quote:
Ben ik helaas vergetenquote:
Anders ga je ff in een ander topic de grammarnazi spelen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:21 schreef Zwansen het volgende:
trein boterham trommeltje? Je bedoelt treinboterhamtrommeltje?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_%28taal%29
Sorry, maar deze was wel heel erg.quote:Op zondag 12 september 2010 15:24 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Anders ga je ff in een ander topic de grammarnazi spelen.
Kutuser
Voor in zijn plakboekquote:Op zondag 12 september 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Socios heeft nu ook direct een paar gave foto's kunnen maken van Station Wierden.
Ik hoop dat je met die fout in je gedachten heerlijk kan gaan fappen achter je toetsenbordquote:Op zondag 12 september 2010 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sorry, maar deze was wel heel erg.
Zie deze man. Voor de meet een timide kutuser, en kijk hem nu eens.quote:Op zondag 12 september 2010 15:36 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met die fout in je gedachten heerlijk kan gaan fappen achter je toetsenbord
Nog steeds een kutuser volgens sommigequote:Op zondag 12 september 2010 15:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zie deze man. Voor de meet een timide kutuser, en kijk hem nu eens.
Graag gedaan zeg je dan!quote:Op zondag 12 september 2010 15:36 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met die fout in je gedachten heerlijk kan gaan fappen achter je toetsenbord
quote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
Voor diegene die mij gisteren geen boterhammen hebben zien eten tijdens de barbecue. Een boterhamzakje is natuurlijk voor Boterhamzakje.
Een foto van de broodtrommel in kwestie kan natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Gewoon meepraten met de andere users denk ik, bij AP is het net zo. Meelopers.quote:Op zondag 12 september 2010 16:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vriend, hoe kun je nou een hekel aan Socios hebben?
Dat is hemquote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
Voor diegene die mij gisteren geen boterhammen hebben zien eten tijdens de barbecue. Een boterhamzakje is natuurlijk voor Boterhamzakje.
[ afbeelding ]
maar bij AP is het dan ook terechtquote:Op zondag 12 september 2010 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon meepraten met de andere users denk ik, bij AP is het net zo. Meelopers.
Ik vind AP juist een van de users die hier het meeste vermaak brengt. De zeurtopics voor yvonne zijn dan weer hinderlijk, maar voor de rest geniet hij hier de status van een Roderick.quote:Op zondag 12 september 2010 16:55 schreef DeBassist het volgende:
[..]
maar bij AP is het dan ook terecht
[ afbeelding ]
als niemand over AP zou klagen zou het ook niet meer leuk zijn om AP als user te hebbenquote:Op zondag 12 september 2010 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind AP juist een van de users die hier het meeste vermaak brengt. De zeurtopics voor yvonne zijn dan weer hinderlijk, maar voor de rest geniet hij hier de status van een Roderick.
Ewa ik heb geen hekel aan hem ik keur zijn dagelijkse bezigheden alleen af.quote:Op zondag 12 september 2010 16:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vriend, hoe kun je nou een hekel aan Socios hebben?
doet me denken aan Pyama Samquote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
BOEM, een halve stad weg van zestigduizend inwoners.quote:
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Socios gaf me 450,- dat was echt fantastisch.
Wat een wannabe Alberto Stegeman. Ik denk dat als het hek goed dichtzat dat die terroristen ook wel dat hek over konden klimmen als ze echt hadden gewild.quote:Op zondag 12 september 2010 22:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
BOEM, een halve stad weg van zestigduizend inwoners.
Bazenbroodtrommelquote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 september 2010 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Socios gaf me 450,- dat was echt fantastisch.
Nee, die filmpjes zijn niet van mij.quote:Op maandag 13 september 2010 08:53 schreef renwan het volgende:
Die filmpjes zijn van Socios? In dat geval heb ik nu minder respect voor hem door dat accent
Vergeet niet zijn naam op zijn t-shirtquote:Op maandag 13 september 2010 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
Het eerste wat ik zag toen ik Socios zag was zijn papiertje waar de tijden van de treinen op stonden. Wat een baas
In dat geval alle respect!quote:Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, die filmpjes zijn niet van mij.
Haha, echt he, zo handig op meets.quote:Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef baggerbart het volgende:
Vergeet niet zijn naam op zijn t-shirt
[ afbeelding ]
Baasquote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, echt he, zo handig op meets.
Het T-Shirt in kwestie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Het T-Shirt in kwestie:
[ afbeelding ]
Socios is uberbaas.quote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
kutkloonquote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef CaptainObvious. het volgende:
Vroeger werden autistische mensen met een treinenbroodtrommel nog keihard gebashed. Tegenwoordig is het 'baas'. Niveau van ONZ
quote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef CaptainObvious. het volgende:
Vroeger werden autistische mensen met een treinenbroodtrommel nog keihard gebashed. Tegenwoordig is het 'baas'. Niveau van ONZ
Socios is geen autist. Hij houdt alleen van treinen en damesparfum.quote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef CaptainObvious. het volgende:
Heldquote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Het T-Shirt in kwestie:
[ afbeelding ]
goed ideequote:Op maandag 13 september 2010 16:42 schreef Annnet het volgende:
Ik schrijf gewoon mijn naam op mijn voorhoofd op de volgende meet.
Godsamme, en dan zo'n autistische "hallo" terugquote:
mits gehandicapped.quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn eerst geboren kind zal de naam Socios krijgen, sowieso, Socios![]()
Of als ik sop in de treinquote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Lysdexie het volgende:
Ik moet welles denken aan Socios als ik in de trein stap![]()
Ik denk wel eens aan Socios als er weer iemand onder de trein terecht is gekomenquote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Lysdexie het volgende:
Ik moet welles denken aan Socios als ik in de trein stap![]()
Wat gebeurt er als je op dat rode knopje druktquote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ontgrendel je de trommel en kun je de gele deksel eraf halen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat gebeurt er als je op dat rode knopje drukt
quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Socios is geen autist. Hij houdt alleen van treinen en damesparfum.
whoa!quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan ontgrendel je de trommel en kun je de gele deksel eraf halen.
Ja, zowel afgelopen zaterdag in Wierden als een week ervoor in Utrecht.quote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Was jij ook op die meet en wat voor meet was het
Te Mariënberg.quote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef trolololo het volgende:
Socios treinentopic #....
Daarvoor geef ik je een railhopper:
[ afbeelding ]
Oh niks speciale treinen. Jij gaat gewoon langs al die steden voor FOK!sters. Ik heb je wel door, meneertje.quote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Maandag 20 september a.s. ben ik met de trein in Maastricht.
Gohquote:Op maandag 13 september 2010 22:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Te Mariënberg.
Die trein rijdt daar al een tijdje niet meer. Nergens meer trouwens.
Dat is Koploper (ICM). Deze zetten ze tot begin oktober op die lijn in omdat extra dubbeldekkers (V-IRM) nodig is tussen Amsterdam Centraal en Eindhoven waar deze maand een proef gehouden wordt met iedere 10 minuten een Intercitytrein. Wanneer die proef klaar is, keren ze weer terug naar jouw lijntje.quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef PiRANiA het volgende:
Socios, op Utrecht - Leiden rijdt op de 'normale' tijden af en toe een ander soort trein dan ik gewend ben (niet meer een dubbeldekker, maar een veel te kleine 'enkele'). Wat voor soort is dit? En enig idee waarom ze die trein inzetten?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is Koploper (ICM). Deze zetten ze tot begin oktober op die lijn in omdat extra dubbeldekkers (V-IRM) nodig is tussen Amsterdam en Eindhoven waar deze maand een proef gehouden wordt met iedere 10 minuten een Intercitytrein. Wanneer die proef klaar is, keren ze weer terug naar jouw lijntje.
Holy shit.. hoe kom je aan die info. En hoe zou jij het vinden om te leven op een trein (met slaapkamer, woonkamer, alles) ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is Koploper (ICM). Deze zetten ze tot begin oktober op die lijn in omdat extra dubbeldekkers (V-IRM) nodig is tussen Amsterdam Centraal en Eindhoven waar deze maand een proef gehouden wordt met iedere 10 minuten een Intercitytrein. Wanneer die proef klaar is, keren ze weer terug naar jouw lijntje.
Jij weet toch ook alles over stroop?quote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Holy shit.. hoe kom je aan die info.
Niets. Het is leuk om ermee te reizen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
En hoe zou jij het vinden om te leven op een trein (met slaapkamer, woonkamer, alles) ?
Heb je ook mini-treintjes op een railsje die door de woonkamer rijdt?quote:Op maandag 13 september 2010 23:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets. Het is leuk om ermee te reizen.
Is het geen dure aangelegenheid om zoveel te reizen met de trein, en heb je dan ook een doel in plaats van bestemming of doe je het voor de fun?quote:Op maandag 13 september 2010 23:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets. Het is leuk om ermee te reizen.
Nope, wellicht ooit.quote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef deepart het volgende:
Heb je ook mini-treintjes op een railsje die door de woonkamer rijdt?![]()
Het kost inderdaad veel geld, maar dat heb ik ervoor over. Overigens is het veel goedkoper dan velen denken, als je het maar slim aanpakt. Meestal geen doel ter plekke, alhoewel ik het wel leuk vind om diverse steden te bezoeken (ook in het buitenland, vooral Duitsland). Maar ik ga meer voor de ´fun´ en de treinen en stations.quote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het geen dure aangelegenheid om zoveel te reizen met de trein, en heb je dan ook een doel in plaats van bestemming of doe je het voor de fun?
Ik woon niet mstreechquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Maandag 20 september a.s. ben ik met de trein in Maastricht.
Mijn ´grootste´ treinavontuur staat in het Guinness Book of Records.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:05 schreef Falco het volgende:
Socios, wanneer ga je je treinavonturen verzamelen in een verhalenbundel oid? Lijkt me best leuk om te lezen.
Hey!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:32 schreef 5am het volgende:
heey..
met zoveel liefde voor treintjes kan je beter bij ons komen werken :p
quote:Socios wordt nu echt kwaad en roept "hoe weet u nu dat ik Socios ben?
quote:[..]
Het T-Shirt in kwestie:
quote:
hahaquote:
Mmm, ik ga toch liever een dagje vrouwen spotten.....quote:Op maandag 20 september 2010 11:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hahaHij is leuk
Maar treinen spotten is leuk hoor
I'm inquote:Op maandag 20 september 2010 11:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mmm, ik ga toch liever een dagje vrouwen spotten.....
quote:Op maandag 20 september 2010 12:01 schreef PeZu het volgende:
het ging trwouens om de trein waarmee opa flodder tot broodje tartaar wordt omgetoverd_!
Omdat appel trein...quote:Op maandag 20 september 2010 12:05 schreef Phreakingout het volgende:
Waarom is Socios zo'n baas eigenlijk? Wat heeft hij betekent voor de mede-FoK'ers
quote:Op maandag 20 september 2010 12:05 schreef Phreakingout het volgende:
Waarom is Socios zo'n baas eigenlijk? Wat heeft hij betekent voor de mede-FoK'ers
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 12:01 schreef PeZu het volgende:
gisteren zag een trein op tv en het eerste wat ik dacht zou socios weten welke trein dat is![]()
het ging trwouens om de trein waarmee opa flodder tot broodje tartaar wordt omgetoverd_!
Flodder.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:17 schreef PeZu het volgende:
hee socios kom je nog eens antwoord geven of wat
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:43 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Flodder.Ik ken die trein die in die scene voorkomt wel, ja. Dat is de DE-II.
Ik ben zelfs een paar jaar geleden naar die spoorwegovergang geweest in Schin op Geul, Zuid-Limburg om zelf de plek te bekijken waar dat stukje film uit Flodder opgenomen is:
Tegenwoordig rijdt daar alleen nog een toeristische stoomtrein.
"Ik zal maar niet zeggen waar dit is" Dit is Venlo. Met extra gratis Google Streetview linkje. Nou laat de terroristen maar komen om die 60.000 100.000 inwoners te doden.quote:Op zondag 12 september 2010 22:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
BOEM, een halve stad weg van zestigduizend inwoners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |