Doe godverdomme eens normaal man! Ze is helemaal niet dik!quote:
Bah wat ben jij een puber.quote:Op zondag 12 september 2010 14:56 schreef hidaho het volgende:
[..]
dat lijkt me gezien engel zijn omvang ook geen onnodig iets
WTF, ik heb wat gemist! Wat voor meeting??? En wie komt daar allemaal? Zeker alleen guppy volk van onder de 20 jaar, of anders van die selecte inteeltgroepjes zoals bijvoorbeeld alleen de moderators? Nooit zo’n aankondiging gezien, en ik zit al 6 jaar op Fok! forumquote:Op zondag 12 september 2010 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was geniaal gisteravond en vanochtend![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 14:55 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze voor het laatst samen op de bank zien liggen "slapen" .........
Nou, houd eens op zeg. Nu weten we het wel hoor.quote:Op zondag 12 september 2010 14:56 schreef hidaho het volgende:
[..]
dat lijkt me gezien engel zijn omvang ook geen onnodig iets
Moet je toch egt beter kijkenquote:Op zondag 12 september 2010 14:58 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
WTF, ik heb wat gemist! Wat voor meeting??? En wie komt daar allemaal? Zeker alleen guppy volk van onder de 20 jaar, of anders van die selecte inteeltgroepjes zoals bijvoorbeeld alleen de moderators? Nooit zo’n aankondiging gezien, en ik zit al 6 jaar op Fok! forum
Volslank, en daar is niks mis meequote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef hidaho het volgende:
[..]
dat mag je niet zeggen volgens sommigen is ze slank
hallo zeg, heb jij wel dezelfde foto gezien?quote:Op zondag 12 september 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens normaal man! Ze is helemaal niet dik!
Stelletje teringlijers zijn jullie ook![]()
![]()
Er was eens een vrouw genaamd Engel,quote:Op zondag 12 september 2010 14:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Er was eens een user genaamd Engel
Die raakte verstrikt in HeatWaves hengel
Het was een vurige nacht
die een klein Engeltje voortbracht
Nu is ze voor altijd het blaadje aan HeatWaves stengel
Hij kent vrouwen vast alleen van plaatjesquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Iddquote:Op zondag 12 september 2010 14:59 schreef chroestjov het volgende:
Allemaal heel leuk, maar ik wil gewoon meer pics van het overige volk.
Ben jij een beetje jaloers joh?quote:Op zondag 12 september 2010 14:59 schreef hidaho het volgende:
[..]
hallo zeg, heb jij wel dezelfde foto gezien?
Nounou, overdrijven is ook een vak hèquote:Op zondag 12 september 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Engel zal zich wel twee keer bedenken denk ikquote:Op zondag 12 september 2010 15:00 schreef n0ir het volgende:
Wanneer melden HeatWave en -engel- zich hier??
Dat riep juicy vanuit het niets naar hw in een van de meettopics,quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:58 schreef Lutte het volgende:
Is het nou echt nodig om kutopmerkingen te maken en te zeiken dat Engel zogenaamd dik zou zijn?
Sorry maar ik vind het echt nergens op slaan.
alsof dat de standaard vrouw is zeg.quote:Op zondag 12 september 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kent vrouwen vast alleen van plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |