quote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duvel ook![]()
Er begint zich een net te sluiten rond Crientj
Ik kom bijna nooit meer in Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
I wishquote:Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit meer in Utrecht.
dat is toch vanwege werkzaamheden?quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Ah, okey.
Over een maand weer ICE naar Eindhoven.
Met een beetje mazzel op 25 oktober weer 1200'en in de actieve dienst.quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Ah, okey.
Over een maand weer ICE naar Eindhoven.
Ik werk in Lombokquote:
Ter vervanging van de 419 dus?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
Plan V 876 is benoemd tot museumstel en zal aan het NSM overgedragen worden. Jammer trouwens dat het geen stel van Werkspoor meer is.
Hé, ik dacht dat het de 840 zou worden? Jammer idd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
Plan V 876 is benoemd tot museumstel en zal aan het NSM overgedragen worden. Jammer trouwens dat het geen stel van Werkspoor meer is.
De 840 was er slecht aan toe door veel schade aan carrosserie. Hierdoor is het stel helaas een sloopstel geworden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hé, ik dacht dat het de 840 zou worden? Jammer idd.
Klote... Ze zullen er wel over hebben nagedacht, maar toch jammer dat het geen Werkspoor-V is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De 840 was er slecht aan toe door veel schade aan carrosserie. Hierdoor is het stel helaas een sloopstel geworden.
Ik mis de T en de V wel hier. De SLT heeft ze afgelostquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:16 schreef Ploertendoder het volgende:
dat is toch vanwege werkzaamheden?
dan mag Eindhoven zich even een internationaal station noemenquote:
Die directe IC Den Haag - Köln mag wel weer terugkomen van mijquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan mag Eindhoven zich even een internationaal station noemen
Haha, ja, en als het anders niet ´zou passen´ dan maar samen met de Intercity Den Haag Centraal - Venlo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Die directe IC Den Haag - Köln mag wel weer terugkomen van mij
ICE door Woerden? Waar komt dat ding vandaan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:22 schreef Yreal het volgende:
Nu we het daar over hebben. Zie ik net een ice door Woerden komen richting Utrecht . De wensen worden verhoord
Welke wensen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:22 schreef Yreal het volgende:
Nu we het daar over hebben. Zie ik net een ice door Woerden komen richting Utrecht . De wensen worden verhoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |