God, lees je posts eens na voor je ze post, ik kom in elke post een fout tegen ineens, watskeburtquote:Op zondag 12 september 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fair enough
Maar goed, trol is wat overtrokken wellicht, maar om nou te claimen dat het een 'normale slanke meid' is...
Pic's dont lie. Ze zal vast gewoon wat voller zijn. Ook niks mis mee, whatever floats Heatwave's boat
Die twee kennen elkaar al langer irl dan deze meet.quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik had het nu alleen over haar derrière, als we het over het feit gaan hebben hoe kansloos het is om je op een FOK! meet direct uit te laten wonen dan komt er nog wel wat anders als 'trol' uit hoor
Het is de drankquote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
God, lees je posts eens na voor je ze post, ik kom in elke post een fout tegen ineens, watskeburt
Waarom dan op een fuckin FOK! meet er zo bij gaan liggenquote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Die twee kennen elkaar al langer irl dan deze meet.
ja maar dan nog ook gewoon op een FOK! meeting je zo op de foto laten zettenquote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Ben Woldring anyone?quote:
hij zat verstopt in het riet te kijken naar HW in het liefdesbootje.quote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom heb ik je dan nog nooit gezien
dat mag je niet zeggen volgens sommigen is ze slankquote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is dat voor een walvis op die bank?
Ze zullen wel last hebben gehad van enige bewustheidsverlaging...quote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ja maar dan nog ook gewoon op een FOK! meeting je zo op de foto laten zetten
Dan nog wel een beetje gênant om er zo bij te gaan liggen op een meetquote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Die zal volledig uitgeschakeld zijn na die drankquote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze zullen wel last hebben gehad van enige bewustheidsverlaging...
Geen idee, ik heb ze voor het laatst samen op de bank zien liggen "slapen"quote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt? Leuke krullen.
Ontopic, hadden HeatWave of -engel- een tentje bij zich?
quote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ontopic, hadden HeatWave of -engel- een tentje bij zich?
heeft die ook jouw mutsje volgeblaft met zijn mannenmelk?quote:Op zondag 12 september 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Heatwave je bent een gore klootzak
Jezus wat voel ik me KUT!!
Mijn god wat was die man straalbezopen gisteravond. Geweldig
zoveel manieren om op je post in te gaan.quote:Op zondag 12 september 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Heatwave je bent een gore klootzak
Jezus wat voel ik me KUT!!
Mijn god wat was die man straalbezopen gisteravond. Geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Zijn?quote:Op zondag 12 september 2010 14:56 schreef hidaho het volgende:
[..]
dat lijkt me gezien engel zijn omvang ook geen onnodig iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |