Weten ze de koelkast te vinden ?quote:
schop ze de deur uitquote:
Wordt het snel koudquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:26 schreef crv het volgende:
[..]
Lul, wie legt zijn bier dan ook in de vriezer
Moppie zeg dat je ziek bent en ga naar bed, dat snappen ze echt wel hoorquote:
En wat heb je er nu mee bereiktquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:43 schreef Karina het volgende:
Als ik niet lekker ben en ik heb visite, ga ik gewoon naar bed hoor!
en Crazy en Symp en Koen en Cee en D. en Bos en LL en Socios en Bella en...quote:
Toen was het nog eigendom van de winkelquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:43 schreef crv het volgende:
[..]
En wat heb je er nu mee bereikt![]()
Je kan het ook eerder in de koelkast leggen
Thank, ik heb het in Feedback gemeld.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is trouwens 398. Vorige was ook al verkeerd genummerd
En Bennyquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:45 schreef crv het volgende:
[..]
en Crazy en Symp en Koen en Cee en D. en Bos en LL en Socios en Bella en...
Ik ben er gewoon hoor. Heb zelfs al in dit topic gepostquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:45 schreef crv het volgende:
[..]
Meeste naar de meetquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:45 schreef crv het volgende:
[..]
Ja dat weten we dus nietquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor. Heb zelfs al in dit topic gepost
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:45 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij heb je vanmiddag al boodschappen gedaan want je hebt nog verslag gedaan van je melk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen was het nog eigendom van de winkel
Jou voelden we aankomenquote:
En natuurlijk niet te vergeten Tombo en Huppelquote:
Ja. Toen heb ik het dus in de vriezer gelegd, Beetje vergetenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:47 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij heb je vanmiddag al boodschappen gedaan want je hebt nog verslag gedaan van je melk.
Als je het toen in de koelkast had gelegd was het gewoon op tijd koud geweest
Koenquote:
'Smulnacht'quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Smulnacht voor de sportliefhebber met een 5e set tennis en straks de hockeyfinale.
ik ben gewoon laat als altijd, niks meeten dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:45 schreef crv het volgende:
[..]
Koenquote:
Gemist sorryquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor. Heb zelfs al in dit topic gepost
Ook niet verwacht van jouquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben gewoon laat als altijd, niks meeten dus
zag het lijstje laatst en kende er te weinig van. Hou het mieten bij 16/10quote:
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Zow zijn al die andere genoemden aan het mieten ?
allemaal meetjes inderdaad denk ik. Behalve Benny danquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Zow zijn al die andere genoemden aan het mieten ?
Ik heb een overvloed aan speeksel in mijn mond ja. Maar hoe weet jij dat?quote:
Helderziend, gebeurt vaker na 2 flessenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een overvloed aan speeksel in mijn mond ja. Maar hoe weet jij dat?
Okee.,quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:55 schreef crv het volgende:
[..]
Helderziend, gebeurt vaker na 2 flessen
Dat zegt toch niets over meeters?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
Het is drukker dan gisterenavond rond tegen deze tijd in ieder geval
erg lekker. de 2e beter dan de eerste. op de 2e had ik een rauw ei gedaan ipv de paprika en dat beviel me goedquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.,
Maar alle gekheid op een stukske.
Het gaat wel goed hier .PSV gewonnen en een goede tweede helft
En met jou? hoe was het eten?
nope, was gewoon een losse opmerkingquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets over meeters?
Oh okeequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, was gewoon een losse opmerking
Jaag ik je weer weg?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga wel afhaken, lekker bijtijds nog verder uitzieken
Welterusten Kallyquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga wel afhaken, lekker bijtijds nog verder uitzieken
ja het zwakke geslacht is over het grootste deel zwak zie en misselijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
is C_A ook alweer slapen? Nog steeds ziekjes ook?
op 3 achterneefjes en 2 achternichtjes gepastquote:
maar hoe gaat het nu?quote:Op zondag 12 september 2010 00:01 schreef Kally het volgende:
Weet niet of hij post maar kreeg reactie op mijn PM
Hij zegt niks dus dat doet hij hier wel danquote:
quote:
Weet ik nietquote:
owjee.....quote:Op zondag 12 september 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo!
Wat een klote werled is het toch soms![]()
Hoe ist?quote:Op zondag 12 september 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo!
Hehehe maar wel heel gezellig zekerquote:Op zondag 12 september 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op 3 achterneefjes en 2 achternichtjes gepast
En daarna met de kinders en ouders en oma wezen wandelen en gevoetbald, en onderuit geschoffeld door mn neef![]()
Hoi Bennyquote:Op zondag 12 september 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo!
Wattiser?quote:Op zondag 12 september 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo!
Bennyquote:Op zondag 12 september 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo!
quote:Op zondag 12 september 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo!
quote:Op zondag 12 september 2010 00:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehehe maar wel heel gezellig zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil hier best simpele vragen beantwoorden, maar dr echt diep op in gaan doen we maar via PM
Ik heb er 399 van gemaakt, goed?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is trouwens 398. Vorige was ook al verkeerd genummerd
quote:Op zondag 12 september 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
Wat zal ik zeggen..Oh wat vreselijk BennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil hier best simpele vragen beantwoorden, maar dr echt diep op in gaan doen we maar via PMJeetje
With the stars as her umbrella
Wat zal ik zeggen..OMG Benny, ik weet niet wat ik moet zeggen, de tranen staan in mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil hier best simpele vragen beantwoorden, maar dr echt diep op in gaan doen we maar via PMYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wat zal ik zeggen..Djiezus ik ben er helemaal stil vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil hier best simpele vragen beantwoorden, maar dr echt diep op in gaan doen we maar via PM
Wat erg
Same shit, different day
SC hopper present
Dankje, en jij sterkte met je broertje kerelquote:
Wat zal ik zeggen..Fuck, dit heb ik helemaal gemist. Sterkte enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil hier best simpele vragen beantwoorden, maar dr echt diep op in gaan doen we maar via PM"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gefeliciteerdquote:
Ook al is het hier nu niet echt vrolijk, toch gefeliciteerd manquote:
Wat zal ik zeggen..Sterkt Benny. Probeer zoveel mogeleijk met je Familie bij je broertje te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil hier best simpele vragen beantwoorden, maar dr echt diep op in gaan doen we maar via PM
Zij zijn prio 1,2,3,4,5
De rest is onbelangrijk.
Wij denken allemaal aan je dat weet je
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dit dus, tranen lopen over mijn wangenquote:Op zondag 12 september 2010 00:06 schreef -Miauw- het volgende:
Jeetje Benny, wat naar. Heb er geen woorden voor, ik kan jullie alleen maar heeel erg veel sterkte wensen en hopen op een wonder.![]()
Wat zal ik zeggen..Oh bah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil hier best simpele vragen beantwoorden, maar dr echt diep op in gaan doen we maar via PM
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dankjequote:
Thanksquote:Op zondag 12 september 2010 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook al is het hier nu niet echt vrolijk, toch gefeliciteerd man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |