Says whoquote:
Iedereen zit op dat twitter he!quote:Op maandag 20 september 2010 00:18 schreef yvonne het volgende:
Moet ik het hele topic alleen vollullen?
Ja, maar ook op Twiter weinig FOK!kers die het volgden.quote:Op maandag 20 september 2010 19:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Iedereen zit op dat twitter he!
Rotjeugd!
Wat vind je er zo goed aan ?quote:Op maandag 20 september 2010 19:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ook op Twiter weinig FOK!kers die het volgden.
Vreemd, ik vind het namelijk best des FOK!s het programma.
Ik vind de gekozen gasten leuk, Jan Roos kan lekker doorvragen, beetje vilein, beetje doorzeuren, beetje prikken, gekozen muziek was gister prima.quote:
Ik ben een radio 1 luisteraar. Heb er een half uur van gehoord. Vond het veel geschreeuw. Die van der Veer is toch tenenkrommend met zijn pijp om zijn onzekerheid te verbergen. Die vent heeft kritiek op alles en iedereen zonder een greintje van humor. Lees de columns van Gerrit Komrij eens na die wist hoe het moest.quote:Op maandag 20 september 2010 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind de gekozen gasten leuk, Jan Roos kan lekker doorvragen, beetje vilein, beetje doorzeuren, beetje prikken, gekozen muziek was gister prima.
Ja, ergens vind ik het een beetje op FOK! lijken, maar de FOK!ker is weer meer een radio3 luisteraar.
Jan Roos heeft de tulpen rally gereden trouwens. Wist je dat ?quote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef yvonne het volgende:
Jan Roos heeft een radiostem waar je aan moet wennen vind ik, op dit moment krijg ik er een Sesamstraat-beeld bij
Hij deed het slecht. Van het kruitje in het riet gestuurd Yvonne.quote:
Zag er achteraf niet rooskleurig uit voor hem.quote:
http://www.radio1.nl/quote:Op maandag 20 september 2010 20:47 schreef albertams het volgende:
Waar is die podcast ergens te vinden dan ?
Wat is er mis met Dijkgraaf?quote:
Hoera!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef borisz het volgende:
Straks in #EchteJannen: @ajboekestijn @jeaninehennis @Baspaternotte @ikbendries @roboudkerk @the_ed @estherouwehand.
The right side won van What fun!quote:
De faalpoliticus himself weet het beterquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:27 schreef alors het volgende:
Ik kan AJ Boekensteijn gewoon niet serieus nemen en dat is zijn eigen schuld.
Alsof ik daar naar luister.quote:
Ja, daar wel naar.quote:
Hij voorspelde toen de eerste formatiepoging mislukte dat deze coalitie er alsnog zou komen, dus kudo's voor hem.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:27 schreef alors het volgende:
Ik kan AJ Boekensteijn gewoon niet serieus nemen en dat is zijn eigen schuld.
Hoezo vind je Dijkgraaf een kneus?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij voorspelde toen de eerste formatiepoging mislukte dat deze coalitie er alsnog zou komen, dus kudo's voor hem.
Eerste keer dat ik naar deze show luister, maar die Dijkgraaf is een kneus zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |