Te veel..geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tuut tuut een lanparty![]()
hoeveel mensen komen er ?
De hele woonkamer vol mannen, computers en bier.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Lanparty's zijn toch helemaal te gek?
o-rly :quote:
1nerd in je huis is al veel laat staan 4 of meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De hele woonkamer vol mannen, computers en bier.
Hmm.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is hier in dit huis vanavond/ vannacht een lanparty.
Dus ik vlucht.
Welke idioot doet dat dan ook in zijn huiskamer, zeker als hij niet eens alleenstaand isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm.
Ze zullen je nodig hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm.
moggel GFquote:
haar vriend man ega of wat het ook isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke idioot doet dat dan ook in zijn huiskamer, zeker als hij niet eens alleenstaand is
In dit geval nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
die duren meestal meerdere dagen trouwens he, dat weet je
Mijn man. De schatquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke idioot doet dat dan ook in zijn huiskamer, zeker als hij niet eens alleenstaand is
Je pc weer wat opgefrist?quote:
uitgeslapen welquote:
eerst maar een bakkie koffie doenquote:
zo'n bavaria lust ik ook welquote:
Stoerquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik gaat is ff die 3 haren die ik nog heb laten knippen![]()
laterz !
Ik ook, maar er zijn er genoeg zo te zienquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zo'n bavaria lust ik ook wel
ferbquote:
laat ze er maar een krul in leggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik gaat is ff die 3 haren die ik nog heb laten knippen![]()
laterz !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |