http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a1.MiMe.mp4quote:Op zondag 12 september 2010 23:26 schreef Ragboer het volgende:
Heeft iemand een MP4-linkje van de eerste aflevering?
Die werkt niet: "404 - File or directory not found. The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable".quote:Op zondag 12 september 2010 23:33 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a1.MiMe.mp4
quote:
quote:
ik kom niet meer bijquote:
Ja zat met RTL7 in me kopquote:
Volgens mij met blauw t-shirtje? Want trekt dezelfde bakkesquote:Op maandag 13 september 2010 22:35 schreef Hooidraad het volgende:
De grote broer van Jokertje als kandidaat bij Take Me Out
Vanaf 16:00.
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s4_a16.xml
T-shirtje? Gewoon de kandidaat vanaf 16 minuten.quote:Op maandag 13 september 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij met blauw t-shirtje? Want trekt dezelfde bakkes
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Misschien is het al gepost maar ach;
Barbie doet Barbie na.
quote:
Die jongens heeft ze gewoon ff meegenomen naar slaapkamerquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Misschien is het al gepost maar ach;
Barbie doet Barbie na.
Ze verstaan Jokertje nietquote:
Hij versiert gewoon vrouwen zoals hij kerstbomen versiertquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:10 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ze verstaan Jokertje nietHoe erg moet dat bij Matsoe Matsoe dan wel niet zijn
quote:
Tuurlijk wel. Het is best een geinige gozer, en volgens mij vinden vrouwen hem ook heus niet lelijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:40 schreef bierjoost het volgende:
Het zou me niks verbazen als Jokertje überhaupt geen enkele chick regelt die drie weken lang.
dat maken die programmas je wijs ja. pubers gaan met die verwachting erheen en, tenminste in 'mijn tijd' in Lloret, verwachten wel even te scoren. Valt dat even tegen als je aankomt en de verhouding (vrijgezelle) mannen / vrouwen is 10/1quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er sowieso een hele hoop gigabezopen vrouwen.
quote:
quote:Jokertje: Do you like Suhgoniesos?
Chick: What?
Jokertje: Suhgoniesos?
Ja daar staat Lloret ook bekend om.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat maken die programmas je wijs ja. pubers gaan met die verwachting erheen en, tenminste in 'mijn tijd' in Lloret, verwachten wel even te scoren. Valt dat even tegen als je aankomt en de verhouding (vrijgezelle) mannen / vrouwen is 10/1
Nog minimaal acht zei Jokertje vrijdag op 538quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:16 schreef planethugo het volgende:
hoeveel afleveringen komen er eigenlijk?
Omigod, Tony met die rietjes!quote:
Net dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:20 schreef Pino112 het volgende:
Jokertje vanmiddag te gast bij Coen en Sandershow @ 3FM
Volgens mij loopt die gast de hele dag te fakkelen.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:43 schreef MikeyMo het volgende:
Matsoe Matsoe, veel slomer komen ze niet
bjoetiegoeroe!quote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef tuintegel het volgende:
De zestig jarige barbie is Anita de Beautyqueen
@1.14 "This guy is the ultimate creep"quote:
Die kerel is wel briljantquote:Op donderdag 16 september 2010 10:43 schreef MikeyMo het volgende:
Matsoe Matsoe, veel slomer komen ze niet
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:46 schreef Utca het volgende:
[..]
@1.14 "This guy is the ultimate creep"
als dat gebeurd is dan zit dat arme meisje de komende weken zich alvast te schamen voordat het op tv komtquote:Op donderdag 16 september 2010 13:24 schreef RaymanNL het volgende:
omg, ik ben benieuwd of Jokertje deze serie nog een meisje versierd
Ze heeft geen tijd want prinsesjes zijn nooit te gast bij dat soort ordinaire programma's.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef Tegan het volgende:
Waarom was Roos eigenlijk niet bij DWDD, als enige van de acht?
Ze kwam ook niet in andere programma's
RTL Boulevard -> Tony en Robert.
Life 4 You oid -> Vincent en Elize.
De Coen en Sandershow -> Robert.
Wil ze niets meer te maken hebben met Oh Oh Cherso?!
ZE MOET AAN UHHHHH POPSTARS OFZOOO EENS MEEDOEN UUUHHHquote:
Link werkt niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.3fm.nl/#/ajax/overlay/gemist/1893 Jokertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |