"Kut, de rest van m'n leven moet ik deze berg beklimmen."quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je kan aan z'n kop zien dat 'ie d'r helemaal geen zin in heeft
Het beeld, HAAL HET WEG!quote:
quote:Maandag 20 september, 22.00 uur: Aflevering 4 – Corry Konings
De 22-jarige Willem is de jongste fan van Corry Konings. Hij vindt haar een prachtige en inspirerende vrouw. Zijn ex-vriendin begreep dit niet en ging daarom bij hem weg. Ook de ouders van Willem begrijpen niet wat zo'n jonge jongen met Corry Konings als idool moet. Willem droomt zelf ook van een zangcarrière, maar heeft nog geen boekingen. Hij probeert een ode te brengen aan Corry.
OMG, dit kan nog wel wat wordenquote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Battlefan het volgende:
Maandag 20 september, 22.00 uur: Aflevering 4 – Corry Konings
De 22-jarige Willem is de jongste fan van Corry Konings. Hij vindt haar een prachtige en inspirerende vrouw. Zijn ex-vriendin begreep dit niet en ging daarom bij hem weg. Ook de ouders van Willem begrijpen niet wat zo'n jonge jongen met Corry Konings als idool moet. Willem droomt zelf ook van een zangcarrière, maar heeft nog geen boekingen. Hij probeert een ode te brengen aan Corry.
Deze heeft wel potentiequote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Battlefan het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=65850/page=1quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef snellejelle het volgende:
Is die van Thomas Berge ergens terug te vinden?
Heldquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=65850/page=1
Have fun
Voor zijn echte fans heeft hij gewoon geen tijd meerquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Have fun
geen wonder dat die jongen aan de drugs is geraakt, wat een volkquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Have fun
Dat is in dit programma niet z'n verrassing.quote:Op woensdag 15 september 2010 07:35 schreef Michellee het volgende:
Ik vond deze aflevering niet echt heel spectaculair, behalve dat ze lelijk waren.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:40 schreef Battlefan het volgende:
Vooral dat gedeelte dat ie zelf ook een zangcarrière wil, maar geen boekingen heeft
zo te lezen wordt dit een smakelijke uitzendingquote:Op woensdag 15 september 2010 11:05 schreef lwk88 het volgende:
Willem Kruijt heeft wel boekingen, dat heeft de zanger bevestigd. Bovendien zijn deze berichten van de site van sbs6 afgehaald (rectificatie)
Dit is het nieuwe bericht
Willem is met zijn 22 jaar de jongste Corry Konings-fan van Nederland. Tijdens het Mega Piraten Festijn in Wapenveld wil hij een zelfgeschreven ode brengen aan Corry. Het feest blijkt echter uitverkocht en dus zit er niets anders op voor Willem dan te wachten tot Corry na afloop naar buiten komt. Een gezellige dag slaat om in een woede-uitbarsting van Willem als Corry na urenlang wachten in de auto rakelings langs hem wegscheurt.
Dat gaat super wordenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:05 schreef lwk88 het volgende:
Willem Kruijt heeft wel boekingen, dat heeft de zanger bevestigd. Bovendien zijn deze berichten van de site van sbs6 afgehaald (rectificatie)
Willem is met zijn 22 jaar de jongste Corry Konings-fan van Nederland. Tijdens het Mega Piraten Festijn in Wapenveld wil hij een zelfgeschreven ode brengen aan Corry. Het feest blijkt echter uitverkocht en dus zit er niets anders op voor Willem dan te wachten tot Corry na afloop naar buiten komt. Een gezellige dag slaat om in een woede-uitbarsting van Willem als Corry na urenlang wachten in de auto rakelings langs hem wegscheurt.
Volgens mij ken ik deze al.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:05 schreef lwk88 het volgende:
dat was smullenquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Have fun
Toch netjes van Foekje.quote:Jan Keizer krijgt excuus fans
AMSTERDAM - Jan Keizer heeft een excuusbrief ontvangen van twee fans. „Twee meisjes hebben mij geschreven dat ze spijt hebben van de dingen die ze over mij en Anny in het programma Fans hebben gezegd”, vertelt de 61-jarige zanger.
In de uitzending beschuldigden BZN-liefhebbers Jan ervan Carola Smit te hebben ingeruild voor Anny Schilder. „Ze schrijven dat ze afstand willen doen van die uitspraken, en vinden dat ik het recht heb om zelf te beslissen wat ik doe.”
Jan is blij met de excuses. „Er zijn nu nog maar twee van de vier woedende fans over. De zwijgende massa koopt mijn album, en daar gaat het mij om.”
was ook sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef DrDentz het volgende:
Denk het niet, want die vindt Annie sowieso beter dan Carola. Met deze excuses geven ze alleen aan dat Jan zelf maar moet weten wat hij doet.
volgens mij zelfs van voor de tijd van zijn oudersquote:Op maandag 20 september 2010 22:01 schreef TheKC het volgende:
Is Corry Konings niet van voor zijn tijd?
Als hij er vroeger door zijn ouders mee is doodgegooid, kan ik me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 20 september 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Hoe kan een gozer van 22 nou fan zijn van Corry Konings?
Nee dan zou ie het hatenquote:Op maandag 20 september 2010 22:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als hij er vroeger door zijn ouders mee is doodgegooid, kan ik me er iets bij voorstellen
Kwaliteitsaflevering wordt hetquote:Op maandag 20 september 2010 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb hem weer eens aan.
Ik verwacht weer een extra slechte aflevering.
Een of andere reden, hij pleurde uit de kastquote:
Mwah, ik vind hem nog minder erg dan die Thomas Berge fanquote:Op maandag 20 september 2010 22:05 schreef teamlead het volgende:
ehm.. ik vind het wel grappig om een idiote fan uit te lachen enzo he.... maar deze jongen is toch echt niet helemaal 100%?
Wat verwacht je, als je 38 (!!) cd's hebt van Corry Koningsquote:Op maandag 20 september 2010 22:05 schreef teamlead het volgende:
ehm.. ik vind het wel grappig om een idiote fan uit te lachen enzo he.... maar deze jongen is toch echt niet helemaal 100%?
hij heeft de kastdeur nog niet gevondenquote:Op maandag 20 september 2010 22:05 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Een of andere reden, hij pleurde uit de kast
Ik denk dat hij gewoon niet al te slim is, maar geen retard of zo.quote:Op maandag 20 september 2010 22:05 schreef teamlead het volgende:
ja oke... die gaat nooit meer overtroffen wordenquote:Op maandag 20 september 2010 22:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem nog minder erg dan die Thomas Berge fan
die was dan ook wel te hilarisch voor woorden... THOMAS!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 september 2010 22:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja oke... die gaat nooit meer overtroffen worden
nee die komt er nu achter dat haar muziek mongolen aantrektquote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef teamlead het volgende:
die Corry Konings ligt nu toch ook stuiptrekkend van het lachen op de grond?
quote:
mwah, dat moet haar al eerder zijn opgevallenquote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef robr0 het volgende:
[..]
nee die komt er nu achter dat haar muziek mongolen aantrekt
Het klopt niet, ze zegt 'ja graag', het zou moeten zijn 'nee, rot op'quote:
wat een topactrice dat mensquote:Op maandag 20 september 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
Die schoonzus vindt dat hij mooi kan zingen!
quote:
Die schoonzus moet slijmen bij d'r schoonfamiliequote:Op maandag 20 september 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
Die schoonzus vindt dat hij mooi kan zingen!
ben je verbaasd?quote:
Hij is degene wie het Hey Marlous van Zanger Rinus op youtube heeft gezet als eerstequote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb zijn hyves.
Hij staat ook nog als artiest aangegeven.
http://willemkruijt2103.hyves.nl/?ref=sr
quote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb zijn hyves.
Hij staat ook nog als artiest aangegeven.
http://willemkruijt2103.hyves.nl/?ref=sr
'Lekker makkelijk!'quote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef teamlead het volgende:
Corry Konings, heavy metal....
euh,,,
dat wicht vorige weekquote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef roos85 het volgende:
wij zijn brutaal! laat Alberto het maar niet horen
Zie username.quote:Op maandag 20 september 2010 22:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hij is degene wie het Hey Marlous van Zanger Rinus op youtube heeft gezet als eerste
Dat wordt nog watquote:Vanavond ben ik te zien bij het programma fans met Corry Konings het wordt een leuke show, maar ook met negatieve woorden er in... Corry mijn excuses bij deze. Ook zal ik tijdens shownieuws te zien zijn met een rectificatie, dat ik mijn woorden terug neem. Uiteindelijk hoor je iemand niet zo uit te schelden Maar daar sta je soms niet bij stil beste mensen....O ja het begint om 22 o uur @ Drachten
quote:Op maandag 20 september 2010 22:13 schreef -Willempie- het volgende:
"Als ik horizontale strepen aan doe komt mijn buik beter uit!"
Al die fans weten dat van hun idolenquote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
Hij weet ook al weer welke auto van Corry is, eng.
Viel mij ook al opquote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef Aventura het volgende:
Ze doen elke week dat Prison Breakmuziekje heur.
Kwaliteitsmontagequote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En Dexter. Wat een overgangen
Dat wist die Grad Damen fan vorige week ookquote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
Hij weet ook al weer welke auto van Corry is, eng.
Ja, omdat zij immers hun allergrootste fan zijn!quote:Op maandag 20 september 2010 22:15 schreef Aventura het volgende:
Het griezelige is dat zij echt denken dat ze aanspraak op hun doelwit Corry hebben.
Jawelquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Urquhart het volgende:
Popstars, bestaat die faal talentenjacht ook nog?
En bij dat soorten feesten is dit waarschijnlijk meer regel dan uitzonderingquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef roos85 het volgende:
arme beveiliging, je zal maar zulke figuren tegenkomen
Je hebt nog wat te vertellen thuis ookquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef roos85 het volgende:
arme beveiliging, je zal maar zulke figuren tegenkomen
Helaasquote:
Dat wel iddquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat meisje uit die promo van Popstars.
Ik zag het niet, moet je vrijdag maar naar Popstars kijkenquote:Op maandag 20 september 2010 22:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat wel idd
Wie was dat, beste Popstarkijkers?
quote:Op maandag 20 september 2010 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
IK HEB NOG NOOIT ZO;N BRUTAAL MEISJE DEBIEL GEZIEN
is wel weer leuk voor verjaardagfeestjesquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hebt nog wat te vertellen thuis ook
quote:Op maandag 20 september 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het niet, moet je vrijdag maar naar Popstars kijken
Dit is echt, elke afleveringquote:Op maandag 20 september 2010 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor het eerst dat ik dit programma kijk. Zeg me aub dat dit niet echt is?
dit is echt... en hij valt nog meequote:Op maandag 20 september 2010 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
kijk die met Thomas Berge maar eens terugquote:Op maandag 20 september 2010 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
THOOOOOOMAAAASSSSSquote:Op maandag 20 september 2010 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
kijk die met Thomas Berge maar eens terug
Wat een heldquote:Op maandag 20 september 2010 22:22 schreef Superheld het volgende:
[SBS6] Fans ! # 5 - Met een aanzoek
Hij is gewoon in het topic geweest
Duurt niet zo lang meerquote:Op maandag 20 september 2010 22:23 schreef teamlead het volgende:
Ik ben kapot en moet eigenlijk gewoon gaan pitten.. maar dit wil ik niet missen
Hij heeft mij gequote, wie wil me aanraken?quote:Op maandag 20 september 2010 22:22 schreef Superheld het volgende:
[SBS6] Fans ! # 5 - Met een aanzoek
Hij is gewoon in het topic geweest
quote:Op maandag 20 september 2010 22:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die ook, die ook....DIEEE OOOOKKK!!!!!
ikke ikke ikke!!!quote:Op maandag 20 september 2010 22:24 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Hij heeft mij gequote, wie wil me aanraken?
Die gewoon zijn werk deed door paupers zonder kaartje buiten te houden.quote:Op maandag 20 september 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Dat was helemaal niemand van de organisatie, was gewoon een beveiliger.
Ja precies.quote:Op maandag 20 september 2010 22:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die gewoon zijn werk deed door paupers zonder kaartje buiten te houden.
quote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Duits kenteken dat met een B begint, komt uit Berlijn, lijkt me te kloppen.
Aandachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |