Dé opvolger voor mn Motorola F3quote:John’s Phone is de meest eenvoudige mobiele telefoon. Gewoon bellen en ophangen. John’s Phone is makkelijk voor overal en altijd.
Eindelijk een los toestel zonder franje en toestanden. Een simlockvrije mobiele telefoon met grote toetsen, een adresboekje, een pen en ruim drie weken standby tijd. Met John's Phone ben je wereldwijd bereikbaar.
John’s Phone is eenvoudig en makkelijk voor jong, oud, vakantiegangers, opa’s, oma’s, sporters, nationaal en internationaal zakenverkeer.
Ik zou er best 25 voor over hebben...quote:Op zondag 12 september 2010 21:19 schreef Skv het volgende:
Ik vind het een briljant ding en zou 'm zeker willen hebben.. voor maximaal 20 Euro.
Volgens mij is dat gewoon een pen omdat er een notebookje in de telefoon zelf zet. Best handig verzonnenquote:
Ik bied ¤30,-quote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Ik zou er best 25 voor over hebben...
ow standbytijd ruim 3 weken lees ik nu op de site, netjes!quote:Op zondag 12 september 2010 21:54 schreef babipangang het volgende:
Ik ben overigens wel nieuwsgierig naar de standbytijd , de spreektijd en het geluid van deze telefoon
Maar deze is nog simpeler?quote:Op zondag 12 september 2010 21:55 schreef tre het volgende:
Tja...koop dan een simpele nokia of samsung voor 15-20E.
ik las ergens op die website dat ze aardig tegen een stootje kunnenquote:Op zondag 12 september 2010 22:02 schreef Mirjam het volgende:
zijn die dingen ook een beetje val-proof?
http://www.johnsphones.com/about/specificaties/item49quote:Op zondag 12 september 2010 22:02 schreef Mirjam het volgende:
zijn die dingen ook een beetje val-proof?
Dan maak je natuurlijk niet het statement dat je lak hebt aan al die snufjes op mobieltjes maar lijkt het meer alsof het je geen zak boeit.quote:Op zondag 12 september 2010 21:55 schreef tre het volgende:
Tja...koop dan een simpele nokia of samsung voor 15-20E.
True, daar is deze telefoon ideaal voor. Vraag me toch alleen af of die doelgroep zo groot isquote:Op maandag 13 september 2010 00:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dan maak je natuurlijk niet het statement dat je lak hebt aan al die snufjes op mobieltjes maar lijkt het meer alsof het je geen zak boeit.
Precies, less is morequote:Op maandag 13 september 2010 00:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dan maak je natuurlijk niet het statement dat je lak hebt aan al die snufjes op mobieltjes maar lijkt het meer alsof het je geen zak boeit.
Je komt over als een verwaande hipster als je expres een telefoon koopt die niks kan, niet als iemand met een statement maakt.quote:Op maandag 13 september 2010 00:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op maandag 13 september 2010 08:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Je komt over als een verwaande hipster als je expres een telefoon koopt die niks kan, niet als iemand met een statement maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |