Nou MOET je er 60 euro voor hebben omdat ik dat zei? Ik zei later nog iets he...quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
Er is al 10 euro op mijn Piko treinenset geboden op marktplaats.
![]()
Nee, geen 60 euro.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou MOET je er 60 euro voor hebben omdat ik dat zei? Ik zei later nog iets he...
Nee. Maar het is een beginquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, geen 60 euro.
Maar 10 is veel wou je zeggen?
mijn mening ookquote:
Jij kent mij gewoonquote:
Ondankbaar kindquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, geen 60 euro.
Maar 10 is veel wou je zeggen?
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar het is een beginVoor hetzelfde geld biedt er helemaal niemand
Ik heb wel andere kleuren hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
mijn mening ook![]()
Ik zeg niet dat Zwart haar niet zou staan integendeel. maar dat wil toch niet zeggen dat kleur ook niets is ?
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel andere kleuren hoor![]()
Alleen ik grijp meestal weer naar zwart
Das waar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar het is een beginVoor hetzelfde geld biedt er helemaal niemand
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
waarom zou je je een treinenset verkopen?
Trouwen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een zwart overhemd aan en een zwart tshirt, een zwarte broek, zwarte boxer, zwarte sokken, zwarte schoenen
ben ik nu on-topic?
Als Flash niet had gezegd dat je het spul voor ¤60 kon verkopen.....quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mensen die op Marktplaats voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten bedoel je
Doodgraverquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een zwart overhemd aan en een zwart tshirt, een zwarte broek, zwarte boxer, zwarte sokken, zwarte schoenen
ben ik nu on-topic?
Nutroma!quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
ben ik nu on-topic?
Hihiquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als Flash niet had gezegd dat je het spul voor ¤60 kon verkopen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft Flash ook niet gezegd. Flash heeft gezegd dat je er 60 voor kon vragen, en dat je dan mazzel zou hebben als je er 50 voor zou vangen. EN Flash heeft daarna gezegd dat 20 realistischer was.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als Flash niet had gezegd dat je het spul voor ¤60 kon verkopen.....
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi
Nee dat is het dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
al dat gezeik met die torensquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
O 9/11 avond weer![]()
Film met Nic Cage op Veronica
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft Flash ook niet gezegd. Flash heeft gezegd dat je er 60 voor kon vragen, en dat je dan mazzel zou hebben als je er 50 voor zou vangen. EN Flash heeft daarna gezegd dat 20 realistischer was.
aai kneuw, mijn vader zit em nu te kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
O 9/11 avond weer![]()
Film met Nic Cage op Veronica
O die film blijft mooiquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
al dat gezeik met die torens![]()
denk dat ik maar een rampenfilm op ga zetten of zo towering inferno oid
dat was niet de reactie waar ik op hooptequote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
al dat gezeik met die torens![]()
denk dat ik maar een rampenfilm op ga zetten of zo towering inferno oid
Ik vind het ook gewoon echt een slecht plan. Het heeft de schijn van provocatie iets TE hard tegen, om het heel zacht uit te drukken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
op cnn is de headline ISLAMIC CENTER TENSION
Whahahaha, ja ik heb een zwak voor Stevequote:Op zaterdag 11 september 2010 20:10 schreef crv het volgende:
[..]
dat was niet de reactie waar ik op hoopte
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft Flash ook niet gezegd. Flash heeft gezegd dat je er 60 voor kon vragen, en dat je dan mazzel zou hebben als je er 50 voor zou vangen. EN Flash heeft daarna gezegd dat 20 realistischer was.
tis niet alsof ze em op ground zero bouwen he, tis een paar straten verderquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon echt een slecht plan. Het heeft de schijn van provocatie iets TE hard tegen, om het heel zacht uit te drukken.
quote:
Ja dus dat en er lopen daar al genoeg haters rond na het gebeurenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon echt een slecht plan. Het heeft de schijn van provocatie iets TE hard tegen, om het heel zacht uit te drukken.
who the fuck is Stevequote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha, ja ik heb een zwak voor Steve
Jij hebt meer verstand van modeltreinen? Prima, doe maarquote:
McQueen halloquote:
Je begrijpt me weer eens verkeerdquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt meer verstand van modeltreinen? Prima, doe maar
Dus dat met een enorme sterrencastquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
wat je ook van die film mag vinden, het blijft een klassieker hoor
beetje domme opmerking Flashquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt meer verstand van modeltreinen? Prima, doe maar
OMG ga eens heel gauw in de hoek staan en je kapot schamenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Who the fuck is Steve McQueen?!
halloquote:
Ja meesteres Kallyquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG ga eens heel gauw in de hoek staan en je kapot schamen
Mag ik het niet rechtzetten als je mijn woorden verdraait? Of wat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je begrijpt me weer eens verkeerd
hoe dat zo ineens?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
Hee Zwab, Ik vind jouw UI echt wel tof trouwens
Ik ken die vent geen eens van gezichtquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Steve_McQueen
Waarvan akte, ik wist het ook nietSue me
dan moet ik je toch tegenspreken, kinderwagentjes, boodschappenkarretjes en stofzuigers gaat ze goed afquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
beetje domme opmerking Flash
Treinen hebben wielen en je weet dat vrouwen:
1 geen verstand hebben van alles wat wielen heeft
2. de vaardigheid missen om alles wat wielen heeft te besturen
Nee hoor de stofzuiger heeft ook wielenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
beetje domme opmerking Flash
Treinen hebben wielen en je weet dat vrouwen:
1 geen verstand hebben van alles wat wielen heeft
2. de vaardigheid missen om alles wat wielen heeft te besturen
Kijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet ik je toch tegenspreken, kinderwagentjes, boodschappenkarretjes en stofzuigers gaat ze goed af
Waaromquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG ga eens heel gauw in de hoek staan en je kapot schamen
En nee je leeftijd is geen excuus
James Dean zegt je wel wat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ken die vent geen eens van gezicht
Ook nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
James Dean zegt je wel wat?
Hij was samen met Paul Newman nogal een grote ster zeg maar, alleen veel te vroeg gestorven
Daar gaat het niet om, never mind okquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik het niet rechtzetten als je mijn woorden verdraait? Of wat?
Ik geil niet op acteurs, ik kijk graag films, en onthoud de grote spelers wel jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:20 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom![]()
Dat jij nou op acteurs geilt. mij boeit dat niet.
Heb maar een beperkte opslagcapaciteit bovenin, die gebruik ik liever voor belangrijke dingen
Daar kan ik ook niks aan doen, ik ben beginnend bestuurderquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens lig ik dagelijks wel dubbel als ik weer iemand zie parkeren die herhaaldelijk moet steken terwijl de auto de helft van het vak benut, en het weer een man blijkt te zijn
Op mijn 11e was ik heftig verliefd op James Deanquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
James Dean zegt je wel wat?
Hij was samen met Paul Newman nogal een grote ster zeg maar, alleen veel te vroeg gestorven
ga rebel without a cause kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook niet
En Paul Newman ook niet![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op mijn 11e was ik heftig verliefd op James DeanGrote poster. James Dean en Johnny Depp
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet ik je toch tegenspreken, kinderwagentjes, boodschappenkarretjes en stofzuigers gaat ze goed af
Nee, Nee en Neequote:Op zaterdag 11 september 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga rebel without a cause kijken
OK cool, no issue voor mij ook hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, never mind ok
ik heb geeneens een rijbewijs en ik kan dat vlekkeloosquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen, ik ben beginnend bestuurder
Dat is omdat een frisse jonge dame jou tegen je poten rijdt omdat je ķķk zonodig op zaterdagochtend als oude lul boodschappen moet doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, Nee en Nee
ook met kinderwagens en boodschappen wagens weten ze je tegen je poten te rijden of erger nog een duek in je auto![]()
Stofzuigers weten ze in huis ook dusdanig te maniuvreren dat er altijd wel wat kapot valt
nou, fruitquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK cool, no issue voor mij ook hoorKuske?
hou nou maar vol dat ze er goed in zijn, anders moet jij het straks gaan doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, Nee en Nee
ook met kinderwagens en boodschappen wagens weten ze je tegen je poten te rijden of erger nog een duek in je auto![]()
Stofzuigers weten ze in huis ook dusdanig te manouvreren dat er altijd wel wat kapot valt
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is omdat een frisse jonge dame jou tegen je poten rijdt omdat je ķķk zonodig op zaterdagochtend als oude lul boodschappen moet doen![]()
Hey wacht, dit is eerder besproken vanochtend?
niet zomaar ineens, maar je moet het eens zeggen hequote:
Ik niet hoor zeker niet met de stofzuigerquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, Nee en Nee
Stofzuigers weten ze in huis ook dusdanig te manouvreren dat er altijd wel wat kapot valt
Net zoals die fossielen in de supermarktquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, Nee en Nee
zelf gemaakt, ben begonnen met een standaard Cyanide and Happiness mannetje, en die steeds verder verklootquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:24 schreef crv het volgende:
[..]
niet zomaar ineens, maar je moet het eens zeggen he![]()
maar ik vind hem gewoon lachen vrolijk en opvallend
Was maar een geintje, lukt mij ook wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb geeneens een rijbewijs en ik kan dat vlekkeloos
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens lig ik dagelijks wel dubbel als ik weer iemand zie parkeren die herhaaldelijk moet steken terwijl de auto de helft van het vak benut, en het weer een man blijkt te zijn
juistquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Net zoals die fossielen in de supermarkt
Jawel, je kunt op BV's niet zakken. Waarom denk je dat er zoveel vrouwen met een rijbewijs bestaan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was maar een geintje, lukt mij ook wel.![]()
Anders kun je toch niet slagen?
Kun je volgens mij echt wel op zakken hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, je kunt op BV's niet zakken. Waarom denk je dat er zoveel vrouwen met een rijbewijs bestaan?
uitzonderingen bevestigen de regelsquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet hoor zeker niet met de stofzuiger
Nou ja sowieso zo veel mensen, al die oude mannen op de snelweg met 60 joepie levensgevaarlijk, maar denken omdat ze man zijn dat ze mogen blijven rijdenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, je kunt op BV's niet zakken. Waarom denk je dat er zoveel vrouwen met een rijbewijs bestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |