Nou MOET je er 60 euro voor hebben omdat ik dat zei? Ik zei later nog iets he...quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
Er is al 10 euro op mijn Piko treinenset geboden op marktplaats.
![]()
Nee, geen 60 euro.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou MOET je er 60 euro voor hebben omdat ik dat zei? Ik zei later nog iets he...
Nee. Maar het is een beginquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, geen 60 euro.
Maar 10 is veel wou je zeggen?
mijn mening ookquote:
Jij kent mij gewoonquote:
Ondankbaar kindquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, geen 60 euro.
Maar 10 is veel wou je zeggen?
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar het is een beginVoor hetzelfde geld biedt er helemaal niemand
Ik heb wel andere kleuren hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
mijn mening ook![]()
Ik zeg niet dat Zwart haar niet zou staan integendeel. maar dat wil toch niet zeggen dat kleur ook niets is ?
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel andere kleuren hoor![]()
Alleen ik grijp meestal weer naar zwart
Das waar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar het is een beginVoor hetzelfde geld biedt er helemaal niemand
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
waarom zou je je een treinenset verkopen?
Trouwen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een zwart overhemd aan en een zwart tshirt, een zwarte broek, zwarte boxer, zwarte sokken, zwarte schoenen
ben ik nu on-topic?
Als Flash niet had gezegd dat je het spul voor ¤60 kon verkopen.....quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mensen die op Marktplaats voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten bedoel je
Doodgraverquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een zwart overhemd aan en een zwart tshirt, een zwarte broek, zwarte boxer, zwarte sokken, zwarte schoenen
ben ik nu on-topic?
Nutroma!quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
ben ik nu on-topic?
Hihiquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als Flash niet had gezegd dat je het spul voor ¤60 kon verkopen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft Flash ook niet gezegd. Flash heeft gezegd dat je er 60 voor kon vragen, en dat je dan mazzel zou hebben als je er 50 voor zou vangen. EN Flash heeft daarna gezegd dat 20 realistischer was.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als Flash niet had gezegd dat je het spul voor ¤60 kon verkopen.....
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi
Nee dat is het dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
al dat gezeik met die torensquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
O 9/11 avond weer![]()
Film met Nic Cage op Veronica
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft Flash ook niet gezegd. Flash heeft gezegd dat je er 60 voor kon vragen, en dat je dan mazzel zou hebben als je er 50 voor zou vangen. EN Flash heeft daarna gezegd dat 20 realistischer was.
aai kneuw, mijn vader zit em nu te kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
O 9/11 avond weer![]()
Film met Nic Cage op Veronica
O die film blijft mooiquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
al dat gezeik met die torens![]()
denk dat ik maar een rampenfilm op ga zetten of zo towering inferno oid
dat was niet de reactie waar ik op hooptequote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
al dat gezeik met die torens![]()
denk dat ik maar een rampenfilm op ga zetten of zo towering inferno oid
Ik vind het ook gewoon echt een slecht plan. Het heeft de schijn van provocatie iets TE hard tegen, om het heel zacht uit te drukken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
op cnn is de headline ISLAMIC CENTER TENSION
Whahahaha, ja ik heb een zwak voor Stevequote:Op zaterdag 11 september 2010 20:10 schreef crv het volgende:
[..]
dat was niet de reactie waar ik op hoopte
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft Flash ook niet gezegd. Flash heeft gezegd dat je er 60 voor kon vragen, en dat je dan mazzel zou hebben als je er 50 voor zou vangen. EN Flash heeft daarna gezegd dat 20 realistischer was.
tis niet alsof ze em op ground zero bouwen he, tis een paar straten verderquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon echt een slecht plan. Het heeft de schijn van provocatie iets TE hard tegen, om het heel zacht uit te drukken.
quote:
Ja dus dat en er lopen daar al genoeg haters rond na het gebeurenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon echt een slecht plan. Het heeft de schijn van provocatie iets TE hard tegen, om het heel zacht uit te drukken.
who the fuck is Stevequote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha, ja ik heb een zwak voor Steve
Jij hebt meer verstand van modeltreinen? Prima, doe maarquote:
McQueen halloquote:
Je begrijpt me weer eens verkeerdquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt meer verstand van modeltreinen? Prima, doe maar
Dus dat met een enorme sterrencastquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
wat je ook van die film mag vinden, het blijft een klassieker hoor
beetje domme opmerking Flashquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt meer verstand van modeltreinen? Prima, doe maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |