet en toen waren we met z'n 5enquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen Trevland![]()
Even snel broodjes smeren en ik ben de trein op
vorige meet poging in utrecht was niemand komen opdagen en ider had het druk.
Kon niet meer slapen en raakte een beetje geïrriteerd daardoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 uur te vroeg? ik was er niet eens uit gekomen
Liebchen!quote:
Friemel!quote:
Mogge :0quote:
liebchenquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
[..]
Friemel!![]()
Hoe is het daar?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:48 schreef friemelaar het volgende:
Weer terug van weggeweest![]()
Veel gebeurt in tussen tijd, veel werk, schoonma veteranenziekte opgelopen, vrouwtje al meer dan een week haar stem kwijt (lekker rustig wel), zoonlief met de boot naar Vlissingen gebracht voor 14 dagen, enz enz
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik hoop het niet want dan ben ik aan het overwerken.quote:
Ze waren er op tijd bij, dus ja ze komt er weer helemaal bovenopquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Jeetje, hoe is het met je schoonmoeder? Komt ze er weer helemaal bovenop? En beterschap voor je vrouw
Leuk voor zoonlief!Was er een speciale reden waarom hij daar nu is?
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze waren er op tijd bij, dus ja ze komt er weer helemaal bovenop
Zoonlief moet daar 14 dagen naar school, zijn opleiding is gisteren begonnen![]()
Natuurlijk de schippersopleiding
Trusten :0quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
En wat gaaf!Hoe lang duurt zo'n opleiding eigenlijk?
Ik ga toch maar weer nog even op bedTot zo
Opleiding zelf duurt in totaal 3 jaar, maar de meeste tijd wordt varend op een binnenvaartschip doorgebracht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
En wat gaaf!Hoe lang duurt zo'n opleiding eigenlijk?
Ik ga toch maar weer nog even op bedTot zo
he rustig aan, het is rotweer en vroeg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
F5 F5 F5 F5
en dr gebeurt maar niets :S
ja dus ...quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he rustig aan, het is rotweer en vroeg.
Dude... relax. Eerst koffie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
F5 F5 F5 F5
en dr gebeurt maar niets :S
heb al 2 bakken opquote:
ah wel nee je zit binnenquote:
al 2quote:
Nu zit ik nog binnen idd. Maar mijn bedrijfskleding is zwart/oranje, dus... Kloteweerquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah wel nee je zit binnendus je hebt er geen last van.
wehhehehehequote:Op dinsdag 14 september 2010 09:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu zit ik nog binnen idd. Maar mijn bedrijfskleding is zwart/oranje, dus... Kloteweer.
Ach ja... Had ik maar een opleiding af moeten maken...quote:
true truequote:Op dinsdag 14 september 2010 09:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach ja... Had ik maar een opleiding af moeten maken...
Dan ga je toch stakenquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu zit ik nog binnen idd. Maar mijn bedrijfskleding is zwart/oranje, dus... Kloteweer.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik zie dat het tijd voor een peuk is
Dit gaat over de postbodes met grote contracten, niet over de postbezorgers...quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je toch staken?
'Bonden dreigen met poststaking'
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik zie dat het tijd voor een peuk is
dat gaat toch samenquote:
Zo wordt het gewoon schattigquote:
Wat een attitudequote:Op dinsdag 14 september 2010 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn zoon zei net tegen de kat: Mikkie, kappen NU!
En tegen mij: Mama, de bank uit!
tot later
ah, dan weet ik hoe ik eraan kom.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
Zomaar minder hoofdpijn en snot![]()
Goedemorgen
Jeujquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
Zomaar minder hoofdpijn en snot![]()
Goedemorgen
Tja... JIJ moet zo nodig elke avond met ST, ja, nou, jeweetwel...quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, dan weet ik hoe ik eraan kom.
bedankt daarvoor
Nee. Peuk is vies. Koffie is lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
en ik heb er nog steeds voor overquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja... JIJ moet zo nodig elke avond met ST, ja, nou, jeweetwel......
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Peuk is vies. Koffie is lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.peuk is vies en koffie is lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lovely
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |