bummer wat is er loos?, Zuipt ie meer als het baasjequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:59 schreef Anne het volgende:
Er is trouwens iets niet goed aan de Seat. Heb ik weer. Maarja.
Volgens mij lopen de remmen aan, ofzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef lipje het volgende:
[..]
bummer wat is er loos?, Zuipt ie meer als het baasje
Hij heeft wel vier wielen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij lopen de remmen aan, ofzo.
En de airco doet het volgens mij ook niet echt, maar da's denk ik een kwestie van vullen alleen.
Oh ja. En het ABS lampje gaat branden als de auto warm is.
Weet ik hoe ze eruit zien dan ??quote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ehhh.. tijdens de proefrit allemaal niet opgevallen ??quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij lopen de remmen aan, ofzo.
En de airco doet het volgens mij ook niet echt, maar da's denk ik een kwestie van vullen alleen.
Oh ja. En het ABS lampje gaat branden als de auto warm is.
Nee, tijdens de proefrit was dat nog niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ehhh.. tijdens de proefrit allemaal niet opgevallen ??
ik neem aan dat je ook garantie hebt enzo ??
Ik ga ook nergens heen zonder zakmes. Die dingen zijn heiligquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had vanmiddag op weg naar Peu nog een gescheurde koelslang, eerste de beste benzinepomp opgereden, schroevendraaier lenen, slang eraf, mijn McGyver zakmesje erbij, slang inkorten en weer terugzetten, 2 liter koelvloeistof erin en rijden met die handel; nog geen 20 minuten stil gestaan inclusief slap ouwehoeren met een handvol omstanders die natuurlijk meteen moeten kwijlen als er een Yank met de motorkap openstaat![]()
Straks FF in de schuur kijken of ik nog een stukje nieuwe slang met de goede diameter heb, zullen we hem meteen even vervangen![]()
Nu eerst FF het gras kortwieken nu het nog licht is
Yeah, ik heb nu zo'n 1 euro reklamedingetje met 1 mesje en een nagelvijltje, en dat was precies genoegquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ga ook nergens heen zonder zakmes. Die dingen zijn heilig
Kan nog alles meevallen, alleen die airco blijft altijd klote, dat vullen is bijna niet te doen zelf, er zijn wel kunstjes voor, maar dat zou ik lekker niet zelf doenquote:
Er zat een foutcode in ja. Is al gereset en heb tot nu toe nog geen ABS-lampje gezien.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan nog alles meevallen, alleen die airco blijft altijd klote, dat vullen is bijna niet te doen zelf, er zijn wel kunstjes voor, maar dat zou ik lekker niet zelf doen..
Die remmen is ws een kwestie van even opentrekken en schoon- en gangbaar maken, maar als het garantie is, kregen ze hem gewoon even terug met een waslijst erbij, AC vullen is sowieso een duur geintje; als er al niets kapot is ..
ABS lampje kan vanalles zijn, even een noodstopje en je weet meer, en zoniet; uitlezen; een lampje betekent foutcode in de pjoeter.. makkelijker kunnen we het niet maken
istiquote:
Ik dacht dat het op loopafstand was ?? of zijn de plannen weer gewijzigd ??quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zat een foutcode in ja. Is al gereset en heb tot nu toe nog geen ABS-lampje gezien.
Vulling van de airco heb ik nog tegoed van mijn Polo.
En de remmen heb ik net gecheckt, 35 euro's voor achter in ieder geval. Maar ik heb net een stukje autobahn gedaan en nu hoorde en voelde ik weer niks.
Dus valt allemaal best mee.
We hebben nu trouwens pannen met een andere auto. Nog steeds niet onderweg dus.
Maar wordt nu gefixt, dus bijna feesten! Tim zal wel een beetje opgelucht zijn als ik er ben, aangezien hij met de 'stilstaanders' daar is
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou daar serieus doodziek van zijn als ik hem net op heb gehaald en ik heb binnen een dag al 3 serieuze klachten, magoed, gelukkig voor die eik0ls ben jij hun klant, en niet ik
Veel plezier, ik krijg bijna zin om even te komen buurten.. lang geleden dat ik op een houzzfeessie ben geweest
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Die doet het niet meer denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
Hoe kom je van je ouwe Combo af ?
Een vriend van mij heeft een Leatherman en is er erg blij mee, maar hij heeft vrij vaak het tangetje nodig. Ik zit er wel eentje te overwegen (en ik heb een goedkoop exemplaar van de Postbank in het krat in de auto liggen) maar net als jij vind ik ze ook iets te duur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, ik heb nu zo'n 1 euro reklamedingetje met 1 mesje en een nagelvijltje, en dat was precies genoeg![]()
Normaliter met mijn werk had ik altijd een nét legale Gerber in een etui aan mijn riem, en die heeft me al meerdere keren uit de penarie geholpen![]()
Ik zit ook al best een tijdje weer naar Leathermans te kijken, maar die dingen zijn me eigenlijk te duur; ik gebruik mijn mes regelmatig, en ook met enige regelmaat op een manier waar 'ie niet bepaald beter van wordt, en dat vind ik dan weer zonde
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het op loopafstand was ?? of zijn de plannen weer gewijzigd ??
Remmen checken doe je niet online op een onderdelensite of op de autobahn dat doe je op een krik/steun met het wiel eraf en zwarte jatten enzo![]()
Ik ben benieuwd wat die flapdrollen voor die 200¤ afleveringskosten (onzin.com bij een gebruikte auto, maargoed) hebben gedaan; waarschijnlijk met een bak koffie om de auto heen gelopen en/of door de wasstraat gereden
Even snel een berichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou daar serieus doodziek van zijn als ik hem net op heb gehaald en ik heb binnen een dag al 3 serieuze klachten, magoed, gelukkig voor die eik0ls ben jij hun klant, en niet ik
Veel plezier, ik krijg bijna zin om even te komen buurten.. lang geleden dat ik op een houzzfeessie ben geweest
Er zijn nog kaartjes te koop tot 12 uur vanavond![]()
.
En nee, is niet echt op loopafstand, is toch een paar km.
We zouden eigenlijk met de taxi gaan, maar we kunnen net zo goed zelf rijden.
@ de remmen, ja, weet ik, ik heb alleen gecheckt wat het kost als ze moeten vervangen worden.
ABS lampjes brandt trouwens nog wel.
En nou zijn we echt klaar om te gaan![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef Alfisti het volgende:
Overigens een slappe speech van Geert in NY............kabinetsaccoord is zeker in zicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |