Omdat ze dachten van: Hé, iemand die er zo jong uit ziet kan nooit 18 of ouder zijn, dus vast een vals rijbewijs!quote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
Voor die 2 uur rijden dachten we wel dat het gewoon zonder nr bord kon..
Alleen t was niet mijn verantwoordelijkheid, t was niet mijn auto en ik reed niet dus waarom nemen ze dan die van mij af
als je duits had gekund had je het de beste man kunnen vragenquote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
Alleen t was niet mijn verantwoordelijkheid, t was niet mijn auto en ik reed niet dus waarom nemen ze dan die van mij af
Je hoofd stond ze niet aan... Geen Bieberfans zeg maar... En Befehl ist Befehl.quote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
Dat zou het geweest zijn, ik lijk niet echt meer op de foto op mijn rijbewijsquote:Op zondag 12 september 2010 22:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat ze dachten van: Hé, iemand die er zo jong uit ziet kan nooit 18 of ouder zijn, dus vast een vals rijbewijs!
Die zijn niet meer geldig en het is denk ik zelfs strafbaar dat jij ze nog hebt. Aangezien je ze in moet leveren op het Politiebureau, waar hij vernietigd wordt, of je hem zelf moet vernietigen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:59 schreef xyzyx het volgende:
Vraag me trouwens wel af hoe het zit met de geldigheid van die rijbewijzen die 'kwijt' waren.. Nouja ik gebruik die andere alleen als ik mn nieuwste niet kan vinden
Net zoals je niet meer lijkt op die half jaar oude foto op Hyves?quote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat zou het geweest zijn, ik lijk niet echt meer op de foto op mijn rijbewijs
Ja, zat het net te lezen.quote:Op zondag 12 september 2010 23:01 schreef Hyman het volgende:
John's phone
Deze telefoon is fucking geweldigzelfs mn pa zou er mee overweg kunnen gaan.
Had ze groot gelijk gegeven als ik nog een bieberkapsel had. Dat mormel mogen ze ook preventief van de weg af halen, al snap ik nog niet dat die kerel nog leeft want als ik 16 was en constant de beschikking had over een ferrari dan denk ik niet dat ik nog geleefd hadquote:Op zondag 12 september 2010 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je hoofd stond ze niet aan... Geen Bieberfans zeg maar... En Befehl ist Befehl.
Ik heb nog kort haar op de foto op mijn rijbewijsquote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Net zoals je niet meer lijkt op die half jaar oude foto op Hyves?
Dat kan mn iPhone niet, notities maken in mijn telefoonboek..quote:Op zondag 12 september 2010 23:02 schreef Hyman het volgende:
een echt telefoonboekje aan de achterkant én een inkt stylus!
Laat staan een fysiek telefoonboekje!quote:Op zondag 12 september 2010 23:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat kan mn iPhone niet, notities maken in mijn telefoonboek..
STEVE WAT DOEJE
Kut ook nietquote:Op zondag 12 september 2010 23:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Laat staan een fysiek telefoonboekje!
Ik kom er elke dagquote:
Flappiequote:
Is dat zo?quote:
Niet echt een aanrader, maar wel te drinken.quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef VASND het volgende:
Bier met Red Bull, iemand bekend mee of dat te zuipen is?
Pistool!quote:
waarom zou je dat uberhaupt willenquote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef VASND het volgende:
Vodka red bull.quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef VASND het volgende:
NOESquote:Op zondag 12 september 2010 23:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ben die ava trouwens kwijt nu m'n HD overleden is
Mijne is fantastischerquote:Op zondag 12 september 2010 23:18 schreef TripleP het volgende:
Ik heb mijn nieuwe laptop en hij is echt fantastisch.
Inmiddels anderhalve week binnen ja, morgen terug naar de winkel. In ontvangst genomen, vanaf dat moment:quote:Op zondag 12 september 2010 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nu ik erover denk, moet fotoshop nog installeren
Is jouw pc al binnen?
Hmm, vreemdquote:Op zondag 12 september 2010 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inmiddels anderhalve week binnen ja, morgen terug naar de winkel. In ontvangst genomen, vanaf dat moment:
Nieuwe DVD brander erin (oude RMA)
Nieuw RAMgeheugen erin (oude RMA)
Nieuw moederbord (oude RMA)
Nieuw (WEER!) RAMgeheugen erin (oude 'nieuwe' RMA)
Werkt nu nog steeds niet, dus nu gaat het hele ding naar die zaak en controleren ze hem kosteloos
Ik ook, met NFS!quote:
Ontgroeningsleiding dronk dat soms, vroeg het me af.quote:
Ik heb echt 320 km/uur gereden.quote:
Ik heb wel een flink aantal kneuzingen en blauwe plekkenquote:Op maandag 13 september 2010 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben er halverwege de dag achtergekomen dat ik toch echt geen spierpijn heb, maar een ouderwetse schouderblessure
Ja alles leuk en aardig, maar ik kan niets meer tillen met links, en hem niet verder naar achterdoen dan langs mijn lichaam, of hoger dan mijn schouder.quote:Op maandag 13 september 2010 13:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb wel een flink aantal kneuzingen en blauwe plekkenbarvechten
.
barvechtenquote:Op maandag 13 september 2010 13:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb wel een flink aantal kneuzingen en blauwe plekkenbarvechten
.
Dat zuigt wel echt hard. Hoe kom je er aan dan?quote:Op maandag 13 september 2010 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja alles leuk en aardig, maar ik kan niets meer tillen met links, en hem niet verder naar achterdoen dan langs mijn lichaam, of hoger dan mijn schouder.
Maw: Zie maar is een T-shirt aan en uit te trekken.
Neem maar van mij aan dat het lomper was dan datquote:Op maandag 13 september 2010 13:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
barvechten. Beetje duwen en trekken
Nk Kanopolo varenquote:Op maandag 13 september 2010 13:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat zuigt wel echt hard. Hoe kom je er aan dan?
[..]
Neem maar van mij aan dat het lomper was dan dater was 250L bier aangeboden door onze jaarlichting, go figure.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:01 schreef -SG- het volgende:
haha facking oldskool. Lamolur toujour op mijn telefoon. Wtf, had hem op shuffle staan
. Oldskool mang
Gewoon aangeboden aan de vereniging (zo'n 300 leden).quote:Op maandag 13 september 2010 13:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nk Kanopolo varen
Waarop werd die 250 l bier geboden?
Dus jullie gingen vechten om bier?quote:Op maandag 13 september 2010 14:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Gewoon aangeboden aan de vereniging (zo'n 300 leden).
Mooie binnenkomer voor onze lichting. Het mooie is dat er nog 750 meer volgt.
Yep.quote:Op maandag 13 september 2010 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jullie gingen vechten om bier?
quote:Op maandag 13 september 2010 13:29 schreef xXxMerelxXx het volgende:
hallo ik heb een probleem eht is als volgt:
ik heb dus nu 2 maande verkrering met de jongen van me drome maar ik ben bang dat hij iemand anders leuk vint hij was een keer op een feestje same met mij en ik ging dansen met wat vriendinnen en na een teidje zag ik hem zitten met een ander meisje ze waren aan het laggen dus ik liep naar hem toe en heb hem helemaal uitgesgolden voor alles wat ik maar kon verzinnen ik was zo boos toen heeft hij het goed gemaakd met ene kadootje maar ik ben bang helpp!!!!!!!!
quote:Op maandag 13 september 2010 14:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Yep.
Tap staat constant open en alles wat er uit komt is gratis.
Zitten nog wel wat regels achter en 't gaat er meestal aardig lomp aan toe.
Bekers gelukkig anders zou het wel erg dodelijk worden.quote:Op maandag 13 september 2010 14:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Verspilling van bier? Lijkt mij dat de meeste glazen maar kut gevuld worden?
quote:Op maandag 13 september 2010 14:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Bekers gelukkig anders zou het wel erg dodelijk worden.
Met een beetje geluk beland er 15% in kelen inderdaad. Achja, studentikoos he.
Regels bij barvechten? Meer dan blijf-van-de-tapfeut-af niet toch hoop ik?quote:Op maandag 13 september 2010 14:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Yep.
Tap staat constant open en alles wat er uit komt is gratis.
Zitten nog wel wat regels achter en 't gaat er meestal aardig lomp aan toe.
Tapfeut? Hele jaarclub staat er achter.quote:Op maandag 13 september 2010 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Regels bij barvechten? Meer dan blijf-van-de-tapfeut-af niet toch hoop ik?
Ooooh jam zulke ongeschreven regelsquote:Op maandag 13 september 2010 14:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Tapfeut? Hele jaarclub staat er achter.
Niet met je poten over de bar. Iedereen die er achter terecht komt wordt er weer uit gegooid (letterlijk) etc..
hehe ja, bierrr en gezelligheid.quote:Op maandag 13 september 2010 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh jam zulke ongeschreven regelsEn bier omgooien is liters bier naar je hoofd krijgen
Donderdag onze eigen cobo, wordt mooi
Mwa, brassen heb ik een broertje dood aanquote:Op maandag 13 september 2010 14:59 schreef VASND het volgende:
[..]
hehe ja, bierrr en gezelligheid.
En vooral een hoop braspogingen verijdelen.
die opleidingen zuigen allemaal kreeg vandaag mail waarin stondquote:Op maandag 13 september 2010 15:10 schreef -SG- het volgende:
soo over een waardeloos college gesproken. Had vandaag 2 college's, met 2 tussenuren tussen beide college's in. Eerste college leek me niet boeiend dus heb lekker uitgeslapen. 2 college leek me belangrijker, begon al 10 minuten later omdat dat vrouwke niet met de computer om kan gaan. Na 10 minuten zegt ze, ja je kon ook filmpjes op blackboard kijken, hoefde je hier naar toe. Iedereen ja wtf had dat eerder gezegt. Na 5 minuten zegt ze, zijn er nog vragen?
nooit wat van die begeleiding gezien of gehoordquote:Deze brief (zie ook de bijlage) gaat over studieloopbaanbegeleiding in de hoofdfase van je studie, vanaf het tweede tot het vierde of vijfde studiejaar. De opleiding journalistiek hecht grote waarde aan begeleiding van studenten: elke student moet immers kunnen reflecteren op zijn of haar ontwikkeling als professional (beroepscompetentie 7)
Was het maar kut.quote:Op maandag 13 september 2010 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
Juicyhill in dit topic, kuttopic.
Dan had jij er nog steeds niets aanquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan had jij er nog steeds niets aan
Lekker wijf.quote:
BartPE, Slax, Knoppixquote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef Goddelijker het volgende:
Wat is een goede live-CD (met een besturingssysteem)?
Ubuntuquote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef Goddelijker het volgende:
Wat is een goede live-CD (met een besturingssysteem)?
Nog steeds geen videokaart ontvangenquote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef Goddelijker het volgende:
Je laptop nog steeds in de kreuk?
Moe maar voldaan.quote:
Het duurt de laatste tijd voor m'n gevoel weer langer voor de post hier is...quote:Op maandag 13 september 2010 20:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nog steeds geen videokaart ontvangen.
Hij is al wel 7 september verzonden vanuit Hong Kong, dus ik verwacht toch wel dat ie er dan rond vrijdag is
Dat laatste krijg ik ook altijd, als ik te weinig geslapen hebquote:Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef Hyman het volgende:
Mijn hoofd slaapt de hele dag alen mn ooglid trilt ook al de hele dag.
Ik snap niet dat mensen zo gaan rijden.quote:Op maandag 13 september 2010 20:42 schreef Hyman het volgende:
Vanochtend waren mn ruiten fucking beslagenik zo door een klein gleufje van 5 cm kijken, met een laagstaande zon
vet gevaarlijk
Even goed schoonmaken je ruiten van binnen dan.quote:Op maandag 13 september 2010 20:42 schreef Hyman het volgende:
Vanochtend waren mn ruiten fucking beslagenik zo door een klein gleufje van 5 cm kijken, met een laagstaande zon
vet gevaarlijk
Ja, ik heb geen werkende fietsquote:Op maandag 13 september 2010 20:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zo gaan rijden.
Ja dat heb ik een maandje geleden ook al gedaan volgens mij, moet dat zo vaak danquote:Op maandag 13 september 2010 20:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even goed schoonmaken je ruiten van binnen dan.
Je gaat zo toch ook niet doorrijden als het na 5 minuten nog zo erg is?quote:
Ja, precies, en dan ben ik nog steeds in een buitengebied van ermelo waar geen kip is.quote:Op maandag 13 september 2010 20:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Je gaat zo toch ook niet doorrijden als het na 5 minuten nog zo erg is?
Dan kun je lijkt mij ook wel ff 5 minuten wachten tot het zicht oke is lijkt me..
Origineel is beter.quote:
Dat kan.quote:Op maandag 13 september 2010 21:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar heeft Mark zijn laptop ook van.
Je wilt niet weten hoeveel rotzooi er door je roosters heen komt.quote:Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja dat heb ik een maandje geleden ook al gedaan volgens mij, moet dat zo vaak dan?
jazker1 ;9quote:
Ja, dat is het origineel dusquote:Op maandag 13 september 2010 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had em in de mac gehoord als dubstep versie, die was ook wel nice.
Ik hoor het in deze trouwens niet hoorquote:
Oh is er nog een andere dubstepversie van gemaakt?quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik hoor het in deze trouwens niet hoorHet was echt van die standaard dubstep, zo van zbzbzbbzbwapbwapbwap
Schijnbaar danquote:Op maandag 13 september 2010 21:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh is er nog een andere dubstepversie van gemaakt?
Is ook al DnBquote:
Daar heb ik ook al even snel doorheen gespoeldquote:
Idd, volgens discogs is er geen -andere- dubstep versiequote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al even snel doorheen gespoeld, maar idd geen dubstep versie
Of het moet een dubstep plaat erna geweest zijn, maar toch dan nog zou het wel dik klinkenquote:Op maandag 13 september 2010 21:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, volgens discogs is er geen -andere- dubstep versie
Live laarsbeenquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef Hyman het volgende:
Of die gozer was het live aan het mixen
Oh, volgens mij wel een goed merk opzich.quote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heimo
wat denk jij van dat merk dan!
als komputter nert
ik bedoel,,, een i7 en 8gb geheugen zomg.quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, volgens mij wel een goed merk opzich.
nicenicequote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik bedoel,,, een i7 en 8gb geheugen zomg.
1325quote:
Sjoerd.quote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef Hyman het volgende:
meh, een volvo 740 vind ik ook wel een geniale autoen die is wegenbelastingsvrij, én lomp groot
[ afbeelding ]
Alleen dan de sedan
JA ik kijken bij vaio... hebben ze het model dat ik wil niet. En ik mag geen vaio .quote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nette prijs ja. voor hetzelfde geld kan je ook een Vaio kopen.
Ik zie hem me nog zo kopen volgend jaarquote:
Warum nichtquote:Op maandag 13 september 2010 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA ik kijken bij vaio... hebben ze het model dat ik wil niet. En ik mag geen vaio .
dan gaan mensen mij hatenquote:
Haters gonna hate!quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan gaan mensen mij haten
Ik prefereer de Estatequote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef Hyman het volgende:
meh, een volvo 740 vind ik ook wel een geniale autoen die is wegenbelastingsvrij, én lomp groot
[ afbeelding ]
Alleen dan de sedan
Maar goede invloed op je auto keuzequote:Op maandag 13 september 2010 22:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zie hem me nog zo kopen volgend jaar![]()
Sjoerd heeft een slechte invloed op mij in mn portemonnee
Ja klopt, ik wil er één.quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haters gonna hate!
Omdat ze jaloers zijn!
quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haters gonna hate!
Omdat ze jaloers zijn!
quote:
Ik schop je eruit hoor, ik verzin een schandaal.quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
dan kan ik nooit meer modden heim!
Bitch stole your laptopquote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
dan kan ik nooit meer modden heim!
"Fiets rijdt al 5 jaar zonder zadel, en heeft er plezier in!"quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik schop je eruit hoor, ik verzin een schandaal.
beter dan een nigger stole muh bikequote:
Ik had ook zo'een i7 gekocht, als deze laptop niet meer te herstellen wasquote:
Wat voor? Ik zit zo te twijfelen over wat voor 1 ik misschien ga kopenquote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
Binnen een week een spiegelreflex kopen
koop jij een dslr ik een vaio!quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
Binnen een week een spiegelreflex kopen
Echt. Ik jat die vaio uit je kamer als jij niet kijkt. En verwissel hem met de mijne.quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
beter dan een nigger stole muh bike
Wil mee!!!quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim, zullen we met een Amazon Estate een Noordkaap trip maken? In de winter?
ff kijken bij sonyquote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt. Ik jat die vaio uit je kamer als jij niet kijkt. En verwissel hem met de mijne.
moet je er eerst een hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim, zullen we met een Amazon Estate een Noordkaap trip maken? In de winter?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt. Ik jat die vaio uit je kamer als jij niet kijkt. En verwissel hem met de mijne.
Die denken ook alleen aan winst.quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had ook zo'een i7 gekocht, als deze laptop niet meer te herstellen was. Maar gelukkig heb ik zelf gekeken, ipv een computerwinkel die bij voorbaar al zegt dat ie onherstelbaar stuk is.
Canon Eos 1000D. Is de enige binnen mijn budget, maar ik vind het fijnquote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor? Ik zit zo te twijfelen over wat voor 1 ik misschien ga kopen
Denk dat t nog niet meevaltquote:
Duurt nog wel even ja voor ik er één hebquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
moet je er eerst een hebben, en anders wel met een 740 die ik mss volgend jaar wil
preciesquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die denken ook alleen aan winst.
[..]
Canon Eos 1000D. Is de enige binnen mijn budget, maar ik vind het fijn
2de hands of nieuw? en met wat voor lenzen erbij?quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die denken ook alleen aan winst.
[..]
Canon Eos 1000D. Is de enige binnen mijn budget, maar ik vind het fijn
hey,quote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zonder gedag te zeggen.
En zonder naaktpics.
He verdommequote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zonder gedag te zeggen.
En zonder naaktpics.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
preciesen toen stuurde ik ze een disassembly guide en toen was ie ineens wel te repareren
Nieuw, kitlens. Heb geen geld voor ook nog eens een lens erbij. Maar ik wil nog ooit een goeeede portrettenlens/microlens.quote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2de hands of nieuw? en met wat voor lenzen erbij?
Neequote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hey,
je koopt een eos 1000d en dan maak je geen nekkid piktures?
Make mequote:
okequote:
Micro? Bedoelt u macro?quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
!
[..]
Nieuw, kitlens. Heb geen geld voor ook nog eens een lens erbij. Maar ik wil nog ooit een goeeede portrettenlens/microlens.
[..]
Nee
[..]
Make me
jij had toch altijd een blauwe?quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij had toch altijd een blauwe?
maar dan kan je wel vanaf 1 meter afstand foto's maken! van iets van een paar cm! omdat de lens zo lang isquote:Op maandag 13 september 2010 22:20 schreef RenRen- het volgende:
Ik zag een toffe lens. 1800 ofzo. Rot op.
Ja rot op. En dat ik meer dan een jaar moet sparen voor een lens, daar houdt bij mij de lol opquote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar dan kan je wel vanaf 1 meter afstand foto's maken! van iets van een paar cm! omdat de lens zo lang is
Wat voor lens was dat? Want je kan ook gewoon een lens van bijvoorbeeld tamron kopen, scheelt al heel veel ten opzichte van de lensen die van het merk zelf zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja rot op. En dat ik meer dan een jaar moet sparen voor een lens, daar houdt bij mij de lol op
ahhhquote:Op maandag 13 september 2010 22:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kleur is het.
Nice!quote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga misschien een canon 400D kopen, voor 350. Tweedehands dus.
Wat doe jij hier zo vroegquote:
Ik opzich ook, maar deze komt van iemand die ik wel vertrouwquote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb altijd liever dingen nieuw. En dan maar een goedkopere versie
Morgen weer college man.quote:
Hai!quote:
Eén of andere macrolens van Canon, heb de naam niet meer.quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor lens was dat? Want je kan ook gewoon een lens van bijvoorbeeld tamron kopen, scheelt al heel veel ten opzichte van de lensen die van het merk zelf zijn.
in principe kan je met die makro lens en die standaard lens al ontzettend veel lijkt mij.quote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja rot op. En dat ik meer dan een jaar moet sparen voor een lens, daar houdt bij mij de lol op
Ja, dan kan het wel. Maar van bijvoorbeeld marktplaats of de buurvrouw van de overkant. Nahquote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik opzich ook, maar deze komt van iemand die ik wel vertrouw
http://www.tamron-usa.com/quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hai!
[..]
Eén of andere macrolens van Canon, heb de naam niet meer.
Wat is Tamron?
Ik heb alleen een standaardlensquote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in principe kan je met die makro lens en die standaard lens al ontzettend veel lijkt mij.
http://www.canon.nl/For_H(...)80mm_f35L_Macro_USM/quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hai!
[..]
Eén of andere macrolens van Canon, heb de naam niet meer.
Wat is Tamron?
De kitlens is volgens mijn in principe al redelijk macroproof. De echte mooie macro foto's komen pas als je een goede macro lens hebt, maar met de kitlens kan het dus ook.quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in principe kan je met die makro lens en die standaard lens al ontzettend veel lijkt mij.
ja, als je die hebt danquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb alleen een standaardlens![]()
Ik wil een makro.
Of één voor mooie portretten
Volgens mij wel, maar om het zeker te weten zou je het ff in FOT moeten checken.quote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En die passen allemaal op een canon?
Pagina niet gevonden!quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.canon.nl/For_H(...)s/EF_50mm_f25_Macro/
Ohja, duh, die hebben we ook nog.quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar om het zeker te weten zou je het ff in FOT moeten checken.
hebben wel hele topics vol met adviezen,, voordat je een topic opent,, anders komen de DIG-ers naar FOTquote:Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja, duh, die hebben we ook nog.
Dat doe ik altijd.quote:Op maandag 13 september 2010 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hebben wel hele topics vol met adviezen,, voordat je een topic opent,, anders komen de DIG-ers naar FOT
Ik wil ook!quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga toch voor m'n motorrijbewijs heb ik besloten! Als ik 2000 euro heb en dan ga ik daarna gewoon sparen tijdens het lessen voor een motor. Want was eerst bang dattie gejat zou worden omdat ik hem thuis niet kwijt kan maar ik bind hem wel aan een lantaarpaal of boom met een meeeegakettingslot.
Hoe komt het?quote:Op maandag 13 september 2010 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
*ziekte* kut zoals men dat nog wel eens wil noemen.
Ach, je bent niet de enigequote:Op maandag 13 september 2010 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben net ongesteld geweest maar het voelt alsof mijn hormonen in de Goliath zitten en hij op het hoogste punt is uitgevallen.
Wat let je?quote:
School, oververmoeid en een niet nader te noemen jongen die ik van het weekend zag wat ik niet had moeten doen.quote:
quote:
Onmogelijk, na 6 pagina's + 1 post is een topic vol.quote:
25 posts per pagina is voor homo;squote:
Wat let je? Geld. En ik er toch niks aan heb.quote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat let je?
[..]
School, oververmoeid en een niet nader te noemen jongen die ik van het weekend zag wat ik niet had moeten doen.
Sparen en dude. Motorrijden. Weetjewel. Zoeffffff. Dan wil je het dus ook niet.quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat let je? Geld. En ik er toch niks aan heb.
Jawel, maar ik wil dan een racer en ik denk dat ik mijzelf dan plat rij.quote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sparen en dude. Motorrijden. Weetjewel. Zoeffffff. Dan wil je het dus ook niet.
Ik wil een BMW 800 GS (die heeft mijn mams hehe) maarrehhh die zijn duur.quote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil dan een racer en ik denk dat ik mijzelf dan plat rij.
Niet over mijn lichaam, slechts over mijn humeur. En yo, ik mag dat.quote:Op maandag 13 september 2010 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
noortje, je bent nog helemaal dezelfde.
Gezeik over je lichaamgezeik over een motor
gezeik gezeik gezeik
je zeik-credits staan op -20000000 miljoen miljard.quote:Op maandag 13 september 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet over mijn lichaam, slechts over mijn humeur. En yo, ik mag dat.
Dom van jequote:Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja, duh, die hebben we ook nog.
Is dat goed?quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH EN! Ik ben hier de laatste tijd nauwelijks meer geweest, how about that?
Hiero ja, dat zeg je heel goedquote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dom van jeBen je nog wel mod hiero!
I don't care.quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je zeik-credits staan op -20000000 miljoen miljard.
Inderdaad!quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Onmogelijk, na 6 pagina's + 1 post is een topic vol.
Dan hoor je toch het forum een beetje te kunnen.quote:
wellll,,quote:
Hoeveel beltegoed wil je, en wat voor dienst wil je ervoor aanbieden?quote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik moet beltegoed kopen maar ik heb geen geld.![]()
![]()
een studente zonder beltegoed... ga je niet naar korpsfeestjes?quote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik moet beltegoed kopen maar ik heb geen geld.![]()
![]()
Net als de Nederlandse taal?quote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan hoor je toch het forum een beetje te kunnen.
Okee!quote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eh, ja? Ik krijg een leven! (studeren huhuhuu)
Ik wil. Ik droom vooral over mijn postcountquote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Net als de Nederlandse taal?
Neuh, ik hoef alleen te weten waar ik een topic eventueel heen kan schoppen. En het is niet zo dat ik droooom over fok, dus denk van. IK KOOP EEN CAMERA, NU MOET IK IN FOT GAAN HANGEN
Jij wil... Trouwen met fok?quote:Op maandag 13 september 2010 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil. Ik droom vooral over mijn postcount
Jij bent al verlooft. En NJ is laatst gescheidenquote:
20 euro, ik kom je ramen wel zemen als jij mijn treinkaartje betaalt.quote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoeveel beltegoed wil je, en wat voor dienst wil je ervoor aanbieden?
Euh, nee bedankt. Daar komt al zo'n pool voor die de ramen doet.quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
20 euro, ik kom je ramen wel zemen als jij mijn treinkaartje betaalt.
Met wie ben ik verlooft dan? Verloofd. Trouwens.quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent al verlooft. En NJ is laatst gescheiden
Wat wil je wel?quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, nee bedankt. Daar komt al zo'n pool voor die de ramen doet.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met wie ben ik verlooft dan? Verloofd. Trouwens.
Heet dat zo tegenwoordigquote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
20 euro, ik kom je ramen wel zemen als jij mijn treinkaartje betaalt.
Keiharde porno, maar dat zit er zeker niet in?quote:
Is het jongerentaal?quote:
mogen we op de bruiloft komen?quote:
Ik wil niet met jouquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef RenRen- het volgende:
Met Kano denk ik, want hij is de enige die er vanaf weet
Kano is homo?quote:Op maandag 13 september 2010 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil niet met jou![]()
Meisjes zijn stom![]()
![]()
![]()
Oh. Dacht ik eindelijk door te hebben hoe het hier werkt, wordt ik weer mooi teleurgesteld.quote:
Met mij dan?quote:Op maandag 13 september 2010 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil niet met jou![]()
Meisjes zijn stom![]()
![]()
![]()
Nouquote:
JAquote:
Misschienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |