quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Hmm, ik bel net naar Parts voor mijn rubbers, en die zwerven nog ergens tussen hier en de USquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:09 schreef PeuRac het volgende:
drukke dag![]()
Klopt, maar die zal ook druk zijn met z'n stand neem ik aan. Eigenlijk moet ik ook flink schoonmaken, wassen, etc. Eerst maar eens douchen en ontbijten
Hmm, doe maar een belletje danquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, ik bel net naar Parts voor mijn rubbers, en die zwerven nog ergens tussen hier en de US![]()
da's mooi kut
![]()
Ik ga FF naar de buurman, die kachel naar binnen trappen, en dan kijken we wel even hoe vlot dat gaat, misschien ..........
ALS ik ga, nemen we de Lincoln, gaan we wel in stijl natuurlijk![]()
brrrr Nootdorp das we erg dichtbij ..... toch niet bij Tuynder hèquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:02 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb aan de buurman beloofd dat ik FF zou helpen een houtkachel naar binnen slepen en plaatsen, schoorsteen moet geveegd bij hem én bij mij, mijn gras moet gemaaid, er ligt nog 10 kuub hout voor de deur wat naar binnen en weg moet, daar moet ik ook nog even een hokkie voor knutselen, spullen voor halen, en ik moet straks een set nieuwe deurrubbers voor de Chevy ophalen in Nootdorp en bij de spuiter afgooien zodat het hok maandag weer de weg op kan...
Goat echniej
Snelle slalom is eitje. De langzame slalom is kutquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:43 schreef Anne het volgende:
@ SD, ik heb de weg gevonden.
@ Arno, ik vind stapvoets rijden wel makkelijk. Slalommen daarentegen
. Dat ging alleen de laatste keer goed, dus misschien heb ik 'm door.
@ de rest, Haaaaaaaaai!
Ja, ik moest dus die langzame..quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Snelle slalom is eitje. De langzame slalom is kut
Die moest ik op m'n examen over doenquote:
We shall see.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die moest ik op m'n examen over doen
Maat van me heeft die proef niet eens gehaald bij z'n examen.
Is gewoon echt een kutproef
Maarja, als je de andere langzame proeven wel beheerst is er niks aan de hand.
Mooi, en van die laarzen wist ik al, inlopen/rijden/regenen/gebruiken die dingen; komt vanzelf goed..quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:43 schreef Anne het volgende:
@ SD, ik heb de weg gevonden. Edit: En het ligt aan mijn laarzen
. Ik had nu gewoon ff de laarzen van de rijschool gepakt en daarmee kan ik wel fatsoenlijk schakelen. Ik had gisteravond wel ff op mijn schoenen staan springen, maar ik ben te licht
![]()
. En ik mag hem nu ook zelf van en naar het terrein rijden
.
Ja, misschien zijn ze ook wel te grootquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, en van die laarzen wist ik al, inlopen/rijden/regenen/gebruiken die dingen; komt vanzelf goed..
Die zijn al uitgelopen en gereden, het is leer heah, dat groeit aan je voetenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, misschien zijn ze ook wel te groot![]()
(al voelen ze niet te groot aan eigenlijk).
Ik heb zelf maat 37, maar ik heb maat 36 gepakt van de rijschool.
Ja, dan heb ik dus zelf toch een maat te groot..quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die zijn al uitgelopen en gereden, het is leer heah, dat groeit aan je voeten
Zou kunnen, de mijne zaten retestrak toen ik ze kocht, nu zitten ze perfectquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik dus zelf toch een maat te groot..
Ja, doe mijn ouders de groeten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou kunnen, de mijne zaten retestrak toen ik ze kocht, nu zitten ze perfect
Peutje maar FF gebeld, ik ga FF wat schoons aantrekken en pleitosssss
Veel plezier!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou kunnen, de mijne zaten retestrak toen ik ze kocht, nu zitten ze perfect
Peutje maar FF gebeld, ik ga FF wat schoons aantrekken en pleitosssss
Kun je niet nog snel ergens wat draglineschotten regelen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac wacht tot een tank de straat kapot komt rijden
gauw de oprit vullen met drijfzandquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac wacht tot een tank de straat kapot komt rijden
En daar komt ze dan dus mee als je al weg bent hequote:
Ze hebben braaf op ons gewachtquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:46 schreef PeuRac het volgende:
En weer terug, gewoon maar 1 post gemist
Dat wel, maar ook wel 'prettig' op zich, heb je ruim de tijd om wat anders te verzinnenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo het is officieel.. 28 oktober verloopt mijn contract. Heel vreemd om te werken als je dat weet.
Wat deed je en wat ga je nu doen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo het is officieel.. 28 oktober verloopt mijn contract. Heel vreemd om te werken als je dat weet.
Was vakkenvullerquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat deed je en wat ga je nu doen?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En daar komt ze dan dus mee als je al weg bent he
bummer wat is er loos?, Zuipt ie meer als het baasjequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:59 schreef Anne het volgende:
Er is trouwens iets niet goed aan de Seat. Heb ik weer. Maarja.
Volgens mij lopen de remmen aan, ofzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef lipje het volgende:
[..]
bummer wat is er loos?, Zuipt ie meer als het baasje
Hij heeft wel vier wielen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij lopen de remmen aan, ofzo.
En de airco doet het volgens mij ook niet echt, maar da's denk ik een kwestie van vullen alleen.
Oh ja. En het ABS lampje gaat branden als de auto warm is.
Weet ik hoe ze eruit zien dan ??quote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ehhh.. tijdens de proefrit allemaal niet opgevallen ??quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij lopen de remmen aan, ofzo.
En de airco doet het volgens mij ook niet echt, maar da's denk ik een kwestie van vullen alleen.
Oh ja. En het ABS lampje gaat branden als de auto warm is.
Nee, tijdens de proefrit was dat nog niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ehhh.. tijdens de proefrit allemaal niet opgevallen ??
ik neem aan dat je ook garantie hebt enzo ??
Ik ga ook nergens heen zonder zakmes. Die dingen zijn heiligquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had vanmiddag op weg naar Peu nog een gescheurde koelslang, eerste de beste benzinepomp opgereden, schroevendraaier lenen, slang eraf, mijn McGyver zakmesje erbij, slang inkorten en weer terugzetten, 2 liter koelvloeistof erin en rijden met die handel; nog geen 20 minuten stil gestaan inclusief slap ouwehoeren met een handvol omstanders die natuurlijk meteen moeten kwijlen als er een Yank met de motorkap openstaat![]()
Straks FF in de schuur kijken of ik nog een stukje nieuwe slang met de goede diameter heb, zullen we hem meteen even vervangen![]()
Nu eerst FF het gras kortwieken nu het nog licht is
Yeah, ik heb nu zo'n 1 euro reklamedingetje met 1 mesje en een nagelvijltje, en dat was precies genoegquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ga ook nergens heen zonder zakmes. Die dingen zijn heilig
Kan nog alles meevallen, alleen die airco blijft altijd klote, dat vullen is bijna niet te doen zelf, er zijn wel kunstjes voor, maar dat zou ik lekker niet zelf doenquote:
Er zat een foutcode in ja. Is al gereset en heb tot nu toe nog geen ABS-lampje gezien.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan nog alles meevallen, alleen die airco blijft altijd klote, dat vullen is bijna niet te doen zelf, er zijn wel kunstjes voor, maar dat zou ik lekker niet zelf doen..
Die remmen is ws een kwestie van even opentrekken en schoon- en gangbaar maken, maar als het garantie is, kregen ze hem gewoon even terug met een waslijst erbij, AC vullen is sowieso een duur geintje; als er al niets kapot is ..
ABS lampje kan vanalles zijn, even een noodstopje en je weet meer, en zoniet; uitlezen; een lampje betekent foutcode in de pjoeter.. makkelijker kunnen we het niet maken
istiquote:
Ik dacht dat het op loopafstand was ?? of zijn de plannen weer gewijzigd ??quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zat een foutcode in ja. Is al gereset en heb tot nu toe nog geen ABS-lampje gezien.
Vulling van de airco heb ik nog tegoed van mijn Polo.
En de remmen heb ik net gecheckt, 35 euro's voor achter in ieder geval. Maar ik heb net een stukje autobahn gedaan en nu hoorde en voelde ik weer niks.
Dus valt allemaal best mee.
We hebben nu trouwens pannen met een andere auto. Nog steeds niet onderweg dus.
Maar wordt nu gefixt, dus bijna feesten! Tim zal wel een beetje opgelucht zijn als ik er ben, aangezien hij met de 'stilstaanders' daar is
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou daar serieus doodziek van zijn als ik hem net op heb gehaald en ik heb binnen een dag al 3 serieuze klachten, magoed, gelukkig voor die eik0ls ben jij hun klant, en niet ik
Veel plezier, ik krijg bijna zin om even te komen buurten.. lang geleden dat ik op een houzzfeessie ben geweest
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Die doet het niet meer denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
Hoe kom je van je ouwe Combo af ?
Een vriend van mij heeft een Leatherman en is er erg blij mee, maar hij heeft vrij vaak het tangetje nodig. Ik zit er wel eentje te overwegen (en ik heb een goedkoop exemplaar van de Postbank in het krat in de auto liggen) maar net als jij vind ik ze ook iets te duur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, ik heb nu zo'n 1 euro reklamedingetje met 1 mesje en een nagelvijltje, en dat was precies genoeg![]()
Normaliter met mijn werk had ik altijd een nét legale Gerber in een etui aan mijn riem, en die heeft me al meerdere keren uit de penarie geholpen![]()
Ik zit ook al best een tijdje weer naar Leathermans te kijken, maar die dingen zijn me eigenlijk te duur; ik gebruik mijn mes regelmatig, en ook met enige regelmaat op een manier waar 'ie niet bepaald beter van wordt, en dat vind ik dan weer zonde
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het op loopafstand was ?? of zijn de plannen weer gewijzigd ??
Remmen checken doe je niet online op een onderdelensite of op de autobahn dat doe je op een krik/steun met het wiel eraf en zwarte jatten enzo![]()
Ik ben benieuwd wat die flapdrollen voor die 200¤ afleveringskosten (onzin.com bij een gebruikte auto, maargoed) hebben gedaan; waarschijnlijk met een bak koffie om de auto heen gelopen en/of door de wasstraat gereden
Even snel een berichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou daar serieus doodziek van zijn als ik hem net op heb gehaald en ik heb binnen een dag al 3 serieuze klachten, magoed, gelukkig voor die eik0ls ben jij hun klant, en niet ik
Veel plezier, ik krijg bijna zin om even te komen buurten.. lang geleden dat ik op een houzzfeessie ben geweest
Er zijn nog kaartjes te koop tot 12 uur vanavond![]()
.
En nee, is niet echt op loopafstand, is toch een paar km.
We zouden eigenlijk met de taxi gaan, maar we kunnen net zo goed zelf rijden.
@ de remmen, ja, weet ik, ik heb alleen gecheckt wat het kost als ze moeten vervangen worden.
ABS lampjes brandt trouwens nog wel.
En nou zijn we echt klaar om te gaan![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef Alfisti het volgende:
Overigens een slappe speech van Geert in NY............kabinetsaccoord is zeker in zicht
Ik was vroegah, een soortement van wapen addict, heb echt heel veel gehad, was vaste klant bij de dump, veel heb ik gesloopt of 'opgebruikt', sommige dingen 'vrijwillig verplicht' ingeleverd bij de hermandadquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een Leatherman en is er erg blij mee, maar hij heeft vrij vaak het tangetje nodig. Ik zit er wel eentje te overwegen (en ik heb een goedkoop exemplaar van de Postbank in het krat in de auto liggen) maar net als jij vind ik ze ook iets te duur.
Gerbers zijn zo te zien ook fraaie dingetjes
Ik heb al ruim zes jaar een echt Zwitsers zakmes van Victorinox, een Huntsman in het blauw:
[ afbeelding ]
Hij is me al tal van keren van pas gekomen, maar ik was er vooral blij mee toen ik iets nodig had om in een winterstorm een schroefje van de ruitenwisser van de Saab aan te draaien zodat ik weer zicht had. En ik heb er eens het startslot en de halve deur van de rode 121 mee gedemonteerd toen dat nodig was. Scheelde tijd voor de ANWB, die hoefde alleen het startslot eraf te tikken.
Ik baalde ook enorm dat ik hem toen in Schotland ergens verloren was, maar gelukkig had ik een idee waar. En daar hadden ze hem gevonden en terug gezonden. Al had ik toen al een andere gekocht, en nu zie ik wel dat die oude toch al redelijk versleten is![]()
Onlangs ook nog de 'officiële' messen van Victorinox gekocht die het Zwitserse leger zelf gebruikt.
In de winkels onder de naam Silver Alox Pioneer, voor het leger Modell 1961:
[ afbeelding ]
En het huidige model (2008) of 'gewoon' de soldatenmesser:
[ afbeelding ]
Mjah, dat wordt hem dus nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Even snel een berichtje.
Er zijn nog kaartjes te koop tot 12 uur vanavond![]()
.
En nee, is niet echt op loopafstand, is toch een paar km.
We zouden eigenlijk met de taxi gaan, maar we kunnen net zo goed zelf rijden.
@ de remmen, ja, weet ik, ik heb alleen gecheckt wat het kost als ze moeten vervangen worden.
ABS lampjes brandt trouwens nog wel.
En nou zijn we echt klaar om te gaan![]()
![]()
.
Volgens mij is het vrij mannelijk om met wapens te willen spelenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was vroegah, een soortement van wapen addict, heb echt heel veel gehad, was vaste klant bij de dump, veel heb ik gesloopt of 'opgebruikt', sommige dingen 'vrijwillig verplicht' ingeleverd bij de hermandad![]()
Van Victorinox heb ik ook wel aardig wat gehad, maar die mesjes zijn net te ielig voor wat ik ermee deed, daarbij vergrendelt het blad niet, en dat kan wel eens au doen
Ik vond kruis- en compoundbogen e.d. ook erg tof, maar ik mocht wegens voorstaande feiten geen lid worden van een schietclub om legaal te mogen schieten, dus dat is een beetje een stille dood gestorven zeg maar (what's in a phrase) In het bos schieten op blikkies enzo is ook wel grapzaam, maar gaat vervelen, daarbij zijn er altijd wel zeikviolen die dan mijn vrienden van de hermandad weer gingen bellen, en zo'n ding kost best geld, en het is zonde als ze hem in beslag nemen.
Tegenwoordig ben ik wat braver, ik heb alleen nog wat (legaal) spul om lood mee weg te knallen, maar dat heb ik jaren niet meer in handen gehad eigenlijk..hmmm.. binnenkort maar eens afstoffen en schoonmaken als ik tijd heb
Mjah, is op zich leuk, maar ik heb niet alle auto's waarmee gereden wordt standaard geredschap bij me, de Linc is een goede auto waarvan ik niet verwacht dat hij kaduuk gaat onderweg, en ik heb ook nog zo'n geel met blauw pasje in mijn portefeuillequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:39 schreef 2cv het volgende:
Als ik wil/moet sleutelen trek ik gewoon de kofferklep van m'n BX open in plaats van dat ik ga kutten met zo'n opklaptangetje. Al moet ik toegeven dat ik wel zo'n ding heb
Hou eens op zeg; ik heb dat blok net uitelkaar gehadquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:56 schreef 2cv het volgende:
Even een handje zand in het carter doet wonderen.
quote:Op zondag 12 september 2010 00:41 schreef Duvel het volgende:
Godver, zit ik de halve avond te kloten om iets werkend te krijgen, heb ik COM1 en COM2 verwisseld.
Hmmm, dat zou een fuckup van mij kunnen zijnquote:Op zondag 12 september 2010 00:41 schreef Duvel het volgende:
Godver, zit ik de halve avond te kloten om iets werkend te krijgen, heb ik COM1 en COM2 verwisseld.
Yeah, lekkere slee is het hequote:Op zondag 12 september 2010 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat is best een tikje minder slim
![]()
Trouwens SD, toch wel onder de indruk van de LincolnYanks zijn zo slecht nog niet blijbkaar
Die stoelen, die ramenquote:Op zondag 12 september 2010 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, lekkere slee is het hesoort van rijdende huiskamer met een elektrisch bankstel en climate control
Jawel, die buurmeid van je, maar die wilde niet meequote:Op zondag 12 september 2010 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die stoelen, die ramenecht heerlijke bak
![]()
alleen wel jammer dat we geen lifster(s) tegen kwamen
Uiteindelijk kom je er pas achter als je de helft van de bedrading hebt doorgefloten en maar niet snapt waarom de signalen op je pennen maar niet veranderen onder invloed van de software.quote:Op zondag 12 september 2010 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat is best een tikje minder slim
![]()
Ze lachte wel liefquote:Op zondag 12 september 2010 00:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, die buurmeid van je, maar die wilde niet mee
Ik hoop dat het gewoon goed weer wordt, mijn knutselprojekten zijn momenteel grotendeels buitenquote:Op zondag 12 september 2010 00:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Uiteindelijk kom je er pas achter als je de helft van de bedrading hebt doorgefloten en maar niet snapt waarom de signalen op je pennen maar niet veranderen onder invloed van de software.
Nou ja, morgen maar weer verder, het wordt goed knutselweer.
uhhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 12 september 2010 00:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gewoon goed weer wordt, mijn knutselprojekten zijn momenteel grotendeels buiten
[..]
uhhuh
Eens uitzoeken waar ze precies woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Even te hard door een bocht jakkeren (liefst als er sneeuw ligt) en zo uit de bocht glibberen en 1 van je wielen 5cm naar achteren drukken is ook leuk. Hoef je niet aan het blok te komen.quote:Op zondag 12 september 2010 00:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hou eens op zeg; ik heb dat blok net uitelkaar gehad
Pff, als vrijgezellige vent had je dat toch allang moeten weten ??quote:Op zondag 12 september 2010 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eens uitzoeken waar ze precies woont
Daar heb je feestjes voorquote:Op zondag 12 september 2010 01:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pff, als vrijgezellige vent had je dat toch allang moeten weten ??![]()
Maken jullie geen chicklist van de bewoonsters ??
Het is een Chevy, die gaan niet kapot van een stoeprandje, het is geen BXquote:Op zondag 12 september 2010 01:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Even te hard door een bocht jakkeren (liefst als er sneeuw ligt) en zo uit de bocht glibberen en 1 van je wielen 5cm naar achteren drukken is ook leuk. Hoef je niet aan het blok te komen.
Ik hoor wel wanneer de volgende org.. eehh.. feestje isquote:Op zondag 12 september 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb je feestjes voorKom je er vanzelf achter en altijd voldoende plek om ff te verdwijnen
Je krijgt eerder een rekening van de gemeente, voor t slopen van een stoeprandquote:Op zondag 12 september 2010 01:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is een Chevy, die gaan niet kapot van een stoeprandje, het is geen BX
Dan heb je niet hard genoeg gereden.quote:Op zondag 12 september 2010 01:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is een Chevy, die gaan niet kapot van een stoeprandje, het is geen BX
Hehe, komt goedquote:Op zondag 12 september 2010 01:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer de volgende org.. eehh.. feestje is
Klopt, hard rijden doe ik in de Benz, Yanken lenen zich daar niet voorquote:
400 man is sowieso kut natuurlijk, 300 vrouw en 100 man klinkt al een stuk acceptabelerquote:Op zondag 12 september 2010 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, komt goedze zijn een stuk exclusiever, eerder waren er feesten van +400 bezoekers. Nu is het alleen nog maar op uitnodiging (woningbouw die moeilijk deed over 400 man op 18 hoog met maar 1 brandtrap
)
Jij kent de man/vrouw ratio in Utrecht duidelijk nietquote:Op zondag 12 september 2010 01:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
400 man is sowieso kut natuurlijk, 300 vrouw en 100 man klinkt al een stuk acceptabeler
Ehh, nee.. should I ??quote:Op zondag 12 september 2010 01:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kent de man/vrouw ratio in Utrecht duidelijk niet
Geloof me, je woont verkeerdquote:
Zegt 't nog geen "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep" in je hoofd?quote:Op zondag 12 september 2010 05:49 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog nooit gehad dat de muziek bleef hangen.
Zit er dik in; tis best vaginaal weerquote:Op zondag 12 september 2010 12:03 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti kietelt Bara
F1 straks heen de rest van de middag ook al autosport
Mogge. Knutselweer, ik zei het toch.quote:Op zondag 12 september 2010 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit er dik in; tis best vaginaal weer![]()
mogguh
Net monster-jam op TV, is misschien ook wel wat voor jou SDquote:Op zondag 12 september 2010 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit er dik in; tis best vaginaal weer![]()
mogguh
Hoiquote:Op zondag 12 september 2010 12:03 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti kietelt Bara
F1 straks heen de rest van de middag ook al autosport
Mjah, je had idd gelijk, al valt het wel mee qua neerslag.. straks eens even naar die slang van de Linc kijken, en ik heb hier nog een kapotte dimmer in de huiskamer, dat kan dan ook mooi ffquote:Op zondag 12 september 2010 12:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mogge. Knutselweer, ik zei het toch.
Whehe, zal ik dan maar beginnen met van die 26 inch neg0r wielen eronder ??quote:Op zondag 12 september 2010 12:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Net monster-jam op TV, is misschien ook wel wat voor jou SDDe Linc ombouwen naar een monster truck
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 12 september 2010 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, zal ik dan maar beginnen met van die 26 inch neg0r wielen eronder ??Standaard is bij meeste auto's uiteindelijk het mooiste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij sommige auto's willen een paar velgjes wel werken, maar ik hou ook niet van die ombouwellende![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, zal ik dan maar beginnen met van die 26 inch neg0r wielen eronder ??Jouw auto is daar qua model ook niet geschikt voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit vind ik bijvoorbeeld wel gaaf http://link.marktplaats.nl/376459740 ( mits hij klaar is )
Jawel, dat ook.quote:Op zondag 12 september 2010 10:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zegt 't nog geen "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep" in je hoofd?
Mjah, bij veel auto's vind ik velgen eigenlijk wel een verbetering, maar het is heel vaak een kwestie van smaak, en niet meteen al het rubber weggooien om maar zo groot mogelijk te kunnen.quote:Op zondag 12 september 2010 12:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Standaard is bij meeste auto's uiteindelijk het mooiste.
Bij sommige auto's willen een paar velgjes wel werken, maar ik hou ook niet van die ombouwellende
Juist, wielkasten die netjes opgevuld zijn + rubber voor comfortquote:Op zondag 12 september 2010 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, bij veel auto's vind ik velgen eigenlijk wel een verbetering, maar het is heel vaak een kwestie van smaak, en niet meteen al het rubber weggooien om maar zo groot mogelijk te kunnen.
Da's idd wel een tof projektquote:Op zondag 12 september 2010 12:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jouw auto is daar qua model ook niet geschikt voor![]()
Dit vind ik bijvoorbeeld wel gaaf http://link.marktplaats.nl/376459740 ( mits hij klaar is )
Ik ookquote:Op zondag 12 september 2010 12:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel, dat ook.
En ik heb morgen spierpijn denk ik.
Nu alweer wakker ? of nog steeds ?quote:Op zondag 12 september 2010 12:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel, dat ook.
En ik heb morgen spierpijn denk ik.
Elke week op de airmiles naar de Eftelingquote:Op zondag 12 september 2010 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's idd wel een tof projekt![]()
Niet mee te rijden trouwens denk ik; 7.7 literdat doet 1 op 3 als je rustig aan doet
Alweer wakkerquote:Op zondag 12 september 2010 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu alweer wakker ? of nog steeds ?!
Dat zijn leuke feestjesquote:Op zondag 12 september 2010 12:29 schreef Anne het volgende:
Hey Arno, hoe kwam je dáár nou weer terecht?
Mjah, alleen geen geld meer voor een ijsjequote:Op zondag 12 september 2010 12:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Elke week op de airmiles naar de Efteling
klopt idd, maar die spatborden kun je heel subtiel houdenquote:Op zondag 12 september 2010 12:31 schreef BaraCuda het volgende:
Die custom rides die ze op discovery maken kan ik ook wel waarderen![]()
En zo'n hotrod met chopped roof enzo lijkt me geniaal om te hebben![]()
Jammer dat je volgens mij in nederland spatborden en dergelijke over me wielen moet maken
*fap*fap*fap*quote:Op zondag 12 september 2010 12:35 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook ultieme porno![]()
Zo'n replica is ook nog best te betalen
25000 euro zie in occasies die klaar zijnquote:
En jijzelf dan btwquote:Op zondag 12 september 2010 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu alweer wakker ? of nog steeds ?!
ook alweer wakker, maar ik heb niet de halve nacht staan te hupsenquote:
Kun je beter bij de Esso gaan tanken. Dan heb je elke week een Xboxquote:Op zondag 12 september 2010 12:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Elke week op de airmiles naar de Efteling
Niet stáán hupsen nee, wel zittendquote:Op zondag 12 september 2010 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ook alweer wakker, maar ik heb niet de halve nacht staan te hupsen
Heb je ook wel nodig met die RROD'squote:Op zondag 12 september 2010 12:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je beter bij de Esso gaan tanken. Dan heb je elke week een Xbox!
En de prijzen die ik zie staan mij ook nietquote:Op zondag 12 september 2010 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.daxbenelux.com/prijzen/Tojeiro%20prijslijst.pdf
Die prijslijst komt ook geen eind aan
Fristi kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 12 september 2010 12:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb je ook wel nodig met die RROD's
* Alfisti aait zijn 2e X-doos
Ik dacht dat jij zo'n rondspring kippie wasquote:Op zondag 12 september 2010 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet stáán hupsen nee, wel zittend.
Voor straf zit dit liedje nu weer in je kopquote:Op zondag 12 september 2010 12:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Fristi kan er niet mee omgaan!
Ik heb nog nooit een RROD gehad.
Wel stiekem met die reden opgestuurd, omdat ik dan tenminste nog garantie had.
Ik heb het niet over mij, ik heb het over jou!quote:Op zondag 12 september 2010 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n rondspring kippie was
quote:Op zondag 12 september 2010 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n rondspring kippie was
uhm...quote:Op zondag 12 september 2010 12:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb je ook wel nodig met die RROD's
* Alfisti aait zijn 2e X-doos
[..]
En de prijzen die ik zie staan mij ook niet
Red Ring of Deathquote:Op zondag 12 september 2010 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
uhm...
[ouwelul mode]
WTF is een RROD ??![]()
[/ouwe lul mode]
ahhh. nee hequote:Op zondag 12 september 2010 12:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor straf zit dit liedje nu weer in je kop
Da's eerder een straf voor mijn omgeving dan voor mijquote:Op zondag 12 september 2010 12:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor straf zit dit liedje nu weer in je kop
owquote:Op zondag 12 september 2010 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mij, ik heb het over jou!
Ik heb idd nergens gezeten of stilgestaan.
Klink je net zoals Katje Schuurman?quote:Op zondag 12 september 2010 13:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's eerder een straf voor mijn omgeving dan voor mij. Zeker nu mijn stem helemaal verrot is.
WTF, zo'n ding gaat vanzelf deaud of wat ??quote:Op zondag 12 september 2010 13:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Red Ring of Death.
[ afbeelding ]
Dan is je Xbox helemaal deaud.
fixedquote:Op zondag 12 september 2010 13:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Klink je net zoals Kutje Schuurman?
En staand niet zonder hulpmiddelen dusquote:Op zondag 12 september 2010 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ow
Mjah, maar zittend hou ik dat wel FF vol
Ghehe, dat wel, maar dan ben ik een stuk minder aktief als métquote:Op zondag 12 september 2010 13:04 schreef Anne het volgende:
[..]
En staand niet zonder hulpmiddelen dus?
Yep, fabricage foutjequote:Op zondag 12 september 2010 13:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WTF, zo'n ding gaat vanzelf deaud of wat ??
Je vroeg er om hè?quote:Op zondag 12 september 2010 13:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WTF, zo'n ding gaat vanzelf deaud of wat ??
quote:Electronics industry newspaper EE Times reported that the problems may have started in the graphics chip. Microsoft designed the chip in-house to cut out the traditional ASIC vendor with the goal of saving money in ASIC design costs. After multiple product failures, Microsoft went back to an ASIC vendor and had the chip redesigned so it would dissipate less heat.
One possible cause of the General Hardware Error may be cold solder joints. The added mass of the CSP chips (including the GPU and CPU) absorb the heat flow that allows proper soldering of the lead-free solders on the motherboard, therefore, the solder has not properly melted underneath these chips, which can lead to voids (air bubbles) and weak spots in the solder known as cold solder joints. Because of prolonged constant temperature changes inside the console, the voids cause cracking. Some officials claim this issue does not exist, and claim it is caused by a confusion over this issue. They have suggested that the dull appearance only suggests that the joints are cold soldered, as lead-free solders, even when properly soldered, take on a dull appearance that non-professionals might mistake for a cold solder joint (as the older lead/tin solder solder-joints became dull when not heated sufficiently). This suggestion is, however, rejected by the majority of experts. Lead-free solder requires a greater amount of heat (213 degrees celsius) to solder properly when compared to older lead/tin solders (185 degrees celsius). The Nyko Intercooler has also been reported to have led to a general hardware failure in a number of consoles, as well as scorching of the power AC input. Microsoft stated that the peripheral drains too much power from the console (the Intercooler power cord is installed between the Xbox 360 power supply and the console itself) and can cause faults to occur, and stated that consoles fitted with the peripheral will have their warranties null and void. Nyko has recently released an updated Intercooler that uses its own power source. Nyko claims this problem no longer occurs with new versions of this cooler. However, Microsoft still considers it an unlicensed add-on and will void the warranty of machines showing signs of its use. There is no data available to indicate whether the Intercooler decreases the chance of hardware failure. However, if the Intercooler fails, it can hinder rather than help the overheating problems.The Intercooler can also melt itself onto the 360, melt the powercord inside of itself, or make itself extremely hard to come off.
The game console heats up during use, and given enough time, the temperature inside can reach very high levels due to insufficient cooling. An overheated Xbox 360 is indicated by both left quadrants lighting up red. Because of the way the Xbox 360 is constructed, this may result in stresses building up between the delicate ball grid array solder joints of the CPU and GPU and the motherboard, causing them to break. The problem is exacerbated by the specific type of lead-free solder used, a type which is more brittle than the older tin/lead solder that was used in the past and the GPU's location directly underneath the DVD drive. Microsoft needed to make room for the DVD Drive, so it shrank the heat sink.
German computer magazine c't, in an article titled "Jede dritte stirbt den Hitzetod" (tr. "Every third One Dies of Heat"), published in July 2006, blames the problems primarily on the use of the wrong type of lead-free solder, a type that when exposed to elevated temperatures for extended periods of time becomes brittle and can develop hair-line cracks that are almost irreparable. Also, according to the same article, Microsoft has created an internal account, funded with more than $1 billion, dedicated to addressing this problem. The fund would only be fully depleted by $100 in repairs to every existing Xbox 360, or complete replacement of every third Xbox 360 ever made.
The article also revealed that representatives of the three largest Xbox 360 resellers in the world (EB Games, Gamestop and Best Buy) claimed that the failure rate of the Xbox 360 was between 30% and 33%, and that Micromart, the largest repair shop in the United Kingdom, stopped repairing Xbox 360s because it was unable to fully repair the defective systems. Because of the nature of the problem, Micromart could only make temporary repairs, which led to many of the "repaired" systems failing again after a few weeks. At that time Micromart was receiving 2,500 defective consoles per day from the U.K. alone.
The console's design utilizes heatsinks, vented openings, and fans to aid in dissipation of heat, but the potential still exists for excessive heat buildup inside the console if these measures become insufficient. Users are advised not to obstruct air flow to the enclosure vents or power supply. Problems associated with overheating include reduced system performance and instability that may result in crashing or hardware failure. Xbox 360s with "Falcon" motherboards, which use the smaller device geometry 65 nm CPUs, are reportedly less susceptible to these failures.
According to the October 2007 issue of The Official Xbox Magazine, there are reports that new Xbox 360 Elites and newer Premiums, as well as officially refurbished units, have replaced the old GPU heatsink with a newer model with a heat pipe. It has yet to be determined how far this fix has gone in alleviating the issues.
Some third-party manufacturers have also introduced external cooling devices that attach to the console, and claim to help prevent the console from overheating. However, reports indicate that some such devices can do exactly the opposite, including the attachment melting on the console itself, possibly damaging the internal microprocessors, and voiding the product warranty. Also, when the attachment is powered by the Xbox 360's power brick, it might overheat the power brick, causing even more problems. Third-party cooling devices are available which use their own power sources.
NOT!quote:Op zondag 12 september 2010 13:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Yep, fabricage foutjeInmiddels bij de nieuwere serie's is dat wel opgelost geloof ik.
Neequote:Op zondag 12 september 2010 13:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Klink je net zoals Katje Schuurman?
euwquote:
Pics or it did happenquote:
Je kunt toch niet op pics zien of iets schuurtquote:Op zondag 12 september 2010 13:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
euwDat ze dat nou nog niet onder controle hebben
![]()
[..]
Pics or it did happen![]()
We kunnen het wel proberenquote:Op zondag 12 september 2010 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt toch niet op pics zien of iets schuurt.
Pfff.. het ding wordt dus zo heet dat de soldeerverbindingen zichzelf desolderenquote:
Wel als je gezicht ook op de foto staatquote:Op zondag 12 september 2010 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 september 2010 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfff.. het ding wordt dus zo heet dat de soldeerverbindingen zichzelf desolderen
Morgen wij dat zelf beoordelen?quote:Op zondag 12 september 2010 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Huh? Hoezo datquote:Op zondag 12 september 2010 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel als je gezicht ook op de foto staat
Scheelt wel in de stookkostenquote:Op zondag 12 september 2010 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
. Ik heb een keer per ongeluk mijn tv-kastje dicht gehad en dat had ik pas na 8-10 minuten door. Toen ik het deurtje opendeed kwam er echt een hittegolf die kast uit
. Maar even laten afkoelen voordat ik ook een RROD had.
Nah, ik neem aan dat je dan ook de bijbehorende smoel trekt eej, dat lijkt me niet zo ingewikkeld toch ??quote:
Baggerontwerp dus.quote:Op zondag 12 september 2010 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfff.. het ding wordt dus zo heet dat de soldeerverbindingen zichzelf desolderen
Die van mij staat in een open kast maar tijdens het spelen van TDU was het gewoon ineens einde verhaalquote:Op zondag 12 september 2010 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
. Ik heb een keer per ongeluk mijn tv-kastje dicht gehad en dat had ik pas na 8-10 minuten door. Toen ik het deurtje opendeed kwam er echt een hittegolf die kast uit
. Maar even laten afkoelen voordat ik ook een RROD had.
Ik heb geen idee hoe een "hey, hij zij schuurt"-gezicht eruit zietquote:Op zondag 12 september 2010 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, ik neem aan dat je dan ook de bijbehorende smoel trekt eej, dat lijkt me niet zo ingewikkeld toch ??
Niet zo heel unlimited dusquote:Op zondag 12 september 2010 13:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die van mij staat in een open kast maar tijdens het spelen van TDU was het gewoon ineens einde verhaal
Mjah, best wel, kwestie van een fannetje bijbouwen op een strategische plek lijkt mequote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 12 september 2010 13:22 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Alonso gaat kontschoppen vandaag
Ja, of betere natuurlijke convectie binnen het apparaat mogelijk maken.quote:Op zondag 12 september 2010 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, best wel, kwestie van een fannetje bijbouwen op een strategische plek lijkt me
Ja, weet ik het ?? jij begint over dat jouw kutje niet schuurt, niet ikke heahquote:Op zondag 12 september 2010 13:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe een "hey, hij zij schuurt"-gezicht eruit ziet.
Waar hebben we het eigenlijk over joh!
Ech wew.quote:Op zondag 12 september 2010 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, weet ik het ?? jij begint over dat jouw kutje niet schuurt, niet ikke heah
Dat is al bijnaquote:Op zondag 12 september 2010 13:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee............. maar wel mijn favo gameen deel 2 is uitgesteld tot Q1 2011
kan ook; als ik het goed las, hebben die sufferds zelf het koelelement wat intern zit, verkleind, dus een ietsiepietsie grotere kast, grotere koeler en een geforceerd luchtstroompje should do the jobquote:Op zondag 12 september 2010 13:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, of betere natuurlijke convectie binnen het apparaat mogelijk maken.
Asjeblieft niet zeg. Weet je hoe groot dat ding al isquote:Op zondag 12 september 2010 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kan ook; als ik het goed las, hebben die sufferds zelf het koelelement wat intern zit, verkleind, dus een ietsiepietsie grotere kast, grotere koeler en een geforceerd luchtstroompje should do the job
quote:
quote:
In je fixquote:Op zondag 12 september 2010 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
![]()
Waar heb ik het over jouw voortplantingsorgaan gehad dan ??
Nee dank je, ik heb genoeg verslavingenquote:Op zondag 12 september 2010 13:30 schreef Anne het volgende:
Ik heb er boven nog eentje nieuw in de doos staan. Kopen? Kan je er zelf aan gaan knutselen.
Isse leuk?
Die ging over kutje Schuurmanquote:
Kun je nagaan: zelfs in die doos kunnen ze de koeling niet voor elkaar krijgen...quote:Op zondag 12 september 2010 13:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg. Weet je hoe groot dat ding al is? Edit; de oude dus hè.
Jamaar jamaar jamaar. Okéquote:Op zondag 12 september 2010 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die ging over kutje Schuurman
Dat laatstequote:Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Heb je geen BBC of ben je gewoon eigenwijs?
Ja, heb jij een beter onderwerp?quote:Op zondag 12 september 2010 13:36 schreef BaraCuda het volgende:
Gaat het nog steeds over schurende kutten?
Volgens mij wel ja, Duvel heeft het over een doos die niet genoeg koeling krijgtquote:Op zondag 12 september 2010 13:36 schreef BaraCuda het volgende:
Gaat het nog steeds over schurende kutten?
Gek hequote:Op zondag 12 september 2010 13:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Je negeerde wel mooi mijn Fwnk-post.
Kijk nondeju gewoon BBCquote:Op zondag 12 september 2010 13:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat laatsteen ik moet opstaan om de AB te pakken aangezien die 3 meter verderop ligt
Nee, schurende kut wilde we zien. Niet mijn zwansquote:Op zondag 12 september 2010 13:41 schreef Anne het volgende:
Flauw. Saaie kut.
Maar goed, ik ga F1 kijken en ontbijten nu de broodjes nog warm zijn.
Zeg......... pas je ondertitel signature eens aanquote:Op zondag 12 september 2010 14:01 schreef PeuRac het volgende:
net op tijd klaar met douchen voor de start
Wij zaten hier ook al uitgebreid te lachen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef PeuRac het volgende:
Waarom je NIET naar een Fok! meet moet gaan: Hey Heatweave...
dat kan hier niet anders had ik dat al veel eerder gedaan.quote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef PeuRac het volgende:
Waarom je NIET naar een Fok! meet moet gaan: Hey Heatweave...![]()
@Alfisti, pas je Nick maar aan
Da's nou precies de reden dat ik niet naar zulke meets toe gaquote:Op zondag 12 september 2010 14:26 schreef PeuRac het volgende:
ik vraag me af wie er vandaag een ergere kater heeft
Die chick in dat grijze (?) jurkje zou ik doenquote:Op zondag 12 september 2010 14:38 schreef Anne het volgende:
Dat HW een slet is, is al algemeen bekend toch?
[ afbeelding ].
Ow, die ken ik nietquote:Op zondag 12 september 2010 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die chick in dat grijze (?) jurkje zou ik doen
Kak, dat heb ìk weerquote:
Ik mis HW op die foto...quote:Op zondag 12 september 2010 14:38 schreef Anne het volgende:
Dat HW een slet is, is al algemeen bekend toch?
[ afbeelding ].
Klopt, die was in Wierden, niet op Q-Basequote:
Ik was bij geen van beiden. Ik was bbq'en op m'n balkon.quote:Op zondag 12 september 2010 14:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, die was in Wierden, niet op Q-Base
Mensen die op een balkon moeten BBQ'enquote:Op zondag 12 september 2010 14:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was bij geen van beiden. Ik was bbq'en op m'n balkon.
quote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mensen die op een balkon moeten BBQ'en
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mensen die op een balkon moeten BBQ'en
quote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef Duvel het volgende:
Respect voor de balkonbloempot-bbq ja!
[ afbeelding ]
Begin je nou wéér ??quote:Op zondag 12 september 2010 15:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Die PI heeft zich niet geschoren. Die schuurt pas.
Je bent wel FF bezig met 4 manquote:
Dus voor twee viel het erg mee.quote:Op zondag 12 september 2010 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je bent wel FF bezig met 4 man
Dat hoort ook bij een BBQ, anders gaat het te snel.quote:Op zondag 12 september 2010 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is je houthok nou al af en gevuld?quote:Op zondag 12 september 2010 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, en er ligt nog meer, maar we maken hier geen teringherrie op zondag, dus de kettingzaag blijft lekker waar hij ligtquote:Op zondag 12 september 2010 15:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Is je houthok nou al af en gevuld?
* Alfisti schuift SD naar buiten
Oh, woon jij in zo'n omgeving!quote:Op zondag 12 september 2010 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, en er ligt nog meer, maar we maken hier geen teringherrie op zondag, dus de kettingzaag blijft lekker waar hij ligt
Ik heb zelf een elektrische, maar ik leen de Husky van de buurman als het wat meer of wat dikker isquote:
Ghehehe, not really, maar da's gewoon iets wat we hebben afgesproken hierquote:
Eh, wat is hier aan de hand?quote:Op zondag 12 september 2010 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, de Linc heeft weer een mooi nieuw slangetje, alle vloeistofjes gecheckt en bijgevuld![]()
Gisteren met Peu vonden we de auto een beetje hobbelen, vooral bij lagere snelheden voel ik het best goed. ik gokte eigenlijk op een plat kantje aan één van de banden van het vele stilstaan. Vandaag was ik toch bezig, dus meteen FF opgekrikt om te kijken hoe en wat :
![]()
[ afbeelding ]
oepszjh
quote:Op zondag 12 september 2010 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, de Linc heeft weer een mooi nieuw slangetje, alle vloeistofjes gecheckt en bijgevuld![]()
Gisteren met Peu vonden we de auto een beetje hobbelen, vooral bij lagere snelheden voel ik het best goed. ik gokte eigenlijk op een plat kantje aan één van de banden van het vele stilstaan. Vandaag was ik toch bezig, dus meteen FF opgekrikt om te kijken hoe en wat :
![]()
[ afbeelding ]
oepszjh
karkasbreuk in de bandquote:
Mjah, best wel; gelukkig heb ik geen haast als ik in dat ding rijd zoals je gemerkt hebt, maar als hij klapt op de snelweg heb je op zijn minst dikke schadequote:Op zondag 12 september 2010 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat had best verkeerd kunnen aflopen
OK, hoe mogen we dat interpretreren?quote:
Wat jij wil, maar zit alleen thuis.quote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, hoe mogen we dat interpretreren?
Ik snapte 't gewoon niet.quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar zit alleen thuis.
Mooie tijdquote:Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik snapte 't gewoon niet.
Bedtijd!
Is dat alles ?quote:Op zondag 12 september 2010 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
oepszjh
Ik vind het wel genoegquote:
Willens en wetens ??quote:Op maandag 13 september 2010 00:17 schreef 2cv het volgende:
Goed punt. Ik ben er op door gereden tot het spul klapte.
Je vergeet nog deze!!quote:Op maandag 13 september 2010 12:10 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Last minute vrij
.
Uitslapen. Mijn dekens
. Badderen
. PTA
. Zoenen
. Dromen
. Jullie
. Fanta
.
Opstaan.
Forum Opties | |