Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ijsjes met schroefjes erin?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, wel had ik allemaal ideeën over het hoe en wat die dingen dan zouden worden... En ik maakte ijsjes![]()
Maar, om even een voorbeeld te geven: Ik moest in de brugklas een idee op papier zetten, met gebruiksaanwijzing enzo, en nu, 4 jaar later is dat product op de markt in de vorm van een iPad
ALS ik schrijver zou worden zou ik hetzelfde als hem schrijven waarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een einde moet wel goed zijn en niet Stepen King-achtig
Vind t een geweldige schrijver, maar verdenk hem ervan dat ie ook niet goed weet hoe hij een verhaal af moet maken en dat ie daarom zomaar even snel wat neerpent omdat ie geen zin meer heeft om verder te schrijven
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
De hele dag van boemeluk naar boemeluk scheuren zekerDie heeft het goed bekeken
Dat hebben ze zo door hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:58 schreef Ferb het volgende:
[..]
ALS ik schrijver zou worden zou ik hetzelfde als hem schrijven waarschijnlijk
Ik geef namelijk ook snel op met dat soort dingen.
Fietsenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
Koffieis niet grappig nee
Dat het weekend is en de zon schijnt wel
Even mijn programma afkijken en dan lekker fietsen
Neuu.quote:
Neehee, wel vla in de ijsvormen en vervolgens in de vriezer, waarna het niet te eten isquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ijsjes met schroefjes erin?![]()
Heb je mooi gedaan, jatten ze gewoon jouw idee WAAA
Vind het zo jammer, want hij schrijft echt goed, alleen dan is er ineens een monster of een wonderbaarlijke oplossing en dan is het afgelopenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:58 schreef Ferb het volgende:
[..]
ALS ik schrijver zou worden zou ik hetzelfde als hem schrijven waarschijnlijk
Ik geef namelijk ook snel op met dat soort dingen.
Smakelijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
Maar goed. Ontbijten en nog meer was vouwen![]()
Ik vind het meer lunch tijdquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
ik las vrouwenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moest echt heel, heel hard lachen
Ik deed dat bij mn oma met pannenkoeken, vanalles erin gooien en dan hopen dat het smaakt (meestal niet) en als je dan eens iets hebt wat lekker is, vergeten wat er ook alweer in zat omdat je echt vanalles had gedaan wat smerig was en het niet meer bijhieldquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neehee, wel vla in de ijsvormen en vervolgens in de vriezer, waarna het niet te eten is
Tja, daarom moet je eigenlijk niet haasten met een boek.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind het zo jammer, want hij schrijft echt goed, alleen dan is er ineens een monster of een wonderbaarlijke oplossing en dan is het afgelopen![]()
Vind ik jammer, een echte afronding is er vaak niet, ben meestel wat teleurgesteld aan het einde
Mijn verhaal zou gaan van een onzeker meisje naar een zelfverzekerde vrouw en dan het verhaal daar tussenin. Standaard Libelle verhaal
Ik luister nu niet hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:02 schreef Trevland het volgende:
Wask weer![]()
Hey TS jij moet toch eens wat minder naar 3fm luisteren
Slimquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik deed dat bij mn oma met pannenkoeken, vanalles erin gooien en dan hopen dat het smaakt (meestal niet) en als je dan eens iets hebt wat lekker is, vergeten wat er ook alweer in zat omdat je echt vanalles had gedaan wat smerig was en het niet meer bijhield
Geef em koffiequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Dus ik krijg een smsje van mijn vriend dat hij om 11 uur bijna naar huis zou komen, mooi dan kunnen we nog naar de stad.
Die kleine staat inmiddels al een half uur op instorten en nu net smsje dat mijn vriend NU pas weggaat... ik kan die kleine niet nog 3 kwartier wakker houden
En ik wilde nog naar de HEMA
En om half 5 moet ik een hometrainer ophalen
schema door de war, lady door de war
He bahquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Dus ik krijg een smsje van mijn vriend dat hij om 11 uur bijna naar huis zou komen, mooi dan kunnen we nog naar de stad.
Die kleine staat inmiddels al een half uur op instorten en nu net smsje dat mijn vriend NU pas weggaat... ik kan die kleine niet nog 3 kwartier wakker houden
Ik houd daar ook niet van als dat soort dingen gebeurenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Lozen die hap, dit schiet niet op.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Enjoyquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd daar ook niet van als dat soort dingen gebeuren
En nu ga ik echt weg. Koekjes bakken met A.
Die is nu de ingrediënten bij elkaar aan het zoeken.
baksequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maak er wat lekkers vanquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Laat een koekje voor mij overquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hey fuquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Laat een koekje voor mij over
quote:
Vandaag iig nietquote:
Dat doe je toch niet zomaar ffquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Lozen die hap, dit schiet niet op.
Het moet geen gewoonte worden natuurlijkquote:
Niet zo bijdehand hé!quote:
dat is zeker ergquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Vandaag iig niet
[..]
Dat doe je toch niet zomaar ff
Mannen zijn gewoon erg lomp (soms)quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het moet geen gewoonte worden natuurlijk
De wereld vergaat niet, bijna wel want ik wilde naar de HEMA *stampvoet*quote:
Heb je hem ook uitgelegd dat het wel 11 uur precies moest zijn ivm de kleine? Of moestie dat maar uit de blauwe hemel ruiken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Mannen zijn gewoon erg lomp (soms)
Ook leukquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:18 schreef Giertje het volgende:
ik werd gewoon wakker gebeld om 10 uur door een vriend van me die had daar zin in
schandalig, maar zo heb je nog wel wat aan deze prachtige dagquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:18 schreef Giertje het volgende:
ik werd gewoon wakker gebeld om 10 uur door een vriend van me die had daar zin in
Ja, kun je tenminste Fok!ken tot het weer donker wordtquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schandalig, maar zo heb je nog wel wat aan deze prachtige dag
hij ging naar de diploma uitreiking van zijn broertje, het is 3 kwartier rijdenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je hem ook uitgelegd dat het wel 11 uur precies moest zijn ivm de kleine? Of moestie dat maar uit de blauwe hemel ruiken?
mja nou ja ben maar effe gaan helpen met verhuizenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schandalig, maar zo heb je nog wel wat aan deze prachtige dag
Komt bij mij ook vaak voorquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:18 schreef Giertje het volgende:
10 uur is toch een mooie tijdquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:18 schreef Giertje het volgende:
Stop je de kleine toch vast een uurtje onder de wol? Of kan dat niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij ging naar de diploma uitreiking van zijn broertje, het is 3 kwartier rijden
Nu is hij om 12.45 pas thuis, moet dan nog eten
En ondertussen wordt het humeur van die kleine er niet beter op
Oke een koekje voor jou:quote:
Dan heb ik straks helemaal een saggo kind omdat hij te vroeg wakker is gemaaktquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stop je de kleine toch vast een uurtje onder de wol? Of kan dat niet?
ik lag nog zo lekker te slapenquote:
Dan laat je hem na het eten wachten tot de kleine bijgeslapen is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb ik straks helemaal een saggo kind omdat hij te vroeg wakker is gemaakt
als ik dit om 11 uur geweten had dan had ik dat al lang al gedaan ja
oow normaal word ik ook wel rond die tijd wakker maar het was nogal laat gisternachtquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben meestal blij als ik tot 10 uur slaap(meestal eerder wakker ook al slaap rond 2 uur)
Hallo kapitein.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slapen is voor vrouwen en kinderen
Dag Henk.quote:
Wat gebeurt er in dat Gasthof van je allemaal dan? Ik dacht dat we aan één batstent wel genoeg hadden hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slapen is voor vrouwen en kinderen
Kind ligt er nu in, ik wil niet wachten, ik wilde na het eten naar de stad, dan had die kleine mooi in de auto kennen pittenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan laat je hem na het eten wachten tot de kleine bijgeslapen is.
1. Kleine niet sjaggo
2. Vent weet ook eens wat het is om te moeten wachten
3. Hema is nog open
Ik zeg DOEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan niet want die vent is pas na 4-en thuisquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
EN anders laat je hem die hometrainer ophalen in de tijd dat je kind ligt te slapen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oke een koekje voor jou:
[ afbeelding ]
En ZO wil ik graag ontvangen worden voortaan. Letten jullie even op?quote:
Wat is je buit?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, de slager is ook weer van zijn vless af.
Als de vrouwen en kinderen slapen moeten de mannen elkaar vermaken? Dus KG biedt dat wat GF niet wil?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in dat Gasthof van je allemaal dan? Ik dacht dat we aan één batstent wel genoeg hadden hier
Omg.. neen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als de vrouwen en kinderen slapen moeten de mannen elkaar vermaken? Dus KG biedt dat wat GF niet wil?
Hou wou je dat goed houden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vlees, veel vlees. Genoeg voor anderhalve maand of zo.
Douche ze!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maken we er gelijk een kwartetje van, stelletje verzakerts. Douchen
Ga een kind opvoeden manquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En ZO wil ik graag ontvangen worden voortaan. Letten jullie even op?
Nee hoor, ik heb net even lekker op bed gelegenquote:
Daar hebben ze iets voor uitgevonden: de vriezerquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hou wou je dat goed houden?
Voor een anderhalve maand vlees heb jij wel een erg grote vriezerquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hebben ze iets voor uitgevonden: de vriezer.
Het is voor één persoon he, dus er is nog ruimte in de vleeslade het vleesvak.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Voor een anderhalve maand vlees heb jij wel een erg grote vriezer
Oké, maar ben je trouwens nu niet blut?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is voor één persoon he, dus er is nog ruimte in de vleeslade.
Nee hoor, nog lang nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:19 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oké, maar ben je trouwens nu niet blut?
Oh, ik wel, ik was toch bezig netquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Wie heeft er zin om een tosti voor mij klaar te maken?
Ik ben zelf te lui namelijk.
Dan verander ik het voor jou naar vleesvakquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
Vleeslade is echt een smerig woord
Beter. Maar nog niet echt je van hetquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:28 schreef DaMart het volgende:
Dan verander ik het voor jou naar vleesvak.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik wel, ik was toch bezig net
Hoe moet ik het dan noemen? Groentela is ook weer niet ladingdekkendquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beter. Maar nog niet echt je van het
Tuurlijkquote:
Je kunt toch zeggen dat je vlees in de groentela stopt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
Hoe moet ik het dan noemen? Groentela is ook weer niet ladingdekkend.
Wit, bruin, met pitjes/zaden of zonder?quote:
Nee, want het ligt in de vriezer, en daar heb ik een aparte la voor het vleesquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt toch zeggen dat je vlees in de groentela stopt?
Of gewoon, vlees in je koelkast
Maakt nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wit, bruin, met pitjes/zaden of zonder?
Net zoals ik een perenijsjesla heb, trouwensquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want het ligt in de vriezer, en daar heb ik een aparte la voor het vlees.
Keilekker!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zoals ik een perenijsjesla heb, trouwens.
Oh, nou, dan stop je vlees in je vriezerquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef DaMart het volgende:
Nee, want het ligt in de vriezer, en daar heb ik een aparte la voor het vlees.
Tussen wit en bruin toch wel, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Maakt niet
Ik weet het verschil toch niet![]()
Maak je eigenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou, dan stop je vlees in je vriezer![]()
Fuck! ijsjes vergeten te kopen...
Misschien is hij wel kleurenblindquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tussen wit en bruin toch wel, mag ik hopen?
Hangt er maar vanaf wat je ermee bedoeltquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
Vleeslade is echt een smerig woord
Nee, ik moet toch nog even naar de winkelquote:
Doe maar bruin hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tussen wit en bruin toch wel, mag ik hopen?
Dan proef je het toch nog, suffiequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is hij wel kleurenblind.
Donequote:
Dan nog is het een smerig woord.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hangt er maar vanaf wat je ermee bedoelt
Dat ligt er maar net aan waarvoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Done![]()
Fijn, zo half gebukt bij een aanrecht staan
Wat heb je toch een natte afwasborstelquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waarvoor
Ik had gehoopt op jouw vleesladequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waarvoor
dat is de afspoelborstel, die doet het vuile werkquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat heb je toch een natte afwasborstel![]()
Ja, dat gaat niet lukken, wantquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had gehoopt op jouw vleesladeMaar helaas
Mja, maar nu heb ik wel weer schone borden en zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet lukken, wantwat een woord.
Ik ook, maar daar heb ik een machientje voorquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, maar nu heb ik wel weer schone borden en zo
Dat heb ik dus opzettelijk niet genomen in mijn nieuwe huisquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar heb ik een machientje voor
Suffie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat heb ik dus opzettelijk niet genomen in mijn nieuwe huis
Ik heb er ook bewust geen genomen toen ik hier kwam wonen. Dan had ik namelijk geen koelvriescombinatie meer kwijtgekund in de keuken, of ik had het gasfornuis achterwege moeten laten en enkel de magnetron moeten gebruiken om eten te makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik dus opzettelijk niet genomen in mijn nieuwe huis
Ik doe het ook nog altijd met de hand, geen idee waarom ik zon duur ding zou moeten kopen voor 2 borden, wat bestek en een paar bekersquote:
Je hebt ze ook in eenpersoonsuitvoering, die zijn of lager, of veel smallerquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er ook bewust geen genomen toen ik hier kwam wonen. Dan had ik namelijk geen koelvriescombinatie meer kwijtgekund in de keuken, of ik had het gasfornuis achterwege moeten laten en enkel de magnetron moeten gebruiken om eten te maken.
en relatief NOG duurder in aanschaf en energieverbruikquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in eenpersoonsuitvoering, die zijn of lager, of veel smaller
Mijne is dan ook heel stylish verantwoord roestvrijstaalquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Een afwasmachine is gewoon overbodige luxe.
Maar ik heb niks tegen jouw afwasmachine hoor suikertaartje
Inderdaad, en als je alleen woont heb je toch weinig afwas.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en relatief NOG duurder in aanschaf en energieverbruik
klopt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en relatief NOG duurder in aanschaf en energieverbruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh dat zal beslist welquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
klopt.
maar ze bestaan wel
Waarvoor? Vakantie? Verhuizing?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet nog van alles inpakken en ik heb er helemaal geen zin in
Ik moet je iets vertellen..quote:
Er is hier in dit huis vanavond/ vannacht een lanparty.quote:
nou nou vertel vertelquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik moet je iets vertellen..
tuut tuut een lanpartyquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is hier in dit huis vanavond/ vannacht een lanparty.
Dus ik vlucht.
Het is al middag.quote:
Lanparty's zijn toch helemaal te gek?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus ik vlucht.
Te veel..geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tuut tuut een lanparty![]()
hoeveel mensen komen er ?
De hele woonkamer vol mannen, computers en bier.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Lanparty's zijn toch helemaal te gek?
o-rly :quote:
1nerd in je huis is al veel laat staan 4 of meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De hele woonkamer vol mannen, computers en bier.
Hmm.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus ik vlucht.
Welke idioot doet dat dan ook in zijn huiskamer, zeker als hij niet eens alleenstaand isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm.
Ze zullen je nodig hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm.
moggel GFquote:
haar vriend man ega of wat het ook isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke idioot doet dat dan ook in zijn huiskamer, zeker als hij niet eens alleenstaand is
In dit geval nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
die duren meestal meerdere dagen trouwens he, dat weet je
Mijn man. De schatquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke idioot doet dat dan ook in zijn huiskamer, zeker als hij niet eens alleenstaand is
Je pc weer wat opgefrist?quote:
uitgeslapen welquote:
eerst maar een bakkie koffie doenquote:
zo'n bavaria lust ik ook welquote:
Stoerquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik gaat is ff die 3 haren die ik nog heb laten knippen![]()
laterz !
Ik ook, maar er zijn er genoeg zo te zienquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zo'n bavaria lust ik ook wel
ferbquote:
laat ze er maar een krul in leggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik gaat is ff die 3 haren die ik nog heb laten knippen![]()
laterz !
Permanentje, watergolvenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
laat ze er maar een krul in leggen
ow?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Permanentje, watergolven![]()
LL weet daar vast wel meer van trouwens
Llquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja we hebben er inmiddels een stuk of 4. LL's die vaak posten in topics waar ik ook kom zeg maar. Maar die ene dus
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Permanentje, watergolven![]()
LL weet daar vast wel meer van trouwens
Leuk!quote:
jij liever dan ikquote:
Was sarcastisch hoor.quote:
Oh, ja, want anders had ik je namelijk ten huwelijk moeten vragenquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, want anders had ik je namelijk ten huwelijk moeten vragen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:34 schreef tochweerhenk het volgende:
![]()
Was helemaal niet sarcastisch bedoeld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooohhh nee laat dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Succes!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
Dat ga ik dan nu echt doen..strijken.
Ja klopt, je kan naast een afwasmachine toch ook wel een strijkmachine kopenquote:
Nee je moet gewoon niet strijken. Ook niet met een machinequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja klopt, je kan naast een afwasmachine toch ook wel een strijkmachine kopen
Hoe krijg je de kreukels dan weg?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon niet strijken. Ook niet met een machine
ben F1 aan het kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ga weer ff liggenstrakkies lekker wielrenfietsen kijken
Gewoon, niet. Kijk maar de andere kant op als het je niet aanstaatquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe krijg je de kreukels dan weg?
Yep, laatste mooie dag van t jaar denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is trouwens schitterend weer
Nee tochquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep, laatste mooie dag van t jaar denk ik
morgen zou het ook nog mooi weer wordenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep, laatste mooie dag van t jaar denk ik
Vergeet het maarquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen zou het ook nog mooi weer worden
In NL wordt het tering weerquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het maar
Misschien bij jou ja, in NL niet hoor
hier ook niet zie ik netquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het maar
Misschien bij jou ja, in NL niet hoor
kijk ze flesquote:
Beetje laat of niet?quote:
quote:
Laat op bed gegaan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben net een uurtje wakker
altijdquote:
De Vuela is over een half uur pas. EN golf en judo boeien me niet.quote:
quote:
sssssstttttttttttquote:
quote:
Whutt?quote:
Misschien vindt je er nog wat waardevols tussen,kun je naar tussen kunst & kitschquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, koffie. En toch weer effe lekker wat ouwe troep weggemikt. Daar blijf ik nog wel een tijdje mee doorgaan denk ik
Hier wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Koffie, goed. Ik ben alleen mijn schepje kwijt. Zo maar eens naar de blokker (zouden ze die daar hebben?) een nieuwe halen.
Kan ook gewoon met een lepeltjequote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Koffie, goed. Ik ben alleen mijn schepje kwijt. Zo maar eens naar de blokker (zouden ze die daar hebben?) een nieuwe halen.
Je kan ook gewoon schudden. Perfectie heeft echter precisie nodig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kan ook gewoon met een lepeltje
een origineel SItecom USB-1.1 hubje uit 2004quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Misschien vindt je er nog wat waardevols tussen,kun je naar tussen kunst & kitsch
Zijn handige dingetjes, maar daar krijg je geen miljoen voor ben ik bangquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een origineel SItecom USB-1.1 hubje uit 2004
Ik heb er maar 4, dus er kan er nog wel eentje bijquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
zijn geen handige dingetjes want poepkaptraag en iedere laptop heeft teenwoordig toch al achtduizend USB poorten
Welke kleur?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
75 cent voor het schepje, stelletje afzetters!
Schepje?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
75 cent voor het schepje, stelletje afzetters!
Zwart. Ze hadden weinig keus, enkel zwart of wit. Zwart past beter bij mijn prachtige studentenkamer.quote:
voor zijn koffiequote:
Rode koffie schepjes zijn hipperquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zwart. Ze hadden weinig keus, enkel zwart of wit. Zwart past beter bij mijn prachtige studentenkamer.
ik heb er geenquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eentje van geborsteld staal
sjonge, duurt effe dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er geen![]()
bij mij worden de bonen per kopje gemalen
Met BBQ en zo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou mensen, ik ga weer eens. dorpsfeestje![]()
Tot vanavond denk ik
je vond hem anders wel lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sjonge, duurt effe dusMaar goed dat ze er niet voor betalen dan
feest ze henkquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou mensen, ik ga weer eens. dorpsfeestje![]()
Tot vanavond denk ik
je hebt je kamer opgeruimdquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
Zo dat hok van die beesten is ook weer schoon
Ik had alle tijd iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je vond hem anders wel lekker
Nee, caviahokquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt je kamer opgeruimd
goed werk heeft tijd nodigquote:
Welkom terugquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ben k weer
Het fietsen was lekker
Km of 45 in totaal. En meteen boodschappen gedaan. De komende dagen lekker eten dus
Ik begrijp net dat ze liggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe staan de zaken in de vuelta?
Anton gevallen in de leiderstrui, ligt van top tot teen open, opgave. Egoi Martinez is afgevoerd naar het ziekenhuisquote:
Dat is wel kut, en wat voor een etappe is het?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anton gevallen in de leiderstrui, ligt van top tot teen open, opgave. Egoi Martinez is afgevoerd naar het ziekenhuis
Goedquote:
Ging dat bij mij ook maar zo met de kilo'squote:Op zaterdag 11 september 2010 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ben weer vele euro's lichter
Mooizoquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GoedTerpstra en Ten Dam voorin op een paar minuten, driekwart van het peloton is nog onderweg
Ik wil wel diep bij je in de buidel tastenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ging dat bij mij ook maar zo met de kilo's
Ik had een nooit grappig voor je gemaakt, gezien?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil wel diep bij je in de buidel tasten
eh, nee... In dit topic?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had een nooit grappig voor je gemaakt, gezien?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
Koffieboontje komt om zijn loontje is nooit grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar maar maar wat heb je allemaal gekocht?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ben weer vele euro's lichter
Wilde het net vragenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar maar maar wat heb je allemaal gekocht?
Nou daar heb ik ook wat voor gekochtquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ging dat bij mij ook maar zo met de kilo's
2 longsleeves voor Sander, 4 boxershorts en 4 hemdjes, 2 longsleeves voor Koen en voor mezelf een haarbandquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
Maar maar maar wat heb je allemaal gekocht?
Oeh, en dit keer gaat het lukken hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
Nou daar heb ik ook wat voor gekochtik ga weer eens de zoveelste poging doen om af te vallen
quote:2 longsleeves voor Sander, 4 boxershorts en 4 hemdjes, 2 longsleeves voor Koen en voor mezelf een haarband
Van die leuke blije boxers?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik moet mn nieuwe ondergoed nog even uitproberen
Zou het?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, en dit keer gaat het lukken hoor![]()
Ja het was wel nodig (die boxershorts enzo... meneer krijgt een dikke kontquote:Tof
had ik wel toen ik veel was afgevallen..ooitquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
Zou het?misschien krijg ik dan eens wat meer energie
Dikke kont?quote:Ja het was wel nodig (die boxershorts enzo... meneer krijgt een dikke kontEn hij heeft weer een tand die er bijna uitwiebelt
Leven in het hedenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:51 schreef Ferb het volgende:
Opstaan op Zaterdag![]()
Zaterdag![]()
Avond van Zaterdag![]()
Einde van Zaterdag![]()
Begin van Zondag
Maandag mag je weer lekker buffelen in de schoolbankjesquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:51 schreef Ferb het volgende:
Opstaan op Zaterdag![]()
Zaterdag![]()
Avond van Zaterdag![]()
Einde van Zaterdag![]()
Begin van Zondag
Neuh, hele saaie, waarom zou je in ondergoed willen investeren, je ziet het toch niet, denk ik altijd maar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van die leuke blije boxers?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, hele saaie, waarom zou je in ondergoed willen investeren, je ziet het toch niet, denk ik altijd maar.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maandag mag je weer lekker buffelen in de schoolbankjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |