Opleiding zelf duurt in totaal 3 jaar, maar de meeste tijd wordt varend op een binnenvaartschip doorgebracht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
En wat gaaf!Hoe lang duurt zo'n opleiding eigenlijk?
Ik ga toch maar weer nog even op bedTot zo
he rustig aan, het is rotweer en vroeg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
F5 F5 F5 F5
en dr gebeurt maar niets :S
ja dus ...quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he rustig aan, het is rotweer en vroeg.
Dude... relax. Eerst koffie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
F5 F5 F5 F5
en dr gebeurt maar niets :S
heb al 2 bakken opquote:
ah wel nee je zit binnenquote:
al 2quote:
Nu zit ik nog binnen idd. Maar mijn bedrijfskleding is zwart/oranje, dus... Kloteweerquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah wel nee je zit binnendus je hebt er geen last van.
wehhehehehequote:Op dinsdag 14 september 2010 09:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu zit ik nog binnen idd. Maar mijn bedrijfskleding is zwart/oranje, dus... Kloteweer.
Ach ja... Had ik maar een opleiding af moeten maken...quote:
true truequote:Op dinsdag 14 september 2010 09:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach ja... Had ik maar een opleiding af moeten maken...
Dan ga je toch stakenquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu zit ik nog binnen idd. Maar mijn bedrijfskleding is zwart/oranje, dus... Kloteweer.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik zie dat het tijd voor een peuk is
Dit gaat over de postbodes met grote contracten, niet over de postbezorgers...quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je toch staken?
'Bonden dreigen met poststaking'
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik zie dat het tijd voor een peuk is
dat gaat toch samenquote:
Zo wordt het gewoon schattigquote:
Wat een attitudequote:Op dinsdag 14 september 2010 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn zoon zei net tegen de kat: Mikkie, kappen NU!
En tegen mij: Mama, de bank uit!
tot later
ah, dan weet ik hoe ik eraan kom.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
Zomaar minder hoofdpijn en snot![]()
Goedemorgen
Jeujquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
Zomaar minder hoofdpijn en snot![]()
Goedemorgen
Tja... JIJ moet zo nodig elke avond met ST, ja, nou, jeweetwel...quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, dan weet ik hoe ik eraan kom.
bedankt daarvoor
Nee. Peuk is vies. Koffie is lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
en ik heb er nog steeds voor overquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja... JIJ moet zo nodig elke avond met ST, ja, nou, jeweetwel......
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Peuk is vies. Koffie is lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.peuk is vies en koffie is lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lovely
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |