Trustenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ff een uurtje voor pampus liggen![]()
ha, jij hier?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:52 schreef Socios het volgende:
Ik FOK! wel op de meet door. Lekker in een hoekje zitten met een netbook.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:52 schreef Socios het volgende:
Vanmiddag die kant op.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ha, jij hier?Kon je nog in WIerden komen ja?
Je zal ze de kost moeten geven iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:52 schreef Socios het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
Jeetje, zit ik hier in het auto's en treinentopic ofzo? Kijk al die UI's
Die drie posten gewoon teveelquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zie en kattenoog en iets met wolfpack. Ben ik in Flora & Fauna beland?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
Drie? Oh dat rooie sportgeval. Nou, dat lossen we op een spoorwegovergang wel opquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die drie posten gewoon teveel.
Ik zie allemaal vervelende users, ben ik in KLB belandquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie en kattenoog en iets met wolfpack. Ben ik in Flora & Fauna beland?
Dat is wel een stuk interessanter jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie en kattenoog en iets met wolfpack. Ben ik in Flora & Fauna beland?
Nietesquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk interessanter ja
Gaat sneller dan ik d8quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
Gaat maar weer eens de website onderhouden.
En mijn eigen bureaublad opruimen, advertenties neerzetten, vaatwas opruimen, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk interessanter ja
Is die voicerecorder nog gelukt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef crv het volgende:
Ik gaat ook ff wat doen.
Ter herinnerering maar weer even een TODO lijstje
- En de vergeten dingen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef crv het volgende:
Ik gaat ook ff wat doen.
Ter herinnerering maar weer even een TODO lijstjeSuper, huisvrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
With the stars as her umbrella
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Zo choco/naturel tulbandcake is gelukt.
Nu staat er een amarettocake in de oven
Probeerseltje
kut daar moet ik dus ook nog achteraan, dank jequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is die voicerecorder nog gelukt?
Moet wel, mijn hulp in de huishouding lieffie sjef vrouw is er nietquote:
Misschien eerst even selecteren welke files er allemaal dubbel op staan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:28 schreef pgrferrari het volgende:
55GB overpompen naar mijn netwerkschijf.
Backup maken van mijn laptop, alleen gaat daar zoveel tijd inzitten
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En misschien ga ik vanmiddag nog wel even naar buiten
Ik niet. Maar ik ga Code Geass verder kiek'n denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:06 schreef crv het volgende:
Volgens mij is het hier vrij rustig
Iedereen slaapt, of is onderweg naar de meet
wasdahquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik ga Code Geass verder kiek'n denk ik.
Serie en jawel, want ik moet straks werken dus ik kan weinig anders doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:08 schreef crv het volgende:
[..]
wasdah
En je gaat toch niet binnenzitten met dit weer
ik bewaar mijn totfo (binnen) voor vanavond en morgen of zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook niet, beetje aan het opruimen enzo
Ik was idd even op bed gaan liggen jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:06 schreef crv het volgende:
Volgens mij is het hier vrij rustig
Iedereen slaapt, of is onderweg naar de meet
dan kan je tot die tijd toch nog lekker buiten genieten ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serie en jawel, want ik moet straks werken dus ik kan weinig anders doen.
Ja, ik zit buiten die serie te kijken, maar buiten buiten kom ik niet voor ik ga werken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
dan kan je tot die tijd toch nog lekker buiten genieten ?
Je moet niet geloven wat ze hier zeggen over "FOKers en niet buiten mogen komen" hoor
Er zijn tegenwoordig manieren om schaduw te creeren, dat heet parasolquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
TV kijken in de zon? Dat lijkt me ook geen optimale combi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |