Ik vraag me af of er iets gebeurt is.quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:13 schreef Dagonet het volgende:
Ik wil graag mijn stem wijzigen.
Ipv -engel- graag Cat22 met UIO.
Waarom? UIO is te goed voor Heatwave's sloppy seconds.
Je loopt een half topic achterquote:Op zondag 12 september 2010 14:14 schreef PeuRac het volgende:
Hier krijg ik spijt van, maar hier is: -Engel-
Quote je net vóór mn editquote:
Die geven we niet prijsquote:
Hoezo? Alsof HW niet al jaren de reputatie heeft alle vrouwelijke bezoekers te neuken op Fok!meets.quote:Op zondag 12 september 2010 14:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kijk opeens met hele andere ogen naar HeatWave
Dat vindt niemand hier boeiend hèquote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
Bartje hoeveel ONZ drankjes hebben we geschonken?
Het leek me zo'n eh... rustige jongenquote:Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef PP. het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof HW niet al jaren de reputatie heeft alle vrouwelijke bezoekers te neuken op Fok!meets.
.rar.quote:Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar blijven de rest van de pics van de meet want nu allemaal HW uitlachen is het begin, nu de rest nog
Misschien van de foto's van de meet een babyboekje maken?quote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Heeft er iemand nog babyspulletjes over voor HeatWave en zijn aanstaande?
Ja, dit was zijn ontmaagding denk ik hoor, Heatwave doet zulke dingen nooit.quote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het leek me zo'n eh... rustige jongen
Als je de pics ziet ervan misschien welquote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vindt niemand hier boeiend hè
te weinig, niemand was aan het kotsenquote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
Bartje hoeveel ONZ drankjes hebben we geschonken?
The day I was madequote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien van de foto's van de meet een babyboekje maken?
Nah. Het wordt pas boeiend als mensen er van over hun nek gaan. Of met HW gaan vozen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je de pics ziet ervan misschien wel
iedergeval rijp voor een kermis atractiequote:Op zondag 12 september 2010 14:19 schreef hidaho het volgende:
wat voor freakshow zal daaruit geboren worden
Ik zal ff zoekenquote:
Hebben ze elkaar ook liggen duwen dan?quote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
En wie lag er naast en heb alles gehoord ???![]()
![]()
Het is ook een rustige jongen. Hij geniet alleen van het leven zullen we maar zeggenquote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het leek me zo'n eh... rustige jongen
een hele zware kater aan het verjagenquote:Op zondag 12 september 2010 14:20 schreef Boca_Raton het volgende:
En waar is die snoodaard van een HeatWave nu?
Gewoon een guitig rakkertje.quote:Op zondag 12 september 2010 14:20 schreef laffer het volgende:
[..]
iedergeval rijp voor een kermis atractie
Voornamelijk via zijn ledematen begrijp ik?quote:Op zondag 12 september 2010 14:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is ook een rustige jongen. Hij geniet alleen van het leven zullen we maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |