Dan kun je dus mooi overstappen in Roosendaal.quote:Op maandag 13 september 2010 19:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Helemaal niet. Ik maak er altijd gebruik van als ik naar Antwerpen moet. Ik woon zelf in Zwijndrecht, dus ik vind het wel handig
Wat had je toen danquote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef Duvel het volgende:
En de laatste keer kocht ik niet eens kiwisap.
I know, maar de trein was er al, en toen ben ik erin gestaptquote:Op maandag 13 september 2010 20:00 schreef Crientj het volgende:
Ik zag kiwisap.
ENN. Ik hoopte dat Gupps nog langs zou komen ;D maar die heb ik niet gezien.
Morgen en woensdag zelfs ;Dquote:Op maandag 13 september 2010 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I know, maar de trein was er al, en toen ben ik erin gestapt
Woensdag moet je ook werken, toch?
Hoe laat woensdag? Dan gaan we samenquote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Morgen moet ik snel naar huis, maar woensdag gaat misschien wel lukken
De vorige keer heb ik je handje nog wel vastgehouden...quote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe laat woensdag? Dan gaan we samen![]()
Ik durf niet zo goed alleen
Je durft ook alleen te spreken met een mic van RTV Utrecht onder je neus.quote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe laat woensdag? Dan gaan we samen![]()
Ik durf niet zo goed alleen
Ik snap het niet. Wil je vertragingen en verstoringen?quote:Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef Duvel het volgende:
Klopt het trouwens dat het op treinengebied even heel saai is momenteel, of ligt dat aan mij? Ik bedoel: ETMET loopt, en faalt regelmatig zoals ook EKET weleens faalt bij infrastoringen, en dat is het dan verder?
Nee. Ik wil weer eens iets nieuws.quote:Op maandag 13 september 2010 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wil je vertragingen en verstoringen?
HALF zes, ik bedoel HALF zesquote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef Crientj het volgende:
[..]
Gupps, 10 over 6 gaat wat moeilijk morgen als ik klaar ben om 18:00
Tenzij ze vragen of ik langer wil blijven..
Woensdag 12:00 / 19:00 uur. ^^.
En treingerelateerde troep. De hele dag door hadden de stoptreinen tussen Utrecht / Zwolle vertraging.
Maar ik weet nogsteeds niet waardoor ;o
Whahaquote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
HALF zes, ik bedoel HALF zesik werk nog geen 10 minuutjes van t station
Duvel ookquote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
HALF zes, ik bedoel HALF zesik werk nog geen 10 minuutjes van t station
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duvel ook![]()
Er begint zich een net te sluiten rond Crientj
Ik kom bijna nooit meer in Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
I wishquote:Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit meer in Utrecht.
dat is toch vanwege werkzaamheden?quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Ah, okey.
Over een maand weer ICE naar Eindhoven.
Met een beetje mazzel op 25 oktober weer 1200'en in de actieve dienst.quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Ah, okey.
Over een maand weer ICE naar Eindhoven.
Ik werk in Lombokquote:
Ter vervanging van de 419 dus?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
Plan V 876 is benoemd tot museumstel en zal aan het NSM overgedragen worden. Jammer trouwens dat het geen stel van Werkspoor meer is.
Hé, ik dacht dat het de 840 zou worden? Jammer idd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
Plan V 876 is benoemd tot museumstel en zal aan het NSM overgedragen worden. Jammer trouwens dat het geen stel van Werkspoor meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |