Wat sneu ik las net dat bijna alle kindjes ziek waren
Hoe is het met Diego?
Orea, als dit zo blijft regelmatig temperaturen en zodra je boven de 38 zit meteen aan de bel trekken! Er waart kennelijk echt een virus rond ergens.
En Nathan heeft geslapen! Van 22.45 tot 8.15

! Ik dacht echt dat er iets ontzettend mis was, laat ie zn moeder slapen als hij net uit het ziekenhuis is gekomen... Slaapt trouwens weer.
In het ziekenhuis heeft hij ook heel goed geslapen 's nachts, de laatste nacht vertelde de zuster bij de nachtvoeding dat ze al 2 keer bij mn bed had gestaan en dat ik niet wakker werd en of ik dan wel wakker wordt als Nathan wakker wordt. Oh ja hoor, ik word echt wel wakker als mn zoon honger heeft.
Sonnetje, kun je liggend voeden? Als ik merk dat Nathan moe is en ik ben zelf ook moe ga ik met hem in bed liggen, meestal valt hij dan na 5 slokken in slaap, daarna laat ik hem lekker liggen en slaapt ie zo een tijd.
Ik zag een aantal posts staan over weggaan zonder kind, ik ben nog niet eens toe aan een paar uurtjes weggaan met man naar de bios ofzo. Wel ga ik op zaterdag in mn eentje naar de markt en eventjes de stad in, en gisteravond ben ik even een uurtje bij free aan de thee geweest. Maar dan ben ik wel rustig omdat ik weet dat manlief thuis is en heel goed voor Nathan zorgt.