Beter. Maar nog niet echt je van hetquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:28 schreef DaMart het volgende:
Dan verander ik het voor jou naar vleesvak.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik wel, ik was toch bezig net
Hoe moet ik het dan noemen? Groentela is ook weer niet ladingdekkendquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beter. Maar nog niet echt je van het
Tuurlijkquote:
Je kunt toch zeggen dat je vlees in de groentela stopt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
Hoe moet ik het dan noemen? Groentela is ook weer niet ladingdekkend.
Wit, bruin, met pitjes/zaden of zonder?quote:
Nee, want het ligt in de vriezer, en daar heb ik een aparte la voor het vleesquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt toch zeggen dat je vlees in de groentela stopt?
Of gewoon, vlees in je koelkast
Maakt nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wit, bruin, met pitjes/zaden of zonder?
Net zoals ik een perenijsjesla heb, trouwensquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want het ligt in de vriezer, en daar heb ik een aparte la voor het vlees.
Keilekker!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zoals ik een perenijsjesla heb, trouwens.
Oh, nou, dan stop je vlees in je vriezerquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef DaMart het volgende:
Nee, want het ligt in de vriezer, en daar heb ik een aparte la voor het vlees.
Tussen wit en bruin toch wel, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Maakt niet
Ik weet het verschil toch niet![]()
Maak je eigenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou, dan stop je vlees in je vriezer![]()
Fuck! ijsjes vergeten te kopen...
Misschien is hij wel kleurenblindquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tussen wit en bruin toch wel, mag ik hopen?
Hangt er maar vanaf wat je ermee bedoeltquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
Vleeslade is echt een smerig woord
Nee, ik moet toch nog even naar de winkelquote:
Doe maar bruin hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tussen wit en bruin toch wel, mag ik hopen?
Dan proef je het toch nog, suffiequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is hij wel kleurenblind.
Donequote:
Dan nog is het een smerig woord.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hangt er maar vanaf wat je ermee bedoelt
Dat ligt er maar net aan waarvoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Done![]()
Fijn, zo half gebukt bij een aanrecht staan
Wat heb je toch een natte afwasborstelquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waarvoor
Ik had gehoopt op jouw vleesladequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waarvoor
dat is de afspoelborstel, die doet het vuile werkquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat heb je toch een natte afwasborstel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |