abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 13:50:58 #101
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86380386
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zit jij mijn post nou weer aan te passen?
Omdat-ie per ongeluk op de edit-knop had gedrukt ipv de quote-knop. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_86380422
Rondom 10 nog gezien Mike?
pi_86380438
quote:

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb ook echt een tyfushekel aan die kut-Marokkaantjes die dergelijk gedrag vertonen, maar je houdt jezelf voor de gek wanneer je denkt dat enkel moslims dit doen.
Er wonen in Nederland ook moslims uit Irak, Iran en Turkije en daar zijn dan bijvoorbeeld weer veel minder vaak problemen mee. :{
pi_86380465
quote:

[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb ook echt een tyfushekel aan die kut-Marokkaantjes die dergelijk gedrag vertonen, maar je houdt jezelf voor de gek wanneer je denkt dat enkel moslims dit doen.
Doe ik ook niet Koos, dat weet je zelf ook wel :)
pi_86380510
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:50 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Of aan vrouwenonderdrukking doen. Neem de SGP bijvoorbeeld... Oh, wacht.
[..]

Of dat ze dit doen ómdat ze moslim zijn (zeggen dat ze moslims zijn).
My point exactly.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 13:54:58 #106
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86380516
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:52 schreef KingOfMars het volgende:
Rondom 10 nog gezien Mike?
Nee. Ik zie nu pas wat het onderwerp was...vanavond even terugkijken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_86380531
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:50 schreef Mike het volgende:

[..]

Omdat-ie per ongeluk op de edit-knop had gedrukt ipv de quote-knop. :P
Ah oke. Ferdo is dikwijls niet erg gelukkig met mijn bijdragen en wijzigt daarom meer dan eens de inhoud :)
pi_86380541
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:54 schreef Mike het volgende:

[..]

Nee. Ik zie nu pas wat het onderwerp was...vanavond even terugkijken.
Ok. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
pi_86380565
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Doe ik ook niet Koos, dat weet je zelf ook wel :)
Stiekem weet ik dat ook wel :@
pi_86381659
Goh, wat een verrassing; Opstelten als informateur en het moet gaan om een minderheidskabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV. Dat hat niemand toch kunnen verwachten, gelukkig hebben meneer Willink en Hare Majesteit licht in de duisterheid gebracht.
  maandag 13 september 2010 @ 14:37:00 #111
104871 remlof
Europees federalist
pi_86381806
Jos Collignon voorspelt de toekomst van Rutte en Verhagen:

Yankee go home!
pi_86382946
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:32 schreef HiZ het volgende:
Goh, wat een verrassing; Opstelten als informateur en het moet gaan om een minderheidskabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV. Dat hat niemand toch kunnen verwachten, gelukkig hebben meneer Willink en Hare Majesteit licht in de duisterheid gebracht.
Ik had idd verwacht dat Rutte een stuk zou gaan schrijven, waar geinteresseerden over mee zouden kunnen onderhandelen. Beetje vreemd dat de wens van Rutte (als grootste partij) zo opzichtig genegeerd wordt.
Zal wel weer een complot van links zijn.
pi_86383172
quote:
Tjeenk Willink heeft er natuurlijk ook een week diep over nagedacht om tot dit verrassende resultaat te komen. Petje af :Y
pi_86384002
quote:
De andere partijen mochten ook nog hun zegje doen in deze adviesronde, zoals het hoort. Gelukkig maar he. :)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 september 2010 @ 15:45:28 #115
862 Arcee
Look closer
pi_86384173
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Tjeenk Willink heeft er natuurlijk ook een week diep over nagedacht om tot dit verrassende resultaat te komen. Petje af :Y
Inderdaad, terecht dat de formatie 2 weken stil heeft gelegen. :Y
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86385998
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:04 schreef Flounder het volgende:
:D krijgt Ferry Mingelen even een veeg uit de pan van Tjeenk Willink!
Nooit geweten dat politici zich druk maken om opmerkingen van journalisten. :o
pi_86386587
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:25 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Als je het niet wíl zien, zul je het niet zien nee. Ik zie genoeg arabische allochtonen die 'gewoon mee doen'. Zowel op straat, zowel als op het werk, etc. Hun eigen identiteit zit juíst in het vieren van een suikerfeest, of meedoen aan een ramadan, het zal mijn keuze niet zijn maar als zij dat willen, prima toch? En een moslima kán ervoor kiezen een hoofddoek te dragen, het zal me werkelijk waar jeuken. Zolang dit niet onder dwang gebeurt kan ik er echt niet meezitten. Maar grote groepen PVV-ers willen zélfs deze kenmerken of gedragingen aanpakken lijkt het. Ze hebben slechts één simpele boodschap: Geen Islam In Nederland.

En ook dat mag hoor, die mening hebben. Maar kom er dat gewoon voor uit ipv dat hypocriete gekonkel. Dan weet de rest waar ze zaken meedoen.
Hulde voor deze post. Prima verwoord. De GBL is gewoon een splijtzwam. Hij moet zo gauw mogelijk uitgeschakeld worden (politiek gezien dan, voordat ik weer boze mails krijg).
  maandag 13 september 2010 @ 17:24:34 #118
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86388158
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Hulde voor deze post. Prima verwoord. De GBL is gewoon een splijtzwam. Hij moet zo gauw mogelijk uitgeschakeld worden (politiek gezien dan, voordat ik weer boze mails krijg).
Schakel hem uit door hem geen voedingsbodem te geven, zou ik zeggen. Oh wacht, dat probleem is wat complex. Gelukkig heb jij het antwoord. Kom maar op.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_86388359
Hm, wel aardig puntje:
Verhagen over het zoeken naar steun bij andere partijen:
http://nos.nl/audio/18466(...)-weer-aan-tafel.html

Oppositie reageert zuinig, maar dat viel te verwachten.

Ik ben benieuwd hoe premier Rutte straks steun gaat werven voor zijn plannen in de kamer.
  maandag 13 september 2010 @ 17:49:20 #120
104871 remlof
Europees federalist
pi_86388895
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:30 schreef Toad het volgende:
Hm, wel aardig puntje:
Verhagen over het zoeken naar steun bij andere partijen:
http://nos.nl/audio/18466(...)-weer-aan-tafel.html

Oppositie reageert zuinig, maar dat viel te verwachten.

Ik ben benieuwd hoe premier Rutte straks steun gaat werven voor zijn plannen in de kamer.
Ik vraag me oprecht af of hij dat überhaupt kan. Met z'n regeringsbeleid "waar rechts Nederland de vingers bij aflikt" :')
Yankee go home!
  maandag 13 september 2010 @ 17:51:53 #121
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86388961
Ja, dat is natuurlijk wel een probleem. Rutte zet fors in op rechts maar met een minderheidskabinet zal hij af en toe ook steun elders dan bij de PVV moeten krijgen. Het lijkt alsof hij daar nu nog niet veel rekening mee houdt..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86390367
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:51 schreef De_Hertog het volgende:
Ja, dat is natuurlijk wel een probleem. Rutte zet fors in op rechts maar met een minderheidskabinet zal hij af en toe ook steun elders dan bij de PVV moeten krijgen. Het lijkt alsof hij daar nu nog niet veel rekening mee houdt..
Wat als Tjeenk Willink daar wel al rekening mee gehouden heeft?

Ik had verwacht dat Tjeenk Willink negatief zou adviseren maar dat had natuurlijk wel betekend dat de media, waar Tjeenk Willink blijkbaar rekening mee houdt, was blijven hameren op een gemiste kans.

Als je je, zoals Tjeenk Willink, iets aantrekt van de media is het misschien niet zo verstandig om anders dan een PVC coalitie te adviseren. Je ontneemt de coalitie de kans zichzelf op te blazen en de media blijft achteraf altijd hameren op de gemiste kans door toedoen van Tjeenk Willink.
pi_86390870
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:18 schreef RidgeF het volgende:

[..]

Gelukkig wel ja , er komen nu eindelijk weer mooie tijden aan en hopelijk het nederland terug zoals het was.
Op naar de jaren '50 met minderwaardige posities voor vrouwen en homo's bedoel je?

Lang leve de vooruitgang in dat geval :')
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_86390926
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:04 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Of je trekt het niet meteen in het extreme.
Hoe moeten we anders terug naar een "Nederland zoals het was"?

Dit soort spruitjespolitiek en -beleid is waar rechts Nederland blijkbaar de vingers bij aflikt...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 13 september 2010 @ 18:57:41 #125
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86390984
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef dylany het volgende:

[..]

Wat als Tjeenk Willink daar wel al rekening mee gehouden heeft?
ik bedoelde met 'hij' in dit geval Rutte. Hij laat zo uitgesproken zien wat hij graag in het kabinet ziet komen en wat niet dat hij lijkt te vergeten af en toe de oppositie nodig te hebben, in een minderheidskabinet.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')