quote:
Ben ik helaas vergetenquote:
Anders ga je ff in een ander topic de grammarnazi spelen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:21 schreef Zwansen het volgende:
trein boterham trommeltje? Je bedoelt treinboterhamtrommeltje?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_%28taal%29
Sorry, maar deze was wel heel erg.quote:Op zondag 12 september 2010 15:24 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Anders ga je ff in een ander topic de grammarnazi spelen.
Kutuser
Voor in zijn plakboekquote:Op zondag 12 september 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Socios heeft nu ook direct een paar gave foto's kunnen maken van Station Wierden.
Ik hoop dat je met die fout in je gedachten heerlijk kan gaan fappen achter je toetsenbordquote:Op zondag 12 september 2010 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sorry, maar deze was wel heel erg.
Zie deze man. Voor de meet een timide kutuser, en kijk hem nu eens.quote:Op zondag 12 september 2010 15:36 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met die fout in je gedachten heerlijk kan gaan fappen achter je toetsenbord
Nog steeds een kutuser volgens sommigequote:Op zondag 12 september 2010 15:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zie deze man. Voor de meet een timide kutuser, en kijk hem nu eens.
Graag gedaan zeg je dan!quote:Op zondag 12 september 2010 15:36 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met die fout in je gedachten heerlijk kan gaan fappen achter je toetsenbord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |