Was jij niet die pax die dat graag wilde doen maar niet kon ;o ?quote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef Pumatje het volgende:
[..]
4.
Mocht je echt het licht hebben gezien, ik bedoel..alles is je duidelijk geworden en je merkt hoe uitgeput je elke keer je krijsend in jezelf je het leplazerus loopt voor dezelfde paycheck als die infateristen en je daar gewoon totaal geen zin meer in hebt , plus je wilt je voortaan laten rijden en tegeljkertijd het meest machtige wapen van de Landmacht bedienen.
meld je dan aan bij de Cavalerie
Pax?quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Was jij niet die pax die dat graag wilde doen maar niet kon ;o ?
En wat Rave zegt, Gill danwel Pzf in je bakkes![]()
Maakt Johma daar geen salades van?quote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Pax?
Ik ben een fokkin huzaar vent, geen pax.. dat gebruik je maar ergens anders voor.
Heb altijd huzaar willen worden patjakker
Ik zit lekker in het groen in mn autotje hoorquote:Op maandag 13 september 2010 21:35 schreef demspec het volgende:
Doe het de laatste 1 a 2 weken voor je begint lekker rustig aan met sporten.
oja, en wat ze je ook vertellen: reizen doe je in burger.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Pax?
Ik ben een fokkin huzaar vent, geen pax.. dat gebruik je maar ergens anders voor.
Huzaren? Dat waren toch die knakkers met kromzwaarden op kleine paardjes?quote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Pax?
Zou maar uitkijken, straks komtie je opzoeken met zijn 'little tank'quote:Op maandag 13 september 2010 23:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Huzaren? Dat waren toch die knakkers met kromzwaarden op kleine paardjes?
Burnquote:Op maandag 13 september 2010 23:53 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Zou maar uitkijken, straks komtie je opzoeken met zijn 'little tank'
Heb ik een tip voor je.. scheer het maar lekker af, is een stuk frisser.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:29 schreef Iska het volgende:
Phieuw, ben nogal gesteld op mijn krullen
En ook bij de kmarns is het niet officieel verplicht... Dat je het niet weigeren gaat is wat anders.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nee officieel alleen bij de Kmarns.
Je wordt gewoon in de stoel gezet en het wordt geschoren, als je het niet doet krijg je een heel zware tijdquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:34 schreef Esses het volgende:
[..]
En ook bij de kmarns is het niet officieel verplicht... Dat je het niet weigeren gaat is wat anders.
Maar je doet voorkomen alsof het een verplichting is. Dat is gewoon niet zoquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Je wordt gewoon in de stoel gezet en het wordt geschoren, als je het niet doet krijg je een heel zware tijdDus ja je gaat het niet weigeren
Tip: Ook al ben je nog zo gesteld op je krullen, eraf scheren is gewoon makkelijker. Niet omdat het anders zo vies wordt, want vies worden doe je toch wel op oefening, maar zodat het snel droogt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:29 schreef Iska het volgende:
Phieuw, ben nogal gesteld op mijn krullen
Gaan we nu bijdehand lopen doen ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar je doet voorkomen alsof het een verplichting is. Dat is gewoon niet zo
De "pet nat weer" is ook een optiequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Tip: Ook al ben je nog zo gesteld op je krullen, eraf scheren is gewoon makkelijker. Niet omdat het anders zo vies wordt, want vies worden doe je toch wel op oefening, maar zodat het snel droogt.
Niet is zo vervelend om bij een temperatuur net boven 0 (onder 0 regent het bijna niet, daarom heb ik het altijd liever net onder 0 als net boven 0) en je haar regent nat. Dat droogt voorlopig niet en dat wordt heel koud, want ja ook onder je veldpet wordt je haar nat, onder je muts al helemaal en de hele dag met je helm oplopen, dat doe je toch niet.
Kappppeeeeeerrrrrr...quote:Verder is het in een gewone AMO zeker niet verplicht, maar ga je wel steeds commentaar krijgen van je kaderleden. Zo gaat er bijvoorbeeld 100x per dag gevraagd worden wanneer je naar de kapper gaat en geef je geen antwoord wat ze bevalt, vragen ze het meteen nog eens. (zo ging het bij ons dan)
quote:Op maandag 13 september 2010 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
Zie op tijd het licht.
Het is pas 13 september, je kunt nog overstappen naar de mariniers...
Heb je inderdaad een goed puntquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Tip: Ook al ben je nog zo gesteld op je krullen, eraf scheren is gewoon makkelijker. Niet omdat het anders zo vies wordt, want vies worden doe je toch wel op oefening, maar zodat het snel droogt.
Niet is zo vervelend om bij een temperatuur net boven 0 (onder 0 regent het bijna niet, daarom heb ik het altijd liever net onder 0 als net boven 0) en je haar regent nat. Dat droogt voorlopig niet en dat wordt heel koud, want ja ook onder je veldpet wordt je haar nat, onder je muts al helemaal en de hele dag met je helm oplopen, dat doe je toch niet.
Verder is het in een gewone AMO zeker niet verplicht, maar ga je wel steeds commentaar krijgen van je kaderleden. Zo gaat er bijvoorbeeld 100x per dag gevraagd worden wanneer je naar de kapper gaat en geef je geen antwoord wat ze bevalt, vragen ze het meteen nog eens. (zo ging het bij ons dan)
Mentaal voorbereiden.. jij gaat MORGEN naar de kapper en laat het er gewoon af scheren, niets mentaal voorbereidenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:55 schreef Iska het volgende:
[..]
Heb je inderdaad een goed punt.. ik ga me er alvast mentaal op voorbereiden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |