Oh Leyla wilt ook graag op mn borst slapen opeens. Maar als ze dan een tijdje slaapt fop ik haar toch echt door haar heel zachtjes in haar nestje te leggen. En dat lukt toch nog steeds.quote:Op maandag 20 september 2010 10:30 schreef Saffier het volgende:
Hier ook spruw, nog steeds. En een jongedame die 's avonds niet in d'r eigen wiegje wil slapen, alleen in de doek of op de borst bij M. of bij mij is het goed. Verder is het gillen/brullen/krijsen. Maar soms he... wil ik 's avonds gewoon vroeg naar bed om even bij te tanken, maar op deze manier is dat onmogelijk. Zij slaapt wel op mijn borst maar ik slaap niet diep genoeg dan om echt bij te tanken.
Het zit er wel tegenaan te hikken inderdaad, al een week zo ongeveer... Wil alleen niet echt doorbreken nog. Hopelijk zet het snel door dan voor Willem de borst helemaal ontwend is.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:18 schreef Orea het volgende:
Moet je misschien ongesteld worden Flugel? Dan willen kindjes ook nog wel eens weigeren!
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van 'waarschijnlijk' Wil dit soort dingen eigenlijk altijd zeker weten... Al zal 'waarschijnlijk' wel het hoogst haalbare zijn bij babies die zelf nog niet kunnen vertellen wat ze voelen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:34 schreef freecell het volgende:
Waarschijnlijk een virusje en hij was er ook wel flink ziek van (verkouden, suf en flinke koorts voor zo'n kleintje) maar tegen virussen doen ze niet zoveel
Alleen ze laten je ook niet naar huis gaan.
Ik stond met jou in gedachten dus steeds te wachten op die geweldige zuster... Maar die van gisteren overdag was heel lief, vergat alleen alles, en die van vandaag was ook wel goed! De eerste heeft het alleen een beetje onhandig aangepakt, al bedoelde ze het waarschijnlijk goed, het schoot bij mij een beetje in het verkeerde keelgat na een bijna slapeloze nacht...quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:51 schreef Saffier het volgende:
Pessie wat fijn dat jullie weer thuis zijn maar wat vervelend dat je geen vertrouwen had in de verpleging. Ik heb zo'n totaal tegenovergestelde ervaring gelukkig met het EMC.
fijn dat Nathan weer thuis is, slaap lekker!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:43 schreef pessie het volgende:
Morgen reageer ik wel even op iedereen, mannetje en ik moeten lekker slapen in onze eigen bedjes
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon een straal of 4/5 met 8 bar erachter.
We zijn gezakt voor de gehoortest..
Gewoon volgende week terug. We hadden vanmorgen gedoucht, waarschijnlijk water in dr oren gekomen.quote:
Ja ze sliep ook, eerst... Maar na 5 minuten pielen aan dr oren vond ze het toch niet tof meer. Drinken bij mama maakte een hoop goed, maar het ding gaf geen response.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
hier hadden we met de gehoortest geluk dat hij lag te slapen.
volgens mij was hij anders nooit stil geweest. hij haat het als je aan zn hoofd zit
nee das ook niet leuk neequote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ze sliep ook, eerst... Maar na 5 minuten pielen aan dr oren vond ze het toch niet tof meer. Drinken bij mama maakte een hoop goed, maar het ding gaf geen response.
Ik zat er ook helemaal onderquote:
jij en Leyla en Tess...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef Ticootje het volgende:
Leyla heeft heel veel geslapen vandaag... raad eens wie er nu wakker is.
Je vergeet er nog 1...quote:
Cil ongetwijfeld, en ik gok een 2 jarige smurf?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1528142/3/99#86725674]woensdag 22 september 2010 20:39[/u]rl] schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je vergeet er nog 1...![]()
Zo fijn als ik weer eens alleen ben.
dat lijkt me helemaal lastig jaquote:Op woensdag 22 september 2010 23:34 schreef Ticootje het volgende:
Oh en net als vanavond, dan ben ik alleen. Leyla onrustig en ik hoor jen om mij roepen. Maar dan kan ik gewoon geen aandacht aan jen geven omdat ik leyla niet weg kan leggen. En dan voel ik me dus kut, puur omdat ik dus moet kiezen tussen m'n 2 draken en dat jen dat op dit moment nooit wint. Raar dan dat ze jaloers wordt...
ja grote kindjes hebben flink uithoudingsvermogen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou ik ben dus wel zo dat k m laat huilen, alleen hij heeft doorzettingsvermogen...hij huilt gerust een uur en dan slaapt ie nog niet..
Dat lijkt me ook heel lastig, tessie, vooral omdat Graeme nog zo klein is! Heb je tevoren geprobeerd om jezelf of hem erop voor te bereiden, bijvoorbeeld door hem regelmatig in de box te zetten?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:06 schreef tessie het volgende:
Snapt Jen het wel al een beetje allemaal?
Grae is nog zo klein, ik kan hem niet uitleggen dat hij soms nu gewoon even moet wachten. Of dat ie even in de box moet spelen omdat hij anders het hele huis sloopt terwijl ik aan het voeden ben ofzo. Want dat heeft ie dan wel door, dat ik hem niet zo snel tegen kan houden als ik aan het voeden ben.
Ik vind het wel lastig hoor, ik wil heel graag bv geven voor Anna, omdat dat dat goed voor haar is, maar tegelijkertijd denk ik, is dit wel goed voor Graeme.
Morgen maar proberen om hem vroeg wakker te maken, voordat ik moet voeden. Zodat hij niet weer precies wakker wordt als ik begin, want dat was geen succes vanmorgen
Ik kan me je frustratie goed voorstellen. Maar buiten dat het zwaar is dat het door de bv op jou neerkomt, vraag ik me af of er niet iets aan het slapen is te doen. Als je baby niet zelf in slaap kan vallen én per saldo te weinig slaapt (dat denk ik omdat een baby van Floris' leeftijd echt nog veel moet slapen) dan kom je in een negatieve spiraal terecht. Wat hebben jullie al geprobeerd om hem te laten slapen behalve op schoot houden en laten huilen?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
zo even een klaagt/spuipost
ik ben de bv even zo zat. nou ja vooral t feit dat floris alleen in slaap wil vallen aan de borst. ik kan nooit even denken ik ga nu slapen, R neem jij t even over.
Plus dat ie de afgelopen dagen amper wil slapen overdag. En s avonds slaapt ie dus pas rond half elf. En af en toe een hazenslaapje op schoot. Ook alleen bij mij, geef k m aan R is ie weer klaarwakker en huilen, tot ie weer drie slokken drinkt en weer in slaap valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |