Ik weet alleen dat het slachtoffer van Heatweave eerst een "ONZ mix" op hadquote:
De ONZ mixquote:Op zondag 12 september 2010 14:07 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het slachtoffer van Heatweave eerst een "ONZ mix" op had
En wie is het slachtoffer?quote:Op zondag 12 september 2010 14:07 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het slachtoffer van Heatweave eerst een "ONZ mix" op had
-engel-quote:
Was ze nog bij bewustzijn op het moment van de foto? Het lijkt er niet op...quote:
Zij was het eerste slachtoffer van onze ONZ mix, dus neequote:Op zondag 12 september 2010 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was ze nog bij bewustzijn op het moment van de foto? Het lijkt er niet op...
Fotoboek van -Engel-quote:
ach meer om van te houden.quote:
Hoeveel % GHB bevat die?quote:Op zondag 12 september 2010 14:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zij was het eerste slachtoffer van onze ONZ mix, dus nee
quote:Op zondag 12 september 2010 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moeten mensen je ook helpen met je reet afvegen?![]()
Fotoboek van -Engel-
quote:
0%quote:
4/8 goldstrikequote:
wie? heatwave?quote:
Ik heb me prima vermaaktquote:Op zondag 12 september 2010 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar zijn dergelijke meets toch voor in het leven geroepen.
Ja, daarna is bekken met HW vast niet zo erg meer.quote:Op zondag 12 september 2010 14:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
4/8 goldstrike
3/8 wodka
1/8 cola voor de kleur
roeren met de speciale mixxer en gaan
quote:
En atten en daarna gelijk een biertje erachteraan omdag het ranzig is.quote:Op zondag 12 september 2010 14:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
4/8 goldstrike
3/8 wodka
1/8 cola voor de kleur
Mixxer = Repeat's staaf?quote:Op zondag 12 september 2010 14:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
4/8 goldstrike
3/8 wodka
1/8 cola voor de kleur
Ik vraag me af of er iets gebeurt is.quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:13 schreef Dagonet het volgende:
Ik wil graag mijn stem wijzigen.
Ipv -engel- graag Cat22 met UIO.
Waarom? UIO is te goed voor Heatwave's sloppy seconds.
Je loopt een half topic achterquote:Op zondag 12 september 2010 14:14 schreef PeuRac het volgende:
Hier krijg ik spijt van, maar hier is: -Engel-
Quote je net vóór mn editquote:
Die geven we niet prijsquote:
Hoezo? Alsof HW niet al jaren de reputatie heeft alle vrouwelijke bezoekers te neuken op Fok!meets.quote:Op zondag 12 september 2010 14:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kijk opeens met hele andere ogen naar HeatWave
Dat vindt niemand hier boeiend hèquote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
Bartje hoeveel ONZ drankjes hebben we geschonken?
Het leek me zo'n eh... rustige jongenquote:Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef PP. het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof HW niet al jaren de reputatie heeft alle vrouwelijke bezoekers te neuken op Fok!meets.
.rar.quote:Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar blijven de rest van de pics van de meet want nu allemaal HW uitlachen is het begin, nu de rest nog
Misschien van de foto's van de meet een babyboekje maken?quote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Heeft er iemand nog babyspulletjes over voor HeatWave en zijn aanstaande?
Ja, dit was zijn ontmaagding denk ik hoor, Heatwave doet zulke dingen nooit.quote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het leek me zo'n eh... rustige jongen
Als je de pics ziet ervan misschien welquote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vindt niemand hier boeiend hè
te weinig, niemand was aan het kotsenquote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
Bartje hoeveel ONZ drankjes hebben we geschonken?
The day I was madequote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien van de foto's van de meet een babyboekje maken?
Nah. Het wordt pas boeiend als mensen er van over hun nek gaan. Of met HW gaan vozen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je de pics ziet ervan misschien wel
iedergeval rijp voor een kermis atractiequote:Op zondag 12 september 2010 14:19 schreef hidaho het volgende:
wat voor freakshow zal daaruit geboren worden
Ik zal ff zoekenquote:
Hebben ze elkaar ook liggen duwen dan?quote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
En wie lag er naast en heb alles gehoord ???![]()
![]()
Het is ook een rustige jongen. Hij geniet alleen van het leven zullen we maar zeggenquote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het leek me zo'n eh... rustige jongen
een hele zware kater aan het verjagenquote:Op zondag 12 september 2010 14:20 schreef Boca_Raton het volgende:
En waar is die snoodaard van een HeatWave nu?
Gewoon een guitig rakkertje.quote:Op zondag 12 september 2010 14:20 schreef laffer het volgende:
[..]
iedergeval rijp voor een kermis atractie
Voornamelijk via zijn ledematen begrijp ik?quote:Op zondag 12 september 2010 14:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is ook een rustige jongen. Hij geniet alleen van het leven zullen we maar zeggen
ff off topic, hoi nikkyquote:Op zondag 12 september 2010 14:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is ook een rustige jongen. Hij geniet alleen van het leven zullen we maar zeggen
Hij heeft de OP pic gezien en ligt nu met een trauma int ziekenhuisquote:Op zondag 12 september 2010 14:20 schreef Boca_Raton het volgende:
En waar is die snoodaard van een HeatWave nu?
Ey Lafferquote:
quote:
Bedanktquote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het trouwens best een mooie foto, rembrandt-technisch gezien dan.
Mooie belichting aan de zijkantquote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef baggerbart het volgende:
En -engel- kwam nog zo braaf met haar flesje bacardi breezer bij ons zitten.
Daarna is het alleen maar slechter gegaan
volgende zomer maar weer eens organiserenquote:Op zondag 12 september 2010 14:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Ey Laffer.
We hebben het nog over de L&S meets gehad. Wanneer komen die weer eens?
GHBquote:Op zondag 12 september 2010 10:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heatwave kwam nogal versufd aanlopen en hij wist niet waar hij was en wie hij was
Deze foto kan zó in z'n CV.quote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef Dagonet het volgende:
Over 9 maanden dan toch zekerquote:
Dat was een vervanging van mijn flits die mijn mobiel niet heeftquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was geniaal gisteravond en vanochtend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2010 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
Moooooooaarrrrrr, op één foto kan ik niet teren hoor. Verhalen, vertel.
quote:Op zondag 12 september 2010 14:30 schreef EcktenBaas het volgende:
Ik was toen al weer weg.Ik ook, ik lag toen in de tuin van boterhamzakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Bij flippiee ging het alleen verkeerd, die heeft met de verkeerde bart geneukt.quote:
Met z'n vieren in een 2 persoonstent godverdomme.quote:Op zondag 12 september 2010 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook, ik lag toen in de tuin van boterhamzakje
in een 2 persoons tent met 4 manquote:Op zondag 12 september 2010 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook, ik lag toen in de tuin van boterhamzakje
Hij zal nu wel op de helft zijn denk ik?quote:Op zondag 12 september 2010 14:31 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat sommigen de wie-neukt-wielijst gemist hebben
Daar ging m'n eetlustquote:
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Met z'n vieren in een 2 persoonstent godverdomme.
quote:Op zondag 12 september 2010 14:32 schreef baggerbart het volgende:
[..]
in een 2 persoons tent met 4 man
Want?quote:Op zondag 12 september 2010 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en: Heatwave, je bent een gore klootzak!
nope, da`s ome harrie, de portierquote:
En niet alleen van HW en Engelquote:Op zondag 12 september 2010 14:34 schreef pl4kkie het volgende:
Gief moarrrr pics. Jullie kunnen me niet vertellen dat er maar 2 gemaakt zijn
Jezus Christus... het is wel een onflatteuse foto, maar Engel is dus NIET dik!quote:Op zondag 12 september 2010 14:35 schreef hidaho het volgende:
[ afbeelding ]
sodeju, wat een reet en bovenbenen.
mijn respect voor heatwave dat hij er niet onder bezweken is
wie kan de foto ff draaien?
quote:Op zondag 12 september 2010 14:37 schreef donroyco het volgende:
Zo komt -Engel-Wave eruit te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zowel als het een mannetje of vrouwtje wordt?quote:Op zondag 12 september 2010 14:37 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat relevant?quote:Op zondag 12 september 2010 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zowel als het een mannetje of vrouwtje wordt?
Idd show me allquote:Op zondag 12 september 2010 14:36 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
En niet alleen van HW en Engel
Gelukkig niet.quote:
Geil!quote:Op zondag 12 september 2010 14:37 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dit is geen 5 kilo hoorquote:Op zondag 12 september 2010 14:36 schreef Aventura het volgende:
Op foto's lijkt iedereen 5kg dikker.
Ik ben 17 en ik wil niet weten wat dit isquote:Op zondag 12 september 2010 14:37 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die foto's dan.quote:Op zondag 12 september 2010 14:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jezus Christus... het is wel een onflatteuse foto, maar Engel is dus NIET dik!
[ afbeelding ]
-engel- is een lekker dingquote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Met extra kont:
[ afbeelding ]
Ssssst niet zow zeurenquote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef nikky het volgende:
Dit begint steeds meer op een bashtopic te lijken.
Dan heb je juichyhil nog niet gezienquote:
Daar was het op dat moment nog iets te vroeg voorquote:Op zondag 12 september 2010 14:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Heeft ie nou z'n hand in d'r bloes?
Kan je die er ook uitknippen misschien? Of vervangen door een kont van een lekker wijf?quote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Met extra kont:
[ afbeelding ]
Dat lijkt er wel op xDquote:Op zondag 12 september 2010 14:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Mensen snappen dit soort topics niet. Beetje jammer.quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef nikky het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:41 schreef Stokstaart het volgende:
Is haar kont nou even dik als de rest van haar bovenlichaam ?
Foto's van Juicy ?quote:Op zondag 12 september 2010 14:41 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Dan heb je juichyhil nog niet gezien
Die moest zijn stoel naar beneden duwen om los te komen
Juichyhil
Insider meet-grapjequote:
Dat inderdaad.quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef nikky het volgende:
Djeez wat een trolquote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Met extra kont:
[ afbeelding ]
Op de foto in de OP lijkt het er ook op dat die z'n hand in der bloes heeft.quote:Op zondag 12 september 2010 14:41 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:
Echt, het is zoooooo makkelijk om vrouwen die NIET maatje anorexia hebben te bashen hè...quote:
Nou, dat is een ander uiterste hèquote:Op zondag 12 september 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt, het is zoooooo makkelijk om vrouwen die NIET maatje anorexia hebben te bashen hè...
Ik heb haar meerdere keren in het echt gezien en ze is NIET dik!
Ga je nou maar afrukken op de lingerie pagina's van de Wehkamp
hey, als dat niet dik is dan moet ik naar de opticienquote:Op zondag 12 september 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt, het is zoooooo makkelijk om vrouwen die NIET maatje anorexia hebben te bashen hè...
quote:Op zondag 12 september 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe ff normaal.quote:
Slimquote:Op zondag 12 september 2010 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
Gelukkig ben ik veilig thuis gebleven.
Post even een foto van jequote:Op zondag 12 september 2010 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
Gelukkig ben ik veilig thuis gebleven.
Oh ik had het nu alleen over haar derrière, als we het over het feit gaan hebben hoe kansloos het is om je op een FOK! meet direct uit te laten wonen dan komt er nog wel wat anders als 'trol' uit hoorquote:Op zondag 12 september 2010 14:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Doe ff normaal.Ze was d'r vorige week in Utrecht ook bij, en gewoon een normale meid, niks trol.
Ja dat dusquote:Op zondag 12 september 2010 14:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Doe ff normaal.Ze was d'r vorige week in Utrecht ook bij, en gewoon een normale meid, niks trol.
quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Er was eens een user genaamd Engel
Die viel in Moderator HeatWaves tengel
En oh wat een pech
Volgende dag HeatWave weg
En nu zit ze met een kleine bengel
Thanks... kan me nu zo boos maken om die reacties over haar uiterlijk!quote:Op zondag 12 september 2010 14:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het loopt niet lekker, wacht:quote:Op zondag 12 september 2010 14:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Er was eens een mod genaamd HeatWave
Op meetings waar hij regelmatig verbleef
Lag ie binnen no time op een bank
Met een dame tegen zijn flank
HeatWave weer op dreef
Ze zoenen!quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik had het nu alleen over haar derrière, als we het over het feit gaan hebben hoe kansloos het is om je op een FOK! meet direct uit te laten wonen dan komt er nog wel wat anders als 'trol' uit hoor
quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Post even een foto van je
Ik wil weten hoe er een baas in het echt uit ziet
Jaaaa die is beter!quote:Op zondag 12 september 2010 14:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het loopt niet lekker, wacht:
Er was eens een mod genaamd Heatwave,
Op meetings waar hij dan vaak verbleef
Lag hij lam van de drank,
met een vrouw in zijn flank
en ging hij weer over de schreef.
Ben jij weleens op een FOK!-meet geweest, of durf je dat niet?quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik had het nu alleen over haar derrière, als we het over het feit gaan hebben hoe kansloos het is om je op een FOK! meet direct uit te laten wonen dan komt er nog wel wat anders als 'trol' uit hoor
Fair enoughquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Die viel in Moderator HeatWaves tengel
En oh wat een pech
Volgende dag HeatWave weg
En nu zit ze met een kleine bengel
Ja hoor, vaak zat.quote:Op zondag 12 september 2010 14:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ben jij weleens op een FOK!-meer geweest, of durf je dat niet?
in der kontquote:Op zondag 12 september 2010 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
HEBBEN ZE NOU GENEUKT OF WAT?!
Laten we het daarover hebben ipv Engel haar kont
Waarom heb ik je dan nog nooit gezienquote:
God, lees je posts eens na voor je ze post, ik kom in elke post een fout tegen ineens, watskeburtquote:Op zondag 12 september 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fair enough
Maar goed, trol is wat overtrokken wellicht, maar om nou te claimen dat het een 'normale slanke meid' is...
Pic's dont lie. Ze zal vast gewoon wat voller zijn. Ook niks mis mee, whatever floats Heatwave's boat
Die twee kennen elkaar al langer irl dan deze meet.quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is de drankquote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
God, lees je posts eens na voor je ze post, ik kom in elke post een fout tegen ineens, watskeburt
Waarom dan op een fuckin FOK! meet er zo bij gaan liggenquote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Die twee kennen elkaar al langer irl dan deze meet.
ja maar dan nog ook gewoon op een FOK! meeting je zo op de foto laten zettenquote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Ben Woldring anyone?quote:
hij zat verstopt in het riet te kijken naar HW in het liefdesbootje.quote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom heb ik je dan nog nooit gezien
dat mag je niet zeggen volgens sommigen is ze slankquote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is dat voor een walvis op die bank?
Ze zullen wel last hebben gehad van enige bewustheidsverlaging...quote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ja maar dan nog ook gewoon op een FOK! meeting je zo op de foto laten zetten
Dan nog wel een beetje gênant om er zo bij te gaan liggen op een meetquote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Die zal volledig uitgeschakeld zijn na die drankquote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze zullen wel last hebben gehad van enige bewustheidsverlaging...
Geen idee, ik heb ze voor het laatst samen op de bank zien liggen "slapen"quote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt? Leuke krullen.
Ontopic, hadden HeatWave of -engel- een tentje bij zich?
quote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ontopic, hadden HeatWave of -engel- een tentje bij zich?
heeft die ook jouw mutsje volgeblaft met zijn mannenmelk?quote:Op zondag 12 september 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Heatwave je bent een gore klootzak
Jezus wat voel ik me KUT!!
Mijn god wat was die man straalbezopen gisteravond. Geweldig
zoveel manieren om op je post in te gaan.quote:Op zondag 12 september 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Heatwave je bent een gore klootzak
Jezus wat voel ik me KUT!!
Mijn god wat was die man straalbezopen gisteravond. Geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Zijn?quote:Op zondag 12 september 2010 14:56 schreef hidaho het volgende:
[..]
dat lijkt me gezien engel zijn omvang ook geen onnodig iets
Doe godverdomme eens normaal man! Ze is helemaal niet dik!quote:
Bah wat ben jij een puber.quote:Op zondag 12 september 2010 14:56 schreef hidaho het volgende:
[..]
WTF, ik heb wat gemist! Wat voor meeting??? En wie komt daar allemaal? Zeker alleen guppy volk van onder de 20 jaar, of anders van die selecte inteeltgroepjes zoals bijvoorbeeld alleen de moderators? Nooit zo’n aankondiging gezien, en ik zit al 6 jaar op Fok! forumquote:Op zondag 12 september 2010 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was geniaal gisteravond en vanochtend![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 14:55 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze voor het laatst samen op de bank zien liggen "slapen" .........
Nou, houd eens op zeg. Nu weten we het wel hoor.quote:Op zondag 12 september 2010 14:56 schreef hidaho het volgende:
[..]
Moet je toch egt beter kijkenquote:Op zondag 12 september 2010 14:58 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
WTF, ik heb wat gemist! Wat voor meeting??? En wie komt daar allemaal? Zeker alleen guppy volk van onder de 20 jaar, of anders van die selecte inteeltgroepjes zoals bijvoorbeeld alleen de moderators? Nooit zo’n aankondiging gezien, en ik zit al 6 jaar op Fok! forum
Volslank, en daar is niks mis meequote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef hidaho het volgende:
[..]
dat mag je niet zeggen volgens sommigen is ze slank
hallo zeg, heb jij wel dezelfde foto gezien?quote:Op zondag 12 september 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens normaal man! Ze is helemaal niet dik!
Stelletje teringlijers zijn jullie ook![]()
![]()
Er was eens een vrouw genaamd Engel,quote:Op zondag 12 september 2010 14:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Die raakte verstrikt in HeatWaves hengel
Het was een vurige nacht
die een klein Engeltje voortbracht
Nu is ze voor altijd het blaadje aan HeatWaves stengel
Hij kent vrouwen vast alleen van plaatjesquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Iddquote:Op zondag 12 september 2010 14:59 schreef chroestjov het volgende:
Allemaal heel leuk, maar ik wil gewoon meer pics van het overige volk.
Ben jij een beetje jaloers joh?quote:Op zondag 12 september 2010 14:59 schreef hidaho het volgende:
[..]
hallo zeg, heb jij wel dezelfde foto gezien?
Nounou, overdrijven is ook een vak hèquote:Op zondag 12 september 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Engel zal zich wel twee keer bedenken denk ikquote:Op zondag 12 september 2010 15:00 schreef n0ir het volgende:
Wanneer melden HeatWave en -engel- zich hier??
Dat riep juicy vanuit het niets naar hw in een van de meettopics,quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:58 schreef Lutte het volgende:
Is het nou echt nodig om kutopmerkingen te maken en te zeiken dat Engel zogenaamd dik zou zijn?
Sorry maar ik vind het echt nergens op slaan.
alsof dat de standaard vrouw is zeg.quote:Op zondag 12 september 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kent vrouwen vast alleen van plaatjes.
De eerst komende maanden niet denk ikquote:Op zondag 12 september 2010 15:00 schreef n0ir het volgende:
Wanneer melden HeatWave en -engel- zich hier??
Ook een lekkere derrière, maar nu ineens VERY do-ablequote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er was eens een vrouw genaamd Engel,
die kreeg wat van Heatwave zijn stengel
Erin en eruit
na maanden een spruit,
nu zit ze dus mooi met die bengel.
Inderdaad, ze is gewoon voluptueus.quote:Op zondag 12 september 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2010 14:57 schreef opastokvis het volgende:
[..]
zoveel manieren om op je post in te gaan.
teveel output, ik doe het maar niet.Heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
een bijna dood ervaring wil ik idd wel een keer mee makenquote:Op zondag 12 september 2010 15:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben jij een beetje jaloers joh?
Ja, hè?
quote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef hidaho het volgende:
[..]
een bijna dood ervaring wil ik idd wel een keer mee maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |