Een leuk programma op de radioquote:Echte Jannen is de show voor echte mannen op Radio 1 (vrouwen mogen ook luisteren). Elke zondagnacht tussen 00:00 en 02:00 bespreken Jan Roos en Jan Dijkgraaf de situatie op straat, op het Binnenhof, op de sportvelden en in de kroeg. Geen heilige huisjes, niet politiek-correct, wel rauw en echt. En dat op een tijdstip waarop alle roze OV-chipkaarthouders van Nederland al lang en breed op één oor liggen. Echte Jannen is het eindsignaal van het weekend en het startsein van een nieuwe week.
Dus luister naar Echte Jannen. Wees geen Johan!
Hoquote:Op maandag 13 september 2010 00:32 schreef alors het volgende:
Echt ultiem slecht, en zodra de gast weg is, stort het helemaal in.
Denk Theo, daar zit de pijn/haatquote:Op maandag 13 september 2010 00:37 schreef remlof het volgende:
"Ik denk dat Ayaan Hirsi Ali een pot is"
Ow en ze mag dood neervallen
Welneequote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef borisz het volgende:
Hennis als politicus heeft goed werk gedaan in Europa.![]()
Simek is wel
Toen was ze al weg natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
WelneeDat zogenaamde wat ze binnensleepte?
Puntje bij paaltje werd het flink afgezwakt aangenomen.
Pft, nee, tegenvaller.
Ik vind haar wel ok, maar volgens mij is het probleem dat ze ook niet zoveel 'kan zeggen'.quote:Op maandag 13 september 2010 00:35 schreef yvonne het volgende:
Hennis vind ik he-le-maal niks. Die vind ik nou echt omhoog gevallen.
Nofi.
En je hoeft niet meteen sterallures te krijgen Ed!quote:Op maandag 13 september 2010 10:39 schreef ThE_ED het volgende:
Qua eigengeilerij: ik vond het beter/soepeler dan vorige week. Nu zal het altijd wel een programma blijven dat niet bij het gehele radio-1 publiek in de smaak valt, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
Jamaar jij bent een VVD-erquote:Op maandag 13 september 2010 10:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik vind haar wel ok, maar volgens mij is het probleem dat ze ook niet zoveel 'kan zeggen'.
LOL, ja, al die volgers, al die aandacht nu...quote:Op maandag 13 september 2010 10:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je hoeft niet meteen sterallures te krijgen Ed!
Ik ken je nog toen je zo * wijst hoogte aan, was!
Niks meer terugzeggen op den Twitters, pffffft
Radio1.nl en dan gewoon terugluisteren via TERUGLUISTEREN OP TIJD linkerkant op de website.quote:Op zondag 19 september 2010 22:35 schreef gers het volgende:
is dit ook eigenlijk online terug te luisteren
Ik vind vd Veer echt een goede radiogastquote:Op maandag 20 september 2010 00:19 schreef alors het volgende:
ze moeten het echt ontzettend van de gast hebben.
Simek was al een held, en dat blijft, nog steeds jammer dat ie zijn eigen programma niet meer heeft.quote:Op maandag 20 september 2010 00:31 schreef yvonne het volgende:
SimekDat item vind ik echt geweldig.
bedroevende immitatie.quote:Op maandag 20 september 2010 00:31 schreef yvonne het volgende:
SimekDat item vind ik echt geweldig.
Dat was best slecht inderdaad.quote:Op maandag 20 september 2010 00:37 schreef yvonne het volgende:
Dat radiospelletje
En dat commentaar van vd Veer
Ik ben de enige die er om moet lachen hèquote:
Praten op de radio vind ik altijd goed. Als ik muziek wil horen dan zoek ik spotify of een cd'tje op.quote:Op maandag 20 september 2010 00:41 schreef yvonne het volgende:
Radio Bergeijk?
Nee joh.
Talkradio lijkt het op!!!
Says whoquote:
Iedereen zit op dat twitter he!quote:Op maandag 20 september 2010 00:18 schreef yvonne het volgende:
Moet ik het hele topic alleen vollullen?
Ja, maar ook op Twiter weinig FOK!kers die het volgden.quote:Op maandag 20 september 2010 19:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Iedereen zit op dat twitter he!
Rotjeugd!
Wat vind je er zo goed aan ?quote:Op maandag 20 september 2010 19:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ook op Twiter weinig FOK!kers die het volgden.
Vreemd, ik vind het namelijk best des FOK!s het programma.
Ik vind de gekozen gasten leuk, Jan Roos kan lekker doorvragen, beetje vilein, beetje doorzeuren, beetje prikken, gekozen muziek was gister prima.quote:
Ik ben een radio 1 luisteraar. Heb er een half uur van gehoord. Vond het veel geschreeuw. Die van der Veer is toch tenenkrommend met zijn pijp om zijn onzekerheid te verbergen. Die vent heeft kritiek op alles en iedereen zonder een greintje van humor. Lees de columns van Gerrit Komrij eens na die wist hoe het moest.quote:Op maandag 20 september 2010 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind de gekozen gasten leuk, Jan Roos kan lekker doorvragen, beetje vilein, beetje doorzeuren, beetje prikken, gekozen muziek was gister prima.
Ja, ergens vind ik het een beetje op FOK! lijken, maar de FOK!ker is weer meer een radio3 luisteraar.
Jan Roos heeft de tulpen rally gereden trouwens. Wist je dat ?quote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef yvonne het volgende:
Jan Roos heeft een radiostem waar je aan moet wennen vind ik, op dit moment krijg ik er een Sesamstraat-beeld bij
Hij deed het slecht. Van het kruitje in het riet gestuurd Yvonne.quote:
Zag er achteraf niet rooskleurig uit voor hem.quote:
http://www.radio1.nl/quote:Op maandag 20 september 2010 20:47 schreef albertams het volgende:
Waar is die podcast ergens te vinden dan ?
Wat is er mis met Dijkgraaf?quote:
Hoera!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef borisz het volgende:
Straks in #EchteJannen: @ajboekestijn @jeaninehennis @Baspaternotte @ikbendries @roboudkerk @the_ed @estherouwehand.
The right side won van What fun!quote:
De faalpoliticus himself weet het beterquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:27 schreef alors het volgende:
Ik kan AJ Boekensteijn gewoon niet serieus nemen en dat is zijn eigen schuld.
Alsof ik daar naar luister.quote:
Ja, daar wel naar.quote:
Hij voorspelde toen de eerste formatiepoging mislukte dat deze coalitie er alsnog zou komen, dus kudo's voor hem.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:27 schreef alors het volgende:
Ik kan AJ Boekensteijn gewoon niet serieus nemen en dat is zijn eigen schuld.
Hoezo vind je Dijkgraaf een kneus?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij voorspelde toen de eerste formatiepoging mislukte dat deze coalitie er alsnog zou komen, dus kudo's voor hem.
Eerste keer dat ik naar deze show luister, maar die Dijkgraaf is een kneus zeg.
Hij belde daarstraks die twitter-dude op, om verhaal te halen. Op zich prima, maar hij deed dat totaal niet overtuigend. Volgens mij was hij zelfs zenuwachtig. Hij liet die andere dude ook totaal niet uitspreken. Dat optreden was echt een zwaktebod. Verder vind ik dat hij bij HP/DeTijd slecht werk heeft geleverd.quote:
Echt (HP/DeTijd)? Ik vond juist dat ie van HP weer een leuker blad gemaakt heeft, het was danig ingedutquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij belde daarstraks die twitter-dude op, om verhaal te halen. Op zich prima, maar hij deed dat totaal niet overtuigend. Volgens mij was hij zelfs zenuwachtig. Hij liet die andere dude ook totaal niet uitspreken. Dat optreden was echt een zwaktebod. Verder vind ik dat hij bij HP/DeTijd slecht werk heeft geleverd.
Ik vond dat het nogal aan degelijkheid moest inboeten, onder andere door die afgrijselijke Blijboom. Maar ieder zijn meugquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt (HP/DeTijd)? Ik vond juist dat ie van HP weer een leuker blad gemaakt heeft, het was danig ingedut
Grappigquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vond dat het nogal aan degelijkheid moest inboeten, onder andere door die afgrijselijke Blijboom. Maar ieder zijn meugIk hoor Arend graag spreken, anderen weer niet
Hij zou eenvoudig Dominique Weessie kunnen vervangen als deze onverhoopt PowNews niet kan presenteren. Ik hoor het verschil niet...quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:54 schreef Omnifacer het volgende:
Ik moet toch altijd zo grinniken om de manier waarop AJB zich uitdrukt. Wat hij zegt, en die intonatie
Nee, de Jannen zijn nog wel liberaalquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:00 schreef Deckard het volgende:
Zou wel passen bij een partij dat volledig scheef is gegroeid met haar principes en grondbeginselen.
Dat ligt toch echt aan jezelf.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij zou eenvoudig Dominique Weessie kunnen vervangen als deze onverhoopt PowNews niet kan presenteren. Ik hoor het verschil niet...
Drieduizend euro van Elsevier.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jezelf.
Zei hij nou dat hij 5k per avond pakt?
Mee eens, word met de week beter, ook qua gasten en onderwerpen.quote:
Een kinderhand is blijkbaar snel gevuld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 02:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mee eens, word met de week beter, ook qua gasten en onderwerpen.
Ik vind die 2 uur anders wel vliegensvlug voorbij gaan.
Van mij mogen ze, meerdere keren per week langskomen.
Eindelijk echte radio.
Ik kan me voorstellen dat je de verandering van HP wellicht niet kunt waarderen, maar ik denk dat 't het blad wel overlevingskansen heeft gegeven en terug op de kaart heeft gezet. Maar dat heeft eigenlijk geen reet met EJ te maken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Verder vind ik dat hij bij HP/DeTijd slecht werk heeft geleverd.
Ik heb maar 4 minuten heh. Geluid moet vanaf deze week wel beter zijn, overigens. (Nieuwe mic voor mij)quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:33 schreef yvonne het volgende:
Godver Ed, laat je amandelen knippen of koop een nieuwe microfoon, en haal eens adem!
Zeur niet zeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef BradleyQ het volgende:
Hoe kan een moeder van twee of meer kinderen nou tot half twee twee uur opblijven?
Tweede uur luister ik in bed. Denk niet dat ik het einde wakker haalquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:58 schreef borisz het volgende:
Tweede uur gaan we terugluisteren. Nu slapen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:00 schreef alors het volgende:
Ik moet ze wel punten geven voor de muziek trouwensals ze dat nou non-stop zouden doen dan zou het een goed programma zijn.
Jan Westbroek, ja wij 50ers zijn me er eentjequote:Op maandag 11 oktober 2010 01:03 schreef remlof het volgende:
Ah Jan Westbroek, die ken je ook wel yvonne
De gasten redden de show tot nu toe imo. Als je die twee 2 uur met elkaar laat kletsen blijft er niks over. Ze zijn veel te geforceerd bezig om rechts en cynisch te zijn.quote:
Dit komt uit de tijd dat ik geen 3fm luisterde maar TMF en MTV keek, waar toen nog clips werden uitgezonden ipv realityshows.quote:
Dat is.. en eehquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:13 schreef wolferl het volgende:
Ik vind Henk wel lachen altijd.
WAT IS WAAAR
Wat een geleuter is wel topquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:47 schreef wolferl het volgende:
Kijk er altijd naar uit als EchteJannen begint, maar ben toch ook weer blij als het bijna afgelopen is.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:00 schreef alors het volgende:
Ik moet ze wel punten geven voor de muziek trouwensals ze dat nou non-stop zouden doen dan zou het een goed programma zijn.
Pffffffffffff, dat vroeg ik aan Martin Koolhoven wat #echtejannen isquote:
Ik hoop dat ze allemaal dronken zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:21 schreef remlof het volgende:
EchteJannen Zondag in #EchteJannen: @HeroBrinkman @Teunvandekeuken @Jeaninehennis @baspaternotte @The_Ed en een Wereldrecordpoging! Luister zondagnacht!
2 minutes ago
Ik hoop dat Hero dronken is
Banglesquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens kijken wat ze draaien uit je playlist borisz
Ze waren net zijn microfoon aan het vervangenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef alors het volgende:
tering heeft die ene gozer zijn microfoon opgegeten? wat tettert ie erin zeg
Ja, ze moeten er eens wat drank in gietenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:13 schreef yvonne het volgende:
En wat is Brinkman, nu al, een saaie gast.
Omdat de VVD de weg kwijt is en de PvdA niet. Of wou jij de VVD nog liberaal noemen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:27 schreef alors het volgende:
Waarom is 'rechts' zo geobsedeerd door 'links'? laatst ook al zo'n VVD huilie bij Prem die op de vraag wat de VVD nu zou gaan veranderen niks anders kon uitbrengen dan hoe erg links het wel niet allemaal had verpest de afgelopen decennia
quote:Wat moeten we draaien bij Echte Jannen?
• Michel Fugain - Une Belle Histoire
• Maggie Reilly - To France
• Dropkick Murpheys - The Green Fields Of France
• Charles Aznavour - She
• In-Grid - Tu Es Foutu
• Franz Ferdinand - Take Me Out
• Alizée - Moi Lolita
• Edith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien
• Manau - La Tribu De Dana
• Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara
quote:Waar Pim ooit tegen zei: ach mens ga koken.
quote:Ow die!Op maandag 25 oktober 2010 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar Pim ooit tegen zei: ach mens ga koken.
quote:wouke van scherrenburg
Zijn er nog mensen die via de ether luisteren dan?quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:16 schreef ThE_ED het volgende:
Volgende week niet in de ether, dat is wel een beetje ruk ook.
Ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die via de ether luisteren dan?
Heb je nog geen klokradio met wifi?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik in bed lig dan doe ik de radio aan, omdat mn pc dan uitstaat.
Snappie?
Ik zie een verband.quote:Op maandag 1 november 2010 00:11 schreef alors het volgende:
Wat zijn ze vanavond slecht zeg. Kontlikken bij Rutte, pronken met een sneue scoop en dan ook nog Kim Holland te gast... Ik kan niet wachten tot ie eruit valt om kwart over 12...
Het gold alleen voor luisteraars in Midden-Nederland en van jou weet ik dat je in Noord-Nederland woont.quote:
QFT (voor 90%).quote:
Hoe komen ze erop.quote:
Ik vind het politieke element juist het leukste aan Echte Jannen.quote:Op maandag 1 november 2010 00:48 schreef borisz het volgende:
Ze wilden weer eens iets anders dan de politieke gasten denk ik
Wat vond je slecht dan?quote:Op maandag 1 november 2010 01:18 schreef yvonne het volgende:
Kijk, echtejannen, we proberen het écht, maar het is gewoon slecht.
Helaas.
Amenquote:Op maandag 1 november 2010 01:18 schreef yvonne het volgende:
Kijk, echtejannen, we proberen het écht, maar het is gewoon slecht.
Helaas.
Dat klinkt niet best dan, ze zijn nog maar zo kort bezig en als er nu al luistereraars zeggen dat ze nóg slechtere uitzendingen gehoord hebben..quote:Op maandag 1 november 2010 02:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat vond je slecht dan?
Ik heb ze slechtere uitzendingen horen maken.
Laten we het daar maar op houdenquote:FOK.nl, de onbestraalbare tumor van het internet
Ik zelf vaak toch zeker voor de helft wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die via de ether luisteren dan?
Kun je op hun site zienquote:Op maandag 8 november 2010 00:18 schreef mr-green het volgende:
Benieuwd wat voor muziek ze straks gaan draaien...
Helaas, we moeten het met Sabine Uitslag doen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:20 schreef Xenomaniac het volgende:
En? Vandaag weer zo'n gezellige linkse gast?
Ik voorzie gevatte tweets over #uitslagquote:Op zondag 14 november 2010 23:56 schreef alors het volgende:
Nou bereid je maar voor op een CDA politiek correcte uitzending met natuurlijk een fragmentje van Sabine als zangeres van haar band en wat geblaat over hoe lekker ze wel niet is.
Wie was deze week nou een echte Jan of Johan..quote:Op zondag 14 november 2010 23:56 schreef alors het volgende:
Nou bereid je maar voor op een CDA politiek correcte uitzending met natuurlijk een fragmentje van Sabine als zangeres van haar band en wat geblaat over hoe lekker ze wel niet is.
Ik vind ze beide bazen stemmen hebben vooral Jan met bril heeft een goede stemquote:Op zondag 14 november 2010 23:58 schreef marcodej het volgende:
Ik vind die Dijkgraaf zo'n zeikerig, arrogante stem hebben. Verder wel een aardig programma.
Zo zitten de meeste radioprogramma's in elkaar hoor met vaste rubriekenquote:Op maandag 15 november 2010 00:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wie was deze week nou een echte Jan of Johan..
Sabine Uitslag praatje
Muziekje voor Sabine
Beetje gebbetjes maken
Sabine gelul
Column Dijkgraaf (wesley is homo)
Muziekje voor Sabine
Echt Jan of Johan test
Sabine gaat zingen
Column Simek
Gewauwel over CDA
Bellen met Patternote
Muziek
Rosa Timmer met haar geile gedachten over Jannen
Bellen met The_ED
Muziek
Sabine gelul
Column Jan Roos
Spelletje 3 nieuwsfeiten 1 quote
Column Dijkshoorn
Wat een geleuter
Naneuk
Zo is het programma ongeveer.
Jij hebt zo geljik.quote:Op maandag 15 november 2010 00:02 schreef wolferl het volgende:
Wie was deze week nou een echte Jan of Johan..
Sabine Uitslag praatje
Muziekje voor Sabine
Beetje gebbetjes maken
Sabine gelul
Column Dijkgraaf (wesley is homo)
Muziekje voor Sabine
Echt Jan of Johan test
Sabine gaat zingen
Column Simek
Gewauwel over CDA
Bellen met Patternote
Muziek
Rosa Timmer met haar geile gedachten over Jannen
Bellen met The_ED
Muziek
Sabine gelul
Column Jan Roos
Spelletje 3 nieuwsfeiten 1 quote
Column Dijkshoorn
Wat een geleuter
Naneuk
Zo is het programma ongeveer.
nee Paul.quote:Op maandag 15 november 2010 00:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo zitten de meeste radioprogramma's in elkaar hoor met vaste rubrieken
Ik nietquote:Op maandag 15 november 2010 00:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
nee Paul.
Ik wil verrast worden, niet elke week een deja-vu krijgen van de vorige uitzending(en).
Lucassen is Hors Categorie...quote:Op maandag 15 november 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
PVVer Lucassen is inderdaad een enorme Johan.
Radio Veronica heeft ook al 2 topicsquote:Op maandag 15 november 2010 00:38 schreef borisz het volgende:
Zowaar een radioshow wat richting een tweede topic gaat.
Dat dat kan naast 3fm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |