Een kinderhand is blijkbaar snel gevuld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 02:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mee eens, word met de week beter, ook qua gasten en onderwerpen.
Ik vind die 2 uur anders wel vliegensvlug voorbij gaan.
Van mij mogen ze, meerdere keren per week langskomen.
Eindelijk echte radio.
Ik kan me voorstellen dat je de verandering van HP wellicht niet kunt waarderen, maar ik denk dat 't het blad wel overlevingskansen heeft gegeven en terug op de kaart heeft gezet. Maar dat heeft eigenlijk geen reet met EJ te maken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Verder vind ik dat hij bij HP/DeTijd slecht werk heeft geleverd.
Ik heb maar 4 minuten heh. Geluid moet vanaf deze week wel beter zijn, overigens. (Nieuwe mic voor mij)quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:33 schreef yvonne het volgende:
Godver Ed, laat je amandelen knippen of koop een nieuwe microfoon, en haal eens adem!
Zeur niet zeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef BradleyQ het volgende:
Hoe kan een moeder van twee of meer kinderen nou tot half twee twee uur opblijven?
Tweede uur luister ik in bed. Denk niet dat ik het einde wakker haalquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:58 schreef borisz het volgende:
Tweede uur gaan we terugluisteren. Nu slapen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:00 schreef alors het volgende:
Ik moet ze wel punten geven voor de muziek trouwensals ze dat nou non-stop zouden doen dan zou het een goed programma zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |