Ben je in India dan? Anders zou ik gewoon in de trein gaan zitten, zeker met dit weerquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen Trevland![]()
Even snel broodjes smeren en ik ben de trein op
vorige meet poging in utrecht was niemand komen opdagen en ider had het druk.
2 uur te vroeg? ik was er niet eens uit gekomenquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik ben gewoon 2 uur te vroeg wakker
Dus ik ga zo misschien nog wel even terug
Vorige meet was een strandmeet en toen waren we met z'n 5enquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen Trevland![]()
Even snel broodjes smeren en ik ben de trein op
vorige meet poging in utrecht was niemand komen opdagen en ider had het druk.
Kon niet meer slapen en raakte een beetje geïrriteerd daardoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 uur te vroeg? ik was er niet eens uit gekomen
Liebchen!quote:
Friemel!quote:
Mogge :0quote:
liebchenquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
[..]
Friemel!![]()
Hoe is het daar?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:48 schreef friemelaar het volgende:
Weer terug van weggeweest![]()
Veel gebeurt in tussen tijd, veel werk, schoonma veteranenziekte opgelopen, vrouwtje al meer dan een week haar stem kwijt (lekker rustig wel), zoonlief met de boot naar Vlissingen gebracht voor 14 dagen, enz enz
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik hoop het niet want dan ben ik aan het overwerken.quote:
Ze waren er op tijd bij, dus ja ze komt er weer helemaal bovenopquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Jeetje, hoe is het met je schoonmoeder? Komt ze er weer helemaal bovenop? En beterschap voor je vrouw
Leuk voor zoonlief!Was er een speciale reden waarom hij daar nu is?
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze waren er op tijd bij, dus ja ze komt er weer helemaal bovenop
Zoonlief moet daar 14 dagen naar school, zijn opleiding is gisteren begonnen![]()
Natuurlijk de schippersopleiding
Trusten :0quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
En wat gaaf!Hoe lang duurt zo'n opleiding eigenlijk?
Ik ga toch maar weer nog even op bedTot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |