Vergeet niet zijn naam op zijn t-shirtquote:Op maandag 13 september 2010 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
Het eerste wat ik zag toen ik Socios zag was zijn papiertje waar de tijden van de treinen op stonden. Wat een baas
In dat geval alle respect!quote:Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, die filmpjes zijn niet van mij.
Haha, echt he, zo handig op meets.quote:Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef baggerbart het volgende:
Vergeet niet zijn naam op zijn t-shirt
quote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
Voor diegene die mij gisteren geen boterhammen hebben zien eten tijdens de barbecue. Een boterhamzakje is natuurlijk voor Boterhamzakje.
Een foto van de broodtrommel in kwestie kan natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, echt he, zo handig op meets.
Het T-Shirt in kwestie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Het T-Shirt in kwestie:
[ afbeelding ]
Socios is uberbaas.quote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
Voor diegene die mij gisteren geen boterhammen hebben zien eten tijdens de barbecue. Een boterhamzakje is natuurlijk voor Boterhamzakje.
Een foto van de broodtrommel in kwestie kan natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
kutkloonquote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef CaptainObvious. het volgende:
Vroeger werden autistische mensen met een treinenbroodtrommel nog keihard gebashed. Tegenwoordig is het 'baas'. Niveau van ONZ
quote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef CaptainObvious. het volgende:
Vroeger werden autistische mensen met een treinenbroodtrommel nog keihard gebashed. Tegenwoordig is het 'baas'. Niveau van ONZ
Socios is geen autist. Hij houdt alleen van treinen en damesparfum.quote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef CaptainObvious. het volgende:
Heldquote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Het T-Shirt in kwestie:
[ afbeelding ]
goed ideequote:Op maandag 13 september 2010 16:42 schreef Annnet het volgende:
Ik schrijf gewoon mijn naam op mijn voorhoofd op de volgende meet.
Godsamme, en dan zo'n autistische "hallo" terugquote:
mits gehandicapped.quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn eerst geboren kind zal de naam Socios krijgen, sowieso, Socios![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |