Nou MOET je er 60 euro voor hebben omdat ik dat zei? Ik zei later nog iets he...quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
Er is al 10 euro op mijn Piko treinenset geboden op marktplaats.
![]()
Nee, geen 60 euro.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou MOET je er 60 euro voor hebben omdat ik dat zei? Ik zei later nog iets he...
Nee. Maar het is een beginquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, geen 60 euro.
Maar 10 is veel wou je zeggen?
mijn mening ookquote:
Jij kent mij gewoonquote:
Ondankbaar kindquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, geen 60 euro.
Maar 10 is veel wou je zeggen?
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar het is een beginVoor hetzelfde geld biedt er helemaal niemand
Ik heb wel andere kleuren hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
mijn mening ook![]()
Ik zeg niet dat Zwart haar niet zou staan integendeel. maar dat wil toch niet zeggen dat kleur ook niets is ?
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel andere kleuren hoor![]()
Alleen ik grijp meestal weer naar zwart
Das waar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar het is een beginVoor hetzelfde geld biedt er helemaal niemand
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
waarom zou je je een treinenset verkopen?
Trouwen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een zwart overhemd aan en een zwart tshirt, een zwarte broek, zwarte boxer, zwarte sokken, zwarte schoenen
ben ik nu on-topic?
Als Flash niet had gezegd dat je het spul voor ¤60 kon verkopen.....quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mensen die op Marktplaats voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten bedoel je
Doodgraverquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een zwart overhemd aan en een zwart tshirt, een zwarte broek, zwarte boxer, zwarte sokken, zwarte schoenen
ben ik nu on-topic?
Nutroma!quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
ben ik nu on-topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |