Hij voorspelde toen de eerste formatiepoging mislukte dat deze coalitie er alsnog zou komen, dus kudo's voor hem.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:27 schreef alors het volgende:
Ik kan AJ Boekensteijn gewoon niet serieus nemen en dat is zijn eigen schuld.
Hoezo vind je Dijkgraaf een kneus?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij voorspelde toen de eerste formatiepoging mislukte dat deze coalitie er alsnog zou komen, dus kudo's voor hem.
Eerste keer dat ik naar deze show luister, maar die Dijkgraaf is een kneus zeg.
Hij belde daarstraks die twitter-dude op, om verhaal te halen. Op zich prima, maar hij deed dat totaal niet overtuigend. Volgens mij was hij zelfs zenuwachtig. Hij liet die andere dude ook totaal niet uitspreken. Dat optreden was echt een zwaktebod. Verder vind ik dat hij bij HP/DeTijd slecht werk heeft geleverd.quote:
Echt (HP/DeTijd)? Ik vond juist dat ie van HP weer een leuker blad gemaakt heeft, het was danig ingedutquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij belde daarstraks die twitter-dude op, om verhaal te halen. Op zich prima, maar hij deed dat totaal niet overtuigend. Volgens mij was hij zelfs zenuwachtig. Hij liet die andere dude ook totaal niet uitspreken. Dat optreden was echt een zwaktebod. Verder vind ik dat hij bij HP/DeTijd slecht werk heeft geleverd.
Ik vond dat het nogal aan degelijkheid moest inboeten, onder andere door die afgrijselijke Blijboom. Maar ieder zijn meugquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt (HP/DeTijd)? Ik vond juist dat ie van HP weer een leuker blad gemaakt heeft, het was danig ingedut
Grappigquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vond dat het nogal aan degelijkheid moest inboeten, onder andere door die afgrijselijke Blijboom. Maar ieder zijn meugIk hoor Arend graag spreken, anderen weer niet
Hij zou eenvoudig Dominique Weessie kunnen vervangen als deze onverhoopt PowNews niet kan presenteren. Ik hoor het verschil niet...quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:54 schreef Omnifacer het volgende:
Ik moet toch altijd zo grinniken om de manier waarop AJB zich uitdrukt. Wat hij zegt, en die intonatie
Nee, de Jannen zijn nog wel liberaalquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:00 schreef Deckard het volgende:
Zou wel passen bij een partij dat volledig scheef is gegroeid met haar principes en grondbeginselen.
Dat ligt toch echt aan jezelf.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij zou eenvoudig Dominique Weessie kunnen vervangen als deze onverhoopt PowNews niet kan presenteren. Ik hoor het verschil niet...
Drieduizend euro van Elsevier.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jezelf.
Zei hij nou dat hij 5k per avond pakt?
Mee eens, word met de week beter, ook qua gasten en onderwerpen.quote:
Een kinderhand is blijkbaar snel gevuld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 02:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mee eens, word met de week beter, ook qua gasten en onderwerpen.
Ik vind die 2 uur anders wel vliegensvlug voorbij gaan.
Van mij mogen ze, meerdere keren per week langskomen.
Eindelijk echte radio.
Ik kan me voorstellen dat je de verandering van HP wellicht niet kunt waarderen, maar ik denk dat 't het blad wel overlevingskansen heeft gegeven en terug op de kaart heeft gezet. Maar dat heeft eigenlijk geen reet met EJ te maken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Verder vind ik dat hij bij HP/DeTijd slecht werk heeft geleverd.
Ik heb maar 4 minuten heh. Geluid moet vanaf deze week wel beter zijn, overigens. (Nieuwe mic voor mij)quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:33 schreef yvonne het volgende:
Godver Ed, laat je amandelen knippen of koop een nieuwe microfoon, en haal eens adem!
Zeur niet zeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef BradleyQ het volgende:
Hoe kan een moeder van twee of meer kinderen nou tot half twee twee uur opblijven?
Tweede uur luister ik in bed. Denk niet dat ik het einde wakker haalquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:58 schreef borisz het volgende:
Tweede uur gaan we terugluisteren. Nu slapen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:00 schreef alors het volgende:
Ik moet ze wel punten geven voor de muziek trouwensals ze dat nou non-stop zouden doen dan zou het een goed programma zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |