Trustenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ff een uurtje voor pampus liggen![]()
ha, jij hier?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:52 schreef Socios het volgende:
Ik FOK! wel op de meet door. Lekker in een hoekje zitten met een netbook.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:52 schreef Socios het volgende:
Vanmiddag die kant op.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ha, jij hier?Kon je nog in WIerden komen ja?
Je zal ze de kost moeten geven iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:52 schreef Socios het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
Jeetje, zit ik hier in het auto's en treinentopic ofzo? Kijk al die UI's
Die drie posten gewoon teveelquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zie en kattenoog en iets met wolfpack. Ben ik in Flora & Fauna beland?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
Drie? Oh dat rooie sportgeval. Nou, dat lossen we op een spoorwegovergang wel opquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die drie posten gewoon teveel.
Ik zie allemaal vervelende users, ben ik in KLB belandquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie en kattenoog en iets met wolfpack. Ben ik in Flora & Fauna beland?
Dat is wel een stuk interessanter jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie en kattenoog en iets met wolfpack. Ben ik in Flora & Fauna beland?
Nietesquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk interessanter ja
Gaat sneller dan ik d8quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
Gaat maar weer eens de website onderhouden.
En mijn eigen bureaublad opruimen, advertenties neerzetten, vaatwas opruimen, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk interessanter ja
Is die voicerecorder nog gelukt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef crv het volgende:
Ik gaat ook ff wat doen.
Ter herinnerering maar weer even een TODO lijstje
- En de vergeten dingen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef crv het volgende:
Ik gaat ook ff wat doen.
Ter herinnerering maar weer even een TODO lijstjeSuper, huisvrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
With the stars as her umbrella
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Zo choco/naturel tulbandcake is gelukt.
Nu staat er een amarettocake in de oven
Probeerseltje
kut daar moet ik dus ook nog achteraan, dank jequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is die voicerecorder nog gelukt?
Moet wel, mijn hulp in de huishouding lieffie sjef vrouw is er nietquote:
Misschien eerst even selecteren welke files er allemaal dubbel op staan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:28 schreef pgrferrari het volgende:
55GB overpompen naar mijn netwerkschijf.
Backup maken van mijn laptop, alleen gaat daar zoveel tijd inzitten
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En misschien ga ik vanmiddag nog wel even naar buiten
Ik niet. Maar ik ga Code Geass verder kiek'n denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:06 schreef crv het volgende:
Volgens mij is het hier vrij rustig
Iedereen slaapt, of is onderweg naar de meet
wasdahquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik ga Code Geass verder kiek'n denk ik.
Serie en jawel, want ik moet straks werken dus ik kan weinig anders doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:08 schreef crv het volgende:
[..]
wasdah
En je gaat toch niet binnenzitten met dit weer
ik bewaar mijn totfo (binnen) voor vanavond en morgen of zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook niet, beetje aan het opruimen enzo
Ik was idd even op bed gaan liggen jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:06 schreef crv het volgende:
Volgens mij is het hier vrij rustig
Iedereen slaapt, of is onderweg naar de meet
dan kan je tot die tijd toch nog lekker buiten genieten ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serie en jawel, want ik moet straks werken dus ik kan weinig anders doen.
Ja, ik zit buiten die serie te kijken, maar buiten buiten kom ik niet voor ik ga werken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
dan kan je tot die tijd toch nog lekker buiten genieten ?
Je moet niet geloven wat ze hier zeggen over "FOKers en niet buiten mogen komen" hoor
Er zijn tegenwoordig manieren om schaduw te creeren, dat heet parasolquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
TV kijken in de zon? Dat lijkt me ook geen optimale combi
Nopequote:
Hmm jammer.quote:
heb hem toevallig kwartiertje geleden ge PM-ed. Mocht hij terug PM-en en hij vind het OK als ik wat meld doe ik dat natuurlijkquote:
Oké.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:35 schreef crv het volgende:
[..]
heb hem toevallig kwartiertje geleden ge PM-ed. Mocht hij terug PM-en en hij vind het OK als ik wat meld doe ik dat natuurlijk
Ja maar dan nog. In de zon geniet je van het zonnetje, het uitzicht, wat drinken erbij. TV kijken doe je als het donke of koud is of regentquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:21 schreef crv het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig manieren om schaduw te creeren, dat heet parasol![]()
Ik zit ook buiten, en sowieso staat bij mij de zon nu op de achterkant
Of Bellaquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:22 schreef crv het volgende:
Zwakke geslacht is wel massaal afwezig he![]()
Die zijn allemaal zwak, ziek, misselijk of brak
quote:
jij zit hele dagen in de trein. Dan zit ik liever in de schaduw lekker buitenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. In de zon geniet je van het zonnetje, het uitzicht, wat drinken erbij. TV kijken doe je als het donke of koud is of regent
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef Bellatrix het volgende:
Net naar de kapper geweest, en vliegt er ineens een duif tegen het raam. Al die kapsters naar buiten, ligt ie daar in een plasje bloed.Hij ademde ook nog, maar niet zo lang meer gelukkig. Die kapster toen: ''O ja dat was de derde deze week.''
nek omgedraaid ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef Bellatrix het volgende:
Net naar de kapper geweest, en vliegt er ineens een duif tegen het raam. Al die kapsters naar buiten, ligt ie daar in een plasje bloed.Hij ademde ook nog, maar niet zo lang meer gelukkig. Die kapster toen: ''O ja dat was de derde deze week.''
Die serie heb ik nooit echt gezien.quote:
Ja maar dan zit ik tenminste geen TV te kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:42 schreef crv het volgende:
[..]
jij zit hele dagen in de trein. Dan zit ik liever in de schaduw lekker buiten
quote:
Het gaat, mijn blaas is niet door gaan zetten gelukkig, heb alleen opgezette klieren en daardoor aan 1 kant een hamsterwangquote:
failquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik tenminste geen TV te kijken
TV kijken is voor couch potatoes
Ik buitenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee wacht. Series kijken is voor couch potatoes. Ik zet zodalek wel lekker de Vuelta aanBinnen
Ja sorry kreeg een MI dus moet een beetje lachen maar wel kut hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Het gaat, mijn blaas is niet door gaan zetten gelukkig, heb alleen opgezette klieren en daardoor aan 1 kant een hamsterwang
Ja ik snapte het alsof het helemaal niet iets geks is ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die serie heb ik nooit echt gezien.Maar ze zei het ook op zo'n matter of factly manier, van ja het gebeurt vaker.
quote:
Je mag ook lachen, het doet geen pijn (nog) dus ik kan er ook nog om lachenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja sorry kreeg een MI dus moet een beetje lachen maar wel kut hoor.
Die klopt niet, het is 1 kantquote:
nog welquote:
Dan kan je er idd beter mee nokken jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
FF gekapt met opruimen.
Mijn kamer ligt nu nog meer overhoop![]()
Maar straks verder, had er ff geen zin meer in
quote:
Ik ga dan het liefste door tot ik klaar ben,quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
FF gekapt met opruimen.
Mijn kamer ligt nu nog meer overhoop![]()
Maar straks verder, had er ff geen zin meer in
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
DOE ES NIET ZOO GEMEEN TEGEN KALLY ZE KAN ER TOCH NOPPES AAN DOEN DAT ZE OP EEN HAMSTER LIJKT!!!! !11!!!!!!!!!!!1
Wat nouquote:
Ik meestal ook, maar ik zag al die troep liggen enquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:56 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ga dan het liefste door tot ik klaar ben,
Succes Kally tot latersquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:59 schreef Kally het volgende:
Ik ben weg jongens denk dat ik toch maar even de dokter ga bellen
en als je straks weer wilt beginnen ....... Zakt helemaal de moed je in de schoenenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar ik zag al die troep liggen en![]()
Nee, valt wel mee.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:00 schreef crv het volgende:
[..]
en als je straks weer wilt beginnen ....... Zakt helemaal de moed je in de schoenen
Smaaktie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
zo alle ramen gezeemd, amaretto cake ook gelukt
Laat eens ruikenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk het wel..... Hij ruikt heerlijk
Kan dat ook al tegenwoordig ja?quote:
Postduifquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan dat ook al tegenwoordig ja?Ik moet nodig eennieuwe laptop
Die ligt met de pootjes omhoog bij de kapper van Bel hoor ik netquote:
Stem gemacht.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
Willen jullie ook even de poll invullen?
[JAP]Dagboek van een crewlid
BIER IJS BIER IJSquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik had bij de Efteling eens een grappenmaker die om champignon-ijs kwam vragen. Hebben ze dat ook soms?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:17 schreef Pheno het volgende:
Ik verzin ze niet eens, dat is het ergst
Gestemt op Aalquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
Bierquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
Als dat helpt... Doen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
Weet niet, heb niet mijn dag vandaag.
Volgens mij moet ik gewoon zo maar even huilen en met chocola op de bank gaan zitten ofzo
Ah je bent wat C_A ook isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
Weet niet, heb niet mijn dag vandaag.
Volgens mij moet ik gewoon zo maar even huilen en met chocola op de bank gaan zitten ofzo
Ben je geen vrouw?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee niet meer, daarom verbaast het me ook
eigen verantwoordelijkheid hčquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoah de klad komt er een beetje in hier
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*delete alle facebook foto's weer*
Ja maar goed, zonder weerwoord een beetje op niks af voor je uit zitten posten schiet ook niet op natuurlijk.quote:
Is het een spelletje of zo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:48 schreef pgrferrari het volgende:
Heb weer een postcard uit Taiwan!![]()
Maar hoe kan het vraag ik me af?
Want ik heb er nou 7 ontvangen en 5 die zijn verzonden & aangekomen.
Deze kaart uit Taiwan was op 3 september verzonden.
En mijn 6e kaart heb ik donderdag pas verzonden.
Dus nou heb ik eigenlijk 2 kaarten meer ontvangen dan dat ik verzonden heb![]()
![]()
quote:
al weer even terug (maar moest mijn laptop nieuw startenquote:
Je kunt ook ergens anders posten of andere mensen hier naar toe halenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, zonder weerwoord een beetje op niks af voor je uit zitten posten schiet ook niet op natuurlijk.
Mwaa. Normaal gesproken is het hier druk zatquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kunt ook ergens anders posten of andere mensen hier naar toe halen![]()
ik zit maar te zeuren johquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwaa. Normaal gesproken is het hier druk zat
www.postcrossing.comquote:
Oh okeequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
www.postcrossing.com
Postkaarten verzenden en ontvangen naar en van willekeurige mensen op de wereld.
ALLEMAAL Phenoquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
doeiquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even de AH lastig vallen, tot zo
alweer pauzequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:53 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga thee leuten met een chocolaatje.
Daarna weer verder met opruimen.
ik ben sneller dan het lichtquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk nou is crv ook weer terug bijvoorbeeld
Volgens mij word het hier niet op TV uitgezonden. Zal vast wel ergens een livestream van zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe laat komt dat Wilders gedoe eigenlijk? Of alleen op the interwebz?
Dat ging toch niet door?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe laat komt dat Wilders gedoe eigenlijk? Of alleen op the interwebz?
Koran verbranding niet, speech und so wel.quote:
Ah, ok, en hoelaat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Koran verbranding niet, speech und so wel.
Ah oke. Dank.quote:
quote:
Flesquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:19 schreef pgrferrari het volgende:
Wie houd hier van treinen/treintjes?
Socios, maar die is meetenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:19 schreef pgrferrari het volgende:
Doe maar duur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:21 schreef crv het volgende:
Zo, FOK de world, ik ga op mijn Blakon relaxen verder
[ afbeelding ]
geen Japanse treintjesquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles interesse in deze treintjes met spoor en toebehoren?
Vond ze net bij het opruimen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Koop je ook games in Japan Pheno?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen Japanse treintjesDie heb ik dan weer
ik sanp dat niet, we hebben toch ook paas en kerstvuren waarom kan dan een jaarlijks koranverbranding nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Koran verbranding niet, speech und so wel.
Omdat het dom is en omdat het duizenden militairen in het buitenland in gevaar brengt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
ik sanp dat niet, we hebben toch ook paas en kerstvuren waarom kan dan een jaarlijks koranverbranding niet
Koentjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
ik sanp dat niet, we hebben toch ook paas en kerstvuren waarom kan dan een jaarlijks koranverbranding niet
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat het dom is en omdat het duizenden militairen in het buitenland in gevaar brengt?
quote:
Ik ben heel serieus wat dit betreft.quote:
hoezo duur ?quote:
Je bedoelt al die millitairen die daar in de eerste plaats niet eens horen te zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat het dom is en omdat het duizenden militairen in het buitenland in gevaar brengt?
Dat betekent niet dat ze dood hoeven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je bedoelt al die millitairen die daar in de eerste plaats niet eens horen te zijn
Nee, ik gok nog op oktoberquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:26 schreef Koen66 het volgende:
Laatste dag met lekker weer zegt m'n gevoel
Hoop dat gevoel het niet goed heeft
ik ook, maar heb het een beetje gehad metquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus wat dit betreft.![]()
Alsof hij nu iets doms gaat zeggen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook, maar heb het een beetje gehad met
1. Wilders die een beetje begint door te slaan
2. Heel de anti-Wilders aanhang die geen poging onbenut laat hun eigen fouten te verdoezelen door proberen Wilders te bashen
Ik ga dus ook niet kijken
Onee dat zeker niet, maar volgens mij zijn er plekken op de wereld waar al die westerse legers harder nodig zijn dan in Afganistan en Irak. Ze zouden prima kunnen helpen in verwoeste landen als Pakistan, Haiti etc etc. De wereld zou er een stuk positiever op worden in ider gevalquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze dood hoeven.
Speech lijkt me wel leuk om te kijken, dan zie ik vandaag 2 keer Koefnoen in plaats van 1!quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook, maar heb het een beetje gehad met
1. Wilders die een beetje begint door te slaan
2. Heel de anti-Wilders aanhang die geen poging onbenut laat hun eigen fouten te verdoezelen door proberen Wilders te bashen
Ik ga dus ook niet kijken
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Speech lijkt me wel leuk om te kijken, dan zie ik vandaag 2 keer Koefnoen in plaats van 1!
Zwitserse meteorologen (kutwoord) die lange termijn voorspellingen doen verwachten een lang mooi najaar.quote:
Afghanistan en Pakistan worden al kapot gemaakt door de eigen mensen, de Taliban.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onee dat zeker niet, maar volgens mij zijn er plekken op de wereld waar al die westerse legers harder nodig zijn dan in Afganistan en Irak. Ze zouden prima kunnen helpen in verwoeste landen als Pakistan, Haiti etc etc. De wereld zou er een stuk positiever op worden in ider geval
geen idee, maar Wilders legt wel de vinger op de zere plekken vaak.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof hij nu iets doms gaat zeggen.
Oh you Amsterdam.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk straatje zo, in Amsterdam.
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ziet er niet uit als Amsterdamquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk straatje zo, in Amsterdam.
Dat is jammer inderdaad, de meeste mensen (tegen en voorstanders) kunnen vaak ook maar 1 of 2 onderwerpen opnoemen waar hij voor staat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:38 schreef crv het volgende:
[..]
geen idee, maar Wilders legt wel de vinger op de zere plekken vaak.
ECHTER je kan ook TE LANG op 1 topic doorzeuren. Zijn standpunten zijn duidelijk. Als hij serieus genomen wil worden moet ie ook op andere politieke vlakken net zo fel zijn en dat doet ie niet.
Wilders is een populist, zaken die leven in de samenleving maar grotendeels onbesproken blijven door de politiek grijpt hij aan. En dit is maar al te vaak de Islamisering van het westenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:38 schreef crv het volgende:
[..]
ECHTER je kan ook TE LANG op 1 topic doorzeuren. Zijn standpunten zijn duidelijk. Als hij serieus genomen wil worden moet ie ook op andere politieke vlakken net zo fel zijn en dat doet ie niet.
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles interesse in deze treintjes met spoor en toebehoren?
Vond ze net bij het opruimen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een populist.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:38 schreef crv het volgende:
[..]
Precies, ik durf ook best te zeggen dat ik enigzins "rechts" ben en ik geloof totaal niet in een geforceerde door de strot geduwde multiculti samenleving.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is jammer inderdaad, de meeste mensen (tegen en voorstanders) kunnen vaak ook maar 1 of 2 onderwerpen opnoemen waar hij voor staat.
heb wel eens op de site van de PVV gekeken, was lang zoeken naar andere standpunten. Ik heb alleen anti-islamering onthouden en 'meer handen aan het bed'.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is jammer inderdaad, de meeste mensen (tegen en voorstanders) kunnen vaak ook maar 1 of 2 onderwerpen opnoemen waar hij voor staat.
Gezondheidszorg is ie ook actief in. Het grappige is dat hij heel veel overeenkomsten heeft met de SP, vooral economisch.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
heb wel eens op de site van de PVV gekeken, was lang zoeken naar andere standpunten. Ik heb alleen anti-islamering onthouden en 'meer handen aan het bed'.
Ja, dat bedoelde ik ook met 'meer handen aan het bed', dat is zijn slogan voor zijn zorgprogramma. Wat je zegt, hij heeft een heel links idee over hoe de zorg zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gezondheidszorg is ie ook actief in. Het grappige is dat hij heel veel overeenkomsten heeft met de SP, vooral economisch.
Jain, op zich heb je gelijk. Maar "de anderen" zijn net zo populistisch. het is maar vanuit welke hoek je het bekijkt. Ook zij stellen zaken simpel voor zonder over consequenties na te denken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is gewoon een populist.
Ik vind hem ook best gevaarlijk, in de zin dat hij de dingen eenvoudiger laat lijken dan ze zijn. 'oh we willen dit? Dan moeten we zo!' En ja, zo werkt dat nou eenmaal niet....
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gezondheidszorg is ie ook actief in. Het grappige is dat hij heel veel overeenkomsten heeft met de SP, vooral economisch.
Hij is natuurlijk niet links, maar het verbaast me wel dat ie eigenlijk helemaal niet zo rechts is, Islamstandpunt daargelaten.quote:
De Islam is zeker een probleem in de wereld, dat onderken ik niet. Moet ook aangepakt worden. Maar zoals je zegt, hij is ietwat te extreem.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel grappig te zien hoe mensen over elkaar heen vallen om OF alleen maar pro's te zien, of alleen maar con's. Zo heb je hier ook ons aller adminnetje Remlof. Die ook geen Wilders topics onbenut laat om te roepen dat die man totaal genegeerd en verketterd moet worden.
Vind ik dan ook altijd wel ironisch... Hij mag geen miljoen Moslims buitensluiten, maar dat soort mensen willen wel even anderhalf miljoen kiezers buitensluiten.
Mijn partij is het ook niet hoor, maar de rol als 'aanjager' en de issues benoemen die andere partijen vaak proberen te mijden vervult hij prima. Er zit gewoon ergens een kern van waarheid in. Zijn 'oplossingen' zijn alleen wat extreem
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk niet links, maar het verbaast me wel dat ie eigenlijk helemaal niet zo rechts is, Islamstandpunt daargelaten.
Soms moet je zwaar inzetten om misschien halverwege te komen (als je begrijpt wat ik bedoel)quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De Islam is zeker een probleem in de wereld, dat onderken ik niet. Moet ook aangepakt worden. Maar zoals je zegt, hij is ietwat te extreem.
crv hou nou eens op met reageren op politiekquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:52 schreef crv het volgende:
[..]
Soms moet je zwaar inzetten om misschien halverwege te komen (als je begrijpt wat ik bedoel)
Onder het mom van het doel heiligt alle middelen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:52 schreef crv het volgende:
[..]
Soms moet je zwaar inzetten om misschien halverwege te komen (als je begrijpt wat ik bedoel)
De Islam is niet het probleem. Wel mensen die uit naam van de Islam capriolen uithalen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De Islam is zeker een probleem in de wereld, dat onderken ik niet. Moet ook aangepakt worden. Maar zoals je zegt, hij is ietwat te extreem.
Ja dat bedoel ik dan ook. Ik denk dat geen enkel heilig boek ooit aanslagen en moorden gepredikt heeft. De mensen die gebruiken de boeken om hun eigen misdaden te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Islam is niet het probleem. Wel mensen die uit naam van de Islam capriolen uithalen.
nee je begrijpt me dus niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Onder het mom van het doel heiligt alle middelen?
Ja preciesquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dan ook. Ik denk dat geen enkel heilig boek ooit aanslagen en moorden gepredikt heeft. De mensen die gebruiken de boeken om hun eigen misdaden te rechtvaardigen.
ik heb mezelf al op me flikker gegeven, maar het helpt nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Het is hier wel TAL HE?!
Geen politieke SC
Gewoon je mond houden wil nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:55 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb mezelf al op me flikker gegeven, maar het helpt niet
Ga voor de deur staanquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hoor twee kinderen beneden onder mijn raam 'Zullen we belletje trek gaan doen?'
Hier kan toch over alles gepraat worden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Het is hier wel TAL HE?!
Geen politieke SC
foutquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hoor twee kinderen beneden onder mijn raam 'Zullen we belletje trek gaan doen?'
Punaise op je bel plakken. Net zoals Dennis de Menace.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier kan toch over alles gepraat worden.
Inderdaad, behalve sex, dat is taboequote:Op zaterdag 11 september 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier kan toch over alles gepraat worden.
Bwoah dat Piko-setje ben ik in 1982 ook mee begonnenquote:
beetje vervelend als je in een flat van 10 hoog woontquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga voor de deur staan![]()
En dan snel open doen
Heet dat zo Piko?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwoah dat Piko-setje ben ik in 1982 ook mee begonnen![]()
Nee dank je, ik rij wel gelijkstroom, maar de boel zit alweer een tijdje ingepakt in afwachting van de verhuizing.. Heb er nu gewoon geen plek voor
zeg dat ook even tegen mijquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon je mond houden wil nog wel eens helpen
Ik woon op 1 hoog, nou ja het kan wel maar dan is het spectaculairder als ik beneden bij de voordeur ga staanquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga voor de deur staan![]()
En dan snel open doen
quote:Twitterend in bed, betrapt door mn man, die een nieuwe app op zn iPhone heeft. #diewcrollegiknogwelesuit http://twitpic.com/2nb5k2
about 5 hours ago via TweetDeck
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Punaise op je bel plakken. Net zoals Dennis de Menace.
een dropveter ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heet dat zo Piko?![]()
En enig idee wat ik er voor kan vragen?
Piko is het merkquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heet dat zo Piko?![]()
En enig idee wat ik er voor kan vragen?
oh, waar ga je heen verhuizen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwoah dat Piko-setje ben ik in 1982 ook mee begonnen![]()
Nee dank je, ik rij wel gelijkstroom, maar de boel zit alweer een tijdje ingepakt in afwachting van de verhuizing.. Heb er nu gewoon geen plek voor
En wie geeft haar diequote:Op zaterdag 11 september 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
Heleen van Royen moet weer even aandacht
[ afbeelding ]
[..]
en die geef je haar nu ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bah aandachtshoer.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
WTF?!quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piko is het merkDoet alles het nog? Vraag gewoon 60 euro voor de hele bups, met wat mazzel vang je 50
ga je nu al naar je laatste rustplaatsquote:
Als je eerlijk wilt weten wat het WAARD is? Wat de gek er voor geeft. 20 komt dan eerst. Maar misschien vind je net iemand die het 50 waard vindtquote:
Ik zal eens kijken, maar wist niet dat het zoveel waard wasquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je eerlijk wilt weten wat het WAARD is? Wat de gek er voor geeft. 20 komt dan eerst. Maar misschien vind je net iemand die het 50 waard vindtPiko was altijd zo'n beetje de Lada onder de modeltreinen. Is dat rode lokje ook Piko? Roco? Fleischmann?
Nee, dat zeg ik. Ooit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:03 schreef crv het volgende:
[..]
ga je nu al naar je laatste rustplaats
Chill.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:03 schreef Koen66 het volgende:
Wow alweer 4 uur.
Zit lekker te relaxen. Op een grasveld bij een waterspeeltuin.
Als die open wagonnetjes gewoon goed rijden vang je daar heus wel 5 euro per stuk voor hoor. En dat zijn dan dingen zonder motortje zeg maar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, maar wist niet dat het zoveel waard was
Ok, ik kan op geen een locomotief het merkje vinden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als die open wagonnetjes gewoon goed rijden vang je daar heus wel 5 euro per stuk voor hoor. En dat zijn dan dingen zonder motortje zeg maar.
Alanis is geweldig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
Vroeger was ik helemaal fan van Alanis Morissette. Ik vind haar nog steeds erg grappigMoet je deze spoof zien.
Staat onderop normaal gezienquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ik kan op geen een locomotief het merkje vinden.
En ik ben ook geen expert.
Ja hč! Ik heb haar ooit een live gezien en echt, zķ goed. Dat had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alanis is geweldig.Ook live ontiegelijk goed.
Onbewust denk ik toch steeds dat het over is met de zomer hiernaquote:
geef ie die toch ook een biertjequote:Op zaterdag 11 september 2010 16:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onbewust denk ik toch steeds dat het over is met de zomer hierna
Dus pak nog ff de laatste stralen.
Had eigenlijk liever op een lekker terras gezeten, maarja, die koters he
Laten we hopen dat het in oktober nog te doen is, gaan we bij de meet lekker op een (verwarmd) terrasje zitten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onbewust denk ik toch steeds dat het over is met de zomer hierna
Dus pak nog ff de laatste stralen.
Had eigenlijk liever op een lekker terras gezeten, maarja, die koters he
koukleumquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het in oktober nog te doen is, gaan we bij de meet lekker op een (verwarmd) terrasje zitten.
Misschien staat er nu wel ietsquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal nog eens kijken dan, maar daarnet vond ik niks.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:08 schreef crv het volgende:
FLash: Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood
Grapjas.quote:
Uhhhhh, fout, je mag niet door voor de koelkastquote:
een stad (in duitsland)quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Grapjas.
Op de zijkant staat heidelberg, is dat een type trein of een merk?
Lekker geel ook echtquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:13 schreef crv het volgende:
[..]
Uhhhhh, fout, je mag niet door voor de koelkast
[ afbeelding ]
Geen idee, zegt me niksquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Grapjas.
Op de zijkant staat heidelberg, is dat een type trein of een merk?
Op de onderkant kon ik niks vinden.
Hahaahahahaquote:
What dat is een TUI plane, die zijn knal geel, alleen kan ik met mijn cam niet ver genoeg inzoemen. Wachtquote:
Zelfs met een kaal hoofd was ze nog mooiquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaahahahawat leuk!!
Ik vind haar erg mooi trouwensecht een natuurlijke schoonheid
Die onderkant ziet er niet erg geel uitquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef crv het volgende:
[..]
What dat is een TUI plane, die zijn knal geel, alleen kan ik met mijn cam niet ver genoeg inzoemen. Wacht
Hoe geel wil je hem hebben
[ afbeelding ]
ja en... kun je toch gewoon blijven zitten. Gaat morgen vast wel weer open ookquote:
FF ingezoomdquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef crv het volgende:
[..]
What dat is een TUI plane, die zijn knal geel, alleen kan ik met mijn cam niet ver genoeg inzoemen. Wacht
Hoe geel wil je hem hebben
[ afbeelding ]
Heb 2 ND70's in NL waarvan 1 met tele500 en een nieuwe sx120is is onderweg en dat weet jequote:Op zaterdag 11 september 2010 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die onderkant ziet er niet erg geel uit![]()
En koop eens een betere camera dan
Ja, ze heeft een prachtig gezichtquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelfs met een kaal hoofd was ze nog mooi
Oh ja. Maar nu nog niet dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:19 schreef crv het volgende:
Heb 2 ND70's in NL waarvan 1 met tele500 en een nieuwe sx120is is onderweg en dat weet je
kan nog even duren, mijn vrouw komt woensdag. Maar ze twijfelt of het wel handig is in een keer 2 camera's mee te nemenquote:
Wat is daar niet handig aan dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:22 schreef crv het volgende:
[..]
kan nog even duren, mijn vrouw komt woensdag. Maar ze twijfelt of het wel handig is in een keer 2 camera's mee te nemen
douane. Ze vliegt op "zwitserland" en als je met 2 dozen aankomt. heb je wat aan te geven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar niet handig aan dan?
hoezoquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Vliegen? Van NL naar CH vliegen? Diesgek
Niet iedereen geilt op treinenquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Vliegen? Van NL naar CH vliegen? Diesgek
Oh, okeequote:Op zaterdag 11 september 2010 16:26 schreef crv het volgende:
[..]
hoezois goedkoopste en snelste verbinding hoor
Gaat wel, heb nog niet de dokter gebeld, kijk het nog even aanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat wel, heb nog niet de dokter gebeld, kijk het nog even aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |