Jan Westbroek, ja wij 50ers zijn me er eentjequote:Op maandag 11 oktober 2010 01:03 schreef remlof het volgende:
Ah Jan Westbroek, die ken je ook wel yvonne
De gasten redden de show tot nu toe imo. Als je die twee 2 uur met elkaar laat kletsen blijft er niks over. Ze zijn veel te geforceerd bezig om rechts en cynisch te zijn.quote:
Dit komt uit de tijd dat ik geen 3fm luisterde maar TMF en MTV keek, waar toen nog clips werden uitgezonden ipv realityshows.quote:
Dat is.. en eehquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:13 schreef wolferl het volgende:
Ik vind Henk wel lachen altijd.
WAT IS WAAAR
Wat een geleuter is wel topquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:47 schreef wolferl het volgende:
Kijk er altijd naar uit als EchteJannen begint, maar ben toch ook weer blij als het bijna afgelopen is.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:00 schreef alors het volgende:
Ik moet ze wel punten geven voor de muziek trouwensals ze dat nou non-stop zouden doen dan zou het een goed programma zijn.
Pffffffffffff, dat vroeg ik aan Martin Koolhoven wat #echtejannen isquote:
Ik hoop dat ze allemaal dronken zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:21 schreef remlof het volgende:
EchteJannen Zondag in #EchteJannen: @HeroBrinkman @Teunvandekeuken @Jeaninehennis @baspaternotte @The_Ed en een Wereldrecordpoging! Luister zondagnacht!
2 minutes ago
Ik hoop dat Hero dronken is
Banglesquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens kijken wat ze draaien uit je playlist borisz
Ze waren net zijn microfoon aan het vervangenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef alors het volgende:
tering heeft die ene gozer zijn microfoon opgegeten? wat tettert ie erin zeg
Ja, ze moeten er eens wat drank in gietenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:13 schreef yvonne het volgende:
En wat is Brinkman, nu al, een saaie gast.
Omdat de VVD de weg kwijt is en de PvdA niet. Of wou jij de VVD nog liberaal noemen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:27 schreef alors het volgende:
Waarom is 'rechts' zo geobsedeerd door 'links'? laatst ook al zo'n VVD huilie bij Prem die op de vraag wat de VVD nu zou gaan veranderen niks anders kon uitbrengen dan hoe erg links het wel niet allemaal had verpest de afgelopen decennia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |